Łotrzyk

Marta "Ati" Kucharska czwartek, 18 marca 2010

Nieczysta walka

nieczysta walka
  • Włączana
  • Zasięg: Postać
  • Koszt użycia: 26
  • Ponowne użycie: 25s
  • Wymagania: 10 Zręczność

Łotrzyk obezwładnia cel, który nie otrzymuje od tego ataku obrażeń, ale zostaje na chwilę ogłuszony.

Ruch w walce

ruch w walce
  • Bierna
  • Wymagania: 14 Zręczność, Poziom 4, Nieczysta walka

Szybki łotrzyk potrafi zmylić przeciwników, zyskując szerszy kąt ataku z flanki, a więc większą szansę na cios w plecy.

Cios łaski

cios laski
  • Bierna
  • Wymagania: 18 Zręczność, Poziom 8, Ruch w walce

Gdy cel jest obezwładniony, łotrzyk korzysta z okazji i uderza tam, gdzie najbardziej zaboli. Wszystkie ciosy przeciwko wrogom ogłuszonym i sparaliżowanym traktowane są jak ciosy w plecy.

Udawanie śmierci

udawanie smierci
  • Podtrzymywana
  • Zasięg: Postać
  • Podtrzymanie: 40
  • Zmęczenie: 5%
  • Ponowne użycie: 300s
  • Wymagania: 22 Zręczność, Poziom 12, Cios łaski

Łotrzyk pada na ziemię i udaje trupa. Wrogowie ignorują go i szukają innych celów, póki nie wstanie z powrotem.

Poniżej pasa

ponizej pasa
  • Włączana
  • Zasięg: Postać
  • Koszt użycia: 26
  • Ponowne użycie: 15s
  • Wymagania: 10 Zręczność

Łotrzyk wyprowadza błyskawicznego i bardzo niehonorowego kopa, zadając nim normalne obrażenia i obniżając obronę i szybkość poruszania się, o ile cel nie wykona testu odporności fizycznej.

Zabójcze uderzenie

zabojcze uderzenie
  • Włączana
  • Zasięg: Postać
  • Koszt użycia: 26
  • Ponowne użycie: 15s
  • Wymagania: 14 Zręczność, Poziom 4, Poniżej pasa

Łotrzyk zadaje błyskawiczny cios w odsłonięte miejsce. Obrażenia są normalne, ale cios ma zwiększoną szansę na przebicie zbroi.

Instynkt zabójcy

instynkt zabojcy
  • Bierna
  • Wymagania: 23 Zręczność, Poziom 8, Zabójcze uderzenie

Łotrzyk ma oko do słabych punktów przeciwnika, dzięki czemu otrzymuje premię do szansy na trafienie krytyczne dla wszystkich ataków. Oprócz tego, jeśli poziom sprytu łotrzyka jest wyższy od jego siły, może on użyć modyfikatora sprytu zamiast modyfikatora siły do określenia obrażeń zadawanych podczas ataku.

Uniki

uniki
  • Bierna
  • Wymagania: 35 Zręczność, Poziom 12, Instynkt zabójcy

Łotrzyk otrzymuje nadnaturalną zdolność wyczuwania i unikania niebezpieczeństwa. Talent ten daje mu 20-procentową szansę na uniknięcie ataków fizycznych, wliczając w to ogłuszenie oraz powalenie.

Zręczne ręce

zreczne rece
  • Bierna
  • Wymagania: 10 Spryt

Wszyscy łotrzykowie dysponują pewną wiedzą na temat otwierania zamków i dostrzegania pułapek, ale wyjątkowo zręczne i pewne ręce dają tej postaci premię do otwierania zamków i rozbrajania pułapek. Poziom sprytu postaci także wpływa na tę umiejętność.

Ulepszone narzędzia

ulepszone narzedzia
  • Ulepszenie
  • Wymagania: 14 Spryt, Poziom 4, Zręczne ręce

Ten łotrzyk nosi przy sobie cały zestaw narzędzi służących do radzenia sobie z co bardziej skomplikowanymi zamkami oraz do uruchamiania pułapek w taki sposób, by nie odnieść przy tym obrażeń. Narzędzia te dają dodatkową premię do otwierania zamków i rozbrajania pułapek, na które to umiejętności wpływa także poziom sprytu postaci.

Biegłość w mechanice

bieglosc w mechanice
  • Ulepszenie
  • Wymagania: 18 Spryt, Poziom 8, Ulepszone narzędzia

Dzięki praktyce i przyswojeniu teorii, łotrzyk ten posiadł encyklopedyczną wiedzę na temat urządzeń uniemożliwiających dostanie się do środka osobom niepowołanym. Umiejętność doboru odpowiedniej techniki otwarcia zamka lub rozbrojenia pułapki, zależnie od urządzenia, z jakim łotrzyk ma do czynienia, daje mu kolejną premię do tych umiejętności. Wpływa na nie także poziom sprytu postaci.

Mistrzostwo budowy urządzeń

mistrzostwo budowy
  • Ulepszenie
  • Wymagania: 22 Spryt, Poziom 12, Biegłość w mechanice

Praktyka czyni mistrza. Na tym poziomie wiedzy i umiejętności problemy sprawiają temu łotrzykowi tylko najbardziej skomplikowane zamki i pułapki. Postać otrzymuje kolejną premię do umiejętności otwierania zamków i rozbrajania pułapek. Wpływa na nie także poziom sprytu postaci.

Kamuflaż

kamuflaz
  • Podtrzymywana
  • Zasięg: Postać
  • Zmęczenie: 5%
  • Ponowne użycie: 10s
  • Wymagania: 10 Spryt

Łotrzyk nauczył się znikać przeciwnikom z oczu, choć może się okazać, że co bardziej spostrzegawczy spośród nich nie dadzą się na tę sztuczkę nabrać. Podejmowanie jakichkolwiek czynności poza ruchem, a więc takich jak udział w walce czy korzystanie z przedmiotów, zwróci uwagę przeciwnika. Jeśli skradający się łotrzyk zainicjuje walkę, pierwsze uderzenie będzie automatycznie trafieniem krytycznym lub ciosem w plecy.

Skryte używanie przedmiotów

skryte uzywanie przedmiotow
  • Ulepszenie
  • Wymagania: 14 Spryt, Poziom 4, Kamuflaż

Łotrzyk nauczył się jednocześnie skradać i używać przedmiotów.

Kamuflaż w walce

kamuflaz w walce
  • Ulepszenie
  • Wymagania: 18 Spryt, Poziom 8, Skryte używanie przedmiotów

Łotrzyk potrafi już skradać się w walce, chociaż otrzymuje wówczas znaczy modyfikator ujemny.

Mistrz kamuflażu

mistrz kamuflazu
  • Ulepszenie
  • Wymagania: 22 Spryt, Poziom 12, Kamuflaż w walce

Łotrzyk jest prawdziwym mistrzem pozostawania niezauważonym i zyskuje duże premie do wszystkich testów i skradania się.

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...