Aktualizacja modów do sagi Baldur's Gate

1 minuta czytania

Spellhold Studios ostatnio znów się ożywiło. Pojawiły się nowe wersje modow dla sagi o Dziecku Bhaala.

Na początek aTweaks v3.1. Krótkie przypomnienie – modyfikacja ta stawia sobie za cel ulepszenie rozgrywki w całej sadze – działa więc nie tylko w obu oficjalnych częściach (z dodatkami), ale i w (Easy)Tutu oraz Baldur’s Gate Trilogy (BGT). W tym celu pojawiają się nowe klasy, rasy, zaklęcia czy przeciwnicy. Prócz tego oczywiście kilka mniejszych poprawek. Nowa wersja wprowadza także moce Bhaala dla postaci w Baldur's Gate I. Więcej o mocach Bhaala przeczytasz na forum.

Przydatne adresy:

Kolejnej, już piątej, wersji doczekała się także modyfikacja Infinity Animations Jest to wersja beta, za którą odpowiada Miloch. Wśród zmiam m.in dodanie brakujących dźwięków, poprawa animacji, kilka kosmetycznych zmian graficznych czy też wyłączenie wadliwie działających komponentów.

Więcej informacji pod poniższymi adresami:

baldur\'s gate trilogy

Dostępna jest także kolejna wersja Baldur's Gate Trilogy (BGT), czyli śmiałego projektu połączenia wszystkich części gry w jedną całość. Nowa wersja wykrywa systemy operacyjne Windows Server 2003, Windows Vista, Windows Server 2008 oraz Windows 7. Poza tym instalator pozwala na nowe adresy docelowe oraz dodano BiggDU w wersji 217.

Przydatne linki:

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...