Sztylet
Typowe sztylety posiadają ostro zakończone, dwusieczne ostrza, w odróżnieniu od zwykłych noży, które są jednosieczne i nieco krótsze.
Parametry
Obrażenia: 1k4
Typ obrażeń: kłute
Waga: 1
Opóźnienie: 2
Rodzaj biegłości: sztylet
Typ broni: 1-ręczna
Wymagana siła: 3
Nie może używać: Kapłan
Gdzie znaleźć: różne miejsca.
Sztylet do Rzucania
Typowy sztylet do rzucania ma spiczaste, zwykle obusieczne ostrze, w przeciwieństwie do noża, który jest jednosieczny i trochę krótszy niż sztylet. W przeciwieństwie do typowego sztyletu, ten ma mniejszą rękojeść i jest inaczej wyważony.
Parametry
Obrażenia: 1k4
Typ obrażeń: pocisk (kłute)
Waga: 1
Opóźnienie: 2
Rodzaj biegłości: sztylet
Typ broni: 1-ręczna
Wymagana siła: 3
Nie może używać: Kapłan
Gdzie znaleźć: różne miejsca
Zatruty Sztylet do Rzucania
Typowy sztylet do rzucania posiada ostro zakończone, przeważnie obusieczne ostrze, w przeciwieństwie do noża, który jest jednosieczny i nieco od niego krótszy. Rękojeść, inaczej niż w zwyczajnym sztylecie, jest mniejsza i lepiej wyważona. Na każdym z zatrutych rzucanych sztyletów znajduje się cienka warstwa trucizny, czyniąc go zabójczą bronią w rękach wyćwiczonego zabójcy.
Parametry
Obrażenia: 1k4
Trak0: +2
Typ obrażeń: pocisk (kłute)
Specjalne:
- 2 pkt. obrażeń od trucizny co sekundę przez 10 sekund
Waga: 1
Opóźnienie: 1
Rodzaj biegłości: sztylet
Typ broni: 1-ręczna
Wymagana siła: 3
Nie może używać: Kapłan
Gdzie znaleźć: własność kpt. Delosara, w karczmie Dzielnicy Mostów.
Sztylet +1
Typowy sztylet posiada ostro zakończone, dwusieczne ostrze – w odróżnieniu od noża, który jest jednosieczny i nieco krótszy niż sztylet.
Parametry
Obrażenia: 1k4 +1
TraK0: +1
Typ obrażeń: kłute
Waga: 1
Opóźnienie: 2
Rodzaj biegłości: sztylet
Typ broni: 1-ręczna
Wymagana siła: 3
Nie może używać: Kapłan
Gdzie znaleźć: różne miejsca.
Sztylet < charname > +1
< CHARNAME > otrzymał < PRO_HESHE > ten sztylet od swoich uczniów, którzy go wykonali.
Parametry
Obrażenia: 1k4 +1
TraK0: +1
Typ obrażeń: kłute
Waga: 1
Opóźnienie: 1
Rodzaj biegłości: sztylet
Typ broni: 1-ręczna
Wymagana siła: 3
Nie może używać: Kapłan
Gdzie znaleźć: zleć jego wykonanie uczniom w Twierdzy Maga.
Sztylet +2
Typowe sztylety posiadają ostro zakończone, dwusieczne ostrza, w odróżnieniu od zwykłych noży, które są jednosieczne i nieco krótsze. Ten egzemplarz ma właściwości magiczne, dzięki czemu jego użytkownik dostaje premie do szybkości, celności i do zadawanych obrażeń. Oprócz tego sztylet ten może zadawać obrażenia wrogom odpornym na normalną broń, takim jak wampiry, żywiołaki i mumie.
Parametry
Obrażenia: 1k4 +2
TraK0: +2
Typ obrażeń: kłute
Waga: 1
Opóźnienie: 0
Rodzaj biegłości: sztylet
Typ broni: 1-ręczna
Wymagana siła: 3
Nie może używać: Kapłan
Gdzie znaleźć: w jednej ze skrzyń na parterze Twierdzy d'Arnise; do kupienia na "Targu Przygód", u Ribalda.
Sztylet +2: Serce Golema
Nie istnieją żadne zapiski dotyczące tego, kto wykonał tę broń, choć wzmianki dotyczące jej użycia przez złodziei i morderców sięgają bardzo dawno. Sczerniałe ostrze sztyletu zostało podobno wykute z tajemnych metali żelaznego golema, nadając tej broni wygląd równie mroczny jak jej przeszłość.
Parametry
Obrażenia: 1k4 +2
TraK0: +2
Typ obrażeń: kłute
Waga: 1
Opóźnienie: 0
Rodzaj biegłości: sztylet
Typ broni: 1-ręczna
Wymagana siła: 3
Nie może używać: Kapłan
Gdzie znaleźć: własność Arkanisa Gatha, pomocnika przysłanego przez Arana do walki z Bodhi (musisz go zabić).
Sztylet Lady Demarche +2
Większość osób, które zajmują się mordowaniem za pieniądze czyni to z innych powodów, niż osobista przyjemność, ale nie było tak w wypadku Lady Demarche. Lubowała się ona w torturowaniu swoich celów... dlatego też wykonała ten sztylet. Wystarczyło tylko jedno dotknięcie wypolerowanego ostrza, a jej przeciwnik zostawał unieruchomiony, niezdolny nawet do krzyku, choć był w stanie patrzeć i czuć wszystko to, co się z nim działo. W czasie, kiedy ofiara była tak sparaliżowana, Lady Demarche powoli ją raniła. Czasem mijało w ten sposób kilka godzin, zanim pozwalano jej umrzeć. Właścicielka w końcu stała się ofiarą własnego zła – rozbroił ją jej rywal i wbił w nią jej własny sztylet, co przypieczętowało jej los.
Parametry
Obrażenia: 1k4 +2
TraK0: +2
Typ obrażeń: kłute
Specjalne:
- 20% szansa przy każdym trafieniu, że ofiara będzie musiała wykonać rzut obronny przeciw śmierci albo zostanie unieruchomiona na dwie rundy.
Waga: 1
Opóźnienie: 0
Rodzaj biegłości: sztylet
Typ broni: 1-ręczna
Wymagana siła: 3
Nie może używać: Kapłan
Gdzie znaleźć: należy do Nekre, jednego z niziołków, którzy zaatakują cię w Kuli Sfer.
Sztylet Bumerang +2
Fullen Przędzarz Wełny, ambitny niziołek z dobrej rodziny, opuścił dom by spędzić kilka lat na poszukiwaniu przygód. Podczas swoich podróży zdarzyło mu się mieszkać z rodziną krasnoludzkich płatnerzy. Będąc zafascynowanym ich toporkami, które zawsze wracały do ręki właściciela, Fullen zapragnął zrobić sztylet o tej samej właściwości. Z pomocą jego krasnoludzkich przyjaciół udało mu się stworzyć kilka słynnych sztyletów bumerangów Fullena.
Parametry
Obrażenia: 2k4 +2
Trak0: +2
Typ obrażeń: pocisk (kłute)
Specjalne:
- Powraca do ręki właściciela.
Waga: 1
Opóźnienie: 1
Rodzaj biegłości: sztylet
Typ broni: 1-ręczna
Wymagana siła: 3
Nie może używać: Kapłan
Gdzie znaleźć: własność kpt. Delosara, w karczmie Dzielnicy Mostów.
Paskudny Scyzor Neba
To jest niebezpieczna broń używana przez Neba, pokryta starą krwią i trucizną, która nie tylko błyskawicznie działa, ale jest również niezwykle śmiercionośna. Tylko naprawdę zła istota może używać tego przedmiotu. Kiedy trucizna zostanie zużyta Scyzor Neba będzie posiadał właściwości zwykłego magicznego sztyletu.
Parametry
Obrażenia: 1k4 +3
Trak0: +2
Typ obrażeń: kłute
Specjalne:
- Cel musi wykonać rzut obronny przeciw truciźnie albo będzie otrzymywał 2 pkt. obrażeń na sekundę przez 10 sekund.
Waga: 1
Opóźnienie: 0
Rodzaj biegłości: sztylet
Typ broni: 1-ręczna
Wymagana siła: 3
Nie może używać: Kapłan, Postać o charakterze dobrym lub neutralnym
Gdzie znaleźć: własność Neba (zadania dla Świątyni Helma).
Kolec Chochlika +3
Kolec chochlika wygląda na zabawkę, z uwagi na piękno i delikatność wykonania ostrza i rękojeści. Ale gdy się go dobędzie i wypowie słowo rozkaz 'Śpij', mały sztylet mieni się niebieską poświatą. Po trafieniu przeciwnika Kolec chochlika wypuszcza falę potężnej magii, zdolnej wywołać głęboki sen. Legenda mówi, że starożytny rycerz duszek Alfonso Szlachetny dzierżył Kolec chochlika nie jako sztylet, ale jako miecz oburęczny.
Parametry
Obrażenia: 1k4 +3
Trak0: +3
Typ obrażeń: kłute
Specjalne:
- Cel musi wykonać rzut obronny przeciwko truciźnie albo zaśnie na 2 rundy
Waga: 1
Opóźnienie: 0
Rodzaj biegłości: sztylet
Typ broni: 1-ręczna
Wymagana siła: 3
Nie może używać: Kapłan
Gdzie znaleźć: u jednego z łowców przy wejściu do Więzienia Sfer.
Kościana Klinga +4
Ten na pozór prosty sztylet ma stalowe ostrze oraz kościaną rękojeść, i jest niezwykle potężną bronią. Został wykuty wieki temu przez nieszczęsnego kowala duergara, rękojeść jest wykonana z zęba czarnego smoka, a ostrze zostało zahartowane we krwi swego twórcy. Nie wiadomo w jaki sposób mógł znaleźć się w twoim posiadaniu.
Parametry
Obrażenia: 1k4 +4
Trak0: +4
Typ obrażeń: kłute
Waga: 1
Opóźnienie: 0
Rodzaj biegłości: sztylet
Typ broni: 1-ręczna
Wymagana siła: 3
Nie może używać: Kapłan
Gdzie znaleźć: własność Quile, kapłanki Lolth w Ust'natha.
Ognisty Kieł +3
Ten sztylet jest obdarzony magicznym ogniem i prawdopodobnie został zrobiony z zęba czerwonego smoka. Opowieści z tawern sugerują, że ta bestia wciąż żyje, a jej gniew podsyca zaklęcie broni. Historia fantazyjna, ale logiczna. Powiadają także, że sztylet powraca do rzucającego "jakby na skrzydłach".
Parametry
Obrażenia: 2k4 +3, 1k2 od ognia
Trak0: +3
Typ obrażeń: pocisk (kłute)
Specjalne:
- Wraca do ręki właściciela.
Waga: 1
Opóźnienie: 1
Rodzaj biegłości: sztylet
Typ broni: 1-ręczna
Wymagana siła: 3
Nie może używać: Kapłan
Gdzie znaleźć: do kupienia na targu w Ust'natha.
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz