Wzorem pierwszego rozszerzenia, "Krew i wino" oferuje pięć nowych zdolności, które odkryjemy po instalacji dodatku. Także i tym razem wszystkie zostały przypisane do tej samej kategorii, zaś odblokowanie każdej z nich wymaga wydania jednego punktu.
Napełniony mocą |
|
Nieskończona premia z Miejsca Mocy, ale aktywna może być tylko jedna
|
Smakosz |
|
Jedzenie regeneruje żywotność przez 20 minut
|
W ogniu walki |
|
Efekty działania petard i specjalnych bełtów nie mają wpływu na wiedźmina
|
Ciężka artyleria |
|
Obrażenia zadawane przez petardy wzrastają o 200%, ale liczba petard w kieszeniach zostaje zmniejszona o 50%.
Jeśli petardy nie zadają obrażeń, to ich liczba w kieszeniach nie zmienia się
|
Najlepszą obroną jest atak |
|
Każda akcja defensywna generuje Punkty Adrenaliny: parowanie 0,1 pkt., kontratak 0,4 pkt., unik 0,3 pkt., odskok 0,2 pkt.
Nie może aktywować się częściej niż raz na 5 sekund
|
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz