Zdolności

1 minuta czytania

Wzorem pierwszego rozszerzenia, "Krew i wino" oferuje pięć nowych zdolności, które odkryjemy po instalacji dodatku. Także i tym razem wszystkie zostały przypisane do tej samej kategorii, zaś odblokowanie każdej z nich wymaga wydania jednego punktu.

wiedźmin 3 krew i wino
Napełniony mocą
wiedźmin 3 krew i wino Nieskończona premia z Miejsca Mocy, ale aktywna może być tylko jedna
Smakosz
wiedźmin 3 krew i wino Jedzenie regeneruje żywotność przez 20 minut
W ogniu walki
wiedźmin 3 krew i wino Efekty działania petard i specjalnych bełtów nie mają wpływu na wiedźmina
Ciężka artyleria
wiedźmin 3 krew i wino Obrażenia zadawane przez petardy wzrastają o 200%, ale liczba petard w kieszeniach zostaje zmniejszona o 50%.
Jeśli petardy nie zadają obrażeń, to ich liczba w kieszeniach nie zmienia się
Najlepszą obroną jest atak
wiedźmin 3 krew i wino Każda akcja defensywna generuje Punkty Adrenaliny: parowanie 0,1 pkt., kontratak 0,4 pkt., unik 0,3 pkt., odskok 0,2 pkt.
Nie może aktywować się częściej niż raz na 5 sekund

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...