szczury_wroclawia_kraty

Bełty

Marta "Ati" Kucharska niedziela, 23 sierpnia 2015

Błyskawiczny Cudowny Silny Towarzysz

bełty

To jest amunicja do kuszy Jana (Błyskawicznego Cudownego Silnego Miotacza). Te czaszki wypełnione są specjalnym proszkiem, który zadaje niewiele obrażeń, ale ma możliwość ogłuszenia przeciwnika na 2 rundy (jeżeli nie wyjdzie mu rzut obronny przeciw magii).

Parametry

Obrażenia: 1k2 +1
TraK0: +1
Typ obrażeń: pocisk (kłute)
Specjalne:

  • Może ogłuszyć przeciwnika na 2 rundy (jeżeli nie uda mu się rzut obronny przeciw magii).

Waga: 0
Wyrzutnia: kusza
Gdzie znaleźć: własność Jana Jansena.

Bełt

bełty

Bełty to amunicja wystrzeliwana przez kusze, niezależnie od wielkości broni.

Parametry

Obrażenia: 1k8
Typ obrażeń: pocisk (kłute)
Waga: 0
Wyrzutnia: kusza
Gdzie znaleźć: różne miejsca.

Bełt +1

bełty

Bełty to amunicja wystrzeliwana przez kusze, niezależnie od wielkości broni. Ten szczególny bełt jest magiczny; lecąc w kierunku celu sprawia wrażenie, jakby sam nakierowywał się na cel.

Parametry

Obrażenia: 1k8
TraK0: +1
Typ obrażeń: pocisk (kłute)
Waga: 0
Wyrzutnia: kusza
Gdzie znaleźć: różne miejsca.

Bełt +2

bełty

Bełty to amunicja wystrzeliwana przez kusze, niezależnie od wielkości broni. Ten szczególny bełt jest magiczny; lecąc w kierunku celu sprawia wrażenie, jakby sam nakierowywał się na cel.

Parametry

Obrażenia: 1k8
TraK0: +2
Typ obrażeń: pocisk (kłute)
Waga: 0
Wyrzutnia: kusza
Gdzie znaleźć: różne miejsca.

Bełt Błyskawic

bełty

Kiedy trzymasz w ręku ten bełt, niemalże wyczuwasz energię, która została w nim zamknięta. Lecąc, pozostawia za sobą zapach naelektryzowanego powietrza. Po trafieniu wyładowuje się z całej elektryczności.

Parametry

Obrażenia: 1k8
Typ obrażeń: pocisk (kłute)
Specjalne:

  • +4K4 obrażeń od elektryczności (lub połowa, po udanym rzucie obronnym przeciw zionięciom)

Waga: 0
Wyrzutnia: kusza
Gdzie znaleźć: różne miejsca. Niektóre z nich to gaj druidów w chatce wiedźmy Adrathy, Kula Sfer w pomieszczeniu z Jaszczuroludźmi oraz u niektórych kupców.

Bełt Drowów +1

bełty

Ten bełt, podobnie jak większość ekwipunku mrocznych elfów, stworzony został za pomocą adamantyny, stopu adamantytu, który szybko zmienia się w pył, gdy wyniesie się go z Podmroku.

Parametry

Obrażenia: 1k8
TraK0: +1
Typ obrażeń: pocisk (kłute)
Waga: 0
Wyrzutnia: kusza
Gdzie znaleźć: różne miejsca w Podmroku.

Bełt Kuo-Toa

bełty

Ten smukły bełt powleczony jest specjalna trucizną, przygotowana przez alchemików Kuo-Toa. Cel trafiony tym bełtem musi wykonać rzut obronny przeciw zaklęciom albo zostanie ogłuszony na cztery rundy.

Parametry

Obrażenia: 2k6
Typ obrażeń: pocisk (kłute)
Specjalne:

  • Cel musi wykonać rzut obronny przeciw magii albo zostanie ogłuszony na 4 rundy.

Waga: 0
Wyrzutnia: kusza
Gdzie znaleźć: różne miejsca.

Bełt Ogłuszania Drowów

bełty

Ten przedmiot, podobnie jak większość ekwipunku mrocznych elfów, stworzony został za pomocą adamantyny, stopu adamantytu, który szybko zmienia się w pył, gdy wyniesie się go z Podmroku. Cel trafiony tym bełtem musi wykonać rzut obronny przeciw śmierci albo zostanie ogłuszony na cztery rundy.

Parametry

Obrażenia: 1k8 +1
TraK0: +1
Typ obrażeń: pocisk (kłute)
Specjalne:

  • Ofiara musi wykonać rzut obronny przeciw śmierci albo zostanie ogłuszona na 4 rundy.

Waga: 0
Wyrzutnia: kusza
Gdzie znaleźć: różne miejsca w Podmroku.

Bełt Snu Drowów

bełty

Ten przedmiot, podobnie jak większość ekwipunku mrocznych elfów, stworzony został za pomocą adamantyny, stopu adamantytu, który szybko zmienia się w pył, gdy wyniesie się go z Podmroku. Cel trafiony tym bełtem musi wykonać rzut obronny przeciwko truciznom albo zaśnie na cztery rundy. Drowy często używają tych bełtów do porywania niewolników.

Parametry

Obrażenia: 1k8 +1
TraK0: +1
Typ obrażeń: pocisk (kłute)
Specjalne:

  • Cel musi wykonać rzut obronny przeciw truciznom albo zaśnie na cztery rundy.

Waga: 0
Wyrzutnia: kusza
Gdzie znaleźć: różne miejsca w Podmroku.

Bełt Ukąszeń

bełty

Bełt ukąszeń jest śmiercionośnym narzędziem w rękach każdego kusznika. Jego zakończony zadziorami grot jest zatruty; trująca substancja dostaje się po trafieniu do krwiobiegu, powodując agonię i, bardzo często, śmierć.

Parametry

Obrażenia: 1k8
Typ obrażeń: pocisk (kłute)
Specjalne:

  • Trucizna: 30 obrażeń po 15 sekundach (rzut obronny przeciw śmierci neguje).

Waga: 0
Wyrzutnia: kusza
Gdzie znaleźć: różne miejsca.

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...