Umiejętności załogi

Strażnik poniedziałek, 31 stycznia 2011

Świat Star Wars: The Old Republic pełen jest bogactw, schematów konstrukcyjnych i możliwości, ale kto ma dość czasu i życia, by się zajmować tym wszystkim osobiście? Tutaj właśnie pałeczkę przejmuje załoga. System Umiejętności Załogi umożliwia ci korzystanie ze wszystkich uroków galaktyki bez przerywania swoich przygód! Swoim towarzyszom przydzielisz zadanie zbierania zasobów, tworzenia przydatnych przedmiotów, a nawet wykonanie misji, dzięki czemu ty i twoja załoga będziecie rośli w siłę.

Twój statek kosmiczny jest bazą wypadową dla ciebie i twojej załogi. Podczas eksploracji galaktyki i zgłębiania linii fabularnej możesz przydzielać swoim towarzyszom zadania zbierania zasobów, tworzenia przedmiotów w warsztacie lub wykonywania misji specjalnych. W zależności od ich przeszłości, towarzysze będą lepsi w danej dziedzinie, a im lepsza ich opinia o tobie, tym lepiej będą sobie radzić z powierzonymi im zadaniami.

Będziesz mógł wybrać jeden z trzech poniższych zestawów umiejętności, w których będziesz szkolić swoich towarzyszy.

Zbieractwo

umiejętności załogi

Przy okazji zwiedzania galaktyki i jej wielu planet będziesz napotykał na liczne egzotyczne zasoby i cenne informacje. Z odrobiną praktyki twoi towarzysze będą mogli zbierać te materiały, rozkładać na części komputery i tropić cenne artefakty. Zebrane zasoby i informacje będzie można sprzedać z zyskiem na wolnym rynku lub wykorzystać do stworzenia przedmiotów. Wszystkie spośród trzech umiejętności załogi mogą być związane ze zbieractwem.

Umiejętności:

  • Bioanaliza – zdolność do zbierania materiału genetycznego z roślin i zwierząt

  • Odzyskiwanie – umiejętność odzyskiwania użytecznych materiałów z zepsutego lub starego sprzętu

  • Włamywanie – umiejętność włamywania się do zabezpieczonych terminali komputerowych lub skrzyń w celu zyskania cennych informacji i schematów

Rzemiosło

umiejętności załogi

Zebrane lub kupione materiały będzie można wykorzystać w rzemiośle. W zależności od twojego wyboru załoga będzie mogła tworzyć pancerze, broń, implanty i inne przydatne przedmioty. Będziesz mógł z nich korzystać samemu lub sprzedawać z zyskiem na wolnym rynku. Otrzymujesz informacje o postępach w zleconych projektach nawet będąc poza statkiem. Jeśli jeden z twoich towarzyszy wróci na statek ze schematem przedmiotu, możesz od razu przydzielić komuś innemu zadanie wytworzenia go bez wracania do bazy. Rzemiosło to bardzo wyspecjalizowana dziedzina. Spośród trzech dostępnych umiejętności załogantów tylko jedna będzie mogła być związana z rzemiosłem.

Umiejętności:

  • Płatnerstwo – umiejętność pracy z wytrzymałymi materiałami i polami siłowymi w celu stworzenia wszelkiego rodzaju pancerzy

  • Biochemia – umiejętność tworzenia przydatnych substancji i implantów biologicznych

  • Sztuka/kunszt – umiejętność tworzenia artefaktów Jedi i Sithów

Misje

umiejętności załogi

System misji to unikalny dodatek do systemu umiejętności załogi. Dzięki niemu będziesz mógł wysłać swoich towarzyszy na specjalne misje w celu zdobycia zasobów, informacji lub przedmiotów. Po wyborze rodzaju misji wybierasz towarzysza oraz samo zadanie i wysyłasz go w drogę. Jest wiele rodzajów misji: badawcze, dyplomatyczne albo handel na czarnym rynku i inne. Każdy z tych rodzajów ma swój własny zestaw nagród.

Umiejętności:

  • Dyplomacja – sztuka negocjacji

  • Poszukiwanie skarbów – umiejętność tropienia i zdobywania rzadkich skarbów

Źródło: swtor.com

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...