piorun_kulisty

Kombinacje zaklęć

Mateusz "Lionel" Andrzejewicz czwartek, 27 maja 2010

Burza Stulecia

Potęga Zaklęć
kombinacje zaklęć, zaklęcia
+ Zamieć
kombinacje zaklęć, zaklęcia
+ Burza
kombinacje zaklęć, zaklęcia

Połączenie dwóch szalejących wichur może skutkować wyłącznie otrzymaniem jeszcze większej nawałnicy. Dodatkowo, używając trybu Potęga Zaklęć, można doprowadzić do powstania burzy stulecia, która rani wszystkich na danym obszarze (30Ż + 0.3∙MZ co 2 s).

Chmura Pary

Klątwa Podatności
kombinacje zaklęć, zaklęcia
+ Wyssanie Życia
kombinacje zaklęć, zaklęcia
/ Wyssanie Many
kombinacje zaklęć, zaklęcia

Osłabione postacie powinny z wielką ostrożnością zbliżać się do pola bitwy, szczególnie, gdy znajduje się na nim mag, który może wyssać z nich energię. Zaklęcia Wyssanie Życia oraz Wyssanie Many skierowane przeciwko takiemu osobnikowi są dwa razy silniejsze.

Eksplodująca Błyskawica

Glif Paraliżu
kombinacje zaklęć, zaklęcia
+ Glif Odpierania
kombinacje zaklęć, zaklęcia

Moc glifów jest wielce przydatna, szczególnie przy większej liczbie adwersarzy, jednakże przy ich używaniu należy zachować ostrożność, gdyż nachodzące na siebie znaki mogą wywołać dysonans, szczególnie przy połączeniu przeciwnych sobie. Tak jest w przypadku Glifu Paraliżu, który unieruchamia wrogów, jak i Glifu Odpierania, który ich odrzuca. Razem tworzą wybuchową mieszankę, natychmiast paraliżującą znajdujące się w odległości 7.5m istoty, więc należy używać ich z rozwagą.

Koszmar

Sen
kombinacje zaklęć, zaklęcia
+ Groza
kombinacje zaklęć, zaklęcia

Sen jest fazą, która wyjątkowo podatna jest na różne ingerencje, szczególnie wtedy, gdy zechcemy wpuścić do myśli wroga całe zastępy zjaw, upiorów i innych majaków. Słabe osobniki mogą natychmiastowo umrzeć na skutek doznanego szoku, natomiast te silniejsze otrzymają obrażenia duchowe (100Ż + 1∙MZ).

Płonący Olej

Olej
kombinacje zaklęć, zaklęcia
+ Kula Ognia
kombinacje zaklęć, zaklęcia
/ Ognisty Wybuch
kombinacje zaklęć, zaklęcia

Większość olejów, czy to magicznych, czy też nie, łatwo wchodzi w interakcję z ogniem, czego rezultatem jest śmiertelnie niebezpieczne morze płomieni dla każdego, kto w nim stoi (30Ż co 1.5 s). Jednakże wraz z wypaleniem się cieczy, niknie również pożar.

Wygaszacz Płomieni

Płonący Olej + Zamieć
kombinacje zaklęć, zaklęcia

Plamy płonącego oleju trudno jest zgasić, zazwyczaj trzeba czekać, aż zrobi się to samoczynnie. Jednak zaklęcie Zamieć może przyspieszyć ten proces, obniżając temperaturę powietrza i wywołując chłodny wicher, który zdławi płomienie.

Roztrzaskanie

Zamiana w Kamień
kombinacje zaklęć, zaklęcia
/ Stożek Zimna
kombinacje zaklęć, zaklęcia
+ Kamienna Pięść
kombinacje zaklęć, zaklęcia
/ Miażdżące Więzienie
kombinacje zaklęć, zaklęcia
/ Trafienie Krytyczne

Lód oraz kamień łatwo jest skruszyć używając dużej siły, niezależnie czy magicznej, czy fizycznej. Efektem tego zabiegu jest oczywiście natychmiastowa śmierć spetryfikowanego bądź zamrożonego osobnika, jednak silniejsi wrogowie mogą się temu przeciwstawić.

Śmierć przez Entropię

Klątwa Śmierci
kombinacje zaklęć, zaklęcia
+ Chmura Śmierci
kombinacje zaklęć, zaklęcia

Przeklęta istota i tak w szybkim czasie zbliża się ku śmierci, lecz wkraczając na obszar działania Chmury Śmierci ma szanse bliskie zeru na wyjście z tego cało. Wynikająca z tego reakcja zadaje ofierze ogromne obrażenia duchowe (200Ż + 2∙MZ).

Zaawansowane Ożywienie

Potęga Zaklęć
kombinacje zaklęć, zaklęcia
+ Ożywienie Zmarłych
kombinacje zaklęć, zaklęcia

Zwykłe szkielety nie są zbytnio przerażającymi przeciwnikami, lecz w wyniku wzmocnienia inkantacji nowo powstały poległy osobnik staje się o wiele większym zagrożeniem, zyskując przy tym nowe zdolności.

Zapłon

Pole Siłowe
kombinacje zaklęć, zaklęcia
+ Miażdżące Więzienie
kombinacje zaklęć, zaklęcia

Samo zaklęcie Pole Siłowe nie zawsze się przydaje, a do tego uniemożliwia poruszanie się, jednak wraz z Miażdżącym Więzieniem tworzy ciekawe połączenie i jeszcze lepszy rezultat. Przeciwstawne efekty tych czarów powodują niezwykłą dezintegrację, która zadaje obrażenia (50Ż + 0.5∙MZ) i powala wszystkie istoty znajdujące się w zasięgu, za wyjątkiem postaci w epicentrum.

Komentarze

stolar1233 · środa, 30 czerwca 2010, 21:13
0
Moje kombinacje to:

1. Olej + Ognisty wybuch/Kula ognia = płonący olej który wypala się po długim oczekiwaniu lub po użyciu zaklęcia zamieć
2. (Chyba najbardziej oczywista) Zamiana w kamień + kamienna pięść = to chyba oczywiste
Innych nie znam czekam na posty i wiadomości na priv
Gość_paco* · piątek, 17 września 2010, 14:24
0
na zamrożonych może być cios krytyczny
Gość_bartuz1996* · niedziela, 19 grudnia 2010, 20:23
0
Ostatnio odkryłem fajny kombosa mianowicie dajecie SEN+KLĄTWE PODATNOŚCI+GROZE obrazenia to jakies 230-250
Gość_gościu* · piątek, 26 sierpnia 2011, 13:05
0
Ja przez całą grę wymyśliłem sam tylko roztrzaskanie
Gość_* · niedziela, 23 grudnia 2012, 15:42
0
Jak mieszać zaklęcia ?
Gość_* · niedziela, 23 grudnia 2012, 15:52
0
Czy to wszystkie kombinacje ?
Bhaal998 · niedziela, 23 grudnia 2012, 16:02
0
To wszystkie kombinacje, miesza się zaklęcia rzucając jedno, a potem drugie
Gość_* · niedziela, 23 grudnia 2012, 16:20
0
Dzięki!
Gość_Gość* · wtorek, 27 marca 2018, 16:08
0
A magia krwi ?

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...