Człowiek
Ludzie to najliczniejsza, ale także najbardziej podzielona ze wszystkich ras. Tylko cztery raz zdarzyło się, by wszyscy zebrali się pod jednym sztandarem – ostatni raz miało to miejsce wiele wieków temu. W społeczności ludzi dużą rolę odgrywa religia oraz Zakon. To właśnie najbardziej odróżnia ich od elfów i krasnoludów. Ludzie mogą być wojownikami, łotrzykami lub magami.
Premie rasowe:
- +1 do siły
- +1 do zręczności
- +1 do magii
- +1 do sprytu
Elf
Po zniewoleniu przez ludzi większość elfów straciła niemal cały dorobek kulturowy swej rasy i wiodła żebracze życie w miastach swoich ciemiężycieli. Jedynie plemiona dalijskich nomadów wciąż kurczowo trzymają się tradycji, doskonale posługują się łukiem i dochowują wierności dawnym bogom, przemierzając starodawne lasy, bo nigdzie indziej nie są mile widziane. Elfy mogą być wojownikami, łotrzykami lub magami.
Premie rasowe:
- +2 do siły woli
- +2 do magii
Krasnolud
Krasnoludy ściśle podlegają hierarchii kast oraz tradycji. Od wielu pokoleń prowadzą skazaną na porażkę wojnę z mrocznymi pomiotami w obronie ostatniej twierdzy swego rozległego niegdyś podziemnego królestwa. Krasnoludy są bardzo wytrzymałe i odporne na wszelkie formy magii. Co za tym idzie, nie mogą zostawać magami.
Premie rasowe:
- +1 do siły
- +1 do zręczności
- +2 do kondycji
- 10% szansy na odparcie wrogiej magii
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz