piorun_kulisty

Atrybuty

Tamer "Tamc." Bsoul czwartek, 18 marca 2010

Siła

atrybuty

Siła określa sprawność fizyczną postaci, bezpośrednio wpływa na obrażenia zadawane przez nią podczas walki bezpośredniej, a także na celność ataków w walce wręcz. Wysoka siła jest nieodzowna w przypadku wojowników, szczególnie jeśli pragną posługiwać się bronią dwuręczną. Równie ważna jest w przypadku łotrzyków.

  • Zwiększa obrażenia zadawane dowolną bronią oprócz kusz i kosturów.
  • Zwiększa wartość współczynnika ataku w walce wręcz o 0,5 za każdy wykupiony punkt.
  • Wymagana dla większości zdolności walki bronią i wykorzystywania broni oraz pancerzy wyższego poziomu.
  • Wpływa na odporność fizyczną i zdolność zastraszania.

Zręczność

atrybuty

Zręczność określa zwinność postaci, jej odruchy oraz poczucie równowagi. Wyższa zręczność zwiększa szansę postaci na trafienie, unikanie ciosów, a także wpływa na obrażenia zadawane za pomocą broni przebijających, takich jak sztylety czy strzały. Aby łucznictwo oraz walkę przy użyciu dwóch broni opanować w stopniu mistrzowskim, wymagany jest wysoki poziom zręczności, co czyni z niej ulubioną cechę łotrzyków.

  • Zwiększa wartość współczynnika ataku w walce wręcz o 0,5 za każdy wykupiony punkt.
  • Zwiększa wartość współczynnika ataku w walce dystansowej o 1 za każdy wykupiony punkt.
  • Zwiększa obronę o 1 za każdy wykupiony punkt.
  • Zwiększa obrażenia zadawane bronią kolną.
  • Wymagana dla niektórych talentów walki bronią.
  • Wpływa na odporność fizyczną.

Siła woli

atrybuty

Siła woli określa determinację i siłę charakteru postaci. Wysoka wartość tego współczynnika daje magom większe możliwości dzięki zwiększonym zasobom many. Wojownikom i łotrzykom siła woli daje więcej wytrzymałości, którą mogą zużyć na techniki walki i specjalne ataki.

  • Zwiększa manę lub siły o 5 za każdy wykupiony punkt.
  • Wpływa na odporność umysłu.

Magia

atrybuty

Magia to naturalna zdolność postaci w zakresie czarów. To najważniejsza cecha w przypadku magów, gdyż bezpośrednio wpływa na moc rzucanych przez postać zaklęć, co z kolei decyduje o ich skuteczności. Poziom atrybutu magii wpływa także na to, jak skuteczne są mikstury, okłady oraz maści w przypadku wszystkich klas postaci.

  • Zwiększa moc zaklęć o 1 za każdy wykupiony punkt.
  • Zwiększa skuteczność eliksirów, okładów i maści.
  • Wymagana do korzystania z wysokopoziomowych kosturów i wielu zaklęć.
  • Wpływa na odporność umysłu.

Spryt

atrybuty

Spryt określa jak sprawnie postać rozumuje i uczy się nowych rzeczy. Większość umiejętności, takich jak zielarstwo czy taktyki bojowe, wymaga sprawnego umysłu – zaś bystre oczy dodatkowo ułatwiają znalezienie słabych punktów w pancerzu wroga. Ten atrybut liczy się najbardziej dla łotrzyków, ponieważ wiele talentów klasowych i ataków specjalnych bazuje na subtelności i odczytywaniu reakcji wroga, a nie na brutalnej sile.

  • Zwiększa skuteczność talentów łotrzyka.
  • Wymagany dla wielu umiejętności.
  • Wpływa na przebicie pancerza, odporność umysłową oraz perswazję.

Kondycja

atrybuty

Kondycja określa zdrowie i odporność fizyczną. Jej wartość bezpośrednio wpływa na to, ile obrażeń postać jest w stanie wytrzymać w walce.

  • Zwiększa żywotność o 5 za każdy wykupiony punkt.
  • Wpływa na odporność fizyczną.

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...