Szampierz to jedna z czterech specjalizacji dostępnych dla łotrzyka na poziomie 7 i 14.
Szampierze to doświadczeni wojownicy, którzy nie noszą ciężkich, krępujących ruchy pancerzy, a w walce bazują na lekkich, bardzo precyzyjnych atakach. Doświadczeni szampierze posiadają nadnaturalny refleks, dzięki któremu unikają niezgrabnych ataków wroga, sami zaś uderzają z niezwykłą precyzją.
Premia za specjalizację:
+2 do zręczności
+1 do obrażeń/szansy trafienia
Jak odblokować?
Pozyskanie specjalizacji Szampierza wiąże się z pewnym, mini-zadaniem. Trzeba wybrać się do Perły, którą znajdziemy w Denerim, i porozmawiać z Izabelą. Aby przekazała nam swoją wiedzę, należy przyłapać ją na oszustwie podczas partyjki w karty.
Talenty
Szermierka
Podtrzymywana
Zasięg: Postać
Podtrzymanie: 30
Zmęczenie: 5%
Ponowne użycie: 5 s
Szampierz skupia się na właściwiej postawie, otrzymując w tym trybie premię do ataku. Z kolei Zwinna obrona daje w tym trybie premię do obrony.
Wytrącenie z równowagi
Włączana
Zasięg: Postać
Koszt użycia: 24
Ponowne użycie: 15 s
Wymagania: Poziom 12
Szampierz wykonuje szybki ruch, który wytrąca przeciwnika z równowagi, zmniejszając jego obronę i szybkość poruszania się, jeśli nie wykona testu odporności fizycznej.
Zwinna obrona
Bierna
Wymagania: Poziom 14
Szampierz posiada niezwykły dar, dzięki któremu po prostu nie ma go tam, gdzie atakuje przeciwnik. Otrzymuje premię do obrony.
Precyzyjny cios
Włączana
Zasięg: Postać
Koszt użycia: 58
Ponowne użycie: 180 s
Wymagania: Poziom 16
Szampierz nauczył się uderzać w czułe punkty wroga z idealną dokładnością i z dowolnego kąta. Przez pewien czas wszystkie udane ataki automatycznie powodują trafienia krytyczne.
Komentarze
Dodaj komentarz