Cep bojowy
Cep bojowy składa się z solidnego drzewca, służącego za uchwyt, do którego przymocowany jest bądź gruby metalowy pręt, bądź nabijany ostrymi kawałkami metalu lub kamieni drąg, lub też żelazna kula ze szpikulcami. Te dwa elementy łączono zwykle krótkim łańcuchem lub mocnymi rzemieniami. Broń ta wywodzi się od cepów używanych do młócenia zboża.
Parametry
Obrażenia: 1k6 +1
Typ obrażeń: obuchowe
Waga: 15
Opóźnienie: 7
Rodzaj biegłości: cep bojowy/morgensztern
Typ broni: 1-ręczna
Wymagana siła: 13
Nie może używać: Druid, Mag, Złodziej
Gdzie znaleźć: różne miejsca.
Cep bojowy +1
Cep bojowy składa się z solidnego drzewca, służącego za uchwyt, do którego przymocowany jest bądź gruby, metalowy pręt, bądź nabijany ostrymi kawałkami metalu lub kamieni drąg lub też żelazna kula ze szpikulcami. Te dwa elementy są zwykle łączone krótkim łańcuchem lub mocnymi rzemieniami. Ten szczególny egzemplarz jest magiczny. Zawarta w nim magia tworzy więź pomiędzy bronią a właścicielem.
Parametry
Obrażenia: 1k6 +2
TraK0: +1
Typ obrażeń: obuchowe
Waga: 13
Opóźnienie: 6
Rodzaj biegłości: cep bojowy/morgensztern
Typ broni: 1-ręczna
Wymagana siła: 13
Nie może używać: Druid, Mag, Złodziej
Gdzie znaleźć: różne miejsca.
Obrońca Easthaven +2
Ten cep bojowy został stworzony przed wiekiem by zgładzić demona Belhifeta. Miał na zawsze pozostać w mieście Easthaven, by przypominać jego mieszkańcom o wielkim zagrożeniu, które ledwie udało się pokonać.
Parametry
Obrażenia: 1k6 +2
TraK0: +2
Typ obrażeń: obuchowe
Specjalne:
- +1 do Klasy Pancerza
- +20 do odporności na obrażenia sieczne, kłute, i obuchowe
Waga: 12
Opóźnienie: 5
Rodzaj biegłości: cep bojowy/morgensztern
Typ broni: 1-ręczna
Wymagana siła: 13
Nie może używać: Druid, Mag, Złodziej
Gdzie znaleźć: kupisz u Joluva, w "Miedzianym Diademie".
Cep bojowy +2
Cep bojowy to toporna drewniana rękojeść przymocowana do żelaznego pręta, drewnianego pręta z kolcami, albo kolczastej żelaznej kuli. Między rękojeścią a jej uzupełnieniem znajduje się łączenie z łańcucha bądź zawias. Ten cep został umagiczniony.
Parametry
Obrażenia: 1k6 +3
TraK0: +2
Typ obrażeń: obuchowe
Waga: 12
Opóźnienie: 5
Rodzaj biegłości: cep bojowy/morgensztern
Typ broni: 1-ręczna
Wymagana siła: 13
Nie może używać: Druid, Mag, Złodziej
Gdzie znaleźć: do kupienia na "Targu Przygód", u Ribalda; w ekwipunku Lady Galveny, właścicielki domu rozkoszy w Brynnlaw.
Cep Bojowy Drowów +3
Cepem bojowym nazywa się sztywną drewnianą rączkę połączoną z żelaznym prętem, drewnianym prętem z kolcami albo kolczastą, żelazną kulą. Pomiędzy rączką a zakończeniem znajduje się albo zawias albo kawałek łańcucha. W oryginale broni tej używano do młócenia ziarna. Ten przedmiot, podobnie jak większość ekwipunku mrocznych elfów, stworzony został za pomocą adamantyny, stopu adamantytu, który szybko zmienia się w pył, gdy wyniesie się go z Podmroku.
Parametry
Obrażenia: 1k6 +4
TraK0: +3
Typ obrażeń: obuchowe
Waga: 15
Opóźnienie: 4
Rodzaj biegłości: cep bojowy/morgensztern
Typ broni: 1-ręczna
Wymagana siła: 13
Nie może używać: Druid, Mag, Złodziej
Gdzie znaleźć: przy drowach patrolujących Podmrok.
Cep Bojowy Wieków +3
Ten cep bojowy przez jakiś czas był własnością Lorda d'Arnise'a, jako pamiątka jego pełnej przygód młodości. Trzymano go rozłożonego, pojedyncze części przechowywano w osobnych miejscach, a używano tylko w największej potrzebie. Lorda d'Arnise'a niepokoiła potężna magia, która emanowała ze złożonej broni, i słusznie. Szlak zniszczenia ciągnie się za tą bronią poprzez historię, prowadząc wprost do pierwszych właścicieli. Cep został stworzony przez wojowniczych Rakshasa, rasę mściwych duchów żywiących się ludzkim mięsem, używano go jako broni do każdego rodzaju potyczki. Cep został zgubiony podczas szczególnie gwałtownego polowania, ale został odnaleziony dzięki ich zdolności do wyczuwania magii. Odkryli, że broń dostała się w ręce wielkiego ludzkiego wojownika, więc stoczyli z nim wielką i wspaniałą bitwę. Od tej pory Rakshasa używali cepu jako przynęty, "gubiąc" go raz po raz. Potężne przedmioty przyciągają potężnych ludzi, a potężni ludzie staczają najwspanialsze bitwy.
Parametry
Obrażenia: 1k6 +4
TraK0: +3
Typ obrażeń: obuchowe
Specjalne:
- +1 pkt. obrażeń od kwasu
- +1 pkt. obrażeń od zimna
- +1 pkt. obrażeń od ognia
- Po każdym trafieniu szansa na spowolnienie celu (nie ma rzutu obronnego).
Waga: 10
Opóźnienie: 4
Rodzaj biegłości: cep bojowy/morgensztern
Typ broni: 1-ręczna
Wymagana siła: 13
Nie może używać: Druid, Mag, Złodziej
Gdzie znaleźć: zbierz trzy głowice w Twierdzy d'Arnise i złóż w całość korzystając z jednego z pieców na parterze warowni.
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz