Szermierka to przede wszystkim umiejętności ofensywne, związane z walką mieczem, niemniej umożliwia także doskonalenie sztuki używania kuszy oraz zdolności defensywnych.
Szybki atak
Pozwala wykonywać szybkie ataki.
Pamięć mięśniowa |
|
Wymagania: brak |
Obrażenia od szybkich ataków są zwiększone o 5%.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +1% |
Obrażenia od szybkich ataków są zwiększone o 10%.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +2% |
|
Obrażenia od szybkich ataków są zwiększone o 15%.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +3% |
|
Obrażenia od szybkich ataków są zwiększone o 20%.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +4% |
|
Obrażenia od szybkich ataków są zwiększone o 25%.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +5% |
Precyzyjne cięcia |
|
Wymagania: 8 wydanych punktów umiejętności |
Zwiększa szanse na trafienie krytyczne szybkich ataków o 2% i ich obrażenia o 15%.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +1% |
Zwiększa szanse na trafienie krytyczne szybkich ataków o 4% i ich obrażenia o 30%.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +2% |
|
Zwiększa szanse na trafienie krytyczne szybkich ataków o 6% i ich obrażenia o 45%.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +3% |
|
Zwiększa szanse na trafienie krytyczne szybkich ataków o 8% i ich obrażenia o 60%.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +4% |
|
Zwiększa szanse na trafienie krytyczne szybkich ataków o 10% i ich obrażenia o 75%.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +5% |
Młynek |
|
Wymagania: 20 wydanych punktów umiejętności |
Ciągły atak wymierzony we wszystkich przeciwników dookoła. Podtrzymywanie ataku zużywa wytrzymałość, a następnie adrenalinę. Przyrost Punktów Adrenaliny: +1% |
Ciągły atak wymierzony we wszystkich przeciwników dookoła. Podtrzymywanie ataku zużywa wytrzymałość, a następnie adrenalinę. Zużycie wytrzymałości i adrenaliny zmniejszone o 20%. Przyrost Punktów Adrenaliny: +2% |
|
Ciągły atak wymierzony we wszystkich przeciwników dookoła. Podtrzymywanie ataku zużywa wytrzymałość, a następnie adrenalinę. Zużycie wytrzymałości i adrenaliny zmniejszone o 30%. Przyrost Punktów Adrenaliny: +3% |
|
Ciągły atak wymierzony we wszystkich przeciwników dookoła. Podtrzymywanie ataku zużywa wytrzymałość, a następnie adrenalinę. Zużycie wytrzymałości i adrenaliny zmniejszone o 40%. Przyrost Punktów Adrenaliny: +4% |
|
Ciągły atak wymierzony we wszystkich przeciwników dookoła. Podtrzymywanie ataku zużywa Wytrzymałość, a następnie Adrenalinę. Zużycie Wytrzymałości i Adrenaliny zmniejszone o 50%. Przyrost Punktów Adrenaliny: +5% |
Okaleczenie |
|
Wymagania: 30 wydanych punktów umiejętności |
Powoduje u przeciwnika efekt krwawienia, który zabiera 25 punktów żywotności lub esencji na sekundę. Czas trwania: 5 sekund. Przyrost Punktów Adrenaliny: +1% |
Powoduje u przeciwnika efekt krwawienia, który zabiera 50 punktów żywotności lub esencji na sekundę. Czas trwania: 5 sekund. Przyrost Punktów Adrenaliny: +2% |
|
Powoduje u przeciwnika efekt krwawienia, który zabiera 75 punktów żywotności lub esencji na sekundę. Czas trwania: 5 sekund. Przyrost Punktów Adrenaliny: +3% |
|
Powoduje u przeciwnika efekt krwawienia, który zabiera 100 punktów żywotności lub esencji na sekundę. Czas trwania: 5 sekund. Przyrost Punktów Adrenaliny: +4% |
|
Powoduje u przeciwnika efekt krwawienia, który zabiera 125 punktów żywotności lub esencji na sekundę. Czas trwania: 5 sekund Przyrost Punktów Adrenaliny: +5% |
Silny atak
Pozwala wykonywać silne ataki, które ignorują pancerz przeciwnika.
Trening siłowy |
|
Wymagania: brak |
Obrażenia od silnych ataków są zwiększone o 5%.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +1% |
Obrażenia od silnych ataków są zwiększone o 10%.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +2% |
|
Obrażenia od silnych ataków są zwiększone o 15%.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +3% |
|
Obrażenia od silnych ataków są zwiększone o 20%.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +4% |
|
Obrażenia od silnych ataków są zwiększone o 25%.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +5% |
Miażdżące ciosy |
|
Wymagania: 8 wydanych punktów umiejętności |
Zwiększa szanse na trafienie krytyczne silnych ataków o 2% i ich obrażenia o 15%.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +1% |
Zwiększa szanse na trafienie krytyczne silnych ataków o 4% i ich obrażenia o 30%.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +2% |
|
Zwiększa szanse na trafienie krytyczne silnych ataków o 6% i ich obrażenia o 45%.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +3% |
|
Zwiększa szanse na trafienie krytyczne silnych ataków o 8% i ich obrażenia o 60%.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +4% |
|
Zwiększa szanse na trafienie krytyczne silnych ataków o 10% i ich obrażenia o 75%.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +5% |
Rozpłatanie |
|
Wymagania: 20 wydanych punktów umiejętności |
Zadaje zwiększone obrażenia, proporcjonalnie do zużytej wytrzymałości. Ignoruje obronę przeciwnika i zwiększa szansę na trafienie krytyczne o 10%. Punkty Adrenaliny dodatkowo zwiększają całkowite obrażenia o 100%.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +1% |
Zadaje zwiększone obrażenia, proporcjonalnie do zużytej wytrzymałości. Ignoruje obronę przeciwnika i zwiększa szansę na trafienie krytyczne o 20%.
Punkty Adrenaliny dodatkowo zwiększają całkowite obrażenia o 100%.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +2% |
|
Zadaje zwiększone obrażenia, proporcjonalnie do zużytej Wytrzymałości. Ignoruje obronę przeciwnika i zwiększa szansę na trafienie krytyczne o 30%.
Punkty Adrenaliny dodatkowo zwiększają całkowite obrażenia o 100%.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +3% |
|
Zadaje zwiększone obrażenia, proporcjonalnie do zużytej Wytrzymałości. Ignoruje obronę przeciwnika i zwiększa szansę na trafienie krytyczne o 40%.
Punkty Adrenaliny dodatkowo zwiększają całkowite obrażenia o 100%.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +4% |
|
Zadaje zwiększone obrażenia, proporcjonalnie do zużytej Wytrzymałości. Ignoruje obronę przeciwnika i zwiększa szansę na trafienie krytyczne o 50%.
Punkty Adrenaliny dodatkowo zwiększają całkowite obrażenia o 100%.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +5% |
Piorunujące uderzenie |
|
Wymagania: 30 wydanych punktów umiejętności |
Zmniejsza odporność na obrażenia u przeciwnika o 5%.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +1% |
Zmniejsza odporność na obrażenia u przeciwnika o 10%.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +2% |
|
Zmniejsza odporność na obrażenia u przeciwnika o 15%.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +3% |
|
Zmniejsza odporność na obrażenia u przeciwnika o 20%.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +4% |
|
Zmniejsza odporność na obrażenia u przeciwnika o 25%.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +5% |
Defensywa
Zestaw technik obronnych Szkoły Wilka.
Odbijanie strzał |
|
Wymagania: brak |
Parowanie ciosów umożliwia także odbijanie strzał.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +1% |
Odpowiednio sparowane strzały trafiają w strzelców.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +2% |
|
Odpowiednio sparowane strzały trafiają w strzelców i zadają dwukrotnie większe obrażenia.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +3% |
Praca nóg |
|
Wymagania: 8 wydanych punktów umiejętności |
Obrażenia otrzymane w trakcie uników są zmniejszone o 20%.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +1% |
Obrażenia otrzymane w trakcie uników są zmniejszone o 40%.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +2% |
|
Obrażenia otrzymane w trakcie uników są zmniejszone o 60%.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +3% |
|
Obrażenia otrzymane w trakcie uników są zmniejszone o 80%.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +4% |
|
Obrażenia otrzymane w trakcie uników są zmniejszone o 100%.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +5% |
Riposta |
|
Wymagania: 20 wydanych punktów umiejętności |
Kolejny atak po udanym kontrataku zadaje obrażenia większe o 30% na poziom umiejętności.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +1% |
Kolejny atak po udanym kontrataku zadaje obrażenia większe o 30% na poziom umiejętności z szansą na powalenie zależną od liczby Punktów Adrenaliny.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +2% |
|
Kolejny atak po udanym kontrataku zadaje obrażenia większe o 30% na poziom umiejętności i jest trafieniem krytycznym z szansą na powalenie zależną od liczby Punktów Adrenaliny.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +3% |
Mordercza precyzja |
|
Wymagania: 30 wydanych punktów umiejętności |
Każdy Punkt Adrenaliny zwiększa o 1% szansę na natychmiastowe zabicie przeciwnika.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +1% |
Każdy Punkt Adrenaliny zwiększa o 2% szansę na natychmiastowe zabicie przeciwnika.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +2% |
Trening strzelecki
Umożliwia używanie kuszy.
Refleks |
|
Wymagania: brak |
Spowolnienie czasu podczas mierzenia z kuszy jest większe o 15%.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +1% |
Spowolnienie czasu podczas mierzenia z kuszy jest większe o 30%.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +2% |
|
Spowolnienie czasu podczas mierzenia z kuszy jest większe o 45%.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +3% |
Zimna krew |
|
Wymagania: 8 wydanych punktów umiejętności |
Każdy celny strzał dodaje 0.04 Punktu Adrenaliny.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +1% |
Każdy celny strzał dodaje 0.08 Punktu Adrenaliny.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +2% |
|
Każdy celny strzał dodaje 0.12 Punktu Adrenaliny.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +3% |
|
Każdy celny strzał dodaje 0.16 Punktu Adrenaliny.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +4% |
|
Każdy celny strzał dodaje 0.20 Punktu Adrenaliny.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +5% |
Znajomość anatomii |
|
Wymagania: 20 wydanych punktów umiejętności |
Zwiększa szansę na trafienie krytyczne o 5%.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +1% |
Zwiększa szansę na trafienie krytyczne o 10%.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +2% |
|
Zwiększa szansę na trafienie krytyczne o 15%.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +3% |
|
Zwiększa szansę na trafienie krytyczne o 20%.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +4% |
|
Zwiększa szansę na trafienie krytyczne o 25%.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +5% |
Czuły punkt |
|
Wymagania: 30 wydanych punktów umiejętności |
Krytyczne trafienie z kuszy wyłącza specjalne zdolności potworów na 5 sekund.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +1% |
Krytyczne trafienie z kuszy wyłącza specjalne zdolności potworów na 10 sekund.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +2% |
|
Krytyczne trafienie z kuszy wyłącza specjalne zdolności potworów na 15 sekund.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +3% |
|
Krytyczne trafienie z kuszy wyłącza specjalne zdolności potworów na 20 sekund.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +4% |
|
Krytyczne trafienie z kuszy wyłącza specjalne zdolności potworów na 25 sekund.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +5% |
Trans bojowy
Ciosy zadawane podczas walki wręcz generują adrenalinę. Każdy Punkt Adrenaliny zwiększa obrażenia zadawane bronią o 10%.
Skupienie |
|
Wymagania: brak |
Spadek Adrenaliny po otrzymaniu obrażeń jest zmniejszony o 20%.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +1% |
Spadek Adrenaliny po otrzymaniu obrażeń jest zmniejszony o 40%.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +2% |
|
Spadek Adrenaliny po otrzymaniu obrażeń jest zmniejszony o 60%.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +3% |
|
Spadek Adrenaliny po otrzymaniu obrażeń jest zmniejszony o 80%.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +4% |
|
Spadek Adrenaliny po otrzymaniu obrażeń jest zmniejszony o 100%.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +5% |
Niezabijalność |
|
Wymagania: 8 wydanych punktów umiejętności |
Gdy żywotność spadnie do 0, Punkty Adrenaliny zostają natychmiast zużyte do jej odnowienia. Ilość odnowionej żywotności zależy od liczby zużytych Punktów Adrenaliny. Jeżeli brak jest Punktów Adrenaliny, żywotność zostaje odnowiona o niewielką wartość.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +1% |
Gdy żywotność spadnie do 0, zostaje odnowiona z premią 25%. Wymaga przynajmniej 1 Punktu Adrenaliny, który zostaje zużyty.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +2% |
|
Gdy żywotność spadnie do 0, zostaje odnowiona z premią 50%. Wymaga przynajmniej 1 Punktu Adrenaliny, który zostaje zużyty.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +3% |
|
Gdy żywotność spadnie do 0, zostaje odnowiona z premią 75%. Wymaga przynajmniej 1 Punktu Adrenaliny, który zostaje zużyty.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +4% |
|
Gdy żywotność spadnie do 0, zostaje odnowiona z premią 100%. Wymaga przynajmniej 1 Punktu Adrenaliny, który zostaje zużyty.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +5% |
Opanowanie |
|
Wymagania: 20 wydanych punktów umiejętności |
Każda walka rozpoczyna się z jednym Punktem Adrenaliny. Generowanie adrenaliny podczas walki mieczem jest zwiększone o 5%.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +1% |
Każda walka rozpoczyna się z jednym Punktem Adrenaliny. Generowanie adrenaliny podczas walki mieczem jest zwiększone o 10%.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +2% |
|
Każda walka rozpoczyna się z jednym Punktem Adrenaliny. Generowanie adrenaliny podczas walki mieczem jest zwiększone o 15%.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +3% |
|
Każda walka rozpoczyna się z jednym Punktem Adrenaliny. Generowanie adrenaliny podczas walki mieczem jest zwiększone o 20%.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +4% |
|
Każda walka rozpoczyna się z jednym Punktem Adrenaliny. Generowanie adrenaliny podczas walki mieczem jest zwiększone o 25%.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +5% |
Przelanie gniewu |
|
Wymagania: 30 wydanych punktów umiejętności |
Umożliwia rzucenie Znaku na najwyższym poziomie i zwiększa Moc Znaków o 25%. Wymaga 3 Punktów Adrenaliny, które zostają zużyte.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +1% |
Umożliwia rzucenie Znaku na najwyższym poziomie i zwiększa Moc Znaków o 50%. Wymaga 3 Punktów Adrenaliny, które zostają zużyte.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +2% |
|
Umożliwia rzucenie Znaku na najwyższym poziomie i zwiększa Moc Znaków o 75%. Wymaga 3 Punktów Adrenaliny, które zostają zużyte.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +3% |
|
Umożliwia rzucenie Znaku na najwyższym poziomie i zwiększa Moc Znaków o 100%. Wymaga 3 Punktów Adrenaliny, które zostają zużyte.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +4% |
|
Umożliwia rzucenie Znaku na najwyższym poziomie i zwiększa Moc Znaków o 125%. Wymaga 3 Punktów Adrenaliny, które zostają zużyte.
Przyrost Punktów Adrenaliny: +5% |
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz