Siły żywiołów

3 minuty czytania

Ognisty wybuch

ognisty wybuch
  • Włączana
  • Zasięg: Krótki
  • Koszt użycia: 20
  • Ponowne użycie: 10s

Dłonie maga wybuchają płomieniem w kształcie stożka, który przez krótki czas zadaje obrażenia wszystkim celom w obszarze swego działania, w tym sprzymierzeńcom.

Płonąca broń

plonaca bron
  • Podtrzymywana
  • Zasięg: Sprzymierzeńcy
  • Podtrzymanie: 50
  • Zmęczenie: 5%
  • Ponowne użycie: 10s
  • Wymagania: Magia 18, Ognisty wybuch

Gdy zaklęcie to jest aktywne, mag sprawia, że broń biała niesiona przez drużynę wybucha płomieniem i zadaje z każdym atakiem dodatkowe obrażenia od ognia.

Kula ognia

kula ognia
  • Włączana
  • Zasięg: Średni
  • Koszt użycia: 40
  • Ponowne użycie: 10s
  • Wymagania: Magia 27, Płonąca broń

Z dłoni maga wylatuje wybuchowa kula płomieni, podpalając wszystkie pobliskie cele i zadając im obrażenia od ognia oraz zwalając z nóg, jeśli nie wykonają testu odporności fizycznej. Działa również na sojuszników.

Morze ognia

morze ognia
  • Włączana
  • Zasięg: Średni
  • Koszt użycia: 70
  • Ponowne użycie: 60s
  • Wymagania: Magia 34, Kula ognia

Mag przywołuje gigantyczną kolumnę wirującego ognia. Wszystkie cele w jej pobliżu, ze sprzymierzeńcami włącznie, wybuchają ogniem i otrzymują ciągłe obrażenia.

Skalny pancerz

skalny pancerz
  • Podtrzymywana
  • Zasięg: Postać
  • Podtrzymanie: 40
  • Zmęczenie: 5%
  • Ponowne użycie: 10s

Skóra rzucającego zaklęcie staje się twarda jak kamień. Gdy tryb ten jest aktywny, mag otrzymuje premię do pancerza.

Kamienna pięść

kamienna piesc
  • Włączana
  • Zasięg: Średni
  • Koszt użycia: 30
  • Ponowne użycie: 15s
  • Wymagania: Magia 18, Skalny pancerz

Mag rzuca kamiennym pociskiem, który powala cel na ziemię i zadaje obrażenia naturalne. Może też roztrzaskać cele zamrożone lub zamienione w kamień. Zaklęcie działa również na sojuszników maga.

Trzęsienie ziemi

trzesienie ziemi
  • Włączana
  • Zasięg: Średni
  • Koszt użycia: 40
  • Ponowne użycie: 40s
  • Wymagania: Magia 25, Kamienna pięść

Rzucający zaklęcie wywołuje silny wstrząs ziemi, który co kilka sekund powala znajdujących się w zasięgu wrogów i sojuszników, chyba że przejdą pomyślnie test na odporność fizyczną.

Zamiana w kamień

zamiana w kamien
  • Włączana
  • Zasięg: Średni
  • Koszt użycia: 40
  • Ponowne użycie: 40s
  • Wymagania: Magia 30, Trzęsienie ziemi

Rzucający zaklęcie czerpie z wiedzy na temat żywiołów, zamieniając cel w kamień, chyba że cel przejdzie pomyślnie test na odporność fizyczną. Skamieniały cel pozostaje nieruchomy, a trafienie krytyczne może roztrzaskać go na kawałki. Istoty z kamienia są na ten czar odporne.

Uścisk zimy

uscisk zimy
  • Włączana
  • Zasięg: Średni
  • Koszt użycia: 20
  • Ponowne użycie: 8s

Rzucający zaklęcie spowija cel chmurą mrozu. Cele niskopoziomowe zostają zamrożone. Te, które są w stanie oprzeć się zaklęciu, zostają spowolnione.

Broń mrozu

bron mrozu
  • Podtrzymywana
  • Zasięg: Sprzymierzeńcy
  • Podtrzymanie: 50
  • Zmęczenie: 5%
  • Ponowne użycie: 10s
  • Wymagania: Magia 18, Uścisk zimy

W tym trybie mag zaklina broń używaną przez drużynę mocą mrozu. Każde trafienie bronią białą zadaje obrażenia od zimna.

Stożek zimna

stozek zimna
  • Włączana
  • Zasięg: Krótki
  • Koszt użycia: 40
  • Ponowne użycie: 10s
  • Wymagania: Magia 25, Broń mrozu

Z dłoni maga wybucha stożek mrozu, który zamraża wrogów i sprzymierzeńców na obszarze działania, jeśli nie wykonują testu odporności fizycznej lub spowalnia ich, jeśli go wykonają. Cele zamrożone Stożkiem zimna można rozbić na kawałki, zadając im trafienie krytyczne.

Zamieć

zamiec
  • Włączana
  • Zasięg: Średni
  • Koszt użycia: 70
  • Ponowne użycie: 60s
  • Wymagania: Magia 34, Stożek zimna

Lodowata burza zadaje wszystkim celom na obszarze jej działania obrażenia od zimna i spowalnia ich ruchy, ale zwiększa ich premię do obrony i odporności na ogień. Cele mogą się przewrócić lub zamarznąć, jeśli nie przejdą pomyślnie testu na odporność fizyczną. Może razić sprzymierzeńców.

Błyskawica

blyskawica
  • Włączana
  • Zasięg: Średni
  • Koszt użycia: 20
  • Ponowne użycie: 10s
  • Wymagania: Magia 18

Mag wystrzeliwuje w cel błyskawicę, która zadaje obrażenia elektryczne. Sprzymierzeńcy maga również mogą zostać trafieni.

Porażenie

porazenie
  • Włączana
  • Zasięg: Krótki
  • Koszt użycia: 40
  • Ponowne użycie: 15s
  • Wymagania: Błyskawica

Z dłoni maga wystrzeliwuje stożek błyskawic, zadając obrażenia wrogom i sojusznikom na obszarze działania czaru.

Burza

burza
  • Włączana
  • Zasięg: Średni
  • Koszt użycia: 50
  • Ponowne użycie: 40s
  • Wymagania: Magia 28, Porażenie

Mag wywołuje potężną burzę z piorunami, która zadaje wrogom i sojusznikom pozostającym na jej obszarze ciągłe obrażenia elektryczne.

Łańcuch błyskawic

lancuch blyskawic
  • Włączana
  • Zasięg: Średni
  • Koszt użycia: 60
  • Ponowne użycie: 60s
  • Wymagania: Magia 33, Burza

Z dłoni maga uderza błyskawica, która zadaje celowi obrażenia elektryczne, a następnie rozdwaja się i uderza kolejne pobliskie cele itd. Każda kolejna fala błyskawic zadaje mniejsze obrażenia niż poprzednia i może trafić również sojuszników maga.

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...