Mag
Mroczny Pokarm
- Włączana
- Zasięg: Postać
- Koszt użycia: 0
Samookaleczenie pozwala magowi sięgnąć do mocy skażonej krwi, szybko regenerując znaczną ilość many kosztem niewielkiej ilości żywotności.
Krwawy Chwyt
- Włączana
- Zasięg: Średni
- Koszt użycia: 17
Skażona krew maga staje się jego bronią i choć pozbawia go to niewielkiej ilości żywotności, pozwala zadać duchowe obrażenia przeciwnikowi. Mroczne pomioty otrzymują przez krótki czas dodatkowe obrażenia.
Łotrzyk
Mroczne Podchody
- Bierna
- Zasięg: Postać
- Koszt użycia: 0
Dzięki wykorzystaniu mocy skażonej krwi, łotrzyk staje się bardziej zwinny, może poruszać się szybciej i używając Kamuflażu łatwiej unika ataków fizycznych.
Skażone Ostrze
- Podtrzymywana
- Zasięg: Postać
- Koszt użycia: 42
Krew łotrzyka tryska strumieniem, pokrywając ostrze jego broni zabójczą skazą. Postać otrzymuje premię do zadawanych obrażeń zależną od atrybutu sprytu, ale cierpi z powodu ciągle zmniejszającej się żywotności.
Wojownik
Żądza Krwi
- Podtrzymywana
- Zasięg: Postać
- Koszt użycia: 49
Wojownik rozlewa swoją własną skażoną krew, zwiększając szybkość ruchu, szybkość ataku oraz szansę na zadanie trafienia krytycznego. Jednak używając tego trybu wojownik otrzymuje zwiększone obrażenia i przez cały czas traci żywotność.
Krwawa Furia
- Włączana
- Zasięg: Postać
- Koszt użycia: 49
Wojownik rozbryzguje skażoną krew, aby powalić pobliskich wrogów, którzy mogą jednak odeprzeć ten atak, zdając test na odporność fizyczną. Upływ krwi powoduje stratę żywotności.
Komentarze
I wiem że jestem stereotypowy.
Dodaj komentarz