Człowiek bezpośrednio odpowiedzialny za finanse EA, Eric Brown, w najnowszym wywiadzie na temat "Star Wars" odpowiedział na kilka pytań dotyczących daty ukazania się SW: TOR, dlaczego wcale się z tym nie spieszą i kogo uznają za swoją grupę docelową.
Możemy być pewni, że STWÓR nie pojawi się w sklepach przed 1 lipca, choć ma się ukazać na rynku do końca tego roku. Brown tłumaczył, że firma przywiązuje ogromną wagę do wszystkich testów, którym wciąg poddawana jest gra, by mogła z powodzeniem zadowolić graczy przez najbliższe lata.
Jest kogo zadowalać. Według pobieżnych wyliczeń Browna ilość graczy MMO RPG wynosi około 12 milionów, z czego połowa to użytkownicy World of Warcraft. Chcąc przyciągnąć klientów konkurencji trzeba przygotować produkt najwyższej jakości, na czym koncentruje się EA. Na podstawie liczby chętnych do beta testów "The Old Republic" (ok. 1,5 miliona) Brown przewiduje, że zainteresowanie grą będzie bardzo duże.
Podbicie rynku MMO to także, jeśli nie przede wszystkim, ogromne wyzwanie finansowe. Słyszeliśmy już różne fantastyczne plotki o wysokości kosztów produkcji STWORA i wiemy, że będzie on korzystał z systemu miesięcznego abonamentu. Eric Brown wspomina jednak, że w przyszłości możliwe jest także wprowadzenie dobrze znanego z "darmowych" tytułów systemu mini-opłat, choć w tej chwili nie jest to główny kierunek myślenia ekipy z EA.
Komentarze
Ciekawe ile wyniesie ten miesięczny abonament...
Dodaj komentarz