Włócznia
Włócznia to jeden z najwcześniejszych rodzajów broni, którymi zaczął posługiwać się człowiek. Pierwsze egzemplarze tej broni były wykonane z drewna i zaostrzone na końcu. Kiedy człowiek nauczył się wytapiać metale, groty włóczni były wytwarzane z żelaza i stali. W pewnym momencie zaczęto eksperymentować z różnymi typami grotów; w ten sposób powstały różne typy broni drzewcowej.
Parametry
Obrażenia: 1k6
Typ obrażeń: kłute
Waga: 5
Opóźnienie: 6
Rodzaj biegłości: włócznia
Typ broni: 2-ręczna
Wymagana siła: 5
Nie może używać: Kapłan, Mag, Złodziej
Gdzie znaleźć: różne miejsca.
Włócznia +1
Włócznia to jeden z najwcześniejszych rodzajów broni, którymi zaczął posługiwać się człowiek. Pierwsze egzemplarze tej broni były wykonane z drewna i zaostrzone na końcu. Kiedy człowiek nauczył się wytapiać metale, groty włóczni były wytwarzane z żelaza i stali. W pewnym momencie zaczęto eksperymentować z różnymi typami grotów; w ten sposób powstały różne typy broni drzewcowej. Ten egzemplarz został obdarzony kilkoma magicznymi właściwościami.
Parametry
Obrażenia: 1k6 +1
TraK0: +1
Typ obrażeń: kłute
Waga: 5
Opóźnienie: 6
Rodzaj biegłości: włócznia
Typ broni: 2-ręczna
Wymagana siła: 5
Nie może używać: Kapłan, Mag, Złodziej
Gdzie znaleźć: różne miejsca.
Włócznia Zimorodka +1
Pokryte elektrum drzewce tej broni szumi magiczna energią. Czasem niebieskie pioruny energii przebiegają po włóczni, ładując ją. Gdy podczas walki trafi przeciwnika powoduje dodatkowe obrażenia od elektryczności.
Parametry
Obrażenia: 1k6 +1, +1 pkt. obrażeń od elektryczności
TraK0: +1
Typ obrażeń: kłute
Waga: 3
Opóźnienie: 5
Rodzaj biegłości: włócznia
Typ broni: 2-ręczna
Wymagana siła: 5
Nie może używać: Kapłan, Mag, Złodziej
Gdzie znaleźć: włada nią szkielet-wojownik, z którym zmierzysz się w katakumbach pod Dzielnicą Cmentarną Athkatli.
Włócznia +2
Włócznia to jeden z najwcześniejszych rodzajów broni, którymi zaczął posługiwać się człowiek. Pierwsze egzemplarze tej broni były wykonane z drewna i zaostrzone na końcu. Kiedy człowiek nauczył się wytapiać metale, groty włóczni były wytwarzane z żelaza i stali. W pewnym momencie zaczęto eksperymentować z różnymi typami grotów; w ten sposób powstały różne typy broni drzewcowej. Następnym krokiem było połączenie włóczni z magią. Plemienni szamani mogli umagicznić włócznie by trafiały częściej i zadawały przeciwnikowi poważniejsze rany.
Parametry
Obrażenia: 1k6 +2
TraK0: +2
Typ obrażeń: kłute
Waga: 3
Opóźnienie: 4
Rodzaj biegłości: włócznia
Typ broni: 2-ręczna
Wymagana siła: 5
Nie może używać: Kapłan, Mag, Złodziej
Gdzie znaleźć: do kupienia na "Targu Przygód", u Ribalda.
Włócznia Jednorożca +2
Ta zgrabna włócznia kształtem przypomina róg jednorożca. Władający ta bronią jest niewrażliwy na czary Unieruchomienie i Zauroczenie, tak samo jak jednorożec. Nie wiadomo czy ten róg jest prawdziwym rogiem jednorożca.
Parametry
Obrażenia: 1k6 +2
TraK0: +2
Typ obrażeń: kłute
Specjalne:
- Odporność na Unieruchomienie i Zauroczenie
- +3 do rzutów obronnych przeciwko śmierci
Waga: 3
Opóźnienie: 4
Rodzaj biegłości: włócznia
Typ broni: 2-ręczna
Wymagana siła: 5
Nie może używać: Kapłan, Mag, Złodziej
Gdzie znaleźć: w kopcu trolli, w Gaju Druidów.
Włócznia +3
Włócznia to jeden z najwcześniejszych rodzajów broni, którymi zaczął posługiwać się człowiek. Pierwsze egzemplarze tej broni były wykonane z drewna i zaostrzone na końcu. Kiedy człowiek nauczył się wytapiać metale, groty włóczni były wytwarzane z żelaza i stali. Ta włócznia drży od potężnej magii wykorzystanej do jej stworzenia.
Parametry
Obrażenia: 1k6 +3
TraK0: +3
Typ obrażeń: kłute
Waga: 3
Opóźnienie: 4
Rodzaj biegłości: włócznia
Typ broni: 2-ręczna
Wymagana siła: 5
Nie może używać: Kapłan, Mag, Złodziej
Gdzie znaleźć: znajdziesz ją na pierwszym poziomie katakumb pod Czarowięzami, w komnacie strzeżonej przez koboldy; jest także do kupienia w specjalnej ofercie Ribalda w "Targu Przygód".
Lanca Drowów +3
Jedna z najdawniejszych broni ludzkości, datuje się ją do najdawniejszych czasów, pierwsze włócznie były prostymi zaostrzonymi na końcu kawałkami patyka. Ta lanca drowów to ulepszona wersja tradycyjnej włóczni, często używanej przez piechotę mrocznych elfów.
Ten przedmiot, podobnie jak większość ekwipunku mrocznych elfów, stworzony został za pomocą adamantyny, stopu adamantytu, który szybko zmienia się w pył, gdy wyniesie się go z Podmroku.
Parametry
Obrażenia: 1k6 +3
TraK0: +3
Typ obrażeń: kłute
Waga: 5
Opóźnienie: 3
Rodzaj biegłości: włócznia
Typ broni: 2-ręczna
Nie może używać: Kapłan, Mag, Złodziej
Gdzie znaleźć: lanc używają rytualni strażnicy świątyni w Ust'natha.
Włócznia +3: Kąsacz
Ta obłożona klątwą włócznia przy pobieżnym zbadaniu będzie się jawiła jako zwykła broń magiczna. Jednak w czasie walki po każdym udanym ataku na wroga, włócznia zaatakuje również tego, kto nią włada. Jest to potężna broń, należy jednak należy się poważnie zastanowić zanim się zacznie jej używać. Jedynym sposobem uwolnienia się od tej włóczni jest poddanie się działaniu czaru Zdjęcie Klątwy.
Parametry
Obrażenia: 1k6 +3
TraK0: +3
Typ obrażeń: kłute
Specjalne:
- Władający otrzymuje 3 obrażenia (kłute) po każdym trafieniu
Waga: 5
Opóźnienie: 6
Rodzaj biegłości: włócznia
Typ broni: 2-ręczna
Wymagana siła: 5
Nie może używać: Kapłan, Mag, Złodziej
Gdzie znaleźć: walczy nią Riti – githyanki, możesz go uwolnić z pułapki Drowów w Podmroku.
Włócznia z Kuldahar +3
Tę włócznię stworzyli druidzi mieszkający w pobliżu wielkiego drzewa Kuldahar. Miała znaleźć się w posiadaniu wojownika wyznaczonego na obrońcę Kuldahar.
Parametry
Obrażenia: 1k6 +3
TraK0: +3
Typ obrażeń: kłute
Specjalne:
- +8 do maksymalnej liczby PŻ
Waga: 3
Opóźnienie: 3
Rodzaj biegłości: włócznia
Typ broni: 2-ręczna
Wymagana siła: 5
Nie może używać: Kapłan, Mag, Złodziej
Gdzie znaleźć: u Joluva w "Miedzianym Diademie" w slumsach Athkatli.
Włócznia +3: Przebijacz
Przebijacz posiada namacalną aurę magiczną wskazującą na złośliwą naturę tej broni i dlatego była ona w przeszłości ulubioną bronią wielu potężnych wodzów orków. Trafiona ofiara zostaje, jak można się domyślać, prawie przebita, gdy magiczna zdolność broni dokonuje dzieła zniszczenia.
Parametry
Obrażenia: 1k6 +3
TraK0: +3
Typ obrażeń: kłute
Specjalne:
- +10 dodatkowych obrażeń kłutych
Waga: 3
Opóźnienie: 3
Rodzaj biegłości: włócznia
Typ broni: 2-ręczna
Wymagana siła: 5
Nie może używać: Kapłan, Mag, Złodziej
Gdzie znaleźć: w skarbcu Sahauginów w Mieście Grot.
Włócznia Uwiądu +4
Ta wyciosana z serca zmurszałego Treanta włócznia pachnie śmiercią. Kiedy chwytasz ją w swoje dłonie, wydaje jęk, jak gdyby niechętnie pozwalała dotknąć się żywej istocie. W czasie walki, przy każdym udanym trafieniu, Włócznia uwiądu wstrzykuje w ofiarę śmiercionośną truciznę.
Parametry
Obrażenia: 1k6 +4, +4 dodatkowe pkt. obrażeń od trucizny
TraK0: +4
Typ obrażeń: kłute
Waga: 5
Opóźnienie: 6
Rodzaj biegłości: włócznia
Typ broni: 2-ręczna
Wymagana siła: 5
Nie może używać: Kapłan, Mag, Złodziej
Gdzie znaleźć: na targu w Ust'natha.
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz