Alchemia

Noire Panthere poniedziałek, 22 czerwca 2015
wiedźmin 3, alchemia

Umiejętności alchemiczne dotyczą wszystkiego, co możemy wykonać sami, bez pomocy rzemieślników. Mogą mieć też bezpośrednie zastosowanie w boju.

wiedźmin 3, alchemia, drzewo

Warzenie mikstur

wiedźmin 3, alchemia, warzenie mikstur

Umożliwia warzenie i picie podstawowych mikstur wiedźmińskich.

Zwiększona tolerancja
wiedźmin 3, alchemia, zwiększona tolerancja
Wymagania:
brak
Zwiększa tolerancję na eliksiry o 5%.

Czas działania eliksirów: +5%
Zwiększa tolerancję na eliksiry o 10%.

Czas działania eliksirów: +10%
Zwiększa tolerancję na eliksiry o 15%.

Czas działania eliksirów: +15%
Zwiększa tolerancję na eliksiry o 20%.

Czas działania eliksirów: +20%
Zwiększa tolerancję na eliksiry o 25%.

Czas działania eliksirów: +25%
Odnowienie
wiedźmin 3, alchemia, odnowienie
Wymagania:
8 wydanych punktów umiejętności
Każda zażyta dawka eliksiru przywraca 5% maksymalnej żywotności.

Czas działania eliksirów: +5%
Każda zażyta dawka eliksiru przywraca 10% maksymalnej żywotności.

Czas działania eliksirów: +10%
Każda zażyta dawka eliksiru przywraca 15% maksymalnej żywotności.

Czas działania eliksirów: +15%
Każda zażyta dawka eliksiru przywraca 20% maksymalnej żywotności.

Czas działania eliksirów: +20%
Każda zażyta dawka eliksiru przywraca 25% maksymalnej żywotności.

Czas działania eliksirów: +25%
Opóźniony rozkład
wiedźmin 3, alchemia, opóźniony rozkład
Wymagania:
20 wydanych punktów umiejętności
Efekty eliksirów nie znikają, dopóki zatrucie nie spadnie do 90% maksymalnego zatrucia.

Czas działania eliksirów: +5%
Efekty eliksirów nie znikają, dopóki zatrucie nie spadnie do 80% maksymalnego zatrucia.

Czas działania eliksirów: +10%
Efekty eliksirów nie znikają, dopóki zatrucie nie spadnie do 70% maksymalnego zatrucia.

Czas działania eliksirów: +15%
Efekt uboczny
wiedźmin 3, alchemia, efekt uboczny
Wymagania:
28 wydanych punktów umiejętności
Zażycie eliksiru daje 20% szansy na aktywowanie efektu innego, losowego eliksiru, bez dodatkowego zatrucia.

Czas działania eliksirów: +5%
Zażycie eliksiru daje 40% szansy na aktywowanie efektu innego, losowego eliksiru, bez dodatkowego zatrucia.

Czas działania eliksirów: +10%
Zażycie eliksiru daje 60% szansy na aktywowanie efektu innego, losowego eliksiru, bez dodatkowego zatrucia.

Czas działania eliksirów: +15%
Zażycie eliksiru daje 80% szansy na aktywowanie efektu innego, losowego eliksiru, bez dodatkowego zatrucia.

Czas działania eliksirów: +20%
Zażycie eliksiru daje 100% szansy na aktywowanie efektu innego, losowego eliksiru, bez dodatkowego zatrucia.

Czas działania eliksirów: +25%

Przygotowanie olejów

wiedźmin 3, alchemia, przygotowanie olejów

Umożliwia wytwarzanie olejów, które nakłada się na ostrze miecza.

Zatrute ostrze
wiedźmin 3, alchemia, zatrute ostrze
Wymagania:
brak
Olej nałożony na ostrze powoduje, że przy każdym trafieniu istnieje minimum 3% szans na zatrucie przeciwnika. Szanse są tym większe, im wyższy poziom ma użyty olej.

Czas działania eliksirów: +5%
Olej nałożony na ostrze powoduje, że przy każdym trafieniu istnieje minimum 6% szans na zatrucie przeciwnika. Szanse są tym większe, im wyższy poziom ma użyty olej.

Czas działania eliksirów: +10%
Olej nałożony na ostrze powoduje, że przy każdym trafieniu istnieje minimum 9% szans na zatrucie przeciwnika. Szanse są tym większe, im wyższy poziom ma użyty olej.

Czas działania eliksirów: +15%
Olej nałożony na ostrze powoduje, że przy każdym trafieniu istnieje minimum 12% szans na zatrucie przeciwnika. Szanse są tym większe, im wyższy poziom ma użyty olej.

Czas działania eliksirów: +20%
Olej nałożony na ostrze powoduje, że przy każdym trafieniu istnieje minimum 15% szans na zatrucie przeciwnika. Szanse są tym większe, im wyższy poziom ma użyty olej.

Czas działania eliksirów: +25%
Odstraszenie
wiedźmin 3, alchemia, odstraszenie
Wymagania:
8 wydanych punktów umiejętności
Daje dodatkowe 5% obrony przed atakami potworów danego typu.

Czas działania eliksirów: +5%
Daje dodatkowe 10% obrony przed atakami potworów danego typu.

Czas działania eliksirów: +10%
Daje dodatkowe 15% obrony przed atakami potworów danego typu.

Czas działania eliksirów: +15%
Daje dodatkowe 20% obrony przed atakami potworów danego typu.

Czas działania eliksirów: +20%
Daje dodatkowe 25% obrony przed atakami potworów danego typu.

Czas działania eliksirów: +25%
Fiksatywa
wiedźmin 3, alchemia, fiksatywa
Wymagania:
20 wydanych punktów umiejętności
Można zadać o 33% więcej ciosów, zanim olej się zetrze z ostrza.

Czas działania eliksirów: +5%
Zwiększa liczbę ładunków nałożonego na ostrze oleju o 67%.

Czas działania eliksirów: +10%
Nałożone na ostrze oleje nie zużywają się.

Czas działania eliksirów: +15%
Instynkt łowcy
wiedźmin 3, alchemia, instynkt łowcy
Wymagania:
28 wydanych punktów umiejętności
Przy maksymalnej liczbie Punktów Adrenaliny liczba obrażeń zadawanych przy trafieniu krytycznym potworowi podatnemu na olej zwiększa się o 20%.

Czas działania eliksirów: +5%
Przy maksymalnej liczbie Punktów Adrenaliny liczba obrażeń zadawanych przy trafieniu krytycznym potworowi podatnemu na olej zwiększa się o 40%.

Czas działania eliksirów: +10%
Przy maksymalnej liczbie Punktów Adrenaliny liczba obrażeń zadawanych przy trafieniu krytycznym potworowi podatnemu na olej zwiększa się o 60%.

Czas działania eliksirów: +15%
Przy maksymalnej liczbie Punktów Adrenaliny liczba obrażeń zadawanych przy trafieniu krytycznym potworowi podatnemu na olej zwiększa się o 80%.

Czas działania eliksirów: +20%
Przy maksymalnej liczbie Punktów Adrenaliny liczba obrażeń zadawanych przy trafieniu krytycznym potworowi podatnemu na olej zwiększa się o 100%.

Czas działania eliksirów: +25%

Wytwarzanie petard

wiedźmin 3, alchemia, wytwarzanie petard

Umożliwia wytwarzanie petard, które są pociskami miotanymi w przeciwników.

Celny rzut
wiedźmin 3, alchemia, celny rzut
Wymagania:
brak
Spowolnienie czasu podczas celowania petardą staje się większe o 15%.

Czas działania eliksirów: +5%
Spowolnienie czasu podczas celowania petardą staje się większe o 30%.

Czas działania eliksirów: +10%
Spowolnienie czasu podczas celowania petardą staje się większe o 45%.

Czas działania eliksirów: +15%
Pirotechnika
wiedźmin 3, alchemia, pirotechnika
Wymagania:
8 wydanych punktów umiejętności
Petardy, które normalnie nie zadają obrażeń, prócz swojego zwykłego działania zadają 30 obrażeń.

Czas działania eliksirów: +5%
Petardy, które normalnie nie zadają obrażeń, prócz swojego zwykłego działania zadają 60 obrażeń.

Czas działania eliksirów: +10%
Petardy, które normalnie nie zadają obrażeń, prócz swojego zwykłego działania zadają 90 obrażeń.

Czas działania eliksirów: +15%
Petardy, które normalnie nie zadają obrażeń, prócz swojego zwykłego działania zadają 120 obrażeń.

Czas działania eliksirów: +20%
Petardy, które normalnie nie zadają obrażeń, prócz swojego zwykłego działania zadają 150 obrażeń.

Czas działania eliksirów: +25%
Optymalizacja
wiedźmin 3, alchemia, optymalizacja
Wymagania:
20 wydanych punktów umiejętności
Zwiększa maksymalną liczbę petard w każdej kieszeni o 1.

Czas działania eliksirów: +5%
Zwiększa maksymalną liczbę petard w każdej kieszeni o 2.

Czas działania eliksirów: +10%
Zwiększa maksymalną liczbę petard w każdej kieszeni o 3.

Czas działania eliksirów: +15%
Zwiększa maksymalną liczbę petard w każdej kieszeni o 4.

Czas działania eliksirów: +20%
Zwiększa maksymalną liczbę petard w każdej kieszeni o 5.

Czas działania eliksirów: +25%
Petardy klastrowe
wiedźmin 3, alchemia, petardy klastrowe
Wymagania:
28 wydanych punktów umiejętności
Po detonacji petarda rozdziela się na osobne wybuchające fragmenty. Liczba fragmentów: 2.

Czas działania eliksirów: +5%
Po detonacji petarda rozdziela się na osobne wybuchające fragmenty. Liczba fragmentów: 3.

Czas działania eliksirów: +10%
Po detonacji petarda rozdziela się na osobne wybuchające fragmenty. Liczba fragmentów: 4.

Czas działania eliksirów: +15%
Po detonacji petarda rozdziela się na osobne wybuchające fragmenty. Liczba fragmentów: 5.

Czas działania eliksirów: +20%
Po detonacji petarda rozdziela się na osobne wybuchające fragmenty. Liczba fragmentów: 6.

Czas działania eliksirów: +25%

Mutacja

wiedźmin 3, alchemia, mutacja

Pozwala wydobywać mutageny z ciał potężnych potworów i wykorzystywać je do wzmacniania wiedźmińskiego organizmu.

Odporność nabyta
wiedźmin 3, alchemia, odporność nabyta
Wymagania:
brak
Każda znana receptura alchemiczna z poziomu 1 zwiększa tolerancję na eliksiry o 1.

Czas działania eliksirów: +5%
Każda znana receptura alchemiczna z poziomu 1 lub 2 zwiększa tolerancję na eliksiry o 1.

Czas działania eliksirów: +10%
Każda znana receptura alchemiczna z poziomu 1, 2 lub 3 zwiększa tolerancję na eliksiry o 1.

Czas działania eliksirów: +15%
Przeobrażenie tkanek
wiedźmin 3, alchemia, przeobrażenie tkanek
Wymagania:
8 wydanych punktów umiejętności
Każdy zażyty odwar zwiększa maksymalną żywotność o 200 na czas trwania odwaru.

Czas działania eliksirów: +5%
Każdy zażyty odwar zwiększa maksymalną żywotność o 400 na czas trwania odwaru.

Czas działania eliksirów: +10%
Każdy zażyty odwar zwiększa maksymalną żywotność o 600 na czas trwania odwaru.

Czas działania eliksirów: +15%
Każdy zażyty odwar zwiększa maksymalną żywotność o 800 na czas trwania odwaru.

Czas działania eliksirów: +20%
Każdy zażyty odwar zwiększa maksymalną żywotność o 1000 na czas trwania odwaru.

Czas działania eliksirów: +25%
Synergia
wiedźmin 3, alchemia, synergia
Wymagania:
20 wydanych punktów umiejętności
Zwiększa premię gwarantowaną przez mutagen umieszczony w kieszeni na mutageny o 10%.

Czas działania eliksirów: +5%
Zwiększa premię gwarantowaną przez mutagen umieszczony w kieszeni na mutageny o 20%.

Czas działania eliksirów: +10%
Zwiększa premię gwarantowaną przez mutagen umieszczony w kieszeni na mutageny o 30%.

Czas działania eliksirów: +15%
Zwiększa premię gwarantowaną przez mutagen umieszczony w kieszeni na mutageny o 40%.

Czas działania eliksirów: +20%
Zwiększa premię gwarantowaną przez mutagen umieszczony w kieszeni na mutageny o 50%.

Czas działania eliksirów: +25%
Adaptacja
wiedźmin 3, alchemia, adaptacja
Wymagania:
28 wydanych punktów umiejętności
Zwiększa czas działania wypitego odwaru o 10%.

Czas działania eliksirów: +5%
Zwiększa czas działania wypitego odwaru o 20%.

Czas działania eliksirów: +10%
Zwiększa czas działania wypitego odwaru o 30%.

Czas działania eliksirów: +15%
Zwiększa czas działania wypitego odwaru o 40%.

Czas działania eliksirów: +20%
Zwiększa czas działania wypitego odwaru o 50%.

Czas działania eliksirów: +25%

Próba traw

wiedźmin 3, alchemia, próba traw

Wiedźmińska mutacja, która pozwala wytrzymać zatrucie eliksirami, zabójcze dla zwykłych ludzi.

Jasność umysłu
wiedźmin 3, alchemia, jasność umysłu
Wymagania:
brak
Gdy wiedźmin jest zatruty eliksirami, podczas kontrataku przeciwnika następuje spowolnienie czasu.

Czas działania eliksirów: +5%
Gdy wiedźmin jest zatruty eliksirami, podczas kontrataku przeciwnika następuje spowolnienie czasu. Spowolnienie i czas trwania efektu są lepsze niż na poziomie 1 tej umiejętności.

Czas działania eliksirów: +10%
Gdy wiedźmin jest zatruty eliksirami, podczas kontrataku przeciwnika następuje spowolnienie czasu. Spowolnienie i czas trwania efektu są lepsze niż na poziomie 2 tej umiejętności.

Czas działania eliksirów: +15%
Wytrzymałość na ból
wiedźmin 3, alchemia, wytrzymałość na ból
Wymagania:
8 wydanych punktów umiejętności
Zwiększa maksymalną żywotność o 10%, jeśli zatrucie eliksirami przekracza bezpieczny próg.

Czas działania eliksirów: +5%
Zwiększa maksymalną żywotność o 20%, jeśli zatrucie eliksirami przekracza bezpieczny próg.

Czas działania eliksirów: +10%
Zwiększa maksymalną żywotność o 30%, jeśli zatrucie eliksirami przekracza bezpieczny próg.

Czas działania eliksirów: +15%
Zwiększa maksymalną żywotność o 40%, jeśli zatrucie eliksirami przekracza bezpieczny próg.

Czas działania eliksirów: +20%
Zwiększa maksymalną żywotność o 50%, jeśli zatrucie eliksirami przekracza bezpieczny próg.

Czas działania eliksirów: +25%
Szybki metabolizm
wiedźmin 3, alchemia, szybki metabolizm
Wymagania:
20 wydanych punktów umiejętności
Zatrucie eliksirami spada szybciej o 1 punkt na sekundę.

Czas działania eliksirów: +5%
Zatrucie eliksirami spada szybciej o 2 punkty na sekundę.

Czas działania eliksirów: +10%
Zatrucie eliksirami spada szybciej o 3 punkty na sekundę.

Czas działania eliksirów: +15%
Zatrucie eliksirami spada szybciej o 4 punkty na sekundę.

Czas działania eliksirów: +20%
Zatrucie eliksirami spada szybciej o 5 punktów na sekundę.

Czas działania eliksirów: +25%
Krwawy szał
wiedźmin 3, alchemia, krwawy szał
Wymagania:
28 wydanych punktów umiejętności
Gdy wiedźmin jest zatruty eliksirami, każdy zabity przeciwnik zwiększa szansę na krytyczne trafienie kolejnego o 10%.

Czas działania eliksirów: +5%
Gdy wiedźmin jest zatruty eliksirami, każdy zabity przeciwnik zwiększa szansę na krytyczne trafienie kolejnego o 20%.

Czas działania eliksirów: +10%
Gdy wiedźmin jest zatruty eliksirami, każdy zabity przeciwnik zwiększa szansę na krytyczne trafienie kolejnego o 30%.

Czas działania eliksirów: +15%
Gdy wiedźmin jest zatruty eliksirami, każdy zabity przeciwnik zwiększa szansę na krytyczne trafienie kolejnego o 40%.

Czas działania eliksirów: +20%
Gdy wiedźmin jest zatruty eliksirami, każdy zabity przeciwnik zwiększa szansę na krytyczne trafienie kolejnego o 50%.

Czas działania eliksirów: +25%

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...