szczury_wroclawia_szpital

Stworzenie

Marta "Ati" Kucharska czwartek, 18 marca 2010

Uzdrowienie

uzdrowienie
  • Włączana
  • Zasięg: Średni
  • Koszt użycia: 20
  • Ponowne użycie: 5s

Rzucający zaklęcie sprawia, że rany i obrażenia w cudowny sposób się zasklepiają. Sojusznik zostaje natychmiast uleczony ze średniej ilości obrażeń.

Pobudzenie

pobudzenie
  • Włączana
  • Zasięg: Postać
  • Koszt użycia: 25
  • Ponowne użycie: 45s
  • Wymagania: Magia 18, Uzdrowienie

Rzucający zaklęcie kieruje regenerującą energię na wybranego sprzymierzeńca, zapewniając mu krótkotrwały wzrost tempa regeneracji many lub wytrzymałości.

Regeneracja

regeneracja
  • Włączana
  • Zasięg: Średni
  • Koszt użycia: 25
  • Podtrzymanie: 0
  • Ponowne użycie: 5s
  • Wymagania: Magia 23, Pobudzenie

Mag napełnia sojusznika życiodajną energią, na krótki czas przyspieszając znacznie regenerację jego żywotności.

Masowe pobudzenie

masowe pobudzenie
  • Włączana
  • Zasięg: Średni
  • Koszt użycia: 45
  • Ponowne użycie: 90s
  • Wymagania: Magia 28, Regeneracja

Rzucający zaklęcie kieruje na wszystkich członków drużyny regenerującą energię, znacząco zwiększając tempo regeneracji many i wytrzymałości.

Bohaterski atak

bohaterski atak
  • Włączana
  • Zasięg: Średni
  • Koszt użycia: 20
  • Ponowne użycie: 5s

Mag zwiększa zdolności bojowe sojusznika, dając mu premię do ataku.

Aura heroizmu

aura heroizmu
  • Włączana
  • Zasięg: Średni
  • Koszt użycia: 30
  • Ponowne użycie: 5s
  • Wymagania: Magia 15, Bohaterski atak

Rzucający zaklęcie otacza sprzymierzeńca aurą, która na pewien czas czyni go odpornym na większość pocisków.

Bohaterska obrona

bohaterska obrona
  • Włączana
  • Zasięg: Średni
  • Koszt użycia: 40
  • Ponowne użycie: 10s
  • Wymagania: Magia 20, Aura heroizmu

Rzucający zaklęcie otacza sprzymierzeńca energią magiczną, zapewniając mu premie do obrony, odporności na zimno, elektryczność, ogień, siły natury oraz odporności duchowej. Jednocześnie wzrasta zmęczenie, co oznacza, że zwiększeniu ulega koszt użycia talentów lub zaklęć postaci.

Pośpiech

pospiech
  • Podtrzymywana
  • Zasięg: Sprzymierzeńcy
  • Podtrzymanie: 60
  • Zmęczenie: 10%
  • Ponowne użycie: 30s
  • Wymagania: Magia 30, Bohaterska obrona

Gdy tryb ten jest aktywny, czarodziej znacząco zwiększa szybkość poruszania się i ataku całej drużyny, chociaż zaklęcie powoduje także lekkie pogorszenie ataku oraz szybką utratę many podczas walki.

Glif paraliżu

glif paralizu
  • Włączana
  • Zasięg: Średni
  • Koszt użycia: 25
  • Ponowne użycie: 40s

Rzucający zaklęcie wyrysowuje na ziemi glif, który paraliżuje pierwszego przeciwnika, który w niego wstąpi, chyba że przejdzie pomyślnie test na odporność fizyczną. Jeden mag może podtrzymywać jednocześnie ograniczoną liczbę Glifów paraliżu.

Glif strażniczy

glif strazniczy
  • Włączana
  • Zasięg: Średni
  • Koszt użycia: 40
  • Ponowne użycie: 30s
  • Wymagania: Magia 18, Glif paraliżu

Rzucający zaklęcie wyrysowuje na ziemi glif ochronny, który daje pobliskim sojusznikom premię do ochrony, odporności psychicznej oraz premię do obrony przeciwko pociskom.

Glif odepchnięcia

glif odepchniecia
  • Włączana
  • Zasięg: Średni
  • Koszt użycia: 35
  • Ponowne użycie: 30s
  • Wymagania: Magia 25, Glif strażniczy

Mag wyrysowuje na ziemi dziwny glif, który odrzuca wrogów do tyłu, jeśli nie przejdą testu odporności fizycznej.

Glif neutralizacji

glif neutralizacji
  • Włączana
  • Zasięg: Średni
  • Koszt użycia: 60
  • Ponowne użycie: 60s
  • Wymagania: Magia 33, Glif odepchnięcia

Mag wyrysowuje na ziemi glif, który neutralizuje wszelką magię, rozprasza wszystkie efekty, wysysa całą manę i uniemożliwia w swoim zasięgu rzucanie czarów i regenerację many.

Magiczny ognik

magiczny ognik
  • Podtrzymywana
  • Zasięg: Postać
  • Podtrzymanie: 30
  • Zmęczenie: 5%
  • Ponowne użycie: 5s

Rzucający zaklęcie przywołuje błędnego ognika, który daje mu niewielką premię do mocy zaklęć, aktywną dopóki tryb ten jest włączony.

Olej

olej
  • Włączana
  • Zasięg: Średni
  • Koszt użycia: 25
  • Ponowne użycie: 20s
  • Wymagania: Magia 20, Magiczny ognik

Mag tworzy plamę śliskiego oleju, który spowalnia ruchy przemierzających ją istot i wywołuje upadek, jeśli nie przejdą one testu odporności fizycznej. Jeśli olej zostanie podpalony, będzie się palić przez pewien czas mocnym płomieniem. Zaklęcie działa również na sojuszników maga.

Rozkwit magii

rozkwit magii
  • Włączana
  • Zasięg: Średni
  • Koszt użycia: 25
  • Ponowne użycie: 30s
  • Wymagania: Magia 23, Olej

Mag tworzy energetyzujący wykwit magicznej mocy, który daje pobliskim przyjaciołom i wrogom premię do regeneracji many.

Żądlący rój

zadlacy roj
  • Włączana
  • Zasięg: Średni
  • Koszt użycia: 50
  • Ponowne użycie: 30s
  • Wymagania: Magia 33, Rozkwit magii

Na cel spada rój rozjuszonych owadów, zadając w krótkim czasie znaczne obrażenia. Jeśli cel zginie, zanim rój zdąży się rozproszyć, owady rzucą się na innego pobliskiego przeciwnika.

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...