Zdolności to grupa pojedynczych umiejętności, które można rozwijać niezależnie od siebie oraz ilości wydanych punktów. Nie zwiększają bonusu uzyskiwanego z mutagenów.
Rytm dobowy |
|
W czasie dnia regeneracja żywotności na sekundę poza walką jest większa o 10. Po zmroku regeneracja wytrzymałości na sekundę w walce jest większa o 1 |
Instynkt przetrwania |
|
Zwiększa maksymalną żywotność o 500 |
Techniki Szkoły Kota |
|
Każdy element rynsztunku dodaje +25% do obrażeń krytycznych i 5% do obrażeń od szybkich ciosów |
Techniki Szkoły Gryfa |
|
Każdy element rynsztunku dodaje +5% do Mocy Znaków i 5% do regeneracji wytrzymałości |
Techniki Szkoły Niedźwiedzia |
|
Każdy element rynsztunku dodaje +5% do maksymalnej żywotności i 5% do obrażeń od silnych ciosów |
Sokole oko |
|
Pociski wystrzeliwane z kuszy zadają obrażenia większe o 25% |
Kontrola gniewu |
|
Jeśli aktualna wytrzymałość jest zbyt niska, Znaki mogą być rzucane kosztem Punktów Adrenaliny |
Zastrzyk Adrenaliny |
|
Przyspiesza generowanie adrenaliny o 5% i sprawia, że rzucanie Znaków również generuje adrenalinę |
Skupienie |
|
Zdobyte Punkty Adrenaliny zwiększają nie tylko obrażenia zadane bronią, ale i Moc Znaków |
Kontrola metabolizmu |
|
Zwiększa maksymalny poziom tolerancji na eliksiry o 30 |
Zobacz także:
Komentarze
Dodaj komentarz