Strzały

Strzała

Strzały to długie i proste drewniane brzechwy, zaostrzone z przodu i upierzone z tyłu, osiągające długość od 75 do 100cm. Wystrzeliwane są zazwyczaj przy pomocy łuku.

Parametry

Obrażenia: 1k6
Typ obrażeń: pociski (kłute)
Waga: 0
Wyrzutnia: łuk

Strzała Wysokiej Jakości

Strzały to długie i proste drewniane brzechwy, zaostrzone z przodu i upierzone z tyłu, osiągające długość od 75 do 100cm. Wystrzeliwane są zazwyczaj przy pomocy łuku.

Parametry

Obrażenia: 1k6
Premia do ataku: +1
Typ obrażeń: pociski (kłute)
Waga: 0
Wyrzutnia: łuk

Strzała +1

Przy tworzeniu tych strzał najwyraźniej użyto magii. Wyglądają na nieco bardziej proste od zwykłych i sprawiają wrażenie żywych, gdy wystrzelone z zabójczą celnością zbliżają się do celu.

Parametry

Obrażenia: 1k6 +1
Premia do ataku: +1
Umagicznienie: +1
Typ obrażeń: pociski (kłute)
Waga: 0
Wyrzutnia: łuk

Strzała +2

Przy tworzeniu tych strzał najwyraźniej użyto magii. Wyglądają na nieco bardziej proste od zwykłych i sprawiają wrażenie żywych, gdy wystrzelone z zabójczą celnością zbliżają się do celu.

Parametry

Obrażenia: 1k6 + 2
Premia do ataku: +2
Umagicznienie: +2
Typ obrażeń: pociski (kłute)
Waga: 0
Wyrzutnia: łuk

Strzała Korozji +1

Strzała ta została pokryta warstwą kwasu. Gdy trafi przeciwnika, nie tylko wbije się w ciało, ale zacznie wżerać się w ranę, znacznie ją pogłębiając.

Parametry

Obrażenia: 1k6
Premia do ataku: +1
Umagicznienie: +1
Typ obrażeń: pociski (kłute)
Specjalne:
Korozja: +1k6 obrażeń od kwasu
Waga: 0
Wyrzutnia: łuk

Strzała Ukąszeń

Strzała ukąszeń jest niezwykle śmiercionośnym narzędziem w rękach łucznika. Jej grot pełen jest kolców zamoczonych w truciźnie, która przedostaną się do krwiobiegu ofiary powodując ogromne cierpienia, a czasami również śmierć.

Parametry

Obrażenia: 1k6
Typ obrażeń: pociski (kłute)
Specjalne:
Jad: +2 obrażeń od trucizny co sekundę przez 24 sekundy, udany rzut na odporność neguje
Waga: 0
Wyrzutnia: łuk

Strzała Rozproszenia

Strzała rozproszenia likwiduje wszystkie zaklęcia, którymi otoczona jest ofiara.

Parametry

Obrażenia: 1k6
Typ obrażeń: pociski (kłute)
Specjalne: cel objęty Rozproszeniem Magii
Waga: 0
Wyrzutnia: łuk

Płomienna Strzała +1

Ognista strzała to magiczna strzała, która, wystrzelona w przeciwnika, wybucha płomieniem. Efekt jest taki sam, jakby została zamoczona w oleju i podpalona.

Parametry

Obrażenia: 1k6
Premia do ataku: +1
Umagicznienie: +1
Typ obrażeń: pociski (kłute)
Specjalne: +1k6 obrażeń od ognia
Waga: 0
Wyrzutnia: łuk

Strzała Mrozu +1

Ta lodowa strzała została zaklęta, by zamienić się w pędzącą, lodową kulę zaraz po wystrzeleniu. Sięgając swojej ofiary sprawi, że przez jej ciało przebiegnie paląca i mrożąca do szpiku kości fala zimna.

Parametry

Obrażenia: 1k6
Premia do ataku: +1
Umagicznienie: +1
Typ obrażeń: pociski (kłute)
Specjalne:
Mróz: +1k6 obrażeń od zimna
Waga: 0
Wyrzutnia: łuk

Strzała Przebicia

Strzała przebicia jest długa, smukła i obdarzona magicznymi właściwościami, które pozwalają jej przebijać zbroje i uderzać prosto w serce ofiary.

Parametry

Obrażenia: 1k6
Premia do ataku: +4
Umagicznienie: +3
Typ obrażeń: pociski (kłute)
Specjalne: +6 fizycznych (kłutych) obrażeń, udany rzut na odporność neguje
Waga: 0
Wyrzutnia: łuk

Strzała Powstrzymania

Strzały powstrzymania, używane niemal wyłącznie przez eldathyńskich łowców z Zachodniego Śródziemia Faerunu, cenione są za to, iż potrafią unieruchomić cel, nie wyrządzając mu zbytniej szkody. Strzał tych używa się zwykle przeciw szarżującej zwierzynie, lecz są one również skuteczne przeciw zagrażającym humanoidom. Ozdabia się je niebieskimi i zielonymi wstążkami oraz kwiatami, by pokazać, iż wykonali je strażnicy pokoju z Eldath. Niestety, przez to stają się mniej efektywne w walce.

Parametry

Obrażenia: 1d6 – 1
Premia do ataku: -1
Typ obrażeń: pociski (kłute)
Specjalne: Oplątanie celu na 4 rundy
Waga: 0
Wyrzutnia: łuk

Strzała Zmącenia +2

Strzały te zostały nasączone magią w czasie tworzenia. Wydają się trochę prostsze od zwyczajnych strzał i prawie żywe, kiedy bez wysiłku opuszczają łuk i lecą w kierunku celu z zabójczą skutecznością.

Parametry

Obrażenia: 1k6 + 2
Premia do ataku: +2
Umagicznienie: +1
Typ obrażeń: pocisk (kłute)
Specjalne:
Zmącenie: 50% szans na zmącenie. Wszyscy nieumarli i pozasferowcy trafieni bronią muszą rzucać na odporność lub zostaną zniszczeni
Waga: 0
Wyrzutnia: Łuk

Powracająca Zatruta Strzała

Strzały te zostały nasączone magią w czasie tworzenia. Wydają się trochę prostsze od zwyczajnych strzał i prawie żywe, kiedy bez wysiłku opuszczają łuk i lecą w kierunku celu z zabójczą skutecznością.

Parametry

Obrażenia: 1k6
Typ obrażeń: pocisk (kłute)
Specjalne:
Jad: +2 obrażeń od trucizny co sekundę przez 6 sekund, udany rzut na odporność neguje
Powracająca: wraca do użytkownika.
Waga: 0
Wyrzutnia: Łuk

Ostra Strzała

Strzały te zostały nasączone magią w czasie tworzenia. Wydają się trochę prostsze od zwyczajnych strzał i prawie żywe, kiedy bez wysiłku opuszczają łuk i lecą w kierunku celu z zabójczą skutecznością.

Parametry

Obrażenia: 1k6
Typ obrażeń: pocisk (kłute)
Specjalne:
Ostra: zwiększa szansę zadania krytycznego ciosu
Waga: 0
Wyrzutnia: Łuk

Strzała Ogłuszenia +1

Strzały te zostały nasączone magią w czasie tworzenia. Wydają się trochę prostsze od zwyczajnych strzał i prawie żywe, kiedy bez wysiłku opuszczają łuk i lecą w kierunku celu z zabójczą skutecznością.

Parametry

Obrażenia: 1k6
Premia do ataku: +1
Umagicznienie: +1
Typ obrażeń: pocisk (kłute)
Specjalne:
Ogłuszenie: 25% szans na ogłuszenie ofiary na 1/2 rundy (udany rzut na odporność neguje)
Waga: 0
Wyrzutnia: Łuk

Strzała Pewnego Ciosu

Strzały te zostały nasączone magią w czasie tworzenia. Wydają się trochę prostsze od zwyczajnych strzał i prawie żywe, kiedy bez wysiłku opuszczają łuk i lecą w kierunku celu z zabójczą skutecznością.

Parametry

Obrażenia: 1k6
Typ obrażeń: pocisk (kłute)
Umagicznienie: +5
Specjalne:
Pewne Trafienie: umagicznienie +5 do atakowania stworzeń, które zranić można tylko bronią magiczną
Waga: 0
Wyrzutnia: Łuk

Strzała Mniejszego Rozproszenia

Strzały te zostały nasączone magią w czasie tworzenia. Wydają się trochę prostsze od zwyczajnych strzał i prawie żywe, kiedy bez wysiłku opuszczają łuk i lecą w kierunku celu z zabójczą skutecznością.

Parametry

Obrażenia: 1k6
Typ obrażeń: pocisk (kłute)
Specjalne:
Rozproszenie Magii: 25% szans rzucenia zaklęcia Rozproszenie Magii na ofiarę (udany rzut na siłę woli neguje)
Waga: 0
Wyrzutnia: Łuk

Wieczysta Strzała

Strzały te zostały nasączone magią w czasie tworzenia. Wydają się trochę prostsze od zwyczajnych strzał i prawie żywe, kiedy bez wysiłku opuszczają łuk i lecą w kierunku celu z zabójczą skutecznością.

Parametry

Obrażenia: 1k6
Rodzaj obrażeń: pocisk (kłute)
Specjalne:
Powracająca: wraca do strzelającego
Uwaga: poza umiejętnością powrotu do właściciela strzała nie ma innych magicznych właściwości.
Waga: 0
Wyrzutnia: Łuk

Strzała +5

Przy tworzeniu tych strzał najwyraźniej użyto magii. Wyglądają na nieco bardziej proste od zwykłych i sprawiają wrażenie żywych, gdy wystrzelone z zabójczą celnością zbliżają się do celu.

Parametry

Obrażenia: 1k6 + 5
Premia do ataku: +5
Umagicznienie: +5
Typ obrażeń: pocisk (kłute)
Waga: 0
Wyrzutnia: łuk

Strzała +4

Przy tworzeniu tych strzał najwyraźniej użyto magii. Wyglądają na nieco bardziej proste od zwykłych i sprawiają wrażenie żywych, gdy wystrzelone z zabójczą celnością zbliżają się do celu.

Parametry

Obrażenia: 1k6 + 4
Premia do ataku: +4
Umagicznienie: +4
Typ obrażeń: pocisk (kłute)
Waga: 0
Wyrzutnia: łuk

Strzała +3

Przy tworzeniu tych strzał najwyraźniej użyto magii. Wyglądają na nieco bardziej proste od zwykłych i sprawiają wrażenie żywych, gdy wystrzelone z zabójczą celnością zbliżają się do celu.

Parametry

Obrażenia: 1k6 + 3
Premia do ataku: +3
Umagicznienie: +3
Typ obrażeń: pocisk (kłute)
Waga: 0
Wyrzutnia: łuk

Strzała Zderzeniowa +1

Strzała ta, poza mistrzowskim wykonaniem, charakteryzuje się tym, że na całej jej powierzchni wyryte są maleńkie runy mocy. Najwyraźniej wytworzenie jej zajęło wiele czasu i kosztowało niemało wysiłku. Runy, choć nie widać tego na pierwszy rzut oka, emanują delikatnym, niebieskim blaskiem.

Parametry

Obrażenia: 1k6 +1
Premia do Ataku: +1
Umagicznienie: +1
Typ Obrażeń: pociski (kłute)
Specjalne:
Gniecenie: +1k6 obrażeń obuchowych
Waga: 0
Wyrzutnia: łuk

Polująca Strzała

Tego typu strzały posiadają specjalnie zaprojektowany grot. Jego niecodzienność polega na tym, że po trafieniu, tnie on i poszerza ranę przy każdym ruchu, jaki wykonuje ofiara. Zazwyczaj powoduje to zwiększone krwawienie, dzięki czemu myśliwy bez trudu odnajduje ranną zwierzynę.

Parametry

Obrażenia: 1k6
Typ obrażeń: pociski (kłute)
Specjalne:
Ranienie: zadaje 1 dodatkowy punkt obrażeń na rundę, przez 10 rund (wytrzymałość neguje)
Waga: 0
Wyrzutnia: łuk

Strzała Namierzająca

Te niezwykle precyzyjnie wykonane strzały stworzono na potrzeby turniejów łuczniczych. Są zaprojektowane tak, aby zarówno ich zasięg, jak i ich celność były jak największe. Niestety, nie są one w stanie przebić zbroi, czy nawet grubszego odzienia.

Parametry

Obrażenia: 1k4
Premia do ataku: +2
Typ obrażeń: pociski (kłute)
Waga: 0
Wyrzutnia: łuk

Strzała Ogłuszenia +1

Przy tworzeniu tych strzał najwyraźniej użyto magii. Wyglądają na nieco bardziej proste od zwykłych i sprawiają wrażenie żywych, gdy wystrzelone z zabójczą celnością zbliżają się do celu.

Parametry

Obrażenia: 1k6
Premia do ataku: +1
Umagicznienie: +1
Typ obrażeń: pociski (kłute)
Specjalne:
Ogłuszenie: cel zostaje ogłuszony na 2 rundy (udany rzut na wytrzymałość neguje)
Waga: 0
Wyrzutnia: łuk

Strzała Iskier +1

Przy tworzeniu tych strzał najwyraźniej użyto magii. Wyglądają na nieco bardziej proste od zwykłych i sprawiają wrażenie żywych, gdy wystrzelone z zabójczą celnością zbliżają się do celu.

Parametry

Obrażenia: 1k6
Premia do ataku: +1
Umagicznienie: +1
Typ obrażeń: pociski (kłute)
Specjalne:
Porażenie: +1k6 obrażeń od elektryczności
Waga: 0
Wyrzutnia: łuk

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...