Cromwell

6 minut czytania

Oto lista przedmiotów, które może dla was zrobić Cromwell.

Zbroja Płytowa z Ankhega

Ta zbroja płytowa została wykuta w perfekcyjny sposób. Jest pokryta chitynowymi łuskami ankhega, dzięki czemu zapewnia ochronę dużo większą niż tradycyjna zbroja płytowa i jest niewrażliwa na korozję. Jednak najważniejszą jej zaletą jest – jak powie każdy podróżnik – jej lekkość. Potwory przychodzą i odchodzą, ale zmęczenie jest nieustającym przeciwnikiem.

Klasa Pancerza: 1
Waga: 25
Wymagania: siła 8
Nie mogą używać: Bardowie, Druidzi, Magowie, Złodzieje

Do wykucia tej zbroi potrzebny jest pancerz ankhega, potwora, którego można w dużych liczbach spotkać we Wzgórzach Wichrowych Włóczni. Potem wystarczy zapłacić 5.000 sztuk złota Cromwellowi.

Crom Faeyr

To prawdziwa nazwa, jaką krasnoludzki zbrojmistrz Silverblade nadał broni, którą zamierzał wykonać dla swojego syna. Jednakże jego dziecko zmarło zanim broń została ukończona, ale oto stoi kompletna... wykuta z połączonej magii pierwotnego młota i Rękawic Ogrowej Mocy oraz Pasa Siły Lodowego Giganta. Crom Faeyr użycza swojemu użytkownikowi wszystkich mocy Młota Piorunów oraz niesamowitej siły i umiejętności zabijania golemów, ettinów oraz trolli pojedynczym uderzeniem.

Specjalne zdolności: Daje siłę 25; Zabija Kamienne Golemy, Gliniane Golemy, Ettiny i Trolle
Trak0: premia +5
Obrażenia: 2D4+3
Rodzaj obrażeń: obuchowe
Waga: 4
Prędkość: 1
Rodzaj specjalizacji: Młoty Bojowe
Rodzaj: 1-ręczna
Nie mogą używać: Druidzi, Magowie, Złodzieje

Do wykucia legendarnego Crom Faeyr'a potrzebny jest zwój Crom zabrany smokowi Thaxll'ssillyia na drugim poziomie Ruin Świątyni (quest we Wzgórzach Umar). Z niego dowiadujemy się, iż potrzeba jeszcze Młota Piorunów (obszar zamieszkały przez Łupieżców Umysłu w kanałach pod Dzielnicą Świątyń, otwierany przez klucz od Tazoka), Rękawic Ogrzej Mocy (posiada je halfling Entu w Kuli Sfer) oraz Pasa Siły Lodowego Giganta (w posiadaniu jednego z demonicznych rycerzy w podziemiach Kuo-Toa w Podmroku). Cromwell wykuje młot po otrzymaniu zapłaty 10.000 sztuk złota.

Wyrównywacz

Wiek tego miecza, tak jak i jego prawdziwe pochodzenie zaginęły w pomroce dziejów. Jednak oznaczenia sugerują, iż został wykuty w służbie Helma. Zwany jest także "Mieczem Neutralności". Zdaje się, iż został stworzony do niszczenia ekstremów i zbliżenia świata do harmonijnej równowagi. Im bardziej zachowanie celu odbiega od naturalnej równowagi, tym bardziej on ucierpi.

Zawsze postrzegany jako +3, kiedy określa się w co może trafić.
Trak0 i Obrażenia:
Vs. Prawdziwym Neutralnym: +0 do trafienia, +0 do obrażeń
Vs. Chatoycznym Neutralnym, Praworządnym Neutralnym: +1 do trafienia, +2 do obrażeń
Vs. Neutralnym Dobrym, Neutralnym Złym: +2 do trafienia, +4 do obrażeń
Vs. Innym charakterom: +3 do trafienia, +6 do obrażeń
Rodzaj obrażeń: sieczne
Zdolności po wyposażeniu: Niewrażliwość na Zauroczenie i Konfuzję
Waga: 3
Prędkość: 3
Rodzaj specjalizacji: Długie Miecze
Rodzaj: 1-ręczna
Wymagania: siłą 6
Nie mogą używać: Druidzi, Klerycy, Magowie

Wyrównywacz składa się z trzech części. Pierwszą z nich, Klejnot znajdziemy już w lochu Irenicusa w jednej z szaf w sypialni. Następne, czyli Rękojeść i Ostrze znajdują się odpowiednio na stole w więzieniu Łupieżców Umysłu w Podmroku oraz w posiadaniu Prastarej Kuli przy wejściu do podziemi Beholderów również w Podmroku. Cromwell połączy wszystkie elementy w miecz za opłatą 7.500 sztuk złota.

Krótki Łuk Gesena

Jeden z najlepszych łuków stworzony przez Gesena Khana. Ta broń czerpie energię z innego planu, wystrzeliwuje elektryczne włócznie zamiast strzał ... i nie potrzebuje amunicji. Powiada się, iż Gesen zamierzał porzucić swoje rzemiosło po sprzedaży tej bezcennej broni, lecz łuk został skradziony i użyty do zakończenia życia Gesena. Efektem ubocznym używania łuku jest zwiększona odporność na elektryczność.

Trak0: +4
Obrażenia: 2 kłute, 1-8 elektryczne
Efekty: Dodatkowe: 20% odporności na obrażenia elektryczne
Waga: 2
Prędkość: 4
Rodzaj specjalizacji: Krótkie Łuki
Rodzaj: 2-ręczna
Wymagania: siła 3
Nie mogą używać: Druidzi, Klerycy, Magowie

Krótki Łuk Gesena można odzyskać z dwóch części: Drzewca, które spoczywa w piwnicy Riejeka, mordercy z Dzielnicy Mostów i Cięciwy, która leży w skrzyni otoczonej przez gliniane golemy w podziemiach Przytułku. Na koniec jeszcze 7.500 sztuk złota.

Halabarda +4, Fala

Broń ta została wykuta w starożytnych czasach przez kult oddany bogini Umberlee. Miała pomóc mistrzowi kultu w odzyskaniu świętego artefaktu z rąk ognistych gigantów w Górach Burzowego Rogu. Za dużo nadziei pokładano w rękach jednego wojownika i niestety Fala przepadła na wieki.

Zdolności bitewne: 15% szans na wyssanie wody z ofiary (+15 obrażeń); Zabija Żywiołaki Ognia, Efreety, Salamandry (bez rzutu obronnego)
Trak0: premia +4
Obrażenia: 1D10+4
Rodzaj obrażeń: kłute
Waga: 12
Prędkość: 5
Rodzaj specjalizacji: Halabardy
Rodzaj: 2-ręczna
Wymagania: siła 13
Nie mogą używać: Mnisi, Druidzi, Klerycy, Magowie, Złodzieje

Falę można połączyć w jedną broń po odebraniu jej Drzewca od Strażnika Więzienia Astralnego oraz zabraniu Ostrza księciu Villynaty w mieście Sahuaginów. Na koniec pozostaje opłata 7.500 sztuk złota.

Ludzka Skóra +5

UWAGA: to jest jedyny przedmiot, którego Cromwel nie zgodzi się nam zrobić!

Ten pancerz stworzony z ludzkiej skóry i potraktowany krwią szlachetnego smoka, wydziela gorzki odór śmierci. Odrażającą zbroję mogą nosić jedynie prawdziwie złe osoby.

Klasa Pancerza: 3
Rzuty Obronne: premia +4
Odporność na magię: premia 20%
Waga: 5
Wymagania: siła 3
Nie mogą używać: Magowie, Inne niż złe postacie

Skórę Człowieka znajdziemy pod łóżkiem w mieszkaniu Reijeka, mordercy z Dzielnicy Mostów. Również z jego notatek można się dowiedzieć, co dalej z nią zrobić. Trzeba udać się do Umar Hills, porozmawiać ze sprzedawcą, od którego kupisz księgę Zhentarimów i podasz hasło. Ów sprzedawca zleci ci wówczas przynieśienie krwi szlachetnego smoka (musisz zabić srebrną smoczycę Adalon w Podmroku). Gdy dostarczysz mu krew i skórę, za parę dni przyniesie ci gotową zbroję i ... zaatakuje cię z obstawą trzech magów, gdyż dowie się, kim naprawdę jesteś.

Wekiera Zniszczeń +2

Ta ciężka wekiera została stworzona w konkretnym celu: by zabijać nieumarłych. Każde takie stworzenie uderzone przez nią, nie tylko czuje żądło broni, ale może zostać po prostu zniszczone. Legendy mówią o kapłance tak świętym, iż pojedyncze jego spojrzenie może odesłać wampira w nicość, ale czy ta broń natchnęła ją mocą, czy to ona natchnęła broń, pozostaje tematem dla teologów. Teraz, kiedy wekiera została pokryta ilitem, jest jeszcze potężniejsza i czyni użytkownika niewrażliwym na wysysające moce silniejszych nieumarłych.

Zdolności bitewne: 2-12 +4 obrażeń przeciw nieumarłym oraz muszą oni wykonać rzut przeciw śmierci (modyfikator -4) albo zostaną całkowicie zniszczeni; Niewrażliwość na Wyssanie Poziomów
Trak0: +2
Obrażenia: 1D6 + 3
Rodzaj obrażeń: obuchowe
Waga: 8
Prędkość: 6
Rodzaj specjalizacji: Wekiery
Rodzaj: 1-ręczna
Wymagania: siła 10
Nie mogą używać: Druidzi, Magowie, Złodzieje

Wekiera Zniszczeń +1 leży na dnie basenu krwi w kryjówce Bodhi. By ją wzmocnić, potrzebna jest ruda ilitu, którą posiada Neb, Morderca Dzieci z domu w Dzielnicy Mostów. Ta sama ruda potrzebna jest artyście Sarlesowi do ukończenia dzieła dla świątyni Helma, lecz można go oszukać i dać mu stop ilitu od handlarza rudą na Promenadzie Waukeen. Za 7.500 sztuk złota Cromwell pokryje broń drogocennym kruszcem.

Łuski Czerwonego Smoka

Zbroja z łusek czerwonego smoka jest lekka, mocna i odporna na ogień. Przez swoje właściwości jest również bardzo poszukiwana, lecz znalezienie, nie wspominając o zabiciu, potężnego, starożytnego smoka to rzecz prawie niemożliwa. Łatwiej po prostu znaleźć istniejącą zbroję, jak ta. Powinno się nie nosić takiego pancerza w pobliżu smoków, szczególnie czerwonych.

Premie: +50% odporności na ogień
Klasa Pancerza: -1
Waga: 30
Wymagania: siła 8
Nie mogą używać: Bardowie, Magowie, Złodzieje

Łuski czerwonego smoka można ściągnąć z ciała lorda Jeirdana Firkraaga w postaci smoka w podziemiach Wzgórz Wichrowych Włóczni. Za 5.000 sztuk złota Cromwell wykuje z nich wspaniały pancerz.

Łuski Smoka Cieni

Ten pancerz został uformowany z łusek smoka cieni. Eleganckie wykonanie i praktyczne właściwości czynią tę zbroję zarówno piękną, jak i użyteczną. Łuski użyczają użytkownikowi dodatkowej odporności na kwas.

Premie: +50% odporności na kwas
Klasa Pancerza: 1
Waga: 10
Wymagania: siła 6
Nie mogą używać: Magowie

Łuski smoka cieni są na ciele smoka Thaxll'ssillyia na drugim poziomie Ruin Świątyni. Za 5.000 złota można z nich stworzyć zbroję.

Srebrny Miecz

Ten ostry, Srebrny Miecz emanuje mroczną aurą, kiedy mu się bliżej przyglądasz. Ostrze jest tak doskonale zaostrzone, iż mogłoby uciąć głowę pojedynczym uderzeniem.

Zdolności bitewne: 25% szans na zabicie przeciwnika z każdym uderzeniem, jeżeli ten nie wykona rzutu przeciw śmierci (modyfikator -2)
Trak0: premia +3
Obrażenia: 1D10+3
Rodzaj obrażeń: sieczne
Waga: 15
Prędkość: 10
Rodzaj specjalizacji: Miecze Dwu-ręczne
Rodzaj: 2-ręczna
Wymagania: siła 14
Nie mogą używać: Druidzi, Klerycy, Magowie, Złodzieje

Ze Srebrnym Mieczem, obrzędową bronią Githyanki wiąże się ciekawa historia. Pierwszą cześć broni (ostrze) dostaniecie od Saemona Havariana po pokonaniu Desharika w czasie ucieczki z Brynnlaw. Potem przez cała drogę do Athkatli będą was ścigać Githyanki, chcący odebrać skradzione ostrze. Jeżeli go nie oddacie, to przy wejściu do Doków będzie was czekać ostateczne starcie z ich siłami. Rękojeść broni jest w posiadaniu Kruina, przywódcy sił spotkanych w Dokach. Za 7.500 sztuk złota Cromwell połączy oba elementy w zabójczą broń.

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...