Gwint to jedna z nowych gier, która zastąpiła obecnego w drugiej części kościanego pokera. "Dziki Gon" oferuje nam w sumie cztery różne talie, chociaż niektóre karty występują w więcej niż jednej z nich. Jeśli jesteście gotowi dowiedzieć się, jak zdobyć wszystkie figury i gdzie ich szukać, to ten artykuł jest właśnie dla was.
Na każdą z "frakcji" przypadają karty, które możemy użyć w jednym z trzech rzędów planszy: jednostki do walki w zwarciu, strzeleckie oraz oblężnicze. Część z nich charakteryzuje się dodatkową funkcją, która wspomaga nas podczas rozdania. Posiadane karty możemy obejrzeć z poziomu menu gry, więc bez zbędnego przedłużania przejdę do opisu każdej kategorii.
Karty specjalne występują we wszystkich taliach, dlatego właśnie od nich rozpocznę. Przede wszystkim należy pamiętać, że żadna z nich nie posiada swojej wartości punktowej, przez co zastosowanie dowolnej z nich samo z siebie nie powiększa lub nie uszczupla naszego aktualnego dorobku w trakcie partii. Nie należy jednak o nich zapominać, bowiem każda posiada ciekawe właściwości, przydatne na danym etapie gry. Co więcej, nie zostały objęte żadnym limitem użycia, więc w puli kart podczas rozgrywki możemy posiadać więcej niż jedną, nawet tę samą, kartę specjalną. Do nich zalicza się także Karty pogody.
| Nazwa | Właściwości | Miejsce zdobycia |
|---|---|---|
| Czyste niebo | Odrzuca wszystkie karty Trzaskającego mrozu, Ulewnego deszczu i Gęstej mgły znajdujące się na polu bitwy | Automatycznie na początku gry |
| Gęsta mgła | Siła wszystkich jednostek strzeleckich na planszy przyjmuje wartość 1 | Automatycznie na początku gry |
| Manekin do ćwiczeń | Zastępuje jedną kartę na polu bitwy i umieszcza ją z powrotem w ręce | Karczma "Siedem Kotów", tawerna w Białym Sadzie |
| Pożoga | Niszczy najsilniejszą kartę lub karty na polu bitwy Odrzuć po zagraniu |
Kupcy w Novigradzie lub na Wyspach Skellige, karczma "Gęsia Pipa" |
| Róg dowódcy | Podwaja siłę jednostek w rzędzie Zasięg ograniczony do jednego rzędu |
Kupcy w Velen, Novigradzie i Oxenfurcie |
| Trzaskający mróz | Siła wszystkich jednostek walczących w zwarciu na planszy przyjmuje wartość 1 | Automatycznie na początku gry |
| Ulewny deszcz | Siła wszystkich jednostek oblężniczych na planszy przyjmuje wartość 1 | Automatycznie na początku gry |
W skład tej kategorii wchodzą zarówno Karty specjalne, jak i dodatkowe figury. Opisałem je osobno, bowiem posiadają własną wartość punktową, lecz, tak samo jak poprzednie, mogą stać się częścią dowolnej z czterech talii. Posiadają jednak swoje własne, konkretne miejsce na planszy, kwalifikując się jako jedna z jednostek walczących w zwarciu (P), strzeleckich (Ł) lub oblężniczych (O).
| Nazwa | Miejsce zdobycia | Typ | Wartość | Właściwość |
|---|---|---|---|---|
| Cirilla Fiona Elen Riannon | Handlarz w obozie Scoia'tael pod Novigradem | P | 15 | - |
| Emiel Regis Rohellec Terzieff | Losowo za pokonanie przeciwnika | P | 5 | - |
| Geralt z Rivii | Karczma "Siedem Kotów" | P | 15 | - |
| Jaskier | Bankiet w posiadłości Vegelbundów podczas zadania "Kwestia życia i śmierci" | P | 2 | Wysokie morale |
| Tajemniczy elf | Alchemista w Dębie Gedyneith na Ard Skellig | P | 0 | Szpieg |
| Triss Medigold | Lambert w novigradzkiej "Karczmie Nigdzie" | P | 7 | - |
| Vesemir | Vivaldi przed swoim bankiem w Novigradzie | P | 6 | - |
| Villentretenmerth | Losowo za pokonanie przeciwnika | P | 7 | Pożoga |
| Yennefer z Vengerbergu | Karczmarz Stjepan w Oxenfurcie | Ł | 7 | Medyk |
| Zoltan Chivay | Losowo za pokonanie przeciwnika | P | 5 | - |
Pierwsza z talii, na którą natkniemy się w "Dzikim Gonie", jak sama nazwa wskazuje, obejmuje figury reprezentujące ziemie należące do Nordlingów. Znajdziemy tu zarówno Temerczyków, jak i Kaedweńczyków czy Redańczyków. Całością zawiaduje karta dowódcy w osobie zmarłego monarchy Temerii, czyli Foltesta, którą wybieramy przed rozpoczęciem gry. Pamiętajmy, że możemy jej użyć tylko raz podczas całej rozgrywki.
| Nazwa | Właściwość | Miejsce zdobycia |
|---|---|---|
| Foltest Dowódca Północy | Usuwa aktywne efekty kart pogodowych | Karczmarz w Białym Sadzie |
| Foltest Król Temerii | Natychmiastowe przywołanie i użycie karty "Gęsta mgła" | Automatycznie na początku gry |
| Foltest Zdobywca | Podwaja siłę twoich jednostek oblężniczych Nie kumuluje się z efektem "Rogu dowódcy" |
Nilfgaardzki szlachcic na zamku w Wyzimie |
| Foltest Żelazny Władca | Niszczy najsilniejszą jednostkę lub jednostki oblężnicze przeciwnika Działa wyłącznie, gdy siła jednostek oblężniczych przeciwnika wynosi 10 bądź więcej |
Novigradzka "Passiflora" podczas zadania "O wysoką stawkę" |
Przejdźmy teraz do opisu kart jednostek z pominięciem tych neutralnych, które przedstawiłem trochę wcześniej. Każda figura została zakwalifikowana jako jedna z walczących w zwarciu (P), strzeleckich (Ł) lub oblężniczych (O). Rzymska cyfra obok nazwy oznacza, że dana karta posiada więcej niż jeden egzemplarz o jednakowych właściwościach.
| Nazwa | Miejsce zdobycia | Typ | Wartość | Właściwość |
|---|---|---|---|---|
| Balista (I) | Automatycznie na początku gry | O | 6 | - |
| Balista (II) | Automatycznie na początku gry | O | 6 | - |
| Biedna Pierdolona Piechota (I) | Automatycznie na początku gry | P | 1 | Więź |
| Biedna Pierdolona Piechota (II) | Kupiec we wsi Zalipie | P | 1 | Więź |
| Biedna Pierdolona Piechota (III) | Kupiec we wsi Podgaje | P | 1 | Więź |
| Detmold | Automatycznie na początku gry | Ł | 6 | - |
| Esterad Thyssen | Dijkstra w Novigradzie | P | 10 | - |
| Filippa Eilhart | Losowo za pokonanie przeciwnika | O | 10 | - |
| Jan Natalis | Novigrad, podczas zadania "Niebezpieczna gra" | P | 10 | - |
| Katapulta (I) | Karczma w Białym Sadzie | O | 8 | Więź |
| Katapulta (II) | Markiza Serenity w novigradzkiej "Passiflorze" | O | 8 | Więź |
| Keira Metz | Automatycznie na początku gry | Ł | 5 | - |
| Komandos Niebieskich Pasów (I) | Automatycznie na początku gry | P | 4 | Więź |
| Komandos Niebieskich Pasów (II) | Automatycznie na początku gry | P | 4 | Więź |
| Komandos Niebieskich Pasów (III) | Karczma w Białym Sadzie | P | 4 | Więź |
| Książę Stennis | Automatycznie na początku gry | P | 5 | Szpieg |
| Medyczka Burej Chorągwi | Automatycznie na początku gry | O | 5 | Medyk |
| Mistrz oblężeń z Kaedwen (I) | Automatycznie na początku gry | O | 1 | Wysokie morale |
| Mistrz oblężeń z Kaedwen (II) | Automatycznie na początku gry | O | 1 | Wysokie morale |
| Mistrz oblężeń z Kaedwen (III) | Automatycznie na początku gry | O | 1 | Wysokie morale |
| Redański piechur (I) | Automatycznie na początku gry | P | 1 | - |
| Redański piechur (II) | Automatycznie na początku gry | P | 1 | - |
| Rębacze z Crinfrid (I) | Karczma w Białym Sadzie | Ł | 5 | Więź |
| Rębacze z Crinfrid (II) | Kupiec we wsi Glińsk | Ł | 5 | Więź |
| Rębacze z Crinfrid (III) | Kupiec we wsi Podgaje | Ł | 5 | Więź |
| Sabrina Glevissig | Automatycznie na początku gry | Ł | 4 | - |
| Sheala de Tancarville | Automatycznie na początku gry | Ł | 5 | - |
| Sheldon Skaggs | Automatycznie na początku gry | Ł | 4 | - |
| Sigismund Dijkstra | Krwawy Baron we Wrońcach | P | 4 | Szpieg |
| Talar | Karczmarz we wsi Arinbjorn | O | 1 | Szpieg |
| Trebusz (I) | Automatycznie na początku gry | O | 6 | - |
| Trebusz (II) | Automatycznie na początku gry | O | 6 | - |
| Wieża oblężnicza | Losowo za pokonanie przeciwnika | O | 6 | - |
| Vernon Roche | Hadko we wsi Podgaje | P | 10 | - |
| Ves | Automatycznie na początku gry | P | 5 | - |
| Yarpen Zigrin | Automatycznie na początku gry | P | 2 | - |
| Zygfryd z Denesle | Automatycznie na początku gry | P | 5 | - |
Druga z opisywanych talii zawiera w sobie figury należące do groźnego mocarstwa zza Jarugi, czyli Nilfgaardu. Całością zawiaduje karta dowódcy w osobie cesarza Emhyra var Emreisa, którą wybieramy przed rozpoczęciem gry. Pamiętajmy, że możemy jej użyć tylko raz podczas całej rozgrywki.
| Nazwa | Właściwość | Miejsce zdobycia |
|---|---|---|
| Emhyr var Emreis Biały Płomień Tańczący na Kurhanach Wrogów | Blokuje umiejętność dowódcy przeciwnika | Podczas zadania "Gwint: Rozgrywki na Skellige" |
| Emhyr var Emreis Cesarz Nilfgaardu | Pozwala na podgląd trzech losowych kart z talii przeciwnika | Karczmarz w "Karczmie na rozstajach" |
| Emhyr var Emreis Jeż z Erlenwaldu | Natychmiastowe przywołanie i użycie karty "Ulewny deszcz" | Automatycznie na początku gry |
| Emhyr var Emreis Pan Południa | Wybiera kartę ze stosu kart odrzuconych przez przeciwnika | Podczas zadania "O wysoką stawkę" |
Przejdźmy teraz do opisu kart jednostek z pominięciem tych neutralnych, które przedstawiłem trochę wcześniej. Każda figura została zakwalifikowana jako jedna z walczących w zwarciu (P), strzeleckich (Ł) lub oblężniczych (O). Rzymska cyfra obok nazwy oznacza, że dana karta posiada więcej niż jeden egzemplarz o jednakowych właściwościach.
| Nazwa | Miejsce zdobycia | Typ | Wartość | Właściwość |
|---|---|---|---|---|
| Albrich | Kupiec we Wrońcach | Ł | 2 | - |
| Assire var Anahid | Automatycznie na początku gry | Ł | 6 | - |
| Brygada Impera (I) | Karczmarz w "Karczmie na Rozstajach" | P | 3 | Więź |
| Brygada Impera (II) | Kupiec w kasztelu Wrońce | P | 3 | Więź |
| Brygada Impera (III) | Karczmarka w "Siedmiu Kotach" | P | 3 | Więź |
| Brygada Impera (IV) | Karczmarz w "Gęsiej Pipie" | P | 3 | Więź |
| Cahir Mawr Dyffryn aep Ceallach | Losowo za pokonanie przeciwnika | P | 6 | - |
| Cynthia | Kwatermistrz we Wrońcach | Ł | 4 | - |
| Fringilla Vigo | Podczas zadania "Niebezpieczna gra" | Ł | 6 | - |
| Kawaleria Nauzicaa (I) | Karczmarz w "Karczmie na Rozstajach" | P | 2 | Więź |
| Kawaleria Nauzicaa (II) | Kwatermistrz we Wrońcach | P | 2 | Więź |
| Kawaleria Nauzicaa (III) | Kupiec w kasztelu Wrońce | P | 2 | Więź |
| Kawaleria Nauzicaa (IV) | Losowo za pokonanie przeciwnika | P | 2 | Więź |
| Letho z Gulety | Podczas zadania "Gwint: Rozgrywki w Velen" | P | 10 | - |
| Menno Coehoorn | Podczas zadania "Gwint: Rozgrywki z karczmarzami", "Karczma na Rozstajach" | P | 10 | Medyk |
| Młody emisariusz (I) | Karczmarz w "Gęsiej Pipie" | P | 5 | Więź |
| Młody emisariusz (II) | Karczmarka w "Siedmiu Kotach" | P | 5 | Więź |
| Morvran Voorhis | Markiza Serenity w novigradzkiej "Passiflorze" | O | 10 | - |
| Morteisen | Kupiec we wsi Podgaje | P | 3 | - |
| Nilfgaardzki łucznik (I) | Kupiec we wsi Zalipie | Ł | 10 | - |
| Nilfgaardzki łucznik (II) | Kupiec we wsi Glińsk | Ł | 10 | - |
| Puttkaimer | Kupiec we wsi Glińsk | Ł | 3 | - |
| Rainfarn | Kupiec we wsi Zalipie | P | 4 | - |
| Reunald aep Matsen | Automatycznie na początku gry | Ł | 5 | - |
| Saper | Karczmarz w "Karczmie na Rozstajach" | O | 6 | - |
| Shilard Fitz-Oesterlen | Losowo za pokonanie przeciwnika | P | 7 | Szpieg |
| Sweers | Kupiec we wsi Glińsk | Ł | 2 | - |
| Stefan Skellen | Losowo za pokonanie przeciwnika | P | 9 | Szpieg |
| Tibor Eggebracht | Karczmarz Oliwier w novigradzkim "Zimorodku" | Ł | 10 | - |
| Vanhemar | Automatycznie na początku gry | Ł | 4 | - |
| Vattier de Rideaux | Losowo za pokonanie przeciwnika | P | 4 | Szpieg |
| Vreemde | Losowo za pokonanie przeciwnika | P | 2 | - |
| Wielki Ognisty Skorpion | Kupiec we wsi Zalipie | O | 10 | - |
| Wsparcie łuczników (I) | Kupiec we wsi Zalipie | Ł | 1 | Medyk |
| Wsparcie łuczników (II) | Kupiec we wsi Glińsk | Ł | 1 | Medyk |
| Wsparcie oblężnicze | Karczmarz w novigradzkim "Złocistym Jesiotrze" | O | 0 | Medyk |
| Zdezelowana mangonela | Losowo za pokonanie przeciwnika | O | 3 | - |
| Zerrikański Ognisty Skorpion | Kupiec w kasztelu Wrońce | O | 5 | - |
Przedostatnia z talii nosi nazwę nieludzkich buntowników, stąd więc nikogo nie powinno dziwić, że pełno w nim elfów oraz krasnoludów. Całością zawiaduje karta dowódcy w osobie pierwszej królowej Dol Blathanna – Francesci Findabair. Pamiętajmy, że możemy jej użyć tylko raz podczas całej rozgrywki.
| Nazwa | Właściwość | Miejsce zdobycia |
|---|---|---|
| Francesca Findabair Elfka czystej krwi | Natychmiastowe przywołanie i użycie karty "Trzaskający mróz" | Automatycznie na początku gry |
| Francesca Findabair Najpiękniejsza kobieta na świecie | Podwaja siłę jednostek dalekiego zasięgu Nie kumuluje się z efektem "Rogu dowódcy" |
Nagroda za ukończenie zadania "Gwint: Rozgrywki w Novigradzie" |
| Francesca Findabair Stokrotka z Dolin | Dobieramy dodatkową kartę na początku rozgrywki | Karczmarz w "Gęsiej Pipie" |
| Francesca Findabair Królowa Dol Blathanna | Niszczy najsilniejszą jednostkę lub jednostki oblężnicze przeciwnika Działa wyłącznie, gdy siła jednostek oblężniczych przeciwnika wynosi 10 bądź więcej |
Podczas zadania "O wysoką stawkę" |
Przejdźmy teraz do opisu kart jednostek z pominięciem tych neutralnych, które przedstawiłem trochę wcześniej. Każda figura została zakwalifikowana jako jedna z walczących w zwarciu (P), strzeleckich (Ł) lub oblężniczych (O). Rzymska cyfra obok nazwy oznacza, że dana karta posiada więcej niż jeden egzemplarz o jednakowych właściwościach.
| Nazwa | Miejsce zdobycia | Typ | Wartość | Właściwość |
|---|---|---|---|---|
| Barclay Els | Karczmarz w "Złocistym Jesiotrze" | P/Ł | 6 | Zręczność |
| Brygada Vrihedd (I) | Karczmarz Stjepan w Oxenfurcie | P/Ł | 5 | Zręczność |
| Brygada Vrihedd (II) | Karczmarz Oliwier w novigradzkim "Zimorodku" | P/Ł | 5 | Zręczność |
| Ciaran aep Easnilien | Losowo za pokonanie przeciwnika | P/Ł | 3 | Zręczność |
| Dennis Cranmer | Losowo za pokonanie przeciwnika | P | 6 | - |
| Eithné | Zoltan podczas zadania "Gwint: Starzy znajomi" | Ł | 10 | - |
| Elfi harcownik (I) | Losowo za pokonanie przeciwnika | Ł | 2 | Braterstwo |
| Elfi harcownik (II) | Karczmarz w Urialli na An Skellig | Ł | 2 | Braterstwo |
| Elfi harcownik (III) | Losowo za pokonanie przeciwnika | Ł | 2 | Braterstwo |
| Filavandrel aén Fidháil | Losowo za pokonanie przeciwnika | P/Ł | 6 | Zręczność |
| Havekarski medyk (I) | Losowo za pokonanie przeciwnika | Ł | 0 | Medyk |
| Havekarski medyk (II) | Karczmarz Oliwier w novigradzkim "Zimorodku" | Ł | 0 | Medyk |
| Havekarski medyk (III) | Karczmarz w "Gęsiej Pipie" | Ł | 0 | Medyk |
| Havekarskie wsparcie (I) | Karczmarka w "Siedmiu Kotach" | P | 5 | Braterstwo |
| Havekarskie wsparcie (II) | Losowo za pokonanie przeciwnika | P | 5 | Braterstwo |
| Havekarskie wsparcie (III) | Karczmarz Oliwier w novigradzkim "Zimorodku" | P | 5 | Braterstwo |
| Ida Emean aep Sivney | Losowo za pokonanie przeciwnika | Ł | 6 | - |
| Iorveth | Nagroda za ukończenie zadania "Terapia szokowa" | Ł | 10 | - |
| Isengrim Faoiltiarna | Dom Zeda podczas zadania "Niebezpieczna gra" | P | 10 | Wysokie morale |
| Kadet Vrihedd | Losowo za pokonanie przeciwnika | Ł | 4 | - |
| Krasnolud harcownik (I) | Losowo za pokonanie przeciwnika | P | 3 | Braterstwo |
| Krasnolud harcownik (II) | Losowo za pokonanie przeciwnika | P | 3 | Braterstwo |
| Krasnolud harcownik (III) | Karczmarz Stjepan w Oxenfurcie | P | 3 | Braterstwo |
| Łucznik z Dol Blathanna | Markiza Serenity w novigradzkiej "Passiflorze" | Ł | 4 | - |
| Milva | Turniej w posiadłości Vegelbundów podczas zadania "Kwestia życia i śmierci" | Ł | 10 | Wysokie morale |
| Obrońcy Mahakamu (I) | Markiza Serenity w novigradzkiej "Passiflorze" | P | 5 | - |
| Obrońcy Mahakamu (II) | Karczmarz Oliwier w novigradzkim "Zimorodku" | P | 5 | - |
| Obrońcy Mahakamu (III) | Karczmarz Stjepan w Oxenfurcie | P | 5 | - |
| Obrońcy Mahakamu (IV) | Karczmarz w "Złocistym Jesiotrze" | P | 5 | - |
| Obrońcy Mahakamu (V) | Karczmarka w "Siedmiu Kotach" | P | 5 | - |
| Riordain | Losowo za pokonanie przeciwnika | Ł | 1 | - |
| Saesenthessis | Vernon Roche podczas zadania "Gwint: Starzy znajomi" | Ł | 10 | - |
| Toruviel | Losowo za pokonanie przeciwnika | Ł | 2 | - |
| Yaevinn | Sjusta w Porcie pod Kaer Trolde podczas zadania "Gwint: Rozgrywki na Skellige" | P/Ł | 6 | Zręczność |
| Zwiadowca z Dol Blathanna (I) | Losowo za pokonanie przeciwnika | P/Ł | 6 | Zręczność |
| Zwiadowca z Dol Blathanna (II) | Losowo za pokonanie przeciwnika | P/Ł | 6 | Zręczność |
| Zwiadowca z Dol Blathanna (III) | Karczmarz w "Złocistym Jesiotrze" | P/Ł | 6 | Zręczność |
Ostatnia z dostępnych talii stanowi reprezentację potworów, które istnieją w świecie gry. Wśród kart znajdziemy maszkary zarówno z tej, jak i wcześniejszych odsłon serii. Całością zawiaduje karta dowódcy w osobie Króla Dzikiego Gonu – Eredina. Pamiętajmy, że możemy jej użyć tylko raz podczas całej rozgrywki.
| Nazwa | Właściwość | Miejsce zdobycia |
|---|---|---|
| Eredin Bréacc Glas Dowódca Czerwonych Jeźdźców | Podwaja siłę jednostek walczących w zwarciu Nie kumuluje się z efektem "Rogu dowódcy" |
Automatycznie na początku gry |
| Eredin Bréacc Glas Król Dzikiego Gonu | Natychmiastowe przywołanie i użycie dowolnej karty pogody ze swojej talii | Podczas zadania "O wysoką stawkę" |
| Eredin Bréacc Glas Władca Tir ná Lia | Odrzucenie dwóch kart i wybór nowej z całej talii | Karczmarz Jonas w Porcie pod Kaer Trolde |
| Eredin Bréacc Glas Zabójca Auberona | Pobiera kartę ze stosu kart odrzuconych | Nagroda za ukończenie zadania "Gwint: Rozgrywki w Velen" |
Przejdźmy teraz do opisu kart jednostek z pominięciem tych neutralnych, które przedstawiłem trochę wcześniej. Każda figura została zakwalifikowana jako jedna z walczących w zwarciu (P), strzeleckich (Ł) lub oblężniczych (O). Rzymska cyfra obok nazwy oznacza, że dana karta posiada więcej niż jeden egzemplarz o jednakowych właściwościach.
| Nazwa | Miejsce zdobycia | Typ | Wartość | Właściwość |
|---|---|---|---|---|
| Baba cmentarna | Losowo za pokonanie przeciwnika | Ł | 5 | - |
| Bies | Karczmarz we wsi Arinbjorn | P | 6 | - |
| Draug | Crach an Craite podczas zadania "Gwint: Rozgrywki na Skellige" | P | 10 | - |
| Endriaga | Losowo za pokonanie przeciwnika | Ł | 2 | |
| Gargulec | Losowo za pokonanie przeciwnika | Ł | 2 | - |
| Ghul (I) | Losowo za pokonanie przeciwnika | P | 1 | Braterstwo |
| Ghul (II) | Losowo za pokonanie przeciwnika | P | 1 | Braterstwo |
| Ghul (III) | Karczmarz w Harviken | P | 1 | Braterstwo |
| Gryf | Losowo za pokonanie przeciwnika | P | 5 | - |
| Harpia | Karczmarz w Harviken | P/Ł | 2 | Zręczność |
| Harpia Celaeno | Losowo za pokonanie przeciwnika | P/Ł | 2 | Zręczność |
| Imlerith | Losowo za pokonanie przeciwnika | P | 10 | - |
| Kejran | Losowo za pokonanie przeciwnika | Ł | 8 | Wysokie morale |
| Krabopająk (I) | Karczmarz ze wsi Svorlag | P | 4 | Braterstwo |
| Krabopająk (II) | Karczmarz ze wsi Arinbjorn | P | 4 | Braterstwo |
| Krabopająk (III) | Karczmarz w Urialli | P | 4 | Braterstwo |
| Kuroliszek | Losowo za pokonanie przeciwnika | Ł | 2 | - |
| Leszy | Myszowór podczas zadania "Gwint: Rozgrywki na Skellige" | Ł | 10 | - |
| Lodowy Gigant | Karczmarz ze wsi Svorlag | O | 5 | - |
| Mglak | Karczmarz ze wsi Svorlag | P | 2 | - |
| Morowa Dziewica | Losowo za pokonanie przeciwnika | P | 5 | - |
| Nekker (I) | Losowo za pokonanie przeciwnika | P | 2 | Braterstwo |
| Nekker (II) | Karczmarz w Harviken | P | 2 | Braterstwo |
| Nekker (III) | Hammond podczas zadania "Po nitce do kłębka" | P | 2 | Braterstwo |
| Olbrzymi krabopająk | Losowo za pokonanie przeciwnika | O | 6 | Braterstwo |
| Poroniec | Karczmarz Jonas w Porcie pod Kaer Trolde | P | 4 | - |
| Przeraza | Losowo za pokonanie przeciwnika | P | 5 | - |
| Wampir: Ekkima | Karczmarz ze wsi Svorlag | P | 4 | Braterstwo |
| Wampir: Fleder | Karczmarz w Harviken | P | 4 | Braterstwo |
| Wampir: Katakan | Lugos Szalony podczas zadania "Gwint: Rozgrywki na Skellige" | P | 5 | Braterstwo |
| Wampiry: Bruxa | Turniej w posiadłości Vegelbundów podczas zadania "Kwestia życia i śmierci" | P | 4 | Braterstwo |
| Wampiry: Garkain | Losowo za pokonanie przeciwnika | P | 4 | Braterstwo |
| Wiedźma: Kuchta | Losowo za pokonanie przeciwnika | P | 6 | Braterstwo |
| Wiedźma: Prządka | Jasnowidz ze wsi Benek podczas zadania "Gwint: Rozgrywki w Velen" | P | 6 | Braterstwo |
| Wiedźma: Szepciucha | Karczmarz we wsi Arinbjorn | P | 6 | Braterstwo |
| Widłogon | Losowo za pokonanie przeciwnika | P | 5 | - |
| Wilkołak | Karczmarz w Urialli | P | 5 | - |
| Wiwerna | Losowo za pokonanie przeciwnika | Ł | 2 | - |
| Żywiołak ognia | Losowo za pokonanie przeciwnika | O | 6 | - |
| Żywiołak ziemi | Karczmarz Jonas w Porcie pod Kaer Trolde | O | 6 | - |
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz