Bełty

3 minuty czytania

Bełt

Bełty to amunicja wystrzeliwana przez kusze, niezależnie od wielkości broni.

Parametry

Obrażenia: 1k8
Typ obrażeń: pociski (kłute)
Waga: 0
Wyrzutnia: kusza

Bełt Wysokiej Jakości

Bełty to amunicja wystrzeliwana przez kusze, niezależnie od wielkości broni.

Parametry

Obrażenia: 1k8
Premia do ataku: +1
Typ obrażeń: pociski (kłute)
Waga: 0
Wyrzutnia: kusza

Bełt +1

Bełty to amunicja wystrzeliwana przez kusze, niezależnie od wielkości broni. Ten szczególny bełt jest magiczny; lecąc w kierunku celu sprawia wrażenie, jakby sam nakierowywał się na cel.

Parametry

Obrażenia: 1k8 +1
Premia do ataku: +1
Typ obrażeń: pociski (kłute)
Waga: 0
Wyrzutnia: kusza

Bełt +2

Bełty to amunicja wystrzeliwana przez kusze, niezależnie od wielkości broni. Ten szczególny bełt jest magiczny; lecąc w kierunku celu sprawia wrażenie, jakby sam nakierowywał się na cel.

Parametry

Obrażenia: 1k8 +2
Premia do ataku: +2
Umagicznienie: +2
Typ obrażeń: pociski (kłute)
Waga: 0
Wyrzutnia: kusza

Bełt Iskier +1

Ten bełt wydaje się tryskać energią i sam wyrywa się z dłoni. Wystrzelony z kuszy zostawia za sobą zapach palonej siarki. W momencie uderzenia daje się usłyszeć trzask uwalnianej energii, zamkniętej do tej pory w pocisku.

Parametry

Obrażenia: 1k8
Premia do ataku: +1
Umagicznienie: +1
Typ obrażeń: pociski (kłute)
Specjalne:
– Porażenie: +1k6 obrażeń od elektryczności
Waga: 0
Wyrzutnia: kusza

Bełt Milczenia

Studenci magii łatwo rozpoznają te bełty po ich kolorowym wykończeniu i specyficznym przeznaczeniu. Zniesławiony Gang Klucza składał się z wojowników – okultystów – którzy poświęcili się zabieraniu magicznych tekstów z rąk tych, którzy używali ich do zadawania cierpienia. Gang szczególnie upodobał sobie kuszę, gdyż można ją było nosić nabitą i gotową do strzału przez dłuższy czas. Herszt Gangu, szczupły, wąsaty mężczyzna o imieniu Heglyf, zlecił deneiriańskim kapłanom wykonanie dużych ilości tych specjalnych bełtów.

Parametry

Obrażenia: 1k8 + 1
Premia do ataku: +1
Umagicznienie: +1
Typ obrażeń: pociski (kłute)
Specjalne:
– Rzucenie zaklęcia: bełty rzucają Ciszę na cel (rzut na siłę woli neguje)
Waga: 0
Wyrzutnia: kusza

Bełt Ogłuszenia +1

Pociski zwane bełtami stanowią amunicję dla dowolnej wielkości kuszy. Jednakże, ten pocisk został nasączony magiczną energią, która powoduje, że jego lot jest pewniejszy. Zupełnie, jakby bełt sam namierzał się na cel.

Parametry

Obrażenia: 1k8
Premia do ataku: +1
Umagicznienie: +1
Typ obrażeń: pocisk (kłute)
Specjalne:
– Ogłuszenie: cel zostaje ogłuszony na 2 rundy (rzut na wytrzymałość neguje efekt)
Waga: 0
Wyrzutnia: Kusza

Bełt Mrozu +1

Pociski zwane bełtami stanowią amunicję dla dowolnej wielkości kuszy. Jednakże, ten pocisk został nasączony magiczną energią, która powoduje, że jego lot jest pewniejszy. Zupełnie, jakby bełt sam namierzał się na cel.

Parametry

Obrażenia: 1k8
Premia do ataku: +1
Umagicznienie: +1
Typ obrażeń: pocisk (kłute)
Specjalne:
– Mróz: +1k6 obrażeń od zimna
Waga: 0
Wyrzutnia: Kusza

Bełt Płomieni +1

Pociski zwane bełtami stanowią amunicję dla dowolnej wielkości kuszy. Jednakże, ten pocisk został nasączony magiczną energią, która powoduje, że jego lot jest pewniejszy. Zupełnie, jakby bełt sam namierzał się na cel.

Parametry

Obrażenia: 1k8
Premia do ataku: +1
Umagicznienie: +1
Typ obrażeń: pocisk (kłute)
Specjalne:
– Płomień: +1k6 obrażeń od ognia
Waga: 0
Wyrzutnia: Kusza

Bełt Korozji +1

Pociski zwane bełtami stanowią amunicję dla dowolnej wielkości kuszy. Jednakże, ten pocisk został nasączony magiczną energią, która powoduje, że jego lot jest pewniejszy. Zupełnie, jakby bełt sam namierzał się na cel.

Parametry

Obrażenia: 1k8
Premia do ataku: +1
Umagicznienie: +1
Typ obrażeń: pocisk (kłute)
Specjalne:
– Korozja: +1k6 obrażeń od kwasu
Waga: 0
Wyrzutnia: Kusza

Bełt +5

Pociski zwane bełtami stanowią amunicję dla dowolnej wielkości kuszy. Jednakże, ten pocisk został nasączony magiczną energią, która powoduje, że jego lot jest pewniejszy. Zupełnie, jakby bełt sam namierzał się na cel.

Parametry

Obrażenia: 1k8 +5
Premia do ataku: +5
Umagicznienie: +5
Typ obrażeń: pocisk (kłute)
Waga: 0
Wyrzutnia: Kusza

Bełt +4

Pociski zwane bełtami stanowią amunicję dla dowolnej wielkości kuszy. Jednakże, ten pocisk został nasączony magiczną energią, która powoduje, że jego lot jest pewniejszy. Zupełnie, jakby bełt sam namierzał się na cel.

Parametry

Obrażenia: 1k8 +4
Premia do ataku: +4
Umagicznienie: +4
Typ obrażeń: pocisk (kłute)
Waga: 0
Wyrzutnia: Kusza

Bełt +3

Pociski zwane bełtami stanowią amunicję dla dowolnej wielkości kuszy. Jednakże, ten pocisk został nasączony magiczną energią, która powoduje, że jego lot jest pewniejszy. Zupełnie, jakby bełt sam namierzał się na cel.

Parametry

Obrażenia: 1k8 +3
Premia do ataku: +3
Umagicznienie: +3
Typ obrażeń: pocisk (kłute)
Waga: 0
Wyrzutnia: Kusza

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...