Berserker to jedna z czterech specjalizacji dostępnych dla wojownika na poziomie 7 i 14.
Pierwszymi berserkerami były krasnoludy, poświęcając finezję na rzecz zwiększającego siłę i żywotność mrocznego szału. Z czasem krasnoludy przekazały tę umiejętność innym i obecnie na berserkerów natknąć się można pośród przedstawicieli wszystkich ras. Zyskali sobie sławę budzących przerażenie przeciwników.
Premia za specjalizację:
+2 do siły
+10 do żywotności
Jak odblokować?
Gracze mają dwie opcje. Pierwszą z nich jest zdobycie wystarczającej liczby punktów poparcia Oghrena, który, po jej uzyskaniu, chętnie podzieli się swoją wiedzą na temat berserkerów. Alternatywę stanowi księga, jaką można nabyć u krasnoludzkiego handlarza Gorima, przebywającego w Dzielnicy Targowej miasta Denerim.
Talenty
Szał
Podtrzymywana
Zasięg: Postać
Podtrzymanie: 20
Zmęczenie: 5%
Ponowne użycie: 30 s
Berserker pozwala, by smród krwi i śmierci wpędziły go w morderczą furię, za co otrzymuje premię do obrażeń. Gniew zmniejsza jednak regenerację wytrzymałości – talent zwany Opanowaniem zmniejsza tę karę. Wytrwałość zwiększa regenerację żywotności w tym trybie.
Wytrwałość
Bierna
Wymagania: Poziom 8
Szał jest dla berserkera mniej wyczerpujący; zmniejsza się ujemny modyfikator do regeneracji wytrzymałości. Berserker otrzymuje też premię do odporności na siły natury.
Opanowanie
Bierna
Wymagania: Poziom 10
Berserker nauczył się panować nad sobą podczas bitewnego szału. Kara do regeneracji wytrzymałości jest zmniejszona.
Dobijający Cios
Włączana
Zasięg: Postać
Koszt użycia: 6
Ponowne użycie: 60 s
Wymagania: Poziom 12
Cała wytrzymałość berserkera skupiona zostaje w jednym ciosie. Jeśli sięgnie on celu, atak zadaje dodatkowe obrażenia proporcjonalne do ilości wykorzystanej wytrzymałości.
Komentarze
Dodaj komentarz