Do premiery najświeższych przygód Geralta z Rivii pozostało tylko 26 dni. Tak, odliczamy, bo jest do czego. Materiały prezentujące poszczególne aspekty "Wiedźmina 3" ciągle porażają rozmachem i wszystko wskazuje na to, że wszystkich fanów akcji, przygody oraz komputerowych gier fabularnych, czeka naprawdę wyjątkowe doświadczenie. Najnowsza prezentacja nie należy do wyjątków.
Tym razem ponownie rzucimy okiem na różnorodne formy aktywności, które tworzą szerokie spectrum zadań. Dlaczego twórcy postanowili zrezygnować z systemu skalowania poziomów, lecz "Dzikiemu Gonowi" daleko do rozwiązań typu MMO? W jaki sposób wypełnianie misji pobocznych wpłynie na wątek główny, znacząco go ułatwiając lub utrudniając? Jak w przybliżeniu będzie wyglądać wątek Ciri? Dlaczego Geralt będzie rżnął w Gwenta, nurkował w poszukiwaniu podwodnych znalezisk oraz uczestniczył w wyścigach konnych, ale nie będzie to typowym zapychaczem? Odpowiedzi znajdziecie w rozszerzeniu wieści.
Swoją drogą, uważni zaobserwują, że Geralt lubi grać na dwa fronty.
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz