Bełt
Bełty to amunicja wystrzeliwana przez kusze, niezależnie od wielkości broni.
ParametryObrażenia: 1k8
Typ obrażeń: pociski (kłute)
Waga: 0
Wyrzutnia: kusza
Bełt Wysokiej Jakości
Bełty to amunicja wystrzeliwana przez kusze, niezależnie od wielkości broni.
ParametryObrażenia: 1k8
Premia do ataku: +1
Typ obrażeń: pociski (kłute)
Waga: 0
Wyrzutnia: kusza
Bełt +1
Bełty to amunicja wystrzeliwana przez kusze, niezależnie od wielkości broni. Ten szczególny bełt jest magiczny; lecąc w kierunku celu sprawia wrażenie, jakby sam nakierowywał się na cel.
ParametryObrażenia: 1k8 +1
Premia do ataku: +1
Typ obrażeń: pociski (kłute)
Waga: 0
Wyrzutnia: kusza
Bełt +2
Bełty to amunicja wystrzeliwana przez kusze, niezależnie od wielkości broni. Ten szczególny bełt jest magiczny; lecąc w kierunku celu sprawia wrażenie, jakby sam nakierowywał się na cel.
ParametryObrażenia: 1k8 +2
Premia do ataku: +2
Umagicznienie: +2
Typ obrażeń: pociski (kłute)
Waga: 0
Wyrzutnia: kusza
Bełt Iskier +1
Ten bełt wydaje się tryskać energią i sam wyrywa się z dłoni. Wystrzelony z kuszy zostawia za sobą zapach palonej siarki. W momencie uderzenia daje się usłyszeć trzask uwalnianej energii, zamkniętej do tej pory w pocisku.
ParametryObrażenia: 1k8
Premia do ataku: +1
Umagicznienie: +1
Typ obrażeń: pociski (kłute)
Specjalne:
– Porażenie: +1k6 obrażeń od elektryczności
Waga: 0
Wyrzutnia: kusza
Bełt Milczenia
Studenci magii łatwo rozpoznają te bełty po ich kolorowym wykończeniu i specyficznym przeznaczeniu. Zniesławiony Gang Klucza składał się z wojowników – okultystów – którzy poświęcili się zabieraniu magicznych tekstów z rąk tych, którzy używali ich do zadawania cierpienia. Gang szczególnie upodobał sobie kuszę, gdyż można ją było nosić nabitą i gotową do strzału przez dłuższy czas. Herszt Gangu, szczupły, wąsaty mężczyzna o imieniu Heglyf, zlecił deneiriańskim kapłanom wykonanie dużych ilości tych specjalnych bełtów.
ParametryObrażenia: 1k8 + 1
Premia do ataku: +1
Umagicznienie: +1
Typ obrażeń: pociski (kłute)
Specjalne:
– Rzucenie zaklęcia: bełty rzucają Ciszę na cel (rzut na siłę woli neguje)
Waga: 0
Wyrzutnia: kusza
Bełt Ogłuszenia +1
Pociski zwane bełtami stanowią amunicję dla dowolnej wielkości kuszy. Jednakże, ten pocisk został nasączony magiczną energią, która powoduje, że jego lot jest pewniejszy. Zupełnie, jakby bełt sam namierzał się na cel.
ParametryObrażenia: 1k8
Premia do ataku: +1
Umagicznienie: +1
Typ obrażeń: pocisk (kłute)
Specjalne:
– Ogłuszenie: cel zostaje ogłuszony na 2 rundy (rzut na wytrzymałość neguje efekt)
Waga: 0
Wyrzutnia: Kusza
Bełt Mrozu +1
Pociski zwane bełtami stanowią amunicję dla dowolnej wielkości kuszy. Jednakże, ten pocisk został nasączony magiczną energią, która powoduje, że jego lot jest pewniejszy. Zupełnie, jakby bełt sam namierzał się na cel.
ParametryObrażenia: 1k8
Premia do ataku: +1
Umagicznienie: +1
Typ obrażeń: pocisk (kłute)
Specjalne:
– Mróz: +1k6 obrażeń od zimna
Waga: 0
Wyrzutnia: Kusza
Bełt Płomieni +1
Pociski zwane bełtami stanowią amunicję dla dowolnej wielkości kuszy. Jednakże, ten pocisk został nasączony magiczną energią, która powoduje, że jego lot jest pewniejszy. Zupełnie, jakby bełt sam namierzał się na cel.
ParametryObrażenia: 1k8
Premia do ataku: +1
Umagicznienie: +1
Typ obrażeń: pocisk (kłute)
Specjalne:
– Płomień: +1k6 obrażeń od ognia
Waga: 0
Wyrzutnia: Kusza
Bełt Korozji +1
Pociski zwane bełtami stanowią amunicję dla dowolnej wielkości kuszy. Jednakże, ten pocisk został nasączony magiczną energią, która powoduje, że jego lot jest pewniejszy. Zupełnie, jakby bełt sam namierzał się na cel.
ParametryObrażenia: 1k8
Premia do ataku: +1
Umagicznienie: +1
Typ obrażeń: pocisk (kłute)
Specjalne:
– Korozja: +1k6 obrażeń od kwasu
Waga: 0
Wyrzutnia: Kusza
Bełt +5
Pociski zwane bełtami stanowią amunicję dla dowolnej wielkości kuszy. Jednakże, ten pocisk został nasączony magiczną energią, która powoduje, że jego lot jest pewniejszy. Zupełnie, jakby bełt sam namierzał się na cel.
ParametryObrażenia: 1k8 +5
Premia do ataku: +5
Umagicznienie: +5
Typ obrażeń: pocisk (kłute)
Waga: 0
Wyrzutnia: Kusza
Bełt +4
Pociski zwane bełtami stanowią amunicję dla dowolnej wielkości kuszy. Jednakże, ten pocisk został nasączony magiczną energią, która powoduje, że jego lot jest pewniejszy. Zupełnie, jakby bełt sam namierzał się na cel.
ParametryObrażenia: 1k8 +4
Premia do ataku: +4
Umagicznienie: +4
Typ obrażeń: pocisk (kłute)
Waga: 0
Wyrzutnia: Kusza
Bełt +3
Pociski zwane bełtami stanowią amunicję dla dowolnej wielkości kuszy. Jednakże, ten pocisk został nasączony magiczną energią, która powoduje, że jego lot jest pewniejszy. Zupełnie, jakby bełt sam namierzał się na cel.
ParametryObrażenia: 1k8 +3
Premia do ataku: +3
Umagicznienie: +3
Typ obrażeń: pocisk (kłute)
Waga: 0
Wyrzutnia: Kusza
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz