„Dragon Age: Początek” – łatka 1.03 oraz wór smaczków

2 minuty czytania

robert pomógł załatać dragon age

Dziś przedpołudniem wyjątkowo nie powiemy sobie za wiele o dodatku „Przebudzenie”, a skupimy się na podstawowej wersji gry „Dragon Age: Początek”. W końcu trzeba od czasu do czasu dać weteranowi dojść do głosu, nie?

Na pierwszy ogień idzie frapujący artykuł, który ukazał się w serwisie GameInformer. Jeżeli jesteście ciekawi, ile kubków kawy tygodniowo osuszała ekipa BioWare przy produkcji gry, zastanawia Was, jaka jest ulubiona klasa Raya Muzyki lub też ile konkretnie słów zostało zawartych w dialogach do „Dragon Age: Początek”, to koniecznie udajcie się pod ten adres. Znajdziecie tam odpowiedzi na te pytania i wiele innych. Warto!

Druga sprawa jest trochę większa, bo też pośrednio łączy się ze zbliżającym rozszerzeniem. Otóż w nocy zadebiutowała najnowsza łatka do gry oznaczona numerkiem 1.03. Podobnie jak z budową czegokolwiek, przed ułożeniem fundamentów i zalaniem wszystkiego betonem, trzeba wyrównać teren, usunąć z działki wszelakie śmieci oraz zrobić niezbędne pomiary. Tak samo jest z tym patchem i przede wszystkim skupia się on na poprawkach oraz zmianach, niezbędnych do poprawnego działania „Przebudzenia”. Szczęśliwie znalazło się też miejsce na przyśpieszenie czasu wczytywania gry oraz korektę balansu potyczek. Łatka przeznaczona do wersji dla komputerów osobistych oraz Xbox360.

Dragon Age: Początek – 1.03 Patch (63 MB).

Listę zmian znajdziecie w rozwinięciu informacji.

  • Wprowadzono różnorakie zmiany w kodzie i funkcjonowaniu zasobów, aby umożliwić obsługę rozszerzenia Dragon Age: Początek – Przebudzenie. Większość tych zmian nie wpływa na podstawową wersję DA: Początek.
  • Niektórzy gracze narzekali na wydłużający się czas wczytywania gry. Usunięto główne źródło tych problemów.
  • Na wyższych poziomach bohaterowie niezależni otrzymują teraz premię do penetracji pancerza. Likwiduje to niezamierzony brak balansu u dobrze opancerzonych postaci wysokopoziomowych – poprzednio penetracja pancerza nie skalowała się na takim samym poziomie co pancerz.
  • Wrogowie na poziomie elitarnym (przyboczni) nie mogą już zginąć przez roztrzaskanie. Dzięki temu zachowana zostaje głębia taktyczna wielu potyczek.
  • Wizerunki przywołanych stworzeń (jak na przykład wilka łowcy) wyświetlały się nieprawidłowo podczas pobytu w obozie drużyny. Błąd ten został usunięty.

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...