Miecz półtoraręczny
Zwany jest również "bękartem" – zawdzięcza tę nazwę faktowi, że jest skrzyżowaniem miecza długiego i oburęcznego. Ma obusieczne ostrze i długą rękojeść, dzięki czemu można go używać jedną ręką lub oburącz. Jego długość waha się od 120 do 145 centymetrów.
Parametry
Obrażenia:: 2k4
Typ obrażeń: sieczne
Waga: 10
Opóźnienie: 8
Rodzaj biegłości: miecz półtoraręczny
Typ broni: 1-ręczna
Wymagana siła: 11
Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag, Złodziej
Gdzie znaleźć: różne miejsca.
Miecz półtoraręczny +1
Zwany jest również "bękartem" – zawdzięcza tę nazwę faktowi, że jest skrzyżowaniem miecza długiego i oburęcznego. Ma obusieczne ostrze i długą rękojeść, dzięki czemu można go używać jedną ręką lub oburącz. Jego długość waha się od 120 do 145 centymetrów.
Parametry
Obrażenia:: 2k4 +1
Trak0: +1
Typ obrażeń: sieczne
Waga: 9
Opóźnienie: 7
Rodzaj biegłości: miecz półtoraręczny
Typ broni: 1-ręczna
Wymagana siła: 11
Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag, Złodziej
Gdzie znaleźć: różne miejsca.
Miecz półtoraręczny +1, +3 przeciw zmiennokształtnym: Kondar
Na pierwszy rzut oka ten miecz niczym nie różni się od innych. Jednak jeśli znajdzie się on w pobliżu jakiejś istoty zmiennokształtnej, jego ostrze rozgrzewa się od budzącej się mocy. Nazwa tej broni wywodzi się od pierwszego właściciela, a jej historia, choć w większości dawno temu zapomniana, jest związana z fałszem i zdradą. Plotka głosi, że Kondar zapłacił za ten miecz wielką sumę złota, ale dzięki niemu udało mu się potem ujawnić prawdziwe oblicza tych, którzy chcieli go zdradzić.
Parametry
Obrażenia:: 2k4 +1, +3 przeciw zmiennokształtnym
Trak0: +1
Typ obrażeń: sieczne
Waga: 8
Opóźnienie: 7
Rodzaj biegłości: miecz półtoraręczny
Typ broni: 1-ręczna
Wymagana siła: 11
Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag, Złodziej
Gdzie znaleźć: nagroda od Hendaka, za uwolnienie go z więzienia w "Miedzianym Diademie".
Miecz półtoraręczny +2
Ten miecz nie tylko jest lepiej wyważony i wytrzymalszy niż normalny, ale zostały także rzucone na niego potężne zaklęcia. Jest szybszy, celniejszy i powoduje większe obrażenia niż zwykły miecz tego typu.
Parametry
Obrażenia:: 2k4 +2
Trak0: +2
Typ obrażeń: sieczne
Waga: 7
Opóźnienie: 6
Rodzaj biegłości: miecz półtoraręczny
Typ broni: 1-ręczna
Wymagana siła: 11
Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag, Złodziej
Gdzie znaleźć: do kupienia na "Targu Przygód", u Ribalda.
Jhor Krwawiący +2
Ten miecz należał do Ho Manga, podróżnika z Kara-Tur, który parał się wątpliwą działalnością na dworach całego Faerunu. Biegły w "perswazji", używał tego miecza by odprawić "Śmierć Tysiąca Cięć", starożytny rytuał z jego rodzinnego kraju, wykorzystujący długą serię małych, bolesnych nacięć. Właściwości miecza zapobiegają krzepnięciu krwi, a ofiara powoli wykrwawia się na śmierć. Miecz został skradziony, a miejsce jego przechowywania było tajemnicą aż do chwili obecnej.
Parametry
Obrażenia:: 2k4 +2
Trak0: +2
Typ obrażeń: sieczne
Specjalne:
- +2 dodatkowe pkt. obrażeń co rundę, aż do maksymalnych 10 punktów.
Waga: 7
Opóźnienie: 6
Rodzaj biegłości: miecz półtoraręczny
Typ broni: 1-ręczna
Wymagana siła: 11
Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag, Złodziej
Gdzie znaleźć: walczy nim Szaleniec Aganalo, którego możesz uwolnić z maszyny Drowów w Podmroku.
Ostrze Spiekoty +3
Łatwo dostrzec specjalne właściwości tego miecza; jest wyjątkowo dokładny i przy każdym ciosie pojawia się na nim język ognia, który przypalając cel. To efektywne narzędzie do zabijania trolli, choć nie wspomina się o tym w pieśniach i legendach.
Parametry
Obrażenia:: 2k4 +3
Trak0: +3
Typ obrażeń: sieczne
Specjalne:
- +1 pkt. obrażeń od ognia
Waga: 5
Opóźnienie: 5
Rodzaj biegłości: miecz półtoraręczny
Typ broni: 1-ręczna
Wymagana siła: 11
Nie może używać: Druid, Kapłan, Mag, Złodziej
Gdzie znaleźć: nagroda od Lesaonara, jeśli pokonasz go na arenie w tawernie Ust'natha.
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz