Szermierka

Noire Panthere poniedziałek, 22 czerwca 2015
wiedźmin 3, szermierka

Szermierka to przede wszystkim umiejętności ofensywne, związane z walką mieczem, niemniej umożliwia także doskonalenie sztuki używania kuszy oraz zdolności defensywnych.

wiedźmin 3, szermierka, drzewo

Szybki atak

wiedźmin 3, szermierka,

Pozwala wykonywać szybkie ataki.

Pamięć mięśniowa
wiedźmin 3, szermierka, pamięć mięśniowa
Wymagania:
brak
Obrażenia od szybkich ataków są zwiększone o 5%.

Przyrost Punktów Adrenaliny: +1%
Obrażenia od szybkich ataków są zwiększone o 10%.

Przyrost Punktów Adrenaliny: +2%
Obrażenia od szybkich ataków są zwiększone o 15%.

Przyrost Punktów Adrenaliny: +3%
Obrażenia od szybkich ataków są zwiększone o 20%.

Przyrost Punktów Adrenaliny: +4%
Obrażenia od szybkich ataków są zwiększone o 25%.

Przyrost Punktów Adrenaliny: +5%
Precyzyjne cięcia
wiedźmin 3, szermierka, precyzyjne cięcia
Wymagania:
8 wydanych punktów umiejętności
Zwiększa szanse na trafienie krytyczne szybkich ataków o 2% i ich obrażenia o 15%.

Przyrost Punktów Adrenaliny: +1%
Zwiększa szanse na trafienie krytyczne szybkich ataków o 4% i ich obrażenia o 30%.

Przyrost Punktów Adrenaliny: +2%
Zwiększa szanse na trafienie krytyczne szybkich ataków o 6% i ich obrażenia o 45%.

Przyrost Punktów Adrenaliny: +3%
Zwiększa szanse na trafienie krytyczne szybkich ataków o 8% i ich obrażenia o 60%.

Przyrost Punktów Adrenaliny: +4%
Zwiększa szanse na trafienie krytyczne szybkich ataków o 10% i ich obrażenia o 75%.

Przyrost Punktów Adrenaliny: +5%
Młynek
wiedźmin 3, szermierka, młynek
Wymagania:
20 wydanych punktów umiejętności
Ciągły atak wymierzony we wszystkich przeciwników dookoła. Podtrzymywanie ataku zużywa wytrzymałość, a następnie adrenalinę.

Przyrost Punktów Adrenaliny: +1%
Ciągły atak wymierzony we wszystkich przeciwników dookoła. Podtrzymywanie ataku zużywa wytrzymałość, a następnie adrenalinę. Zużycie wytrzymałości i adrenaliny zmniejszone o 20%.

Przyrost Punktów Adrenaliny: +2%
Ciągły atak wymierzony we wszystkich przeciwników dookoła. Podtrzymywanie ataku zużywa wytrzymałość, a następnie adrenalinę. Zużycie wytrzymałości i adrenaliny zmniejszone o 30%.

Przyrost Punktów Adrenaliny: +3%
Ciągły atak wymierzony we wszystkich przeciwników dookoła. Podtrzymywanie ataku zużywa wytrzymałość, a następnie adrenalinę. Zużycie wytrzymałości i adrenaliny zmniejszone o 40%.

Przyrost Punktów Adrenaliny: +4%
Ciągły atak wymierzony we wszystkich przeciwników dookoła. Podtrzymywanie ataku zużywa Wytrzymałość, a następnie Adrenalinę. Zużycie Wytrzymałości i Adrenaliny zmniejszone o 50%.

Przyrost Punktów Adrenaliny: +5%
Okaleczenie
wiedźmin 3, szermierka, okaleczenie
Wymagania:
30 wydanych punktów umiejętności
Powoduje u przeciwnika efekt krwawienia, który zabiera 25 punktów żywotności lub esencji na sekundę. Czas trwania: 5 sekund.

Przyrost Punktów Adrenaliny: +1%
Powoduje u przeciwnika efekt krwawienia, który zabiera 50 punktów żywotności lub esencji na sekundę. Czas trwania: 5 sekund.

Przyrost Punktów Adrenaliny: +2%
Powoduje u przeciwnika efekt krwawienia, który zabiera 75 punktów żywotności lub esencji na sekundę. Czas trwania: 5 sekund.

Przyrost Punktów Adrenaliny: +3%
Powoduje u przeciwnika efekt krwawienia, który zabiera 100 punktów żywotności lub esencji na sekundę. Czas trwania: 5 sekund.

Przyrost Punktów Adrenaliny: +4%
Powoduje u przeciwnika efekt krwawienia, który zabiera 125 punktów żywotności lub esencji na sekundę. Czas trwania: 5 sekund

Przyrost Punktów Adrenaliny: +5%

Silny atak

wiedźmin 3, szermierka, silny atak

Pozwala wykonywać silne ataki, które ignorują pancerz przeciwnika.

Trening siłowy
wiedźmin 3, szermierka, trening siłowy
Wymagania:
brak
Obrażenia od silnych ataków są zwiększone o 5%.

Przyrost Punktów Adrenaliny: +1%
Obrażenia od silnych ataków są zwiększone o 10%.

Przyrost Punktów Adrenaliny: +2%
Obrażenia od silnych ataków są zwiększone o 15%.

Przyrost Punktów Adrenaliny: +3%
Obrażenia od silnych ataków są zwiększone o 20%.

Przyrost Punktów Adrenaliny: +4%
Obrażenia od silnych ataków są zwiększone o 25%.

Przyrost Punktów Adrenaliny: +5%
Miażdżące ciosy
wiedźmin 3, szermierka, miażdżące ciosy
Wymagania:
8 wydanych punktów umiejętności
Zwiększa szanse na trafienie krytyczne silnych ataków o 2% i ich obrażenia o 15%.

Przyrost Punktów Adrenaliny: +1%
Zwiększa szanse na trafienie krytyczne silnych ataków o 4% i ich obrażenia o 30%.

Przyrost Punktów Adrenaliny: +2%
Zwiększa szanse na trafienie krytyczne silnych ataków o 6% i ich obrażenia o 45%.

Przyrost Punktów Adrenaliny: +3%
Zwiększa szanse na trafienie krytyczne silnych ataków o 8% i ich obrażenia o 60%.

Przyrost Punktów Adrenaliny: +4%
Zwiększa szanse na trafienie krytyczne silnych ataków o 10% i ich obrażenia o 75%.

Przyrost Punktów Adrenaliny: +5%
Rozpłatanie
wiedźmin 3, szermierka, rozpłatanie
Wymagania:
20 wydanych punktów umiejętności
Zadaje zwiększone obrażenia, proporcjonalnie do zużytej wytrzymałości. Ignoruje obronę przeciwnika i zwiększa szansę na trafienie krytyczne o 10%. Punkty Adrenaliny dodatkowo zwiększają całkowite obrażenia o 100%.

Przyrost Punktów Adrenaliny: +1%
Zadaje zwiększone obrażenia, proporcjonalnie do zużytej wytrzymałości. Ignoruje obronę przeciwnika i zwiększa szansę na trafienie krytyczne o 20%. Punkty Adrenaliny dodatkowo zwiększają całkowite obrażenia o 100%.

Przyrost Punktów Adrenaliny: +2%
Zadaje zwiększone obrażenia, proporcjonalnie do zużytej Wytrzymałości. Ignoruje obronę przeciwnika i zwiększa szansę na trafienie krytyczne o 30%. Punkty Adrenaliny dodatkowo zwiększają całkowite obrażenia o 100%.

Przyrost Punktów Adrenaliny: +3%
Zadaje zwiększone obrażenia, proporcjonalnie do zużytej Wytrzymałości. Ignoruje obronę przeciwnika i zwiększa szansę na trafienie krytyczne o 40%. Punkty Adrenaliny dodatkowo zwiększają całkowite obrażenia o 100%.

Przyrost Punktów Adrenaliny: +4%
Zadaje zwiększone obrażenia, proporcjonalnie do zużytej Wytrzymałości. Ignoruje obronę przeciwnika i zwiększa szansę na trafienie krytyczne o 50%. Punkty Adrenaliny dodatkowo zwiększają całkowite obrażenia o 100%.

Przyrost Punktów Adrenaliny: +5%
Piorunujące uderzenie
wiedźmin 3, szermierka, piorunujące uderzenie
Wymagania:
30 wydanych punktów umiejętności
Zmniejsza odporność na obrażenia u przeciwnika o 5%.

Przyrost Punktów Adrenaliny: +1%
Zmniejsza odporność na obrażenia u przeciwnika o 10%.

Przyrost Punktów Adrenaliny: +2%
Zmniejsza odporność na obrażenia u przeciwnika o 15%.

Przyrost Punktów Adrenaliny: +3%
Zmniejsza odporność na obrażenia u przeciwnika o 20%.

Przyrost Punktów Adrenaliny: +4%
Zmniejsza odporność na obrażenia u przeciwnika o 25%.

Przyrost Punktów Adrenaliny: +5%

Defensywa

wiedźmin 3, szermierka, defensywa

Zestaw technik obronnych Szkoły Wilka.

Odbijanie strzał
wiedźmin 3, szermierka, odbijanie strzał
Wymagania:
brak
Parowanie ciosów umożliwia także odbijanie strzał.

Przyrost Punktów Adrenaliny: +1%
Odpowiednio sparowane strzały trafiają w strzelców.

Przyrost Punktów Adrenaliny: +2%
Odpowiednio sparowane strzały trafiają w strzelców i zadają dwukrotnie większe obrażenia.

Przyrost Punktów Adrenaliny: +3%
Praca nóg
wiedźmin 3, szermierka, praca nóg
Wymagania:
8 wydanych punktów umiejętności
Obrażenia otrzymane w trakcie uników są zmniejszone o 20%.

Przyrost Punktów Adrenaliny: +1%
Obrażenia otrzymane w trakcie uników są zmniejszone o 40%.

Przyrost Punktów Adrenaliny: +2%
Obrażenia otrzymane w trakcie uników są zmniejszone o 60%.

Przyrost Punktów Adrenaliny: +3%
Obrażenia otrzymane w trakcie uników są zmniejszone o 80%.

Przyrost Punktów Adrenaliny: +4%
Obrażenia otrzymane w trakcie uników są zmniejszone o 100%.

Przyrost Punktów Adrenaliny: +5%
Riposta
wiedźmin 3, szermierka, riposta
Wymagania:
20 wydanych punktów umiejętności
Kolejny atak po udanym kontrataku zadaje obrażenia większe o 30% na poziom umiejętności.

Przyrost Punktów Adrenaliny: +1%
Kolejny atak po udanym kontrataku zadaje obrażenia większe o 30% na poziom umiejętności z szansą na powalenie zależną od liczby Punktów Adrenaliny.

Przyrost Punktów Adrenaliny: +2%
Kolejny atak po udanym kontrataku zadaje obrażenia większe o 30% na poziom umiejętności i jest trafieniem krytycznym z szansą na powalenie zależną od liczby Punktów Adrenaliny.

Przyrost Punktów Adrenaliny: +3%
Mordercza precyzja
wiedźmin 3, szermierka, mordercza precyzja
Wymagania:
30 wydanych punktów umiejętności
Każdy Punkt Adrenaliny zwiększa o 1% szansę na natychmiastowe zabicie przeciwnika.

Przyrost Punktów Adrenaliny: +1%
Każdy Punkt Adrenaliny zwiększa o 2% szansę na natychmiastowe zabicie przeciwnika.

Przyrost Punktów Adrenaliny: +2%

Trening strzelecki

wiedźmin 3, szermierka, trening strzelecki

Umożliwia używanie kuszy.

Refleks
wiedźmin 3, szermierka, refleks
Wymagania:
brak
Spowolnienie czasu podczas mierzenia z kuszy jest większe o 15%.

Przyrost Punktów Adrenaliny: +1%
Spowolnienie czasu podczas mierzenia z kuszy jest większe o 30%.

Przyrost Punktów Adrenaliny: +2%
Spowolnienie czasu podczas mierzenia z kuszy jest większe o 45%.

Przyrost Punktów Adrenaliny: +3%
Zimna krew
wiedźmin 3, szermierka, zimna krew
Wymagania:
8 wydanych punktów umiejętności
Każdy celny strzał dodaje 0.04 Punktu Adrenaliny.

Przyrost Punktów Adrenaliny: +1%
Każdy celny strzał dodaje 0.08 Punktu Adrenaliny.

Przyrost Punktów Adrenaliny: +2%
Każdy celny strzał dodaje 0.12 Punktu Adrenaliny.

Przyrost Punktów Adrenaliny: +3%
Każdy celny strzał dodaje 0.16 Punktu Adrenaliny.

Przyrost Punktów Adrenaliny: +4%
Każdy celny strzał dodaje 0.20 Punktu Adrenaliny.

Przyrost Punktów Adrenaliny: +5%
Znajomość anatomii
wiedźmin 3, szermierka, znajomość anatomii
Wymagania:
20 wydanych punktów umiejętności
Zwiększa szansę na trafienie krytyczne o 5%.

Przyrost Punktów Adrenaliny: +1%
Zwiększa szansę na trafienie krytyczne o 10%.

Przyrost Punktów Adrenaliny: +2%
Zwiększa szansę na trafienie krytyczne o 15%.

Przyrost Punktów Adrenaliny: +3%
Zwiększa szansę na trafienie krytyczne o 20%.

Przyrost Punktów Adrenaliny: +4%
Zwiększa szansę na trafienie krytyczne o 25%.

Przyrost Punktów Adrenaliny: +5%
Czuły punkt
wiedźmin 3, szermierka, czuły punkt
Wymagania:
30 wydanych punktów umiejętności
Krytyczne trafienie z kuszy wyłącza specjalne zdolności potworów na 5 sekund.

Przyrost Punktów Adrenaliny: +1%
Krytyczne trafienie z kuszy wyłącza specjalne zdolności potworów na 10 sekund.

Przyrost Punktów Adrenaliny: +2%
Krytyczne trafienie z kuszy wyłącza specjalne zdolności potworów na 15 sekund.

Przyrost Punktów Adrenaliny: +3%
Krytyczne trafienie z kuszy wyłącza specjalne zdolności potworów na 20 sekund.

Przyrost Punktów Adrenaliny: +4%
Krytyczne trafienie z kuszy wyłącza specjalne zdolności potworów na 25 sekund.

Przyrost Punktów Adrenaliny: +5%

Trans bojowy

wiedźmin 3, szermierka, trans bojowy

Ciosy zadawane podczas walki wręcz generują adrenalinę. Każdy Punkt Adrenaliny zwiększa obrażenia zadawane bronią o 10%.

Skupienie
wiedźmin 3, szermierka, skupienie
Wymagania:
brak
Spadek Adrenaliny po otrzymaniu obrażeń jest zmniejszony o 20%.

Przyrost Punktów Adrenaliny: +1%
Spadek Adrenaliny po otrzymaniu obrażeń jest zmniejszony o 40%.

Przyrost Punktów Adrenaliny: +2%
Spadek Adrenaliny po otrzymaniu obrażeń jest zmniejszony o 60%.

Przyrost Punktów Adrenaliny: +3%
Spadek Adrenaliny po otrzymaniu obrażeń jest zmniejszony o 80%.

Przyrost Punktów Adrenaliny: +4%
Spadek Adrenaliny po otrzymaniu obrażeń jest zmniejszony o 100%.

Przyrost Punktów Adrenaliny: +5%
Niezabijalność
wiedźmin 3, szermierka, niezabijalność
Wymagania:
8 wydanych punktów umiejętności
Gdy żywotność spadnie do 0, Punkty Adrenaliny zostają natychmiast zużyte do jej odnowienia. Ilość odnowionej żywotności zależy od liczby zużytych Punktów Adrenaliny. Jeżeli brak jest Punktów Adrenaliny, żywotność zostaje odnowiona o niewielką wartość.

Przyrost Punktów Adrenaliny: +1%
Gdy żywotność spadnie do 0, zostaje odnowiona z premią 25%. Wymaga przynajmniej 1 Punktu Adrenaliny, który zostaje zużyty.

Przyrost Punktów Adrenaliny: +2%
Gdy żywotność spadnie do 0, zostaje odnowiona z premią 50%. Wymaga przynajmniej 1 Punktu Adrenaliny, który zostaje zużyty.

Przyrost Punktów Adrenaliny: +3%
Gdy żywotność spadnie do 0, zostaje odnowiona z premią 75%. Wymaga przynajmniej 1 Punktu Adrenaliny, który zostaje zużyty.

Przyrost Punktów Adrenaliny: +4%
Gdy żywotność spadnie do 0, zostaje odnowiona z premią 100%. Wymaga przynajmniej 1 Punktu Adrenaliny, który zostaje zużyty.

Przyrost Punktów Adrenaliny: +5%
Opanowanie
wiedźmin 3, szermierka, opanowanie
Wymagania:
20 wydanych punktów umiejętności
Każda walka rozpoczyna się z jednym Punktem Adrenaliny. Generowanie adrenaliny podczas walki mieczem jest zwiększone o 5%.

Przyrost Punktów Adrenaliny: +1%
Każda walka rozpoczyna się z jednym Punktem Adrenaliny. Generowanie adrenaliny podczas walki mieczem jest zwiększone o 10%.

Przyrost Punktów Adrenaliny: +2%
Każda walka rozpoczyna się z jednym Punktem Adrenaliny. Generowanie adrenaliny podczas walki mieczem jest zwiększone o 15%.

Przyrost Punktów Adrenaliny: +3%
Każda walka rozpoczyna się z jednym Punktem Adrenaliny. Generowanie adrenaliny podczas walki mieczem jest zwiększone o 20%.

Przyrost Punktów Adrenaliny: +4%
Każda walka rozpoczyna się z jednym Punktem Adrenaliny. Generowanie adrenaliny podczas walki mieczem jest zwiększone o 25%.

Przyrost Punktów Adrenaliny: +5%
Przelanie gniewu
wiedźmin 3, szermierka, przelanie gniewu
Wymagania:
30 wydanych punktów umiejętności
Umożliwia rzucenie Znaku na najwyższym poziomie i zwiększa Moc Znaków o 25%. Wymaga 3 Punktów Adrenaliny, które zostają zużyte.

Przyrost Punktów Adrenaliny: +1%
Umożliwia rzucenie Znaku na najwyższym poziomie i zwiększa Moc Znaków o 50%. Wymaga 3 Punktów Adrenaliny, które zostają zużyte.

Przyrost Punktów Adrenaliny: +2%
Umożliwia rzucenie Znaku na najwyższym poziomie i zwiększa Moc Znaków o 75%. Wymaga 3 Punktów Adrenaliny, które zostają zużyte.

Przyrost Punktów Adrenaliny: +3%
Umożliwia rzucenie Znaku na najwyższym poziomie i zwiększa Moc Znaków o 100%. Wymaga 3 Punktów Adrenaliny, które zostają zużyte.

Przyrost Punktów Adrenaliny: +4%
Umożliwia rzucenie Znaku na najwyższym poziomie i zwiększa Moc Znaków o 125%. Wymaga 3 Punktów Adrenaliny, które zostają zużyte.

Przyrost Punktów Adrenaliny: +5%

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...