Druzgocące Ciosy
- Podtrzymywana
- Zasięg: Postać
- Podtrzymanie: 0
- Zmęczenie: 0%
- Ponowne użycie: 10 s
Shale uaktywnia tryb, który pozwala na używanie talentów ofensywnych, pogarszając obronę w zamian za premię do zadawanych obrażeń. Używając Grzmotnięcia, Shale otrzymuje dodatkową premię do zadawanych obrażeń. Podczas używania Wstrząsu, Shale otrzymuje premię do przebicia pancerza. Używając Morderczego Ciosu, Shale otrzymuje jeszcze większą premię do zadawanych obrażeń.
Grzmotnięcie
- Włączana
- Zasięg: Postać
- Koszt użycia: 23
- Ponowne użycie: 20 s
Shale uderza w przeciwnika swymi kamiennymi pięściami. Jeśli cios dojdzie celu, powoduje automatyczne trafienie krytyczne oraz odrzucenie wroga. Po nauczeniu się tego talentu Shale otrzymuje dodatkową premię do zadawanych obrażeń, za każdym razem gdy aktywne są Druzgocące Ciosy.
Wstrząs
- Włączana
- Zasięg: Postać
- Koszt użycia: 47
- Ponowne użycie: 40 s
Shale kilkukrotnie uderza w ziemię, generując wstrząsy, które zadają obrażenia i odrzucają wszystkich pobliskich przeciwników. Po nauczeniu się tego talentu, Shale otrzymuje dodatkową premię do przebicia pancerza, za każdym razem gdy aktywne są Druzgocące Ciosy.
Morderczy Cios
- Włączana
- Zasięg: Postać
- Koszt użycia: 70
- Ponowne użycie: 120 s
Shale skupia całą swoją pozostałą energię w jednym, potężnym ciosie. Jeśli atak dojdzie celu, powoduje automatyczne trafienie krytyczne, zaś Shale traci resztę wytrzymałości, która zostaje dodana do obrażeń. Po nauczeniu się tego talentu, Shale otrzymuje większą premię do zadawanych obrażeń, za każdym razem gdy aktywne są Druzgocące Ciosy.
Kamienne Serce
- Podtrzymywana
- Zasięg: Postać
- Podtrzymanie: 0
- Zmęczenie: 0%
- Ponowne użycie: 10 s
Shale uaktywnia tryb, który pozwala na używanie talentów defensywnych oraz otrzymywanie premii do pancerza i odporności na żywioły, sprawiając jednocześnie, że pobliscy wrogowie będą bardziej skłonni do atakowania Shale. Huk, Ryk Kamienia oraz Regenerująca Eksplozja zwiększają te efekty. Ryk Kamienia zapewnia ponadto premię do regeneracji żywotności, zaś Regenerująca Eksplozja zapewnia premię do regeneracji żywotności oraz regeneracji wytrzymałości.
Huk
- Włączana
- Zasięg: Postać
- Koszt użycia: 29
- Ponowne użycie: 30 s
Shale eksploduje dźwiękiem samego Kamienia i ogłusza pobliskich wrogów, chyba że zdadzą test na odporność umysłu. Jeśli Shale nauczy się tego talentu i uaktywni Kamienne Serce, przeciwnicy będą jeszcze bardziej skłonni wybierać ją na swój cel, zaś premie dostępne w tym trybie zostaną dodatkowo zwiększone.
Ryk Kamienia
- Włączana
- Zasięg: Krótki
- Koszt użycia: 58
- Ponowne użycie: 40 s
Shale przyciąga uwagę jednego przeciwnika, który od tej pory traktuje ją jako największe zagrożenie na polu bitwy, choć może także walczyć z innymi członkami drużyny, jeśli go zaatakują. Jeśli Shale nauczy się tego talentu i uaktywni Kamienne Serce, otrzyma premię do regeneracji żywotności, zwiększając jednocześnie istniejące już premie dostępne w tym trybie.
Regenerująca Eksplozja
- Włączana
- Zasięg: Postać
- Koszt użycia: 93
- Ponowne użycie: 90 s
Shale eksploduje energią, zadając obrażenia wszystkim pobliskim wrogom, którzy dodatkowo zostają ogłuszeni, chyba że zdadzą test odporności fizycznej – w takim wypadku zostają po prostu odrzuceni. Jeśli Shale nauczy się tego talentu i uaktywni Kamienne Serce, otrzyma premię do regeneracji wytrzymałości, zwiększając jednocześnie istniejące już premie dostępne w tym trybie, zaś pobliscy przeciwnicy będą jeszcze bardziej skłonni wziąć ją na swój cel.
Mistrzostwo Kamienia
- Podtrzymywana
- Zasięg: Postać
- Podtrzymanie: 0
- Zmęczenie: 0%
- Ponowne użycie: 10 s
Shale uaktywnia tryb, który pozwala na używanie talentów związanych z atakami dystansowymi, otrzymując dużą premię przeciwko atakom pociskowym, ale także pogarszając swoją obronę, pancerz oraz szansę na zadanie trafienia krytycznego w zwarciu. Pobliscy członkowie drużyny także otrzymują premie do szansy zadania trafienia krytycznego z dystansu oraz do szybkości ataków dystansowych. Podczas używania Miotania Głazów oraz Nawałnicy Głazów rosną premie dla członków drużyny. Podczas używania Uścisku Ziemi, zwiększa się obrona Shale przed atakami pociskowymi, a przeciwnicy są bardziej skłonni atakować innych.
Miotanie Głazów
- Włączana
- Zasięg: Średni
- Koszt użycia: 35
- Ponowne użycie: 20 s
Shale wyszarpuje głaz z ziemi i miota nim w stronę celu. Wszystkie stworzenia w pobliżu punktu uderzenia otrzymują obrażenia fizyczne i zostają powalone, chyba że uda im się zdać test na odporność fizyczną. Możliwe jest zranienie sojuszników. Jeśli Shale nauczy się tego talentu i uaktywni Mistrzostwo Kamienia, członkowie drużyny znajdujący się w pobliżu otrzymują dodatkowe premie do szansy zadania trafienia krytycznego z dystansu oraz do szybkości ataków dystansowych.
Uścisk Ziemi
- Włączana
- Zasięg: Krótki
- Koszt użycia: 58
- Ponowne użycie: 40 s
Shale uderza w ziemię, unieruchamiając przeciwników, chyba że uda im się zdać test na odporność fizyczną. Po nauczeniu się tego talentu, Shale otrzymuje większą premię przeciwko atakom pociskowym, za każdym razem gdy aktywne jest Mistrzostwo Kamienia, zaś przeciwnicy są bardziej skłonni do atakowania innych celów.
Nawałnica Głazów
- Włączana
- Zasięg: Średni
- Koszt użycia: 70
- Ponowne użycie: 60 s
Shale miota kilkoma głazami, które rozbijają się na wskazanym obszarze. Znajdujące się tam stworzenia otrzymują obrażenia i ujemne modyfikatory do szybkości ruchu, a także zostają powalone, chyba że uda im się zdać test na odporność fizyczną. Możliwe jest zranienie sojuszników. Jeśli Shale nauczy się tego talentu i uaktywni Mistrzostwo Kamienia, członkowie drużyny znajdujący się w pobliżu otrzymują większe premie do szansy zadania trafienia krytycznego z dystansu oraz do szybkości ataków dystansowych.
Kamienna Aura
- Podtrzymywana
- Zasięg: Postać
- Podtrzymanie: 0
- Zmęczenie: 0%
- Ponowne użycie: 10 s
Shale uaktywnia tryb wsparcia, który zapewnia pobliskim członkom drużyny premie do ataku, obrony oraz regeneracji żywotności. Wraz z pozostałymi talentami z tej kategorii Shale otrzymuje premie do pancerza oraz odporności na wrogie zaklęcia, zaś członkowie drużyny zyskują premię do większości statystyk. Jednak aura paraliżuje Shale, a także pogarsza jej obronę oraz wysysa wytrzymałość. Wraz z użyciem Ponowionego Natarcia pobliscy wrogowie otrzymują ujemne modyfikatory do ataku, obrony oraz szybkości ruchu.
Wewnętrzne Rezerwy
- Bierna
Za każdym razem gdy aktywna jest Kamienna Aura, Shale otrzymuje premię do pancerza. Członkowie drużyny w zasięgu aury otrzymują dodatkowo premie do pancerza, regeneracji żywotności, regeneracji wytrzymałości oraz mocy zaklęć.
Ponowione Natarcie
- Bierna
Za każdym razem gdy aktywna jest Kamienna Aura, Shale otrzymuje dodatkową premię do pancerza i odporności na wrogie zaklęcia. Członkowie drużyny w zasięgu aury otrzymują dodatkowo premie do ataku, regeneracji wytrzymałości, szansy zadania trafienia krytycznego oraz przebicia pancerza. Przeciwnicy, którzy wejdą w zasięg działania aury otrzymują ujemne modyfikatory do szybkości ruchu, ataku oraz obrony.
Nadnaturalna Odporność
- Bierna
Za każdym razem gdy aktywna jest Kamienna Aura, Shale otrzymuje dodatkową premię do pancerza i odporności na wrogie zaklęcia. Członkowie drużyny w zasięgu aury otrzymują dodatkowo premie do regeneracji żywotności, mocy zaklęć, zadawanych obrażeń i odporności na wrogie zaklęcia.
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz