Różdżki

11 minut czytania

Różdżka Strachu

Różdżka strachu wypełnia przerażeniem serca wszystkich istot, które znajdują się w zasięgu jej działania. Panika ta nie jest jednak nie do odparcia, wyjątkowo odważni przeciwnicy mogą oprzeć się magii. Jak wszystkie różdżki, różdżka strachu może zostać użyta tylko ograniczoną ilość razy.

Parametry

Specjalne:
Sprawia, że wrogowie uciekają ze strachu, udany rzut na Siłę Woli neguje
Zasięg: 30 stóp
Obszar działania: w promieniu 3 metrów
Czas trwania: 15 rund
Waga: 1

Różdżka Magicznych Pocisków

Po uaktywnieniu, różdżka wystrzeliwuje pocisk magicznej energii, który bezbłędnie trafia w cel. Przeciwnik musi być widziany lub w inny sposób wykryty przez osobę korzystającą z różdżki. Jeżeli cel znajduje się za prawie całkowitą osłoną, taką jak np. otwory strzelnicze, pocisk może nie trafić w cel.

Parametry

Specjalne:
1 magiczny pocisk, który uderza w cel
Obrażenia: 1k4 +1
Zasięg: 30 metrów
Obszar działania: 1 istota
Waga: 1

Różdżka Paraliżu

Po uaktywnieniu, różdżka wystrzeliwuje cienki błękitnawy promień na odległość do 30 metrów. Trafiona istota musi wykonać rzut przeciw różdżkom, aby uniknąć trwającego 10 rund ogłuszenia.

Parametry

Specjalne:
Ogłusza ofiarę, jeżeli ta nie wykona rzutu na odporność z modyfikatorem -4
Zasięg: 30 metrów
Czas trwania: 10 rund
Obszar działania: 1 istota
Waga: 1

Różdżka Ognia

Różdżka tworzy płonącą kulę, która eksploduje z epicentrum w odległości do 36 metrów od jej właściciela, powodując obrażenia od ognia porównywalne z efektem czaru Ognista Kula. Płomienie zadają 6k6 punktów obrażeń, ale wszystkie rzuty z wynikiem 1 traktowane są jako 2. Ofiary, którym uda się wykonać rzut ma refleks otrzymują jedynie połowę obrażeń. Różdżki można użyć także przeciw pojedynczemu celowi; w takim przypadku efekt będzie podobny do działania czaru Płomienie Agannazara, który wysyła strumień ognia w stronę ofiary zadając jej 6k6 +6 obrażeń, lub połowę po udanym rzucie na refleks.

Parametry

Zdolność 1:
Efekt: jak czar Ognista Kula
Obrażenia: 6K6 (połowa po rzucie na refleks)
Zasięg: 30 metrów
Obszar działania: w promieniu 10 metrów

Zdolność 2:
Efekt: jak czar Płomienie Agannazara
Obrażenia: 6K6 +6 (połowa po rzucie na refleks)
Zasięg: 30 metrów
Obszar działania: 1 istota
Waga: 1

Różdżka Błyskawic

Właściciel różdżki może miotać za jej pomocą błyskawice. Trafiając ofiarę, błyskawica zadaje 6k6 obrażeń (wszystkie 1 traktowane jak 2), lub połowę po rzucie na refleks. Zadaje obrażenia wszystkim na swojej drodze, dopóki nie natrafi na stałą przeszkodę.

Parametry

Specjalne:
Błyskawica uderza w cel
Obrażenia: 6k6 (połowa po rzucie na refleks)
Zasięg: 30 metrów
Obszar działania: wszystko na drodze błyskawicy
Waga: 1

Różdżka Snu

Różdżki mają zazwyczaj około 45 centymetrów długości. Wykonuje się je z kości (często słoniowej) i drewna, a na ich końcu zazwyczaj umieszcza się metalową, kryształową lub kamienną głownię. Są delikatne i łatwo się łamią. Z tego też powodu trzyma się je w futerałach.

Różdżki zawierają magiczne ładunki; każde ich użycie kosztuje jeden lub więcej ładunków (zależnie od przedmiotu). W momencie, gdy zostaną wyczerpane, stają się bezużyteczne.

Parametry

Rzuca czar Uśpienie
Waga: 1

Różdżka Przywołania Potwora

Różdżki mają zazwyczaj około 45 centymetrów długości. Wykonuje się je z kości (często słoniowej) i drewna, a na ich końcu zazwyczaj umieszcza się metalową, kryształową lub kamienną głownię. Są delikatne i łatwo się łamią. Z tego też powodu trzyma się je w futerałach.

Różdżki zawierają magiczne ładunki; każde ich użycie kosztuje jeden lub więcej ładunków (zależnie od przedmiotu). W momencie, gdy zostaną wyczerpane, stają się bezużyteczne.

Parametry

Rzuca czar Przywołanie Potwora II
Waga: 1

Różdżka Niebios

Różdżka ta tworzy słup ognia, który opada z niebios i uderza w ofiarę. Płomienie zadają nieszczęśnikowi 9k6 obrażeń, jeżeli nie wykona on rzutu na refleks. Jeżeli rzut będzie udany, ofiara otrzyma tylko połowę obrażeń. Różdżka może zostać użyta tylko określoną ilość razy. Po wyczerpaniu tego limitu ulega zniszczeniu.

Parametry

Specjalne:
Słup ognia uderza w cel
Obrażenia: 9k6 (połowa po udanym rzucie na refleks)
Zasięg: 36 metrów
Obszar działania: w promieniu 3 metrów
Waga: 1

Różdżka Szukania Pułapek

Różdżka ta znajdowała się niegdyś w posiadaniu półelfickiego, wyjętego spod prawa maga, Illepa Ostrożnego. Urodzony w Myth Drannor łotrzyk używał smukłej, hebanowej różdżki do lokalizowania pułapek i sprężynowych ostrzy, na które trafiał często podczas złodziejskich wypraw. Illep był osobą lubianą, lecz pewien wojownik imieniem Brammel poczuł się urażony, kiedy półelf potrącił go pewnej nocy w tawernie. Choć łotrzyk doskonale posługiwał się sztyletami, nie udało mu się odbić ciosu topora Brammela, który rozorał mu klatkę piersiową i szyję. Wojownika aresztowano, a różdżkę wysłano rodzinie Illepa w Myth Drannor. Przewożąca ją karawana kupiecka została ograbiona przez bandytów i od tamtej pory słuch po przedmiocie zaginął.

Parametry

Specjalne:
Może rzucać Szukanie Pułapek
Czas trwania: 10 rund
Waga: 1

Różdżka Śliskości

Elytharra z Neverwinter stworzyła tę różdżkę do spowalniania i irytowania przeciwników w czasie tych niewielu okazji, kiedy mogła wziąć udział w bitwie. Różdżka, a raczej gruby kawał wyrzuconego przez morze drewna, wygląda podejrzanie zwyczajnie.

Parametry

Specjalne:
Może rzucać Śliskość
Waga: 1

Różdżka Śmierdzącej Chmury

Różdżki mierzą zwykle około 45 centymetrów. Wykonuje się je z kości (również słoniowej) lub drewna, a na końcu umieszcza się bryłę metalu, kryształu, kamienia, itp. Są bardzo wrażliwe i łatwo się łamią, dlatego przechowuje się je w futerałach.

Różdżki napełnia się magicznymi ładunkami. Każde ich użycie wykorzystuje jeden lub więcej ładunków. Gdy moce różdżki zostaną wyczerpane, ulega ona zniszczeniu.

Parametry

Specjalne:
Może rzucać Śmierdzącą chmurę
Waga: 1

Różdżka Grozy

Różdżki mierzą zwykle około 45 centymetrów. Wykonuje się je z kości (również słoniowej) lub drewna, a na końcu umieszcza się bryłę metalu, kryształu, kamienia, itp. Są bardzo wrażliwe i łatwo się łamią, dlatego przechowuje się je w futerałach.

Różdżki napełnia się magicznymi ładunkami. Każde ich użycie wykorzystuje jeden lub więcej ładunków. Gdy moce różdżki zostaną wyczerpane, ulega ona zniszczeniu.

Parametry

Specjalne:
Może rzucać Grozę
Waga: 1

Różdżka Umarłych

Różdżki mierzą zwykle około 45 centymetrów. Wykonuje się je z kości (również słoniowej) lub drewna, a na końcu umieszcza się bryłę metalu, kryształu, kamienia, itp. Są bardzo wrażliwe i łatwo się łamią, dlatego przechowuje się je w futerałach.

Różdżki napełnia się magicznymi ładunkami. Każde ich użycie wykorzystuje jeden lub więcej ładunków. Gdy moce różdżki zostaną wyczerpane, ulega ona zniszczeniu.

Parametry

Specjalne:
Może rzucać Animację Martwego
Waga: 1

Różdżka Pająka

Różdżki mierzą zwykle około 40 centymetrów. Wykonuje się je z kości (również słoniowej) lub drewna, a na końcu umieszcza się bryłę metalu, kryształu, kamienia, itp. Są bardzo wrażliwe i łatwo się łamią, dlatego przechowuje się je w futerałach.

Różdżkę napełnia się magicznymi ładunkami. Każde jej użycie wykorzystuje jeden lub więcej ładunków. Gdy moce różdżki zostaną wyczerpane, ulega ona zniszczeniu.

Parametry

Może rzucić czar Pajęczy Pomiot
Waga: 1

Różdżka Zmrażającego Dotyku

Różdżki mierzą zwykle około 40 centymetrów. Wykonuje się je z kości (również słoniowej) lub drewna, a na końcu umieszcza się bryłę metalu, kryształu, kamienia, itp. Są bardzo wrażliwe i łatwo się łamią, dlatego przechowuje się je w futerałach.

Różdżkę napełnia się magicznymi ładunkami. Każde jej użycie wykorzystuje jeden lub więcej ładunków. Gdy moce różdżki zostaną wyczerpane, ulega ona zniszczeniu.

Parametry

Może rzucać zaklęcie Chłodny Dotyk
Waga: 1

Różdżka Płonących Dłoni

Różdżki mierzą zwykle około 40 centymetrów. Wykonuje się je z kości (również słoniowej) lub drewna, a na końcu umieszcza się bryłę metalu, kryształu, kamienia, itp. Są bardzo wrażliwe i łatwo się łamią, dlatego przechowuje się je w futerałach.

Różdżkę napełnia się magicznymi ładunkami. Każde jej użycie wykorzystuje jeden lub więcej ładunków. Gdy moce różdżki zostaną wyczerpane, ulega ona zniszczeniu.

Parametry

Może rzucać zaklęcie Płonące Dłonie
Waga: 1

Różdżka Zbroi Maga

Różdżki mierzą zwykle około 40 centymetrów. Wykonuje się je z kości (również słoniowej) lub drewna, a na końcu umieszcza się bryłę metalu, kryształu, kamienia, itp. Są bardzo wrażliwe i łatwo się łamią, dlatego przechowuje się je w futerałach.

Różdżkę napełnia się magicznymi ładunkami. Każde jej użycie wykorzystuje jeden lub więcej ładunków. Gdy moce różdżki zostaną wyczerpane, ulega ona zniszczeniu.

Parametry

Może rzucać zaklęcie Zbroja Maga
Waga: 1

Różdżka Zmiennobarwnej Kuli

Różdżki mierzą zwykle około 40 centymetrów. Wykonuje się je z kości (również słoniowej) lub drewna, a na końcu umieszcza się bryłę metalu, kryształu, kamienia, itp. Są bardzo wrażliwe i łatwo się łamią, dlatego przechowuje się je w futerałach.

Różdżkę napełnia się magicznymi ładunkami. Każde jej użycie wykorzystuje jeden lub więcej ładunków. Gdy moce różdżki zostaną wyczerpane, ulega ona zniszczeniu.

Parametry

Może rzucać zaklęcie Zmiennobarwna Kula
Waga: 1

Różdżka Migoczących Barw

Różdżki mierzą zwykle około 40 centymetrów. Wykonuje się je z kości (również słoniowej) lub drewna, a na końcu umieszcza się bryłę metalu, kryształu, kamienia, itp. Są bardzo wrażliwe i łatwo się łamią, dlatego przechowuje się je w futerałach.

Różdżkę napełnia się magicznymi ładunkami. Każde jej użycie wykorzystuje jeden lub więcej ładunków. Gdy moce różdżki zostaną wyczerpane, ulega ona zniszczeniu.

Parametry

Może rzucać zaklęcie Migoczące Barwy
Waga: 1

Różdżka Pajęczyny

Różdżki mierzą zwykle około 40 centymetrów. Wykonuje się je z kości (również słoniowej) lub drewna, a na końcu umieszcza się bryłę metalu, kryształu, kamienia, itp. Są bardzo wrażliwe i łatwo się łamią, dlatego przechowuje się je w futerałach.

Różdżkę napełnia się magicznymi ładunkami. Każde jej użycie wykorzystuje jeden lub więcej ładunków. Gdy moce różdżki zostaną wyczerpane, ulega ona zniszczeniu.

Parametry

Może rzucać zaklęcie Pajęczyna
Waga: 1

Różdżka Kociej Zwinności

Różdżki mierzą zwykle około 40 centymetrów. Wykonuje się je z kości (również słoniowej) lub drewna, a na końcu umieszcza się bryłę metalu, kryształu, kamienia, itp. Są bardzo wrażliwe i łatwo się łamią, dlatego przechowuje się je w futerałach.

Różdżkę napełnia się magicznymi ładunkami. Każde jej użycie wykorzystuje jeden lub więcej ładunków. Gdy moce różdżki zostaną wyczerpane, ulega ona zniszczeniu.

Parametry

Może rzucać zaklęcie Kocia Zwinność
Waga: 1

Różdżka Przesunięcia

Różdżki mierzą zwykle około 40 centymetrów. Wykonuje się je z kości (również słoniowej) lub drewna, a na końcu umieszcza się bryłę metalu, kryształu, kamienia, itp. Są bardzo wrażliwe i łatwo się łamią, dlatego przechowuje się je w futerałach.

Różdżkę napełnia się magicznymi ładunkami. Każde jej użycie wykorzystuje jeden lub więcej ładunków. Gdy moce różdżki zostaną wyczerpane, ulega ona zniszczeniu.

Parametry

Może rzucać zaklęcie Rozmycie
Waga: 1

Różdżka Kwasowej Strzały Melfa

Różdżki mierzą zwykle około 40 centymetrów. Wykonuje się je z kości (również słoniowej) lub drewna, a na końcu umieszcza się bryłę metalu, kryształu, kamienia, itp. Są bardzo wrażliwe i łatwo się łamią, dlatego przechowuje się je w futerałach.

Różdżkę napełnia się magicznymi ładunkami. Każde jej użycie wykorzystuje jeden lub więcej ładunków. Gdy moce różdżki zostaną wyczerpane, ulega ona zniszczeniu.

Parametry

Może rzucać zaklęcie Kwasowa Strzała Elfa
Waga: 1

Różdżka Osłabienia

Różdżki mierzą zwykle około 40 centymetrów. Wykonuje się je z kości (również słoniowej) lub drewna, a na końcu umieszcza się bryłę metalu, kryształu, kamienia, itp. Są bardzo wrażliwe i łatwo się łamią, dlatego przechowuje się je w futerałach.

Różdżkę napełnia się magicznymi ładunkami. Każde jej użycie wykorzystuje jeden lub więcej ładunków. Gdy moce różdżki zostaną wyczerpane, ulega ona zniszczeniu.

Parametry

Może rzucać zaklęcie Promień Osłabienia
Waga: 1

Różdżka Oplątania

Różdżki mierzą zwykle około 40 centymetrów. Wykonuje się je z kości (również słoniowej) lub drewna, a na końcu umieszcza się bryłę metalu, kryształu, kamienia, itp. Są bardzo wrażliwe i łatwo się łamią, dlatego przechowuje się je w futerałach.

Różdżkę napełnia się magicznymi ładunkami. Każde jej użycie wykorzystuje jeden lub więcej ładunków. Gdy moce różdżki zostaną wyczerpane, ulega ona zniszczeniu.

Parametry

Może rzucać zaklęcie Oplątanie
Waga: 1

Różdżka Ochrony Przed Złem

Różdżki mierzą zwykle około 40 centymetrów. Wykonuje się je z kości (również słoniowej) lub drewna, a na końcu umieszcza się bryłę metalu, kryształu, kamienia, itp. Są bardzo wrażliwe i łatwo się łamią, dlatego przechowuje się je w futerałach.

Różdżkę napełnia się magicznymi ładunkami. Każde jej użycie wykorzystuje jeden lub więcej ładunków. Gdy moce różdżki zostaną wyczerpane, ulega ona zniszczeniu.

Parametry

Może rzucać zaklęcie Ochrona przed Złem
Waga: 1

Różdżka Słonecznego Żaru

Różdżki mierzą zwykle około 40 centymetrów. Wykonuje się je z kości (również słoniowej) lub drewna, a na końcu umieszcza się bryłę metalu, kryształu, kamienia, itp. Są bardzo wrażliwe i łatwo się łamią, dlatego przechowuje się je w futerałach.

Różdżkę napełnia się magicznymi ładunkami. Każde jej użycie wykorzystuje jeden lub więcej ładunków. Gdy moce różdżki zostaną wyczerpane, ulega ona zniszczeniu.

Parametry

Może rzucać zaklęcie Słoneczne Płomienie
Waga: 1

Różdżka Zguby

Różdżki mierzą zwykle około 40 centymetrów. Wykonuje się je z kości (również słoniowej) lub drewna, a na końcu umieszcza się bryłę metalu, kryształu, kamienia, itp. Są bardzo wrażliwe i łatwo się łamią, dlatego przechowuje się je w futerałach.

Różdżkę napełnia się magicznymi ładunkami. Każde jej użycie wykorzystuje jeden lub więcej ładunków. Gdy moce różdżki zostaną wyczerpane, ulega ona zniszczeniu.

Parametry

Może rzucać zaklęcie Zguba
Waga: 1

Różdżka Sanktuarium

Różdżki mierzą zwykle około 40 centymetrów. Wykonuje się je z kości (również słoniowej) lub drewna, a na końcu umieszcza się bryłę metalu, kryształu, kamienia, itp. Są bardzo wrażliwe i łatwo się łamią, dlatego przechowuje się je w futerałach.

Różdżkę napełnia się magicznymi ładunkami. Każde jej użycie wykorzystuje jeden lub więcej ładunków. Gdy moce różdżki zostaną wyczerpane, ulega ona zniszczeniu.

Parametry

Może rzucać zaklęcie Sanktuarium
Waga: 1

Różdżka Boskiej Mocy

Różdżki mierzą zwykle około 40 centymetrów. Wykonuje się je z kości (również słoniowej) lub drewna, a na końcu umieszcza się bryłę metalu, kryształu, kamienia, itp. Są bardzo wrażliwe i łatwo się łamią, dlatego przechowuje się je w futerałach.

Różdżkę napełnia się magicznymi ładunkami. Każde jej użycie wykorzystuje jeden lub więcej ładunków. Gdy moce różdżki zostaną wyczerpane, ulega ona zniszczeniu.

Parametry

Może rzucać zaklęcie Przywołanie Boskiej Mocy
Waga: 1

Różdżka Unieruchomienia Osoby

Różdżki mierzą zwykle około 40 centymetrów. Wykonuje się je z kości (również słoniowej) lub drewna, a na końcu umieszcza się bryłę metalu, kryształu, kamienia, itp. Są bardzo wrażliwe i łatwo się łamią, dlatego przechowuje się je w futerałach.

Różdżkę napełnia się magicznymi ładunkami. Każde jej użycie wykorzystuje jeden lub więcej ładunków. Gdy moce różdżki zostaną wyczerpane, ulega ona zniszczeniu.

Parametry

Może rzucać zaklęcie Unieruchomienie Osoby
Waga: 1

Różdżka Ciszy

Różdżki mierzą zwykle około 40 centymetrów. Wykonuje się je z kości (również słoniowej) lub drewna, a na końcu umieszcza się bryłę metalu, kryształu, kamienia, itp. Są bardzo wrażliwe i łatwo się łamią, dlatego przechowuje się je w futerałach.

Różdżkę napełnia się magicznymi ładunkami. Każde jej użycie wykorzystuje jeden lub więcej ładunków. Gdy moce różdżki zostaną wyczerpane, ulega ona zniszczeniu.

Parametry

Może rzucać zaklęcie Cisza
Waga: 1

Różdżka Pomocy

Różdżki mierzą zwykle około 40 centymetrów. Wykonuje się je z kości (również słoniowej) lub drewna, a na końcu umieszcza się bryłę metalu, kryształu, kamienia, itp. Są bardzo wrażliwe i łatwo się łamią, dlatego przechowuje się je w futerałach.

Różdżkę napełnia się magicznymi ładunkami. Każde jej użycie wykorzystuje jeden lub więcej ładunków. Gdy moce różdżki zostaną wyczerpane, ulega ona zniszczeniu.

Parametry

Może rzucać zaklęcie Pomoc
Waga: 1

Różdżka Zauroczenia

Różdżki mierzą zwykle około 40 centymetrów. Wykonuje się je z kości (również słoniowej) lub drewna, a na końcu umieszcza się bryłę metalu, kryształu, kamienia, itp. Są bardzo wrażliwe i łatwo się łamią, dlatego przechowuje się je w futerałach.

Różdżkę napełnia się magicznymi ładunkami. Każde jej użycie wykorzystuje jeden lub więcej ładunków. Gdy moce różdżki zostaną wyczerpane, ulega ona zniszczeniu.

Parametry

Może rzucać zaklęcie Zauroczenie Osoby lub Zwierzęcia
Waga: 1

Różdżka Wygnania

Gdy ta potężna różdżka zostanie skierowana na przywołane stworzenie i padnie słowo rozkazu, stworzenie musi wykonać rzut na siłę woli, by uniknąć przedwczesnego odesłania do swej macierzystej sfery.

PARAMETRY:
Rzuca zaklęcie Odesłanie
Waga: 1

Różdżka Lancy Jednorożca

Ta różdżka kształtem przypomina róg jednorożca. Dokładniejsze oględziny ujawniają, że jest wykonana ze zbitego drewna wiązowego. Różdżka pachnie nieco jak przesiąknięta deszczem gleba. W przypadku użycia różdżka daje taki sam efekt jak zaklęcie kapłańskie Lanca Jednorożca.

Parametry

Może rzucać zaklęcie Lanca Jednorożca
Waga: 1

Różdżka Leczenia Średnich Ran

Ta dziwnie ukształtowana różdżka z kości słoniowej i złota jest pokryta symbolami Lathandera, boga odnowy. Przy końcu, różdżka zamienia się w ostrze. Z drugiej strony znajduje się jedno pawie pióro. W przypadku użycia, różdżka daje taki sam efekt, jak zaklęcie kapłańskie Leczenie Średnich Ran.

Parametry

Może rzucać zaklęcie Leczenie Średnich Ran
Waga: 1

Różdżka Zaklęcia Ochronnego

Ta różdżka ma wręcz archetypowy wygląd – smukły, czarny pręt z hebanu jest zwieńczony złotą gwiazdką podobną do gwiazd występujących w świętym symbolu Mystry, bogini magii. W przypadku użycia, różdżka daje taki sam efekt jak kapłański czar Zaklęcie ochronne.

Parametry

Może rzucać czar Zaklęcie Ochronne
Waga: 1

Różdżka Zdjęcia Paraliżu

Ta różdżka wygląda dość szczególnie, gdyż została wykonana z litego srebra. Na każdym końcu w srebrnym czterozębie spoczywa mała szklana kulka. W przypadku użycia, różdżka daje taki sam efekt jak zaklęcie kapłańskie Zdjęcie Paraliżu.

Parametry

Może rzucać zaklęcie Zdjęcie Paraliżu
Waga: 1

Różdżka Siła Byka

Ten egzemplarz różni się bardzo od tradycyjnych różdżek. Jest wykonana z materiału podobnego do mięśni. Włókna mięśniowe rozchodzą się z jednego końca drewnianego trzonka, jak w jakimś makabrycznym kilkurzemiennym bacie. Po uchwyceniu trzonka i wypowiedzeniu rozkazu włókna mięśniowe owijają rękę użytkownika. W ciągu następnych kilku chwil użytkownik może wywołać efekt zaklęcia Siła.

Parametry

Może rzucać zaklęcie Siła Byka
Waga: 1

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...