Ognisty wybuch
- Włączana
- Zasięg: Krótki
- Koszt użycia: 20
- Ponowne użycie: 10s
Dłonie maga wybuchają płomieniem w kształcie stożka, który przez krótki czas zadaje obrażenia wszystkim celom w obszarze swego działania, w tym sprzymierzeńcom.
Płonąca broń
- Podtrzymywana
- Zasięg: Sprzymierzeńcy
- Podtrzymanie: 50
- Zmęczenie: 5%
- Ponowne użycie: 10s
- Wymagania: Magia 18, Ognisty wybuch
Gdy zaklęcie to jest aktywne, mag sprawia, że broń biała niesiona przez drużynę wybucha płomieniem i zadaje z każdym atakiem dodatkowe obrażenia od ognia.
Kula ognia
- Włączana
- Zasięg: Średni
- Koszt użycia: 40
- Ponowne użycie: 10s
- Wymagania: Magia 27, Płonąca broń
Z dłoni maga wylatuje wybuchowa kula płomieni, podpalając wszystkie pobliskie cele i zadając im obrażenia od ognia oraz zwalając z nóg, jeśli nie wykonają testu odporności fizycznej. Działa również na sojuszników.
Morze ognia
- Włączana
- Zasięg: Średni
- Koszt użycia: 70
- Ponowne użycie: 60s
- Wymagania: Magia 34, Kula ognia
Mag przywołuje gigantyczną kolumnę wirującego ognia. Wszystkie cele w jej pobliżu, ze sprzymierzeńcami włącznie, wybuchają ogniem i otrzymują ciągłe obrażenia.
Skalny pancerz
- Podtrzymywana
- Zasięg: Postać
- Podtrzymanie: 40
- Zmęczenie: 5%
- Ponowne użycie: 10s
Skóra rzucającego zaklęcie staje się twarda jak kamień. Gdy tryb ten jest aktywny, mag otrzymuje premię do pancerza.
Kamienna pięść
- Włączana
- Zasięg: Średni
- Koszt użycia: 30
- Ponowne użycie: 15s
- Wymagania: Magia 18, Skalny pancerz
Mag rzuca kamiennym pociskiem, który powala cel na ziemię i zadaje obrażenia naturalne. Może też roztrzaskać cele zamrożone lub zamienione w kamień. Zaklęcie działa również na sojuszników maga.
Trzęsienie ziemi
- Włączana
- Zasięg: Średni
- Koszt użycia: 40
- Ponowne użycie: 40s
- Wymagania: Magia 25, Kamienna pięść
Rzucający zaklęcie wywołuje silny wstrząs ziemi, który co kilka sekund powala znajdujących się w zasięgu wrogów i sojuszników, chyba że przejdą pomyślnie test na odporność fizyczną.
Zamiana w kamień
- Włączana
- Zasięg: Średni
- Koszt użycia: 40
- Ponowne użycie: 40s
- Wymagania: Magia 30, Trzęsienie ziemi
Rzucający zaklęcie czerpie z wiedzy na temat żywiołów, zamieniając cel w kamień, chyba że cel przejdzie pomyślnie test na odporność fizyczną. Skamieniały cel pozostaje nieruchomy, a trafienie krytyczne może roztrzaskać go na kawałki. Istoty z kamienia są na ten czar odporne.
Uścisk zimy
- Włączana
- Zasięg: Średni
- Koszt użycia: 20
- Ponowne użycie: 8s
Rzucający zaklęcie spowija cel chmurą mrozu. Cele niskopoziomowe zostają zamrożone. Te, które są w stanie oprzeć się zaklęciu, zostają spowolnione.
Broń mrozu
- Podtrzymywana
- Zasięg: Sprzymierzeńcy
- Podtrzymanie: 50
- Zmęczenie: 5%
- Ponowne użycie: 10s
- Wymagania: Magia 18, Uścisk zimy
W tym trybie mag zaklina broń używaną przez drużynę mocą mrozu. Każde trafienie bronią białą zadaje obrażenia od zimna.
Stożek zimna
- Włączana
- Zasięg: Krótki
- Koszt użycia: 40
- Ponowne użycie: 10s
- Wymagania: Magia 25, Broń mrozu
Z dłoni maga wybucha stożek mrozu, który zamraża wrogów i sprzymierzeńców na obszarze działania, jeśli nie wykonują testu odporności fizycznej lub spowalnia ich, jeśli go wykonają. Cele zamrożone Stożkiem zimna można rozbić na kawałki, zadając im trafienie krytyczne.
Zamieć
- Włączana
- Zasięg: Średni
- Koszt użycia: 70
- Ponowne użycie: 60s
- Wymagania: Magia 34, Stożek zimna
Lodowata burza zadaje wszystkim celom na obszarze jej działania obrażenia od zimna i spowalnia ich ruchy, ale zwiększa ich premię do obrony i odporności na ogień. Cele mogą się przewrócić lub zamarznąć, jeśli nie przejdą pomyślnie testu na odporność fizyczną. Może razić sprzymierzeńców.
Błyskawica
- Włączana
- Zasięg: Średni
- Koszt użycia: 20
- Ponowne użycie: 10s
- Wymagania: Magia 18
Mag wystrzeliwuje w cel błyskawicę, która zadaje obrażenia elektryczne. Sprzymierzeńcy maga również mogą zostać trafieni.
Porażenie
- Włączana
- Zasięg: Krótki
- Koszt użycia: 40
- Ponowne użycie: 15s
- Wymagania: Błyskawica
Z dłoni maga wystrzeliwuje stożek błyskawic, zadając obrażenia wrogom i sojusznikom na obszarze działania czaru.
Burza
- Włączana
- Zasięg: Średni
- Koszt użycia: 50
- Ponowne użycie: 40s
- Wymagania: Magia 28, Porażenie
Mag wywołuje potężną burzę z piorunami, która zadaje wrogom i sojusznikom pozostającym na jej obszarze ciągłe obrażenia elektryczne.
Łańcuch błyskawic
- Włączana
- Zasięg: Średni
- Koszt użycia: 60
- Ponowne użycie: 60s
- Wymagania: Magia 33, Burza
Z dłoni maga uderza błyskawica, która zadaje celowi obrażenia elektryczne, a następnie rozdwaja się i uderza kolejne pobliskie cele itd. Każda kolejna fala błyskawic zadaje mniejsze obrażenia niż poprzednia i może trafić również sojuszników maga.
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz