Nieczysta walka
- Włączana
- Zasięg: Postać
- Koszt użycia: 26
- Ponowne użycie: 25s
- Wymagania: 10 Zręczność
Łotrzyk obezwładnia cel, który nie otrzymuje od tego ataku obrażeń, ale zostaje na chwilę ogłuszony.
Ruch w walce
- Bierna
- Wymagania: 14 Zręczność, Poziom 4, Nieczysta walka
Szybki łotrzyk potrafi zmylić przeciwników, zyskując szerszy kąt ataku z flanki, a więc większą szansę na cios w plecy.
Cios łaski
- Bierna
- Wymagania: 18 Zręczność, Poziom 8, Ruch w walce
Gdy cel jest obezwładniony, łotrzyk korzysta z okazji i uderza tam, gdzie najbardziej zaboli. Wszystkie ciosy przeciwko wrogom ogłuszonym i sparaliżowanym traktowane są jak ciosy w plecy.
Udawanie śmierci
- Podtrzymywana
- Zasięg: Postać
- Podtrzymanie: 40
- Zmęczenie: 5%
- Ponowne użycie: 300s
- Wymagania: 22 Zręczność, Poziom 12, Cios łaski
Łotrzyk pada na ziemię i udaje trupa. Wrogowie ignorują go i szukają innych celów, póki nie wstanie z powrotem.
Poniżej pasa
- Włączana
- Zasięg: Postać
- Koszt użycia: 26
- Ponowne użycie: 15s
- Wymagania: 10 Zręczność
Łotrzyk wyprowadza błyskawicznego i bardzo niehonorowego kopa, zadając nim normalne obrażenia i obniżając obronę i szybkość poruszania się, o ile cel nie wykona testu odporności fizycznej.
Zabójcze uderzenie
- Włączana
- Zasięg: Postać
- Koszt użycia: 26
- Ponowne użycie: 15s
- Wymagania: 14 Zręczność, Poziom 4, Poniżej pasa
Łotrzyk zadaje błyskawiczny cios w odsłonięte miejsce. Obrażenia są normalne, ale cios ma zwiększoną szansę na przebicie zbroi.
Instynkt zabójcy
- Bierna
- Wymagania: 23 Zręczność, Poziom 8, Zabójcze uderzenie
Łotrzyk ma oko do słabych punktów przeciwnika, dzięki czemu otrzymuje premię do szansy na trafienie krytyczne dla wszystkich ataków. Oprócz tego, jeśli poziom sprytu łotrzyka jest wyższy od jego siły, może on użyć modyfikatora sprytu zamiast modyfikatora siły do określenia obrażeń zadawanych podczas ataku.
Uniki
- Bierna
- Wymagania: 35 Zręczność, Poziom 12, Instynkt zabójcy
Łotrzyk otrzymuje nadnaturalną zdolność wyczuwania i unikania niebezpieczeństwa. Talent ten daje mu 20-procentową szansę na uniknięcie ataków fizycznych, wliczając w to ogłuszenie oraz powalenie.
Zręczne ręce
- Bierna
- Wymagania: 10 Spryt
Wszyscy łotrzykowie dysponują pewną wiedzą na temat otwierania zamków i dostrzegania pułapek, ale wyjątkowo zręczne i pewne ręce dają tej postaci premię do otwierania zamków i rozbrajania pułapek. Poziom sprytu postaci także wpływa na tę umiejętność.
Ulepszone narzędzia
- Ulepszenie
- Wymagania: 14 Spryt, Poziom 4, Zręczne ręce
Ten łotrzyk nosi przy sobie cały zestaw narzędzi służących do radzenia sobie z co bardziej skomplikowanymi zamkami oraz do uruchamiania pułapek w taki sposób, by nie odnieść przy tym obrażeń. Narzędzia te dają dodatkową premię do otwierania zamków i rozbrajania pułapek, na które to umiejętności wpływa także poziom sprytu postaci.
Biegłość w mechanice
- Ulepszenie
- Wymagania: 18 Spryt, Poziom 8, Ulepszone narzędzia
Dzięki praktyce i przyswojeniu teorii, łotrzyk ten posiadł encyklopedyczną wiedzę na temat urządzeń uniemożliwiających dostanie się do środka osobom niepowołanym. Umiejętność doboru odpowiedniej techniki otwarcia zamka lub rozbrojenia pułapki, zależnie od urządzenia, z jakim łotrzyk ma do czynienia, daje mu kolejną premię do tych umiejętności. Wpływa na nie także poziom sprytu postaci.
Mistrzostwo budowy urządzeń
- Ulepszenie
- Wymagania: 22 Spryt, Poziom 12, Biegłość w mechanice
Praktyka czyni mistrza. Na tym poziomie wiedzy i umiejętności problemy sprawiają temu łotrzykowi tylko najbardziej skomplikowane zamki i pułapki. Postać otrzymuje kolejną premię do umiejętności otwierania zamków i rozbrajania pułapek. Wpływa na nie także poziom sprytu postaci.
Kamuflaż
- Podtrzymywana
- Zasięg: Postać
- Zmęczenie: 5%
- Ponowne użycie: 10s
- Wymagania: 10 Spryt
Łotrzyk nauczył się znikać przeciwnikom z oczu, choć może się okazać, że co bardziej spostrzegawczy spośród nich nie dadzą się na tę sztuczkę nabrać. Podejmowanie jakichkolwiek czynności poza ruchem, a więc takich jak udział w walce czy korzystanie z przedmiotów, zwróci uwagę przeciwnika. Jeśli skradający się łotrzyk zainicjuje walkę, pierwsze uderzenie będzie automatycznie trafieniem krytycznym lub ciosem w plecy.
Skryte używanie przedmiotów
- Ulepszenie
- Wymagania: 14 Spryt, Poziom 4, Kamuflaż
Łotrzyk nauczył się jednocześnie skradać i używać przedmiotów.
Kamuflaż w walce
- Ulepszenie
- Wymagania: 18 Spryt, Poziom 8, Skryte używanie przedmiotów
Łotrzyk potrafi już skradać się w walce, chociaż otrzymuje wówczas znaczy modyfikator ujemny.
Mistrz kamuflażu
- Ulepszenie
- Wymagania: 22 Spryt, Poziom 12, Kamuflaż w walce
Łotrzyk jest prawdziwym mistrzem pozostawania niezauważonym i zyskuje duże premie do wszystkich testów i skradania się.
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz