Halabardy

Halabarda

Halabarda to jedna z najczęściej używanych broni drzewcowych. Można powiedzieć, że jest to topór umocowany na długim, mającym ponad 180 centymetrów drzewcu. Znajdujące się z przodu ostrze równoważone jest z drugiej strony przez hak, a z osi drzewca wystaje długi i ostry grot. Hak służy do przebijania zbroi i ściągania konnych z siodła. Broń wygląda jak skrzyżowanie włóczni z toporem.

Parametry

Obrażenia: 1k10
Typ obrażeń: kłute
Waga: 15
Wymagany atut: Broń bojowa, Broń drzewcowa
Typ broni: dwuręczna

Halabarda Wysokiej Jakości

Halabarda to jedna z najczęściej używanych broni drzewcowych. Można powiedzieć, że jest to topór umocowany na długim, mającym ponad 180 centymetrów drzewcu. Znajdujące się z przodu ostrze równoważone jest z drugiej strony przez hak, a z osi drzewca wystaje długi i ostry grot. Hak służy do przebijania zbroi i ściągania konnych z siodła. Broń wygląda jak skrzyżowanie włóczni z toporem.

Parametry

Obrażenia: 1k10
Premia do ataku: +1
Typ obrażeń: kłute
Waga: 15
Wymagany atut: Broń bojowa, Broń drzewcowa
Typ broni: dwuręczna

Halabarda +1

Jak inne egzemplarze tego typu broni, ta halabarda składa się z zakrzywionego, przypominającego tasak ostrza osadzonego na drzewcu o długości ok. 1,8 metra. Nadano jej jednak pewne właściwości magiczne, dzięki czemu jest skuteczniejsza w walce. Jej ostrze, dla przykładu, rozcina ciało nieprzyjaciela sięgając samej kości, a szpic znajdujący się na końcu jej drzewca przedziera się przez szczeliny w zbroi.

Parametry

Obrażenia: 1k10 + 1
Premia do ataku: + 1
Umagicznienie: + 1
Typ obrażeń: kłute
Waga: 14
Wymagany atut: Broń bojowa, Broń Drzewcowa
Typ broni: dwuręczna

Halabarda +2

Jak inne egzemplarze tego typu broni, ta halabarda składa się z zakrzywionego, przypominającego tasak ostrza osadzonego na drzewcu o długości ok. 1,8 metra. Nadano jej jednak pewne właściwości magiczne, dzięki czemu jest skuteczniejsza w walce. Jej ostrze, dla przykładu, rozcina ciało nieprzyjaciela sięgając samej kości, a szpic znajdujący się na końcu jej drzewca przedziera się przez szczeliny w zbroi.

Parametry

Obrażenia: 1k10 +2
Premia do ataku: +2
Umagicznienie: +2
Typ obrażeń: Kłute
Waga: 14
Wymagany atut: Broń bojowa, Broń drzewcowa
Typ broni: dwuręczna

Halabarda +5

Jak inne egzemplarze tego typu broni, ta halabarda składa się z zakrzywionego, przypominającego tasak ostrza osadzonego na drzewcu o długości ok. 1,8 metra. Nadano jej jednak pewne właściwości magiczne, dzięki czemu jest skuteczniejsza w walce. Jej ostrze, dla przykładu, rozcina ciało nieprzyjaciela sięgając samej kości, a szpic znajdujący się na końcu jej drzewca przedziera się przez szczeliny w zbroi. Ta halabarda posiada liczne zaklęcia zwiększające jej przydatność w bitwie.

Parametry

Obrażenia: 1k10 + 5
Premia do ataku: +5
Umagicznienie: +5
Typ obrażeń: kłute
Waga: 14
Wymagany atut: Broń bojowa, Broń drzewcowa
Typ broni: dwuręczna

Halabarda +4

Jak inne egzemplarze tego typu broni, ta halabarda składa się z zakrzywionego, przypominającego tasak ostrza osadzonego na drzewcu o długości ok. 1,8 metra. Nadano jej jednak pewne właściwości magiczne, dzięki czemu jest skuteczniejsza w walce. Jej ostrze, dla przykładu, rozcina ciało nieprzyjaciela sięgając samej kości, a szpic znajdujący się na końcu jej drzewca przedziera się przez szczeliny w zbroi. Ta halabarda posiada liczne zaklęcia zwiększające jej przydatność w bitwie.

Parametry

Obrażenia: 1k10 + 4
Premia do ataku: +4
Umagicznienie: +4
Typ obrażeń: kłute
Waga: 14
Wymagany atut: Broń bojowa, Broń drzewcowa
Typ broni: dwuręczna

Halabarda +3

Jak inne egzemplarze tego typu broni, ta halabarda składa się z zakrzywionego, przypominającego tasak ostrza osadzonego na drzewcu o długości ok. 1,8 metra. Nadano jej jednak pewne właściwości magiczne, dzięki czemu jest skuteczniejsza w walce. Jej ostrze, dla przykładu, rozcina ciało nieprzyjaciela sięgając samej kości, a szpic znajdujący się na końcu jej drzewca przedziera się przez szczeliny w zbroi. Ta halabarda posiada liczne zaklęcia zwiększające jej przydatność w bitwie.

Parametry

Obrażenia: 1k10 + 3
Premia do ataku: +3
Umagicznienie: +3
Typ obrażeń: kłute
Waga: 14
Wymagany atut: Broń bojowa, Broń drzewcowa
Typ broni: dwuręczna

Ostra Halabarda Mistrzostwa

Jak inne egzemplarze tego typu broni, ta halabarda składa się z zakrzywionego, przypominającego tasak ostrza osadzonego na drzewcu o długości ok. 1,8 metra. Nadano jej jednak pewne właściwości magiczne, dzięki czemu jest skuteczniejsza w walce. Jej ostrze, dla przykładu, rozcina ciało nieprzyjaciela sięgając samej kości, a szpic znajdujący się na końcu jej drzewca przedziera się przez szczeliny w zbroi.

Parametry

Obrażenia: 1k10
Umagicznienie: +5
Typ obrażeń: kłute
Specjalne:
Pewne trafienie: Umagicznienie +5 do atakowania stworzeń, które zranić można tylko bronią magiczną
Ostra: zwiększa szanse zadania krytycznego ciosu
Waga: 14
Wymagany atut: Broń bojowa, Broń drzewcowa
Typ broni: dwuręczna

Halabarda Niszczącego Ognia +1

Jak inne egzemplarze tego typu broni, ta halabarda składa się z zakrzywionego, przypominającego tasak ostrza osadzonego na drzewcu o długości ok. 1,8 metra. Nadano jej jednak pewne właściwości magiczne, dzięki czemu jest skuteczniejsza w walce. Jej ostrze, dla przykładu, rozcina ciało nieprzyjaciela sięgając samej kości, a szpic znajdujący się na końcu jej drzewca przedziera się przez szczeliny w zbroi.

Parametry

Obrażenia: 1k10 + 1
Premia do ataku: +1
Umagicznienie: +1
Typ obrażeń: kłute
Specjalne:
Korozja: 25% szans na zadanie +1k6 obrażeń od kwasu
Płomień: 25% szans na zadanie +1k6 obrażeń od ognia
Waga: 14
Wymagany atut: Broń bojowa, Broń drzewcowa
Typ broni: dwuręczna

Halabarda Silnej Woli

Jak inne egzemplarze tego typu broni, ta halabarda składa się z zakrzywionego, przypominającego tasak ostrza osadzonego na drzewcu o długości ok. 1,8 metra. Nadano jej jednak pewne właściwości magiczne, dzięki czemu jest skuteczniejsza w walce. Jej ostrze, dla przykładu, rozcina ciało nieprzyjaciela sięgając samej kości, a szpic znajdujący się na końcu jej drzewca przedziera się przez szczeliny w zbroi.

Parametry

Obrażenia: 1k10
Typ obrażeń: kłute
Specjalne:
Osłona przed zaklęciami: niewrażliwość na efekty zaklęcia Zauroczenie Osoby
Waga: 5
Wymagany atut: Broń bojowa, Broń drzewcowa
Typ broni: jednoręczna

Halabarda Północy

Jak inne egzemplarze tego typu broni, ta halabarda składa się z zakrzywionego, przypominającego tasak ostrza osadzonego na drzewcu o długości ok. 1,8 metra. Nadano jej jednak pewne właściwości magiczne, dzięki czemu jest skuteczniejsza w walce. Jej ostrze, dla przykładu, rozcina ciało nieprzyjaciela sięgając samej kości, a szpic znajdujący się na końcu jej drzewca przedziera się przez szczeliny w zbroi.

Parametry

Obrażenia: 1k10
Umagicznienie: +5
Typ obrażeń: kłute
Specjalne:
Pewne trafienie: Broń traktuje się jako +5, by mogła ranić stworzenia wrażliwe jedynie na broń magiczną
Mróz: +2k6 obrażeń od zimna
Lodowy wybuch: +1k6 obrażeń od zimna i 10% szans na dodatkowe 1k10 obrażeń od zimna
Waga: 14
Wymagana biegłość: Broń wojenna, Broń drzewcowa
Typ broni: dwuręczna

Piekielna Halabarda Obrońcy

Jak inne egzemplarze tego typu broni, ta halabarda składa się z zakrzywionego, przypominającego tasak ostrza osadzonego na drzewcu o długości ok. 1,8 metra. Nadano jej jednak pewne właściwości magiczne, dzięki czemu jest skuteczniejsza w walce. Jej ostrze, dla przykładu, rozcina ciało nieprzyjaciela sięgając samej kości, a szpic znajdujący się na końcu jej drzewca przedziera się przez szczeliny w zbroi.

Parametry

Obrażenia: 1k10
Umagicznienie: +5
Typ obrażeń: Kłute
Specjalne:
Premia za odbicia: +1
Płonący wybuch: +2k6 obrażeń od ognia i 10% szans na dodatkowe 2k10 obrażeń od ognia
Pewne trafienie: Broń traktuje się jako +5, by mogła ranić stworzenia wrażliwe jedynie na broń magiczną
Waga: 14
Wymagany atut: Broń bojowa, Broń drzewcowa
Typ broni: dwuręczna

Olbrzymia Halabarda Nienawiści +4

Jak inne egzemplarze tego typu broni, ta halabarda składa się z zakrzywionego, przypominającego tasak ostrza osadzonego na drzewcu o długości ok. 1,8 metra. Nadano jej jednak pewne właściwości magiczne, dzięki czemu jest skuteczniejsza w walce. Jej ostrze, dla przykładu, rozcina ciało nieprzyjaciela sięgając samej kości, a szpic znajdujący się na końcu jej drzewca przedziera się przez szczeliny w zbroi.

Parametry

Obrażenia: 1k10 +4
Premia do ataku: +4
Umagicznienie: +4
Typ obrażeń: Kłute
Specjalne:
Zła: +2k6 obrażeń zadanych dobrym stworzeniom
Wampiryczna: 1k4 PŻ wyssanych z ofiary i przekazanych użytkownikowi (udany rzut na wytrzymałość neguje)
Waga: 28
Wymagany atut: Broń bojowa, Broń drzewcowa
Typ broni: dwuręczna
Wymagana minimalna siła: 18

Halabarda Szybkości +5

Jak inne egzemplarze tego typu broni, ta halabarda składa się z zakrzywionego, przypominającego tasak ostrza osadzonego na drzewcu o długości ok. 1,8 metra. Nadano jej jednak pewne właściwości magiczne, dzięki czemu jest skuteczniejsza w walce. Jej ostrze, dla przykładu, rozcina ciało nieprzyjaciela sięgając samej kości, a szpic znajdujący się na końcu jej drzewca przedziera się przez szczeliny w zbroi.

Parametry

Obrażenia: 1k10 +5
Premia do ataku: +5
Umagicznienie: +5
Typ obrażeń: Kłute
Specjalne:
Szybkość: 1 dodatkowy atak na rundę
Waga: 14
Wymagany atut: Broń bojowa, Broń drzewcowa
Typ broni: dwuręczna

Halabarda Grozy +4

Jak inne egzemplarze tego typu broni, ta halabarda składa się z zakrzywionego, przypominającego tasak ostrza osadzonego na drzewcu o długości ok. 1,8 metra. Nadano jej jednak pewne właściwości magiczne, dzięki czemu jest skuteczniejsza w walce. Jej ostrze, dla przykładu, rozcina ciało nieprzyjaciela sięgając samej kości, a szpic znajdujący się na końcu jej drzewca przedziera się przez szczeliny w zbroi.

Parametry

Obrażenia: 1k10 +4
Premia do ataku: +4
Umagicznienie: +4
Typ obrażeń: kłute
Specjalne:
Rzucenie zaklęcia: 50% szans, że na cel zadziała zaklęcie Groza
Waga: 14
Wymagany atut: Broń bojowa, Broń drzewcowa
Typ broni: dwuręczna

Płomienna Halabarda +1

Jak inne egzemplarze tego typu broni, ta halabarda składa się z zakrzywionego, przypominającego tasak ostrza osadzonego na drzewcu o długości ok. 1,8 metra. Nadano jej jednak pewne właściwości magiczne, dzięki czemu jest skuteczniejsza w walce. Jej ostrze, dla przykładu, rozcina ciało nieprzyjaciela sięgając samej kości, a szpic znajdujący się na końcu jej drzewca przedziera się przez szczeliny w zbroi.

Parametry

Obrażenia: 1k10 +1
Premia do ataku: +1
Umagicznienie: +1
Typ obrażeń: Kłute
Specjalne:
Płomień: 50% szans na +1k6 obrażeń od ognia
Waga: 14
Wymagany atut: Broń bojowa, Broń drzewcowa
Typ broni: dwuręczna

Drżący Pazur

Drzewce tej halabardy wykonane jest z żelaza i najprawdopodobniej miała ona służyć do przyciągnięcia burty okrętu nieprzyjaciela i zatrzymania go w miejscu aby umożliwić dostanie się na jego pokład. Halabarda ta jest dosyć lekka i prosta w użyciu, a hak znajdujący się na jej końcu umożliwia łatwe zaczepienie jej na różnych przedmiotach. Wygląda, że nie była zbyt często używana w walce, chociaż nadawałaby się do atakowania goblinów z dużej odległości.

Parametry

Obrażenia: 1k10 + 1
Premia do ataku: +1
Umagicznienie: +1
Typ obrażeń: kłute
Waga: 10
Wymagany atut: broń bojowa, broń drzewcowa
Typ broni: dwuręczna

Ręka Pirata (Serce Furii)

Drzewce tej halabardy wykonane jest z żelaza i najprawdopodobniej miała ona służyć do przyciągnięcia burty okrętu nieprzyjaciela i zatrzymania go w miejscu aby umożliwić dostanie się na jego pokład. Halabarda ta jest dosyć lekka i prosta w użyciu, a hak znajdujący się na jej końcu umożliwia łatwe zaczepienie jej na różnych przedmiotach. Wygląda, że nie była zbyt często używana w walce, chociaż nadawałaby się do atakowania goblinów z dużej odległości.

Parametry

Obrażenia: 1k10 + 3
Premia do ataku: +3
Umagicznienie: +3
Typ obrażeń: kłute
Waga: 10
Wymagany atut: broń bojowa, broń drzewcowa
Typ broni: dwuręczna

Młot Z Lucerne

Ten dziwny rodzaj broni drzewcowej jest czymś pomiędzy halabardą i wojennym młotem. Składa się z czterozębnego żeleźca oraz długiego szpica służącego do ataku.

Broń ta powstała na skutek błędu popełnionego w trakcie wytwarzania magicznego przedmiotu dla Dzielnego Lodura, potężnego, lecz niezbyt bystrego kapłana. Lodur usłyszał kiedyś o potężnym młocie z bardzo długim trzonkiem, który był własnością bohatera znanego jako Lucerne. Chociaż może była to nazwa miejsca gdzie młot ten wykonano, kraju o nazwie Swizaria, Switzlund lub "coś w tym rodzaju, jestem prawie pewien".

A następnie odezwał się tymi słowy – "I nie zapomnij o właściwym zaklęciu, sam wiesz, tym, które zabije nieumarłych i wszystkie inne istoty. Abym mógł zniszczyć co tylko na drodze mi stanie".

Agresywne zachowanie Lodura, połączone z jego nienajlepszą reputacją, nie pozwoliły krasnoludzkiemu rzemieślnikowi na wyrażenie sprzeciwu – zwłaszcza, że otrzymał kilka worków złota. Zgodził się zatem wykonać broń i obiecał, że będzie gotowa wciągu dwóch miesięcy. Następnie zasięgnął informacji u mędrca klanu i dowiedział się, że taka broń rzeczywiście istnieje. Mówił o tym handlarz z Sigil za pośrednictwem podróżnika, który całe życie przemierzał sfery. Rzemieślnik krasnoludzki dokładnie skopiował kształt i wszystkie cechy broni, a trzonek i żeleźce pokrył runami, tak jak życzył sobie Lodur.

Kiedy Dzielny Lodur powrócił do twierdzy krasnoludów aby odebrać swój młot, zamiast niego zobaczył nabijaną kolcami broń drzewcową, której używania zabraniała jego religia. Kapłan wściekał się, zgrzytał ze złości zębami i klął na czym świat stoi, aż wreszcie odszedł, zostawiając zapłatę i dosyć niezręcznie nazwany "Młot z Lucerne".

Parametry

Obrażenia: 1k10 + 1
Premia do ataku: +1
Umagicznienie: +1
Typ obrażeń: kłute
Specjalne:
Zmącenie: wszyscy trafieni nieumarli i pozasferowcy muszą wykonać rzut na wytrzymałość lub zostaną zniszczeni
Waga: 15
Wymagany atut: Broń Bojowa, Broń Drzewcowa
Typ broni: dwuręczna

Święty Swizarniański Młot Z Lucerne (Serce Furii)

Ten dziwny rodzaj broni drzewcowej jest czymś pomiędzy halabardą i wojennym młotem. Składa się z czterozębnego żeleźca oraz długiego szpica służącego do ataku.

Broń ta powstała na skutek błędu popełnionego w trakcie wytwarzania magicznego przedmiotu dla Dzielnego Lodura, potężnego, lecz niezbyt bystrego kapłana. Lodur usłyszał kiedyś o potężnym młocie z bardzo długim trzonkiem, który był własnością bohatera znanego jako Lucerne. Chociaż może była to nazwa miejsca gdzie młot ten wykonano, kraju o nazwie Swizaria, Switzlund lub "coś w tym rodzaju, jestem prawie pewien".

A następnie odezwał się tymi słowy – "I nie zapomnij o właściwym zaklęciu, sam wiesz, tym, które zabije nieumarłych i wszystkie inne istoty. Abym mógł zniszczyć co tylko na drodze mi stanie".

Agresywne zachowanie Lodura, połączone z jego nienajlepszą reputacją, nie pozwoliły krasnoludzkiemu rzemieślnikowi na wyrażenie sprzeciwu – zwłaszcza, że otrzymał kilka worków złota. Zgodził się zatem wykonać broń i obiecał, że będzie gotowa wciągu dwóch miesięcy. Następnie zasięgnął informacji u mędrca klanu i dowiedział się, że taka broń rzeczywiście istnieje. Mówił o tym handlarz z Sigil za pośrednictwem podróżnika, który całe życie przemierzał sfery. Rzemieślnik krasnoludzki dokładnie skopiował kształt i wszystkie cechy broni, a trzonek i żeleźce pokrył runami, tak jak życzył sobie Lodur.

Kiedy Dzielny Lodur powrócił do twierdzy krasnoludów aby odebrać swój młot, zamiast niego zobaczył nabijaną kolcami broń drzewcową, której używania zabraniała jego religia. Kapłan wściekał się, zgrzytał ze złości zębami i klął na czym świat stoi, aż wreszcie odszedł, zostawiając zapłatę i dosyć niezręcznie nazwany "Święty Młot z Lucerne".

Parametry

Obrażenia: 1k10 + 3
Premia do ataku: +3
Umagicznienie: +3
Typ obrażeń: kłute
Specjalne:
Zmącenie: wszyscy trafieni nieumarli i pozasferowcy muszą wykonać rzut na wytrzymałość lub zostaną zniszczeni
Rzucenie zaklęcia: prawdopodobieństwo 25% na rzut zaklęcia Święte Uderzenie przy każdym celnym uderzeniu
Waga: 15
Wymagany atut: Broń Bojowa, Broń Drzewcowa
Typ broni: dwuręczna

Pijawka (Serce Furii)

Włócznia ta jest piękną i niezwykłą bronią. Zbudowana jest z półmetrowego żeleźca zakończonego ząbkowanym grotem, który wykonany został z najtwardszego gatunku stali. Po obu stronach grotu znajdują się małe otwory, które prowadzą do wewnątrz drzewca. Na grocie znajdują się również srebrne napisy runiczne. Drzewce włóczni ma około dwóch metrów długości i wykonane jest z dębowego drewna wzmocnionego opaskami z mitrylu umieszczonymi na całej długości.

Włócznia ta jest zabójcza w czasie walki. Jest to broń zadająca obrażenia (w każdej rundzie wykonuje się rzut na wytrzymałość lub ponosi dodatkowe obrażenia) oraz wampiryczna (wykonuje się rzut na wytrzymałość lub ponosi dodatkowe 1k4 obrażenia, które są czasowo przeniesione na właściciela). Ponadto, celność tej włóczni została poprawiona.

Parametry

Obrażenia: 1k8 +5
Premia do ataku: +5
Umagicznienie: +5
Typ obrażeń: kłute
Specjalne:
Zranienie: zadaje dodatkowy 1 punkt obrażeń w każdej rundzie przez 10 rund (rzut na wytrzymałość neguje)
Wampiryczne: 1k4 punktów życia zostaje wyssanych z ofiary i czasowo dodanych posiadaczowi (rzut na wytrzymałość neguje)
Waga: 6
Wymagany atut: Broń Bojowa, Broń Drzewcowa
Typ broni: dwuręczna

Plaga Pudu

Pudu, kapitan Gwardii Legionu Chimery, jest z pewnością mistrzem przesady. Podobnie do innych półgoblinów odczuwał on potrzebę posiadania największej broni, jaką taki niezbyt rosły mieszaniec rasowy może udźwignąć, czyli halabardy.

Oczywiście, Pudu nie mógł zadowolić się zwykłą halabardą, więc zlecił zaszczepienie najbardziej okrutnych zaklęć magicznych na broni, którą sam wybrał. Stosownie do pozycji jaką Pudu zajmował w Legionie Chimery, jego nowa halabarda, którą nazwał czule "Plaga Pudu", powodowała ogromne zniszczenia od ognia. Nie mieli szczęścia ci, którzy z jakiegoś powodu znaleźli się po niewłaściwej stronie tego płonącego ostrza. Ponadto, halabarda potrafiła ogłuszyć przeciwnika, przez co nie mógł bronić się przed atakiem Pudu. Pudu najbardziej lubi walczyć z tymi, którzy nie mogą się bronić – ale lepiej nie mówcie mu tego w twarz.

Parametry

Obrażenia: 1k10 + 3
Premia do ataku: +3
Umagicznienie: +3
Typ obrażeń: kłute
Specjalne:
Ogłuszenie: prawdopodobieństwo 25% na ogłuszenie celu na pół rundy (rzut na wytrzymałość neguje)
Wybuch Ognia: prawdopodobieństwo 50%, że każde trafienie wyrządzi dodatkowe +2k6 obrażeń od ognia i 10%, że obrażenia wyniosą +2k10
Waga: 14
Wymagany atut: Broń Bojowa, Broń Drzewcowa
Typ broni: dwuręczna

Ognista Plaga Pudu (Serce Furii)

Pudu, kapitan Gwardii Legionu Chimery, jest z pewnością mistrzem przesady. Podobnie do innych półgoblinów odczuwał on potrzebę posiadania największej broni, jaką taki niezbyt rosły mieszaniec rasowy może udźwignąć, czyli halabardy.

Oczywiście, Pudu nie mógł zadowolić się zwykłą halabardą, więc zlecił zaszczepienie najbardziej okrutnych zaklęć magicznych na broni, którą sam wybrał. Stosownie do pozycji jaką Pudu zajmował w Legionie Chimery, jego nowa halabarda, którą nazwał czule "Ognistą Plagą Pudu", powodowała ogromne zniszczenia od ognia. Nie mieli szczęścia ci, którzy z jakiegoś powodu znaleźli się po niewłaściwej stronie tego płonącego ostrza. Ponadto, halabarda potrafiła ogłuszyć przeciwnika, przez co nie mógł bronić się przed atakiem Pudu. Pudu najbardziej lubi walczyć z tymi, którzy nie mogą się bronić – ale lepiej nie mówcie mu tego w twarz.

Parametry

Obrażenia: 1k10 + 5
Premia do ataku: +5
Umagicznienie: +5
Typ obrażeń: kłute
Specjalne:
Ogłuszenie: prawdopodobieństwo 25% na rzut na wytrzymałość lub cel zostanie ogłuszony na pół rundy
Wybuch Ognia: +2k6 dodatkowych obrażeń od ognia i prawdopodobieństwo 10% na dodatkowe +2k10 obrażeń
Rzucenie zaklęcia: prawdopodobieństwo 5% na rzut zaklęcia Obniżenie Odporności przy trafieniu celu
Waga: 14
Wymagany atut: Broń Bojowa, Broń Drzewcowa
Typ broni: dwuręczna

Przeklęta Halabarda Chaosu

Ta halabarda – tak, jak inna tego typu broń – składa się z wygiętego niczym topór ostrza osadzonego na drzewcu długości ok. 1,8 metra. Zostały jej także nadane nieliczne, magiczne właściwości, dzięki którym lepiej sprawdza się w walce. Na przykład, jej ostrze przedrze się przez ciało twoich wrogów, a kolczasty szpikulec zagłębi się w przerwy w zbroi.

Parametry

Obrażenia: 1k10
Umagicznienie: +4
Typ obrażeń: kłute
Specjalne:
Nieczysta: +2k6 obrażeń przeciwko dobrym stworzeniom
Chaotyczna: +2k6 obrażeń przeciw praworządnym stworzeniom
Zguba: +2 do ataku przeciwko elfom i +2k6 +2 obrażeń przeciwko elfom
Wampiryczna: 1k4 PŻ wyssanych z ofiary i czasowo przekazanych użytkownikowi (udany rzut na wytrzymałość neguje)
Waga: 14
Wymagany atut: Broń Bojowa, Broń Drzewcowa
Typ broni: dwuręczna

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...