Błyskawiczny Cudowny Silny Towarzysz
To jest amunicja do kuszy Jana (Błyskawicznego Cudownego Silnego Miotacza). Te czaszki wypełnione są specjalnym proszkiem, który zadaje niewiele obrażeń, ale ma możliwość ogłuszenia przeciwnika na 2 rundy (jeżeli nie wyjdzie mu rzut obronny przeciw magii).
Parametry
Obrażenia: 1k2 +1
TraK0: +1
Typ obrażeń: pocisk (kłute)
Specjalne:
- Może ogłuszyć przeciwnika na 2 rundy (jeżeli nie uda mu się rzut obronny przeciw magii).
Waga: 0
Wyrzutnia: kusza
Gdzie znaleźć: własność Jana Jansena.
Bełt
Bełty to amunicja wystrzeliwana przez kusze, niezależnie od wielkości broni.
Parametry
Obrażenia: 1k8
Typ obrażeń: pocisk (kłute)
Waga: 0
Wyrzutnia: kusza
Gdzie znaleźć: różne miejsca.
Bełt +1
Bełty to amunicja wystrzeliwana przez kusze, niezależnie od wielkości broni. Ten szczególny bełt jest magiczny; lecąc w kierunku celu sprawia wrażenie, jakby sam nakierowywał się na cel.
Parametry
Obrażenia: 1k8
TraK0: +1
Typ obrażeń: pocisk (kłute)
Waga: 0
Wyrzutnia: kusza
Gdzie znaleźć: różne miejsca.
Bełt +2
Bełty to amunicja wystrzeliwana przez kusze, niezależnie od wielkości broni. Ten szczególny bełt jest magiczny; lecąc w kierunku celu sprawia wrażenie, jakby sam nakierowywał się na cel.
Parametry
Obrażenia: 1k8
TraK0: +2
Typ obrażeń: pocisk (kłute)
Waga: 0
Wyrzutnia: kusza
Gdzie znaleźć: różne miejsca.
Bełt Błyskawic
Kiedy trzymasz w ręku ten bełt, niemalże wyczuwasz energię, która została w nim zamknięta. Lecąc, pozostawia za sobą zapach naelektryzowanego powietrza. Po trafieniu wyładowuje się z całej elektryczności.
Parametry
Obrażenia: 1k8
Typ obrażeń: pocisk (kłute)
Specjalne:
- +4K4 obrażeń od elektryczności (lub połowa, po udanym rzucie obronnym przeciw zionięciom)
Waga: 0
Wyrzutnia: kusza
Gdzie znaleźć: różne miejsca. Niektóre z nich to gaj druidów w chatce wiedźmy Adrathy, Kula Sfer w pomieszczeniu z Jaszczuroludźmi oraz u niektórych kupców.
Bełt Drowów +1
Ten bełt, podobnie jak większość ekwipunku mrocznych elfów, stworzony został za pomocą adamantyny, stopu adamantytu, który szybko zmienia się w pył, gdy wyniesie się go z Podmroku.
Parametry
Obrażenia: 1k8
TraK0: +1
Typ obrażeń: pocisk (kłute)
Waga: 0
Wyrzutnia: kusza
Gdzie znaleźć: różne miejsca w Podmroku.
Bełt Kuo-Toa
Ten smukły bełt powleczony jest specjalna trucizną, przygotowana przez alchemików Kuo-Toa. Cel trafiony tym bełtem musi wykonać rzut obronny przeciw zaklęciom albo zostanie ogłuszony na cztery rundy.
Parametry
Obrażenia: 2k6
Typ obrażeń: pocisk (kłute)
Specjalne:
- Cel musi wykonać rzut obronny przeciw magii albo zostanie ogłuszony na 4 rundy.
Waga: 0
Wyrzutnia: kusza
Gdzie znaleźć: różne miejsca.
Bełt Ogłuszania Drowów
Ten przedmiot, podobnie jak większość ekwipunku mrocznych elfów, stworzony został za pomocą adamantyny, stopu adamantytu, który szybko zmienia się w pył, gdy wyniesie się go z Podmroku. Cel trafiony tym bełtem musi wykonać rzut obronny przeciw śmierci albo zostanie ogłuszony na cztery rundy.
Parametry
Obrażenia: 1k8 +1
TraK0: +1
Typ obrażeń: pocisk (kłute)
Specjalne:
- Ofiara musi wykonać rzut obronny przeciw śmierci albo zostanie ogłuszona na 4 rundy.
Waga: 0
Wyrzutnia: kusza
Gdzie znaleźć: różne miejsca w Podmroku.
Bełt Snu Drowów
Ten przedmiot, podobnie jak większość ekwipunku mrocznych elfów, stworzony został za pomocą adamantyny, stopu adamantytu, który szybko zmienia się w pył, gdy wyniesie się go z Podmroku. Cel trafiony tym bełtem musi wykonać rzut obronny przeciwko truciznom albo zaśnie na cztery rundy. Drowy często używają tych bełtów do porywania niewolników.
Parametry
Obrażenia: 1k8 +1
TraK0: +1
Typ obrażeń: pocisk (kłute)
Specjalne:
- Cel musi wykonać rzut obronny przeciw truciznom albo zaśnie na cztery rundy.
Waga: 0
Wyrzutnia: kusza
Gdzie znaleźć: różne miejsca w Podmroku.
Bełt Ukąszeń
Bełt ukąszeń jest śmiercionośnym narzędziem w rękach każdego kusznika. Jego zakończony zadziorami grot jest zatruty; trująca substancja dostaje się po trafieniu do krwiobiegu, powodując agonię i, bardzo często, śmierć.
Parametry
Obrażenia: 1k8
Typ obrażeń: pocisk (kłute)
Specjalne:
- Trucizna: 30 obrażeń po 15 sekundach (rzut obronny przeciw śmierci neguje).
Waga: 0
Wyrzutnia: kusza
Gdzie znaleźć: różne miejsca.
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz