szczury_wroclawia_kraty

Mikstury

Marta "Ati" Kucharska poniedziałek, 24 października 2005

Na skróty:

Mikstury leczące

Mikstura leczenia

mikstura leczenia

Po zażyciu, ta mikstura przywraca 9 punktów życia. Efekt jest natychmiastowy; mikstura ulega zniszczeniu.

Mikstura dodatkowego leczenia

mikstura dodatkowego leczenia

Po całkowitym spożyciu eliksir ten przywraca 27 punktów życia danej osobie. Rezultat jest natychmiastowy, a eliksir ulega zniszczeniu w trakcie użycia.

Antidotum

antidotum

Jak na to wskazuje nazwa, ta mikstura neutralizuje wszystkie trucizny. Może zostać użyta tylko raz.

Eliksir zdrowia

eliksir zdrowia

Eliksir zdrowia jest silną miksturą leczniczą, która oczyszcza organizm ze wszystkich zanieczyszczeń. Po pierwsze, neutralizuje wszystkie trucizny. Po drugie, leczy 10 punktów obrażeń.

Mikstura klarowności

mikstura klarownosci

Ta mikstura pozwala uleczyć szaleństwo i przywrócić umysłowi jasność. Postać powraca do zdrowia natychmiast po jej wypiciu.

Specjalne: Chroni przed ogłupieniem, zamętem, strachem i zauroczeniami
Czas trwania: 5 tur

Mikstura regeneracji

mikstura regeneracji

Ten potężny eliksir daje pijącemu zdolność regeneracji, podobnej do trollowej; jego rany zasklepiają się i znikają po pewnym czasie. Efekt utrzymuje się przez 3 tury i pozwala zregenerować 2 obrażenia w rundzie.

Mikstury ochronne

Mikstura odporności na ogień

mikstura odpornosci na ogien

Ta mikstura uodparnia osobę, która ją wypije, przeciwko wszystkim rodzajom ognia. Wszystkie obrażenia od ognia zostają zmniejszone do 50%. Odporność ta kumuluje się z innymi modyfikatorami. Mikstura oddziałuje na bohatera przez 10 tur.

Mikstura odporności na zimno

mikstura odpornosci na zimno

Ta mikstura czyni osobę, która ją wypije, w 50% odporną na wszystkie magiczne ataki oparte na zimnie przez 10 tur.

Mikstura wchłaniania

mikstura wchlaniania

Mikstura ta chroni przed wszystkimi obuchowymi atakami; ciosy zostają osłabione. Zapewnia również 100%niewrażliwości na ataki oparte na elektryczności przez 10 tur.

Specjalne: +10 do Klasy Pancerza przeciwko atakom obuchowym; +100% do odporności na elektryczność
Czas trwania: 10 tur

Mikstura niewrażliwości

mikstura niewrazliwosci

Ta mikstura daje olbrzymią odporność na wszystkie ataki oraz modyfikatory do wszystkich rzutów obronnych. Działa przez 5 tur i może być używana tylko przez wojowników.

Klasa Pancerza: 0
Rzuty obronne: +5
Może używać: wojownik i klasy pokrewne

Mikstura ochrony

mikstura ochrony

Ta mikstura działa podobnie do mikstury niewrażliwości i zwiększa klasę pancerza osoby, która ją wypije, na okres 10 tur.

Klasa Pancerza: 0
Czas trwania: 10 tur

Mikstura izolacji

mikstura izolacji

Ta mikstura zapewnia osobie, która ją wypije50% odporności na obrażenia od elektryczności. Efekt utrzymuje się przez 10 tur, albo do momentu rozproszenia.

Mikstura ochrony przed magią

mikstura ochrony przed magią

Ten potężny eliksir czyni pijącego odpornym w50% na wszelką magię, co może być zarówno błogosławieństwem, jak i przekleństwem. Efekt utrzymuje się przez 10 tur, albo do czasu rozproszenia.

Mikstura magicznej zasłony

mikstura magicznej zaslony

Ten potężny eliksir czyni pijącego odpornym w 50% na wszystkie rodzaje magicznych obrażeń. Efekt utrzymuje się przez 3 rundy, co sprawia, że tego wywaru najlepiej używać podczas walki.

Specjalne: +50% odporności na wszystkie rodzaje magicznych, nie fizycznych, obrażeń; Wszystkie rzuty obronne kończą się powodzeniem
Czas trwania: 3 tury

Mikstura kamiennego ciała

mikstura kamiennego ciala

Osoba, która wypije tę miksturę, zacznie wyglądać i czuć się tak, jakby przemieniła się w kamień – zmieni się kolor jej skóry, a ciało zesztywnieje; zmysły również będą działać inaczej.

Klasa Pancerza: 0
Rzuty obronne: +3
Zręczność: -3
Czas działania: 5 tur

Mikstura wolności

mikstura wolnosci

Ta mikstura działa po wypiciu, jak czar Swoboda działania. Osoba, która ją wypije stanie się całkowicie odporna na czary i efekty, ograniczające swobodę działania. Mikstura działa przez 10 tur.

Mikstury wzmacniające

Mikstura siły

mikstura sily

Ta mikstura wypełnia członki postaci magiczną energią. Jej siła rośnie do 18 na 20 tur albo do czasu rozproszenia.

Mikstura siły wzgórzowego olbrzyma

mikstura sily wzgorzowego olbrzyma

Ta mikstura może być używana tylko przez wojowników. Po wypiciu postać zyskuje siłę olbrzyma, a co za tym idzie modyfikatory do trafienia i obrażeń. Mikstura oddziałuje na bohatera przez 10 tur.

Siła: 19 (siła wzgórzowego olbrzyma)

Mikstura siły kamiennego olbrzyma

mikstura sily kamiennego olbrzyma

Ta mikstura może być używana tylko przez wojowników. Po wypiciu postać zyskuje siłę olbrzyma, a co za tym idzie modyfikatory do trafienia i obrażeń. Mikstura oddziałuje na bohatera przez 10 tur.

Siła: 20 (siła kamiennego olbrzyma)

Mikstura siły lodowego olbrzyma

mikstura sily lodowego olbrzyma

Ta mikstura może być używana tylko przez wojowników. Po wypiciu postać zyskuje siłę olbrzyma, a co za tym idzie modyfikatory do trafienia i obrażeń. Mikstura oddziałuje na bohatera przez 10 tur.

Siła: 21 (siła lodowego olbrzyma)

Mikstura siły ognistego olbrzyma

mikstura sily ognistego olbrzyma

Ta mikstura może być używana tylko przez wojowników. Po wypiciu postać zyskuje siłę olbrzyma, a co za tym idzie modyfikatory do trafienia i obrażeń. Mikstura oddziałuje na bohatera przez 10 tur.

Siła: 22 (siła ognistego olbrzyma)

Mikstura siły chmurnego olbrzyma

mikstura sily chmurnego olbrzyma

Ta mikstura może być używana tylko przez wojowników. Po wypiciu postać zyskuje siłę olbrzyma, a co za tym idzie modyfikatory do trafienia i obrażeń. Mikstura oddziałuje na bohatera przez 10 tur.

Siła: 23 (siła chmurnego olbrzyma)

Mikstura siły burzowego olbrzyma

mikstura sily burzowego olbrzyma

Ta mikstura może być używana tylko przez wojowników. Po wypiciu postać zyskuje siłę olbrzyma, a co za tym idzie modyfikatory do trafienia i obrażeń. Mikstura oddziałuje na bohatera przez 10 tur.

Siła: 24 (siła burzowego olbrzyma)

Mikstura heroizmu

mikstura heroizmu

Ta mikstura jest wyposażona w potężną moc magiczną, dzięki której można chwilowo zwiększyć poziom. Efekt taki trwa przez 10 tur, przez co mikstura staje się naprawdę potężnym sprzymierzeńcem w walce. Może być używana tylko przez wojowników.

Specjalne: +10% bazowych punktów życia
TraK0: zmienia się na 90% aktualnego bazowego
Czas trwania: 10 tur
Może używać: Wojownik (jedno-, dwu- i wieloklasowiec) oraz klasy pokrewne

Olej szybkości

olej szybkosci

Ten olej dwukrotnie zwiększa szybkość osoby, która go wypije oraz przyśpiesza jej reakcje podczas walki. Tak więc, jeżeli jej szybkość poruszania wynosi 9, teraz wzrasta do 18. Co więcej, jeżeli była w stanie zaatakować tylko raz w rundzie, teraz może to zrobić dwa razy. Efekt utrzymuje się przez 5 tur.

Mikstura zręczności

mikstura zrecznosci

Ta mikstura podnosi zręczność osoby, która ją wypije, do 18, co ma wpływ na Klasę Pancerza i wszystkie ataki strzeleckie przez 15 tur.

Mikstura wzmocnienia

mikstura wzmocnienia

Po wypiciu tej mikstury, ciało pijącego wypełnia magiczna energia i jego kondycja wzrasta do 18. Postać otrzymuje wszystkie modyfikatory, wynikające z wysokiej kondycji, na okres 15 tur.

Mikstura intuicji

mikstura intuicji

Osoba, która wypije tę miksturę, czuje się tak jakby do jej głowy zstąpił jakiś wyższy byt. Staje się mądrzejsza, do głowy przychodzą jej zadziwiające myśli. Mądrość pijącego wzrasta do 18 na okres 6 godzin lub do chwili rozproszenia.

Mikstura geniuszu

mikstura geniuszu

Jak wskazuje na to nazwa, ta mikstura zwiększa inteligencję osoby, która ją wypije, o 4 (maksymalnie do 25);działa przez 15 tur albo do czasy rozproszenia.

Mikstura skupienia

mikstura skupienia

Ta mikstura daje pijącemu umiejętność koncentrowania umysłu na dowolnym zadaniu.

Inteligencja: +3
Zręczność: +3
Czas trwania: 12 godzin

Mikstura percepcji

mikstura percepcji

Ta mikstura wyostrza zmysły pijącego, co sprawia, że może on wykonywać lepiej czynności, które wymagają wyczucia. W efekcie może używać niektórych zdolności złodziejskich z większym powodzeniem.

Specjalne: +20% do Wykrywania pułapek; +20% do Kradzieży kieszonkowej; +20% do Otwierania zamków; +20% do Krycia się
Czas trwania: 6 godzin
Może używać: Złodziej, Bard

Mikstura złodziejskiego mistrzostwa

mikstura zlodziejskiego mistrzowstwa

Ta mikstura zmienia pijącego na pewien czas w mistrza złodziejstwa. Oddziałuje na umiejętności: otwieranie zamków i kradzież kieszonkowa, które znacznie wzrastają. Efekt utrzymuje się przez 3 godziny; z mikstury mogą korzystać tylko bardowie i złodzieje.

Specjalne: +40% do Otwierania zamków; +40% do Kradzieży kieszonkowej
Czas trwania: 3 godziny
Może używać: Złodziej, Bard

Mikstura mocy

mikstura mocy

Ten potężny eliksir działa podobnie do mikstury heroizmu, gdyż również podnosi poziom. Zyskana moc wpływa na punkty życia, TraK0 i zdolności złodziejskie, choć nie na cios w plecy. Efekty te dodaje się do charakterystyki bazowej, zanim jeszcze dodane zostaną modyfikatory atrybutów.

TraK0: ustawione na 80% obecnej charakterystyki bazowej
Specjalne: +20% bazowych punktów życia; +20% do Krycia się; +20% do Kradzieży kieszonkowej; +20% do Otwierania zamków; +20% do Wykrywania pułapek
Czas trwania: 4 tury

Solna Mikstura

solna mikstura

To mikstura otrzymana ze słonej sadzawki, w której żyją i dorastają młodzi illithidzi, podobni do kijanek. Po użyciu, mikstura ta zapewni pijącemu niewrażliwość na psionikę.

Mikstura infrawizji

mikstura infrawizji

Ta mikstura obdarza osobę, która ją wypije infrawizją sięgającą 40 metrów. Efekt utrzymuje się przez 20 tur, albo do momentu rozproszenia.

Mikstura niewidzialności

mikstura niewidzialnosci

Ta mikstura czyni postać niewidzialną w podobny sposób, jak czar maga z drugiego poziomu o tej samej nazwie.

Mikstury ofensywne

Olej wściekłego płomienia

olej wscieklego plomienia

Po kontakcie z powietrzem olej natychmiast wybucha ogniem, zadając 5K6 obrażeń (połowę po rzucie przeciw zionięciu) wszystkim osobom w zasięgu. Można nim rzucać na odległość do 13 metrów; po uderzeniu w ziemię eksploduje ogniem.

Mikstura wybuchów

mikstura wybuchow

Ta mikstura eksploduje ogniem po rozbiciu buteleczki. Trzymaj ją w bezpiecznym miejscu albo spotka cię szybko koniec.

Obrażenia: 6K6 (połowa po rzucie przeciwko czarom)
Obszar działania: w promieniu 13 metrów

Mikstura ognistego oddechu

mikstura ognistego oddechu

Mikstura ognistego oddechu w magiczny sposób zmienia gardło tak, że osoba, która ją wypije, może ziać stożkiem ognia. Płomienie zadają 6K10 obrażeń lub połowę po wykonaniu rzutu obronnego przeciw zionięciu.

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...