Walka Dwiema Broniami
- Bierna
- Wymagania: 12 Zręczność, Wyszkolenie bojowe
Postać ma wprawę w walce dwiema broniami. Kara do obrażeń broni trzymanej w drugiej ręce jest zmniejszona.
Wprawa z Dwiema Broniami
- Bierna
- Wymagania: 16 Zręczność, Ulepszone wyszkolenie bojowe
Postać z niezwykłą wprawą włada dwiema broniami naraz, zyskując premię do obrony i ataku.
Ekspert dwóch broni
- Bierna
- Wymagania: 26 Zręczność, Poziom 9, Eksperckie wyszkolenie bojowe
Postać jest doświadczona w walce dwiema broniami. Otrzymuje premię do szansy trafienia krytycznego, a każdy cios ma też szansę zadania krwawiących ran, które powodują, że żywotność celu stopniowo maleje.
Mistrz dwóch broni
- Bierna
- Wymagania: 36 Zręczność, Poziom 12, Mistrzowskie wyszkolenie bojowe
Tylko nieliczni potrafią opanować trudną sztukę walki dwiema broniami w stopniu mistrzowskim. Ta postać należy do tego elitarnego grona, jest w stanie dzierżyć w obu rękach broń niezależnie od jej rozmiaru, a koszty wytrzymałości wszystkich talentów związanych z walką dwiema broniami zostają obniżone.
Podwójne uderzenie
- Podtrzymywana
- Zasięg: Postać
- Podtrzymanie: 50
- Zmęczenie: 5%
- Ponowne użycie: 0,5 s
- Wymagania: 12 Zręczność, Wyszkolenie bojowe
Postać w tym trybie atakuje jednocześnie obiema broniami. Ataki powodują większe obrażenia, ale postać nie może zadawać regularnie trafień krytycznych i ciosów w plecy.
Riposta
- Włączana
- Zasięg: Postać
- Koszt użycia: 41
- Ponowne użycie: 20 s
- Wymagania: 16 Zręczność, Ulepszone wyszkolenie bojowe
Postać wyprowadza jeden cios, który zadaje normalne obrażenia i ogłusza wroga, jeśli ten nie wykona testu odporności fizycznej. Następnie postać atakuje drugą bronią. Jeśli cel jest ogłuszony, cios jest trafieniem krytycznym.
Okulawienie
- Włączana
- Zasięg: Postać
- Koszt użycia: 35
- Ponowne użycie: 30 s
- Wymagania: 22 Zręczność, Eksperckie wyszkolenie bojowe
Postać wykonuje niski cios, otrzymując chwilową premię do ataku oraz zadając trafienie krytyczne, jeśli cios dojdzie celu. Jeśli cel nie zda testu odporności fizycznej, otrzyma negatywne modyfikatory do szybkości poruszania się, ataku i obrony.
Kara
- Włączana
- Zasięg: Postać
- Koszt użycia: 51
- Ponowne użycie: 40 s
- Wymagania: 28 Zręczność, Mistrzowskie wyszkolenie bojowe
Postać wykonuje trzy szybkie ciosy, zadając normalne obrażenia pierwszymi dwoma; ostatni, jeśli trafi, jest trafieniem krytycznym. Cel może też otrzymać ujemne modyfikatory do ataku i obrony lub zostać powalony na ziemię.
Zamach Dwiema Broniami
- Włączana
- Zasięg: Postać
- Koszt użycia: 20
- Ponowne użycie: 15 s
- Wymagania: 12 Zręczność, Wyszkolenie bojowe
Postać wykonuje szeroki zamach obiema broniami, trafiając pobliskich wrogów i zadając znacznie większe obrażenia niż normalnie.
Grad ciosów
- Włączana
- Zasięg: Postać
- Koszt użycia: 41
- Ponowne użycie: 20s
- Wymagania: 18 Zręczność, Ulepszone wyszkolenie bojowe
Postać zadaje trzy błyskawiczne ciosy, każdy za normalne obrażenia.
Pęd
- Podtrzymywana
- Zasięg: Postać
- Podtrzymanie: 60
- Zmęczenie: 5%
- Ponowne użycie: 30s
- Wymagania: 24 Zręczność, Eksperckie wyszkolenie bojowe
Postać nauczyła się przechodzić zwinnie z jednego ataku do kolejnego, co zwiększa znacząco szybkość, z jaką zadaje ciosy. Tryb ten powoduje jednak szybką utratę wytrzymałości.
Trąba powietrzna
- Włączana
- Zasięg: Postać
- Koszt użycia: 41
- Ponowne użycie: 40 s
- Wymagania: 30 Zręczność, Mistrzowskie wyszkolenie bojowe
Postać zaczyna wirować w śmiertelnym tańcu, atakując pobliskich wrogów obiema broniami. Każde trafienie zadaje normalne obrażenia.
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz