Ochrona Przed Kwasem
Zwój ochrony przed kwasem zapewnia ochronę przed wszystkimi rodzajami kwasu, niezależnie od tego, czy są one magiczne, czy też nie. Ochronne właściwości magii zawartej w zwoju wyczerpują się po 12 godzinach.
ParametryOdporność na kwas: 3/-
Zasięg: 9 metrów
Obszar: 1 istota
Czas trwania: 12 godzin
Ochrona Przed Zimnem
Zwój ochrony przed zimnem zapewnia ochronę przed wszystkimi rodzajami zimna, niezależnie od tego, czy są one magiczne, czy też nie. Ochronne właściwości magii zawartej w zwoju wyczerpują się po 12 godzinach.
ParametryOdporność na zimno: 3/-
Zasięg: 9 metrów
Obszar: 1 istota
Czas trwania: 12 godzin
Ochrona Przed Elektrycznością
Zwój ochrony przed elektrycznością zapewnia ochronę przed wszystkimi rodzajami elektryczności, niezależnie od tego, czy są one magiczne, czy też nie. Ochronne właściwości magii zawartej w zwoju wyczerpują się po 12 godzinach.
ParametryOdporność na elektryczność: 3/-
Zasięg: 9 metrów
Obszar: 1 istota
Czas trwania: 12 godzin
Ochrona Przed Ogniem
Zwój ochrony przed ogniem zapewnia ochronę przed wszystkimi rodzajami ognia, niezależnie od tego, czy są one magiczne, czy też nie. Ochronne właściwości magii zawartej w zwoju wyczerpują się po 12 godzinach.
ParametryOdporność na ogień: 3/-
Zasięg: 9 metrów
Obszar: 1 istota
Czas trwania: 12 godzin
Ochrona Przed Magią
Zwój ochrony przed magią tworzy potężną, niewidzialną tarcze antymagiczną o kształcie kuli, rozciągającą się w promieniu 1 metra wokół postaci. Żadna forma magii nie jest w stanie przedostać się przez barierę, która jednak nie chroni przed obiektami materialnymi. Sfera znosi wszystkie zaklęcia, pod działaniem których była uprzednio chroniona postać. Ochronne właściwości magii zawartej w zwoju wyczerpują się po 10 turach.
ParametryCzary: nie mogą być rzucane
Magia: nie funkcjonuje wewnątrz sfery; wyjątkiem są magiczne przedmioty.
Specjalne:
rozprasza wszystkie magiczne efekty po rzuceniu
Zasięg: 9 metrów
Obszar: 1 istota
Czas trwania: 10 tur
Ochrona Przed Trucizną
Zwój ochrony przed trucizną zapewnia ochronę przed wszystkimi rodzajami trucizn, niezależnie od tego, czy są one magiczne, czy też nie. Ochronne właściwości magii zawartej w zwoju wyczerpują się po 6 godzinach.
ParametryTrucizna: nie działa na istotę
Specjalne: usuwa truciznę z organizmu istoty
Zasięg: 9 metrów
Obszar: 1 istota
Czas trwania: 6 godzin
Ochrona Przed Petryfikacją
Zwój ochrony przed petryfikacją zapewnia ochronę przed wszelkiego rodzaju formami ataku (magicznymi i innymi), które zmieniają ciało w kamień. Ochronne właściwości magii zawartej w zwoju wyczerpują się po 6 godzinach.
ParametrySpecjalne:
odporność na petryfikację
Zasięg: 9 metrów
Obszar: 1 istota
Czas trwania: 6 godzin
Zwój „Zamiana Kamienia W Ciało”
Ten zwój usunie efekty petryfikacji z każdego, kto znalazł się w tak nieszczęśliwym położeniu. Wystarczy powrócić na obszar w którym dokonała się przemiana, odczytać zwój i wskazać podobiznę zamienionego w kamień nieszczęśnika.
ParametryUsuwa efekty petryfikacji
Przeklęty Zwój Słabości
Ten zwój jest przeklęty. Czytanie go byłoby głupotą, jako że działanie jego może zakończyć się śmiercią.
Przeklęty Zwój Niezdarności
Ten zwój jest przeklęty. Czytanie go byłoby głupotą, jako że działanie jego może zakończyć się śmiercią.
Przeklęty Zwój Otumanienia
Ten zwój jest przeklęty. Czytanie go byłoby głupotą, jako że działanie jego może zakończyć się śmiercią.
Przeklęty Zwój Brzydoty
Ten zwój jest przeklęty. Czytanie go byłoby głupotą, jako że działanie jego może zakończyć się śmiercią.
Przeklęty Zwój Petryfikacji
Ten zwój jest przeklęty. Czytanie go byłoby głupotą, jako że działanie jego może zakończyć się śmiercią.
Przeklęty Zwój Niemocy
Ten zwój jest przeklęty. Czytanie go byłoby głupotą, jako że działanie jego może zakończyć się śmiercią.
Przeklęty Zwój Ogłupienia
Ten zwój jest przeklęty. Czytanie go byłoby głupotą, jako że działanie jego może zakończyć się śmiercią.
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz