Zbroje skórzane

Zbroja Ze Skóry Rekina

Zbroja ze skóry rekina używana jest niemal wyłącznie przez sahuaginów. Jeżeli chodzi o ochronę, to odpowiada ona zbroi skórzanej; zapewnia jednak 10% premię do odporności na ogień i kwas. Zbroję cechuje brak elastyczności – gdy założy ją istota nie żyjąca w wodzie, wydaje się bardzo ciasna.

Parametry

Zbroja Lekka
Maksymalna premia za zręczność: +6
Ujemne punkty zbroi: -0
Niepowodzenie magii mistycznej: 10%
Specjalne:
+2 do KP
+10% odporności na ogień
+10% odporności na kwas
-1 do zręczności
Waga: 20

Zbroja Ze Skóry Rekina I Korali

Zbroja ze skóry rekina i korali używana jest niemal wyłącznie przez sahuaginów. Wykonana jest ze skóry z rekina z rozmieszczonymi w strategicznych punktach koralowymi ćwiekami. Jeżeli chodzi o ochronę, to odpowiada ona zbroi skórzanej ćwiekowanej; zapewnia jednak 10% premię do odporności na ogień i kwas. Zbroję cechuje brak elastyczności – gdy założy ją istota nie żyjąca w wodzie, wydaje się bardzo ciasna.

Parametry

Zbroja Lekka
Maksymalna premia za zręczność: +5
Ujemne punkty zbroi: -1
Niepowodzenie magii mistycznej: 15%
Specjalne:
+4 do KP
+10% odporności na ogień
+10% odporności na kwas
-2 do zręczności
Waga: 25

Zbroja Z Łusek Czarnego Smoka

Pancerz ten został stworzony przez krasnoludzkich kowali z klanu Battlehammer, kiedy jeden z jego członków – Bruenhal – poprowadził grupę bohaterów do zwycięstwa nad czarnym smokiem daleko na południu. Niektóre krasnoludy kręciły nosem na myśl o noszeniu zbroi ze zwłok smoka, ale Bruenhal nosił ten pancerz aż do końca swoich dni.

Parametry

Lekka Zbroja
Klasa Pancerza: +6
Maksymalna premia za zręczność: +6
Ujemne punkty zbroi: -0
Niepowodzenie magii mistycznej: 10%
Premia do odporności:
Odporność na kwas 2/-
+2 do rzutów na refleks
Waga: 10

Zbroja Skórzana Gruba

Zbroja skórzana gruba jest wykonana z wielu warstw zbroi skórzanej. Choć sztywna i niewygodna, jest względnie prosta w wykonaniu i zapewnia dobrą ochronę przez chłodem. Często noszą ją wojownicy i myśliwi z barbarzyńskich plemion Północy.

Parametry

Zbroja Średnia
Specjalne:
+3 do KP
Maks Premia do Zręczności: +4
Ujemne Punkty Zbroi: -3
Niepowodzenie magii mistycznej: 20%
Waga: 25

Zbroja Skórzana

Zbroja skórzana, wbrew obiegowym opiniom, nie jest miękka i elastyczna, jak skóra służąca do wyrobu butów łowcy czy szaty druida. Tego rodzaju materiał nie daje lepszej ochrony przed atakami niż zwykłe ubranie.

Parametry

Zbroja lekka
Premia do pancerza: +2
Maks premia do zręczności: +6
Ujemne punkty zbroi: -0
Niepowodzenie magii mistycznej: 10%
Waga: 15

Zbroja Skórzana +1

Zbroja skórzana, wbrew obiegowym opiniom, nie jest miękka i elastyczna, jak skóra służąca do wyrobu butów łowcy czy szaty druida. Tego rodzaju materiał nie daje lepszej ochrony przed atakami niż zwykłe ubranie. Magiczne zaklęcia zwiększają właściwości ochronne tej skórzanej zbroi.

Parametry

Lekka zbroja
Premia do pancerza: +3
Maks premia do zręczności: +6
Ujemne punkty zbroi: -0
Niepowodzenie magii mistycznej: 10%
Waga: 10

Zbroja Skórzana +2

Na pierwszy rzut oka wydaje się zwykłą skórzaną zbroją, lecz po bliższych oględzinach można dostrzec ślady różnych, magicznych usprawnień. Łączenia poszczególnych fragmentów lśnią, jak wypolerowane. Sama skóra jest miękka w dotyku, ale natychmiast twardnieje po przyjęciu ciosu. Przy zakładaniu nie słychać też trzasków i odgłosów rozciągania towarzyszących tego typu pancerzom.

Parametry

Lekka zbroja
Premia do pancerza: +4
Maks premia do zręczności: +6
Ujemne punkty zbroi: -0
Niepowodzenie magii mistycznej: 10%
Waga: 10

Zbroja Skórzana Ćwiekowana

Zbroja skórzana ćwiekowana niewiele ma wspólnego ze zwykłą zbroją skórzaną. Podczas gdy zbroja skórzana jest utwardzaną skorupą, zbroja ćwiekowana jest miękka i wzmocniona setkami, nabitych w niewielkich odległościach nitów. Znajdują się one tak blisko siebie, że tworzą trudną do przebicia metalową zaporę, która świetnie powstrzymuje sieczne i kłute ataki. Miękkie skórzane podbicie służy jedynie do utrzymania nitów w miejscu.

Parametry

Zbroja lekka
Premia do pancerza: +3
Maks premia do zręczności: +5
Ujemne punkty zbroi: -1
Niepowodzenie magii mistycznej: 15%
Waga: 20

Zbroja Skórzana Ćwiekowana +1

Skórzana zbroja ćwiekowana ma niewiele wspólnego ze zwykłą zbroją skórzaną. Podczas gdy zbroja skórzana jest utwardzoną skorupą, zbroja ćwiekowana jest miękka i wzmocniona setkami nabitych w niewielkich odstępach nitów, które są tak blisko siebie, że tworzą elastyczną, ale trudną do przebicia metalową zaporę, świetnie powstrzymującą ataki broni siecznej i kłutej. Miękkie skórzane podbicie służy właściwie tylko do utrzymania nitów w miejscu. Magiczne zaklęcia dają tej zbroi większą wytrzymałość i właściwości ochronne.

Parametry

Lekka zbroja
Premia do pancerza: +4
Maks premia do zręczności: +5
Ujemne punkty zbroi: -0
Niepowodzenie magii mistycznej: 15%
Waga: 15

Zbroja Skórzana Ćwiekowana +2: Przyciągacz Pocisków

Ta dziwnie wyglądająca zbroja skórzana nie może zostać zdjęta bez pomocy czarodzieja. Zwiększa ochronę przeciwko wszystkim rodzajom broni do walki wręcz, lecz czyni swego nosiciela podatnym na broń strzelecką. Wybór jest prosty, śmiercionośne strzały albo zabójcze miecze.

Parametry

Lekka zbroja
Premia do pancerza: +5
Maks premia do zręczności: +5
Ujemne punkty zbroi: -0
Niepowodzenie magii mistycznej: 15%
Specjalne:
-10 do KP przeciwko broni strzeleckiej
Waga: 20

Zbroja Skórzana Ćwiekowana +2

Skórzana zbroja ćwiekowana ma niewiele wspólnego ze zwykłą zbroją skórzaną. Podczas gdy zbroja skórzana jest utwardzoną skorupą, zbroja ćwiekowana jest miękka i wzmocniona setkami nabitych w niewielkich odstępach nitów, które są tak blisko siebie, że tworzą elastyczną, ale trudną do przebicia metalową zaporę, świetnie powstrzymującą ataki broni siecznej i kłutej. Miękkie skórzane podbicie służy właściwie tylko do utrzymania nitów w miejscu. Magiczne zaklęcia dają tej zbroi większą wytrzymałość i właściwości ochronne.

Parametry

Lekka zbroja
Premia do pancerza: +5
Maks premia do zręczności: +5
Ujemne punkty zbroi: -0
Niepowodzenie magii mistycznej: 15%
Waga: 15

Zbroja Żałobnika

Ta unikalna zbroja została wykonana w odległych krainach dla pewnego kara-turiańskiego samuraja z Klanu Baika. Jest zrobiona z cienkiej, sztywnej skóry, przefarbowanej na czarno. Widnieją na niej jednak insygnia w postaci kwiatu śliwy, godła Klanu Baika. Jeden raz tylko założono ją przed bitwą, a było to wówczas, gdy Baika Himuro stoczył beznadziejną walkę ze swym wrogiem, innym samurajem, który napadł na jego włości. Uważa się, że wrogi klan przejął zbroję, a potem przehandlował ją w zamian za sprzęt oblężniczy.

Parametry

Lekka zbroja
Premia do pancerza: +6
Maks premia do zręczności: +6
Ujemne punkty zbroi: -0
Niepowodzenie magii mistycznej: 10%
Specjalne: kiedy już zbroja zostanie ubrana, nie można jej zdjąć bez uciekania się do czaru Zdjęcie klątwy. Posiadacz zbroi nigdy nie jest świadomy, ile ma jeszcze punktów życia. Jednakże może liczyć na inne premie. Przybywa mu 25 punktów życia i 15/- odporności na bronie strzeleckie. Właściciel otrzymuje karę -1 do wszystkich umiejętności złodziejskich.
Waga: 20

Skórzana Zbroja Opatrzności

Zbroja skórzana, na przekór powszechnym wyobrażeniom, nie jest miękka i delikatna jak skóra używana do produkcji butów łowców czy szat druidów. Taki rodzaj skóry nie chroni lepiej, niż zwykłe ubranie. Magiczne zaklęcia zwiększają właściwości ochronne tej skórzanej zbroi.

Parametry

Lekka zbroja
Premia do pancerza: +2
Maksymalna premia za zręczność: +6
Ujemne punkty zbroi: -0
Niepowodzenie magii mistycznej: 10%
Specjalne:
Ochrona przed zaklęciami: niewrażliwość na efekty zaklęcia Krąg Śmierci
Waga: 10

Ćwiekowana Zbroja Szczęścia

Skórzana zbroja ćwiekowana ma niewiele wspólnego ze zwykłą zbroją skórzaną. Podczas gdy zbroja skórzana jest utwardzoną skorupą, zbroja ćwiekowana jest miękka i wzmocniona setkami nabitych w niewielkich odstępach nitów, które są tak blisko siebie, że tworzą elastyczną, ale trudną do przebicia metalową zaporę, świetnie powstrzymującą ataki bronią sieczną i kłutą. Miękkie skórzane podbicie służy właściwie tylko do utrzymania nitów w miejscu. Magiczne zaklęcia dają tej zbroi większą wytrzymałość i właściwości ochronne.

Parametry

Lekka zbroja
Premia do pancerza: +3
Maksymalna premia za zręczność: +5
Ujemne punkty zbroi: -0
Niepowodzenie magii mistycznej: 15%
Specjalne:
+1 do wszystkich rzutów obronnych
Waga: 15

Skórzana Zbroja Odporności Na Ogień

Zbroja skórzana, na przekór powszechnym wyobrażeniom, nie jest miękka i delikatna jak skóra używana do produkcji butów łowców czy szat druidów. Taki rodzaj skóry nie chroni lepiej, niż zwykłe ubranie. Magiczne zaklęcia zwiększają właściwości ochronne tej skórzanej zbroi.

Parametry

Lekka zbroja
Premia do pancerza: +2
Maksymalna premia za zręczność: +6
Ujemne punkty zbroi: -0
Niepowodzenie magii mistycznej: 15%
Specjalne:
Odporności: 2/- na Ogień
Waga: 10

Cienista Zbroja Ćwiekowana +1

Skórzana zbroja ćwiekowana ma niewiele wspólnego ze zwykłą zbroją skórzaną. Podczas gdy zbroja skórzana jest utwardzoną skorupą, zbroja ćwiekowana jest miękka i wzmocniona setkami nabitych w niewielkich odstępach nitów, które są tak blisko siebie, że tworzą elastyczną, ale trudną do przebicia metalową zaporę, świetnie powstrzymującą ataki bronią sieczną i kłutą. Miękkie skórzane podbicie służy właściwie tylko do utrzymania nitów w miejscu. Magiczne zaklęcia dają tej zbroi większą wytrzymałość i właściwości ochronne.

Parametry

Lekka zbroja
Premia do pancerza: +4
Maksymalna premia za zręczność: +5
Ujemne punkty zbroi: -0
Niepowodzenie magii mistycznej: 15%
Specjalne:
Cienista: +2 do ukrywania się
Waga: 15

Ćwiekowana Zbroja Tarczy

Skórzana zbroja ćwiekowana ma niewiele wspólnego ze zwykłą zbroją skórzaną. Podczas gdy zbroja skórzana jest utwardzoną skorupą, zbroja ćwiekowana jest miękka i wzmocniona setkami nabitych w niewielkich odstępach nitów, które są tak blisko siebie, że tworzą elastyczną, ale trudną do przebicia metalową zaporę, świetnie powstrzymującą ataki bronią sieczną i kłutą. Miękkie skórzane podbicie służy właściwie tylko do utrzymania nitów w miejscu. Magiczne zaklęcia dają tej zbroi większą wytrzymałość i właściwości ochronne.

Parametry

Lekka zbroja
Premia do pancerza: +3
Maksymalna premia za zręczność: +5
Ujemne punkty zbroi: -0
Niepowodzenie magii mistycznej: 15%
Specjalne:
Może 2 razy dziennie rzucać zaklęcie Tarcza
Waga: 15

Ćwiekowana Zbroja Wytrzymałości

Skórzana zbroja ćwiekowana ma niewiele wspólnego ze zwykłą zbroją skórzaną. Podczas gdy zbroja skórzana jest utwardzoną skorupą, zbroja ćwiekowana jest miękka i wzmocniona setkami nabitych w niewielkich odstępach nitów, które są tak blisko siebie, że tworzą elastyczną, ale trudną do przebicia metalową zaporę, świetnie powstrzymującą ataki bronią sieczną i kłutą. Miękkie skórzane podbicie służy właściwie tylko do utrzymania nitów w miejscu. Magiczne zaklęcia dają tej zbroi większą wytrzymałość i właściwości ochronne.

Parametry

Lekka zbroja
Premia do pancerza: +3
Maksymalna premia za zręczność: +5
Ujemne punkty zbroi: -0
Niepowodzenie magii mistycznej: 15%
Specjalne:
+10 do maks. PŻ
Waga: 15

Ćwiekowana Zbroja Grozy

Skórzana zbroja ćwiekowana ma niewiele wspólnego ze zwykłą zbroją skórzaną. Podczas gdy zbroja skórzana jest utwardzoną skorupą, zbroja ćwiekowana jest miękka i wzmocniona setkami nabitych w niewielkich odstępach nitów, które są tak blisko siebie, że tworzą elastyczną, ale trudną do przebicia metalową zaporę, świetnie powstrzymującą ataki bronią sieczną i kłutą. Miękkie skórzane podbicie służy właściwie tylko do utrzymania nitów w miejscu. Magiczne zaklęcia dają tej zbroi większą wytrzymałość i właściwości ochronne.

Parametry

Lekka zbroja
Premia do pancerza: +3
Maksymalna premia za zręczność: +5
Ujemne punkty zbroi: -0
Niepowodzenie magii mistycznej: 15%
Specjalne:
Ochrona przed zaklęciami: niewrażliwość na zaklęcie Groza
Waga: 15

Skórzana Zbroja Szczęścia

Zbroja skórzana, na przekór powszechnym wyobrażeniom, nie jest miękka i delikatna jak skóra używana do produkcji butów łowców czy szat druidów. Taki rodzaj skóry nie chroni lepiej, niż zwykłe ubranie. Magiczne zaklęcia zwiększają właściwości ochronne tej skórzanej zbroi.

Parametry

Lekka zbroja
Premia do pancerza: +2
Maksymalna premia za zręczność: +6
Ujemne punkty zbroi: -0
Niepowodzenie magii mistycznej: 10%
Specjalne:
+1 do wszystkich rzutów obronnych
Waga: 10

Skórzana Zbroja Ruchu

Zbroja skórzana, na przekór powszechnym wyobrażeniom, nie jest miękka i delikatna jak skóra używana do produkcji butów łowców czy szat druidów. Taki rodzaj skóry nie chroni lepiej, niż zwykłe ubranie. Magiczne zaklęcia zwiększają właściwości ochronne tej skórzanej zbroi.

Parametry

Lekka zbroja
Premia do pancerza: +2
Maksymalna premia za zręczność: +6
Ujemne punkty zbroi: -0
Niepowodzenie magii mistycznej: 10%
Specjalne:
Ochrona przed zaklęciami: niewrażliwość na zaklęcie Unieruchomienie Osoby
Waga: 10

Skórzana Zbroja Zręczności

Skórzana zbroja, na przekór powszechnym wyobrażeniom, nie miękka i delikatna jak skóra używana do produkcji butów łowców czy szat druidów. Ten rodzaj skóry nie chroni lepiej niż zwykłe ubranie. Magiczne zaklęcia zwiększają właściwości ochronne tej skórzanej zbroi.

Parametry

Lekka zbroja
Premia do pancerza: +2
Maks premia do zręczności: +6
Ujemne punkty zbroi: -0
Niepowodzenie magii mistycznej: 10%
Specjalne:
Zręczność: +1
Waga: 10

Skórzana Zbroja Wzmocnienia

Skórzana zbroja, na przekór powszechnym wyobrażeniom, nie miękka i delikatna jak skóra używana do produkcji butów łowców czy szat druidów. Ten rodzaj skóry nie chroni lepiej niż zwykłe ubranie. Magiczne zaklęcia zwiększają właściwości ochronne tej skórzanej zbroi.

Parametry

Lekka zbroja
Premia do pancerza: +2
Maks premia do zręczności: +6
Ujemne punkty zbroi: -0
Niepowodzenie magii mistycznej: 10%
Specjalne:
Premia do punktów życia: +5 do Maks PŻ
Waga: 10

Skórzana Zbroja Mniejszej Odporności Na Zaklęcia

Skórzana zbroja, na przekór powszechnym wyobrażeniom, nie miękka i delikatna jak skóra używana do produkcji butów łowców czy szat druidów. Ten rodzaj skóry nie chroni lepiej niż zwykłe ubranie. Magiczne zaklęcia zwiększają właściwości ochronne tej skórzanej zbroi.

Parametry

Lekka zbroja
Premia do pancerza: +2
Maks premia do zręczności: +6
Ujemne punkty zbroi: -0
Niepowodzenie magii mistycznej: 10%
Specjalne:
Odporność: 2/- na Magię
Waga: 10

Cienista Zbroja Skórzana

Skórzana zbroja, na przekór powszechnym wyobrażeniom, nie miękka i delikatna jak skóra używana do produkcji butów łowców czy szat druidów. Ten rodzaj skóry nie chroni lepiej niż zwykłe ubranie. Magiczne zaklęcia zwiększają właściwości ochronne tej skórzanej zbroi.

Parametry

Lekka zbroja
Premia do pancerza: +2
Maks premia do zręczności: +6
Ujemne punkty zbroi: -0
Niepowodzenie magii mistycznej: 10%
Specjalne:
Cienista: +2 do Ukrywania się
Waga: 10

Skórzana Zbroja Ochrony Przed Zauroczeniami

Skórzana zbroja, na przekór powszechnym wyobrażeniom, nie miękka i delikatna jak skóra używana do produkcji butów łowców czy szat druidów. Ten rodzaj skóry nie chroni lepiej niż zwykłe ubranie. Magiczne zaklęcia zwiększają właściwości ochronne tej skórzanej zbroi.

Parametry

Lekka zbroja
Premia do pancerza: +2
Maks premia do zręczności: +6
Ujemne punkty zbroi: -0
Niepowodzenie magii mistycznej: 10%
Specjalne:
Osłona przed zaklęciami: niewrażliwość na efekty zaklęcia Zauroczenie
Waga: 10

Błogosławieństwo Uthgara

Ta skórzana zbroja została wykonana przez najzdolniejszych rusznikarzy pośród barbarzyńców. Wyhaftowano na niej totem ducha wielkiej bestii – błękitnego niedźwiedzia i od tego czasu była ona powszechnie używana przez wojowników klanu Błękitnego Niedźwiedzia.

Najbardziej waleczny wojownik klanu Błękitnego Niedźwiedzia, Stogar Niedźwiedzi Pazur, nosił kiedyś właśnie tę zbroję Uthgardt. Wieść niesie, iż pewnego razu, w trakcie zaciekłej bitwy z wrogim klanem, Stogar doznał nagłego przypływu sił i z niezwykłym impetem natarł na wrogie oddziały. Gdy było już po wszystkim, u stóp potężnego Stogara leżało dwustu martwych ludzi, a on sam nie odniósł prawie żadnych obrażeń. Spojrzał następnie na swój wielki czyn i nie mógł znaleźć słów aby podziękować Uthgarowi i jego duchowi błękitnego niedźwiedzia. Od tamtego czasu Stogar nazywał swoją zbroję błogosławieństwem Uthgara i nosił ją każdego dnia aż do samej śmierci.

Jego ostatnim życzeniem było aby błogosławieństwo Uthgara przekazane zostało godnemu następcy. Zbroja później służyła kolejnym wojownikom, przez wiele pokoleń dodając im siły oraz ducha walki.

Parametry

Lekka zbroja
Premia do pancerza: +2
Maksymalna premia za zręczność: +6
Ujemne punkty zbroi: -0
Niepowodzenie magii mistycznej: 10%
Specjalne:
Siła: +1
Waga: 15

Błogosławieństwo Uthgara (Serce Furii)

Ta skórzana zbroja została wykonana przez najzdolniejszych rusznikarzy pośród barbarzyńców. Wyhaftowano na niej totem ducha wielkiej bestii – błękitnego niedźwiedzia i od tego czasu była ona powszechnie używana przez wojowników klanu Niedźwiedzia Błękitnego.

Najbardziej waleczny wojownik klanu Błękitnego Niedźwiedzia, Stogar Niedźwiedzi Pazur, nosił kiedyś właśnie tę zbroję Uthgardt. Wieść niesie, iż pewnego razu, w trakcie zaciekłej bitwy z wrogim klanem, Stogar doznał nagłego przypływu sił i z niezwykłym impetem natarł na wrogie oddziały. Gdy było już po wszystkim, u stóp potężnego Stogara leżało dwustu martwych ludzi, a on sam nie odniósł prawie żadnych obrażeń. Spojrzał następnie na swój wielki czyn i nie mógł znaleźć słów aby podziękować Uthgarowi i jego duchowi błękitnego niedźwiedzia. Od tamtego czasu Stogar nazywał swoją zbroję wielkim błogosławieństwem Uthgara i nosił ją każdego dnia aż do samej śmierci.

Jego ostatnim życzeniem było aby wielkie błogosławieństwo Uthgara przekazane zostało godnemu następcy. Zbroja później służyła kolejnym wojownikom, przez wiele pokoleń dodając im siły oraz ducha walki.

Parametry

Lekka zbroja
Premia do pancerza: +2
Maksymalna premia za zręczność: +6
Ujemne punkty zbroi: -0
Niepowodzenie magii mistycznej: 10%
Specjalne:
Siła +3
Premia do punktów życia: +15 do maks. Punktów Życia
Waga: 15

Zbroja Skórzana Abiszajów

Ta skórzana zbroja owiana jest wielką tajemnicą. Nikt nie wie gdzie i w jaki sposób została wykonana. Wiadomo jedynie, że skóra pochodzi ze stworzenia abiszajów, lecz nie można określić jego koloru, gdyż zbroja została zafarbowana na bardzo ciemny odcień czerni. Ponadto, czuć od niej delikatny zapach octu.

Noszenie skóry abiszajów daje niewielki poziom niewrażliwości na broń nie magiczną.

Parametry

Zbroja Średnia
Premia do pancerza: +3
Maksymalna premia za zręczność: +4
Ujemne punkty zbroi: -2
Niepowodzenie magii mistycznej: 20%
Specjalne:
Zmniejszenie obrażeń 5/+1
Waga: 15

Zbroja Ze Skóry Cornugana (Serce Furii)

Ta skórzana zbroja owiana jest wielką tajemnicą. Nikt nie wie gdzie i w jaki sposób została wykonana. Wiadomo jedynie, że skóra pochodzi ze stworzenia Cornugan. Zbroja została zafarbowana na bardzo ciemny, niemal czarny odcień, znajdują się na niej również ostro zakończone łuski. Ponadto, czuć od niej delikatny zapach octu.

Noszenie skóry Cornugan daje wysoki poziom niewrażliwości na broń nie magiczną oraz zdolność do powolnej regeneracji po poniesionych obrażeniach.

Parametry

Zbroja Średnia
Premia do pancerza: +4
Maksymalna premia za zręczność: +4
Ujemne punkty zbroi: -2
Niepowodzenie magii mistycznej: 20%
Specjalne:
Zmniejszenie obrażeń 10/+2
Regeneracja: Noszący regeneruje 1 PŻ na każde 10 rund walki.
Waga: 15

Zbroja Absolutnego Uosobienia Miltona Szcześciopalcego

Absolutne Uosobienie było początkowo zwykłą, nabijaną ćwiekami skórzaną zbroją noszoną przez równie zwyczajnego złodziejaszka o imieniu Milton Sześciopalcy (nazwany tak gdyż miał sześć palców na lewej stopie). Milton należał do miejscowego cechu złodziei w górniczym mieście Mirabar i wykonywał zadania polegające na drobnych kradzieżach portmonetek, czasami jakiś klejnotów.

Wszystko szło bardzo dobrze, aż pewnego dnia kiedy do cechu Miltona przeniósł się pewien złodziej o niezwykłych zdolnościach magicznych. Mistrz cechu zdecydował, że będzie on nowym partnerem Miltona i pomoże mu w drobnych, ale bardzo zyskownych kradzieżach. Milton nie wiedział jeszcze, że jego nowy partner nie zadowoli się drobnymi kradzieżami i że jego wybujała ambicja będzie powodem nie małych kłopotów. Podczas pracy z nowym partnerem Milton zaczął dopuszczać się bardzo ryzykownych kradzieży i co bardzo dziwne, nie robił tego z własnej woli. Wyglądało to tak jakby ktoś miał kontrolę nad ciałem Miltona i wykorzystywał go do popełnienia tych przestępstw. Na szczęście Milton wykonywał wszystkie zadania bezbłędnie, lecz wiedział, że któregoś dnia szczęście go opuści.

Dlatego też pewnego dnia wziął wolny dzień i udał się do krasnoludzkiego płatnerza, który przebywał w górnym Mirabar, w jednym z tuneli kopalnianych. Następnie zapłacił rzemieślnikowi z pieniędzy uzyskanych podczas tych ryzykownych kradzieży, aby ten ulepszył jego ćwiekowaną skórę. Miała ona dawać odporność na zaklęcia. Krasnolud zgodził się i uczynił skórzaną zbroję Miltona wyjątkowo twardą i odporną na zaklęcie Zauroczenie osoby.

Wkrótce po tym jak Milton zaczął nosić nową zbroję odkrył, że to jego partner rzuca na niego zaklęcie i zmusza go do podejmowania niepotrzebnego ryzyka. Gdy następnym razem partner Miltona usiłował rzucić na niego zaklęcie, ten udał, że jest pod jego wpływem, zaszedł swego towarzysza od tyłu i przeciął mu gardło zwykłym, zatrutym sztyletem. Od tego czasu Milton powrócił do swoich drobnych kradzieży i nigdy już nie przydzielano mu żadnych partnerów.

Parametry

Zbroja Średnia
Premia do pancerza: +4
Maksymalna premia za zręczność: +5
Ujemne punkty zbroi: -0
Niepowodzenie magii mistycznej: 15%
Specjalne:
Moc zaklęcia: Odporność na zaklęcie Zauroczenie osoby
Waga: 20

Zbroja Absolutnego Uosobienia Miltona Szcześciopalcego (Serce Furii)

Jedność Umysłowa była początkowo zwykłą, nabijaną ćwiekami skórzaną zbroją noszoną przez równie zwyczajnego złodziejaszka o imieniu Milton Sześciopalcy (nazwany tak gdyż miał sześć palców na lewej stopie). Milton należał do miejscowego cechu złodziei w górniczym mieście Mirabar i wykonywał zadania polegające na drobnych kradzieżach portmonetek, czasami jakiś klejnotów.

Wszystko szło bardzo dobrze, aż pewnego dnia do cechu Miltona przeniósł się pewien złodziej o niezwykłych zdolnościach magicznych. Mistrz cechu zdecydował, że będzie on nowym partnerem Miltona i pomoże mu w drobnych, ale bardzo zyskownych kradzieżach. Milton nie wiedział jeszcze, że jego nowy partner nie zadowoli się drobnymi kradzieżami i że jego wybujała ambicja będzie powodem nie małych kłopotów. Podczas pracy z nowym partnerem, Milton zaczął dopuszczać się bardzo ryzykownych kradzieży i co bardzo dziwne, nie robił tego z własnej woli. Wyglądało to tak, jakby ktoś miał kontrolę nad ciałem Miltona i wykorzystywał go do popełnienia tych przestępstw. Na szczęście, Milton wykonywał wszystkie zadania bezbłędnie, lecz wiedział, że któregoś dnia szczęście go opuści.

Dlatego też pewnego dnia wziął wolny dzień i udał się do krasnoludzkiego płatnerza, który przebywał w górnym Mirabar, w jednym z tuneli kopalnianych. Następnie zapłacił rzemieślnikowi, z pieniędzy uzyskanych podczas tych ryzykownych kradzieży, aby ten ulepszył jego ćwiekowaną skórę tak, aby nie była podatna na inne zaklęcia. Krasnolud zgodził się i uczynił skórzaną zbroję Miltona wyjątkowo twardą i odporną na prawie wszystkie zaklęcia wpływające na umysł.

Wkrótce po tym jak Milton zaczął nosić nową zbroję odkrył, że to jego partner rzuca na niego zaklęcie i zmusza go do podejmowania niepotrzebnego ryzyka. Gdy następnym razem partner Miltona usiłował rzucić na niego zaklęcie, ten udał, że jest pod jego wpływem, zaszedł swego towarzysza od tyłu i przeciął mu gardło zwykłym, zatrutym sztyletem. Od tego czasu Milton powrócił do swoich drobnych kradzieży i nigdy już nie przydzielano mu żadnych partnerów.

Parametry

Zbroja Średnia
Premia do pancerza: +5
Maksymalna premia za zręczność: +5
Ujemne punkty zbroi: -0
Niepowodzenie magii mistycznej: 15%
Specjalne:
Posiadacz jest pod wpływem zaklęcia Czysty umysł
Waga: 20

Zbroja Wędrującego Łowcy

Zbroję tego typu wykonano starannie na potrzeby najlepszych myśliwych z Wędrującej Wioski. Wykończono ją futrem wielkiego, białego wilka z Upadłego Lasu i zaklęto weń odporność na zimowy chłód.

Parametry

Lekka zbroja
Premia do pancerza: +4
Maks. premia do zręczności: +4
Ujemne punkty zbroi: -2
Niepowodzenie magii mistycznej: 10%
Specjalne:
Odporność na zimno 2/-
Waga: 30

Intruz

Jedną z najważniejszych umiejętności zwiadowcy jest zdolność do skradania się. doskonalenie sztuki ukrywania się w cieniu i bezszelestnego poruszania się trwa zwykle długie lata. Wszystko to ma oczywiście na celu zdobycie najcenniejszego skarbu w Krainach, mianowicie informacji.

Wyszkolony zwiadowca potrafi bez trudu przekraść się w pobliże obozu zwykłych żołnierzy lub bandytów, lecz jest to niemożliwe jeśli obóz jest chroniony przez magię wykrywającą. Właśnie z tego powodu stworzono zbroję zwaną Intruzem.

Wiele lat temu, zdolny elfi rzemieślnik opanował technikę pozwalającą na przeniesienie potężnej magii niewykrywalności na skórzaną zbroję. Przy jej pomocy, elfi zwiadowcy byli w stanie przedostać się do najlepiej nawet chronionych obozów. Niestety, pewnego razu jeden ze zwiadowców nie zachował należytej ostrożności i został schwytany przez grupę drowów. Po wielu dniach tortur, zwiadowca w końcu wyznał w jaki sposób przeniknął niezauważony do obozu i zdradził nawet położenie wioski gdzie te magiczne zbroje były wytwarzane. Oczywiście wszyscy mieszkańcy tej nieszczęsnej wioski zostali brutalnie zamordowani. Wszyscy, oprócz jednego. Jest to jedyna zbroja, która przetrwała, ponieważ w czasie ataku mrocznych elfów jej właściciel był poza wioską.

Parametry

Lekka Zbroja
Premia do pancerza: +4
Maksymalna premia za zręczność: +5
Ujemne punkty zbroi: -0
Niepowodzenie magii mistycznej: 15%
Specjalne:
Właściciel jest pod wpływem zaklęcia 3-ego poziomu – Niewykrywalność
Waga: 15

Cichy Intruz (Serce Furii)

Jedną z najważniejszych umiejętności zwiadowcy jest zdolność do skradania się. Przez długie lata trwa doskonalenie sztuki ukrywania się w cieniu i bezszelestnego poruszania się. Wszystko to ma oczywiście na celu zdobycie najcenniejszego skarbu w Krainach, mianowicie informacji.

Wyszkolony zwiadowca potrafi bez trudu przekraść się w pobliże obozu zwykłych żołnierzy lub bandytów, lecz jest to niemożliwe jeśli obóz jest chroniony przez magię wykrywającą. Właśnie z tego powodu stworzono zbroję zwaną Tajemnym Intruzem.

Wiele lat temu zdolny elfi rzemieślnik opanował technikę pozwalającą na przeniesienie potężnej magii niewykrywalności na skórzaną zbroję. Przy jej pomocy elfi zwiadowcy byli w stanie przedostać się do najlepiej nawet chronionych obozów. Niestety, pewnego razu jeden ze zwiadowców nie zachował należytej ostrożności i został schwytany przez grupę drowów. Po wielu dniach tortur, zwiadowca w końcu wyznał w jaki sposób przeniknął niezauważony do obozu i zdradził nawet położenie wioski gdzie te magiczne zbroje były wytwarzane. Oczywiście, wszyscy mieszkańcy tej nieszczęsnej wioski zostali brutalnie zamordowani. Wszyscy oprócz jednego. Jest to jedyna zbroja, która przetrwała, ponieważ w czasie ataku mrocznych elfów jej właściciel był poza wioską.

Parametry

Lekka Zbroja
Premia do pancerza: +6
Maksymalna premia za zręczność: +5
Ujemne punkty zbroi: -0
Niepowodzenie magii mistycznej: 15%
Specjalne:
Właściciel jest pod wpływem zaklęcia 3-ego poziomu – Niewykrywalność
Ukrycie: +4 do zdolności Cichy Chód
Waga: 15

Zuvembie

Elfi łowca Mizelle Krillor, która zamieszkiwała na dzikich obszarach Kuldahar stworzyła z pomocą nieznanego jej bliżej szamana tę wykładaną ćwiekami, skórzaną zbroję zwaną Zuvembie. Jej celem było przezwyciężenie ogromnej mocy nekromanty.

Gdy Mizelle włożyła tę niezwykłą zbroję wykonaną z zaczarowanego ciała zombie i wykładaną srebrnymi ćwiekami oraz błogosławioną przez szamana, natychmiast poczuła zwiększoną odporność na magię. Niestety, jednym z efektów ubocznych nowej zbroi była klątwa zombie, która sprawiała, iż osoba nosząca ją stawała się odrzucona przez resztę społeczeństwa. Jednakże Mizelle była tak zdeterminowana aby zniszczyć nekromantę, że w ogóle nie zwracała uwagi na takie drobiazgi. Posiadając zdolność obrony przed jego śmiertelnymi zaklęciami, bez trudu zadała mu śmiertelne pchnięcie. Wkrótce potem udała się do kapłana Sune i pozbyła się przeklętej zbroi, by nigdy więcej jej nie włożyć.

Parametry

Lekka Zbroja
Premia do pancerza: +6
Maksymalna premia za zręczność: +5
Ujemne punkty zbroi: -0
Niepowodzenie magii mistycznej: 15%
Specjalne:
Przekleństwo: Po założeniu zbroi można się jej pozbyć jedynie za pomocą zaklęcia Zdjęcie Klątwy
Charyzma: -2
Posiadacz jest pod wpływem zaklęcia Osłona Przed Śmiercią
Waga: 20

Bezkarność Zuvembie (Serce Furii)

Elfi łowca, Mizelle Krillor, która zamieszkiwała na dzikich obszarach Kuldahar stworzyła z pomocą nieznanego jej bliżej szamana tę wykładaną ćwiekami, skórzaną zbroję zwaną Bezkarność Zuvembie. Jej celem było przezwyciężenie ogromnej mocy nekromanty.

Gdy Mizelle włożyła tę niezwykłą zbroję wykonaną z zaczarowanego ciała zombie i wykładaną srebrnymi ćwiekami oraz błogosławioną przez szamana, natychmiast poczuła zwiększoną odporność na magię. Niestety, jednym z efektów ubocznych nowej zbroi była klątwa zombie, która sprawiała, iż osoba nosząca ją stawała się odrzucona przez resztę społeczeństwa. Jednakże Mizelle była tak zdeterminowana, by zniszczyć nekromantę, że w ogóle nie zwracała uwagi na takie drobiazgi. Posiadając zdolność obrony przed jego śmiertelnymi zaklęciami, bez trudu zadała mu śmiertelne pchnięcie. Wkrótce potem udała się do kapłana Sune i pozbyła się przeklętej zbroi, której już nigdy więcej nie używała.

Parametry

Lekka Zbroja
Premia do pancerza: +6
Maksymalna premia za zręczność: +5
Ujemne punkty zbroi: -0
Niepowodzenie magii mistycznej: 15%
Specjalne:
Przekleństwo: Po założeniu zbroi można się jej pozbyć jedynie za pomocą zaklęcia Zdjęcie Klątwy
Charyzma: -3
Posiadacz jest pod wpływem zaklęcia Osłona Przed Śmiercią
Swoboda ruchu: posiadacz jest odporny na wszystko co wpływa na zdolność poruszania się, choć może zostać poddany przyspieszeniu. Odporność dotyczy również pozytywnych elementów, np. efektu butów prędkości.
Waga: 20

Brudny Odpad

Często mówi się, że to nie człowiek wybiera sobie zawód, lecz zawód człowieka. Tak też było w przypadku Paskudnego Phila, człowieka, który wiele lat temu zajmował się usuwaniem zwłok w Dziesięciu Miastach. Nie był on jednak grabarzem. Do jego obowiązków należało zrobienie porządku po tym jak jakaś grupa poszukiwaczy przygód rozprawiła się z potworem (lub potworami), który siał postrach wśród lokalnej ludności.

Naprawdę paskudną cechą Phila i jednocześnie powodem dla którego zyskał swój przydomek było to, że znajdował wielką przyjemność w swojej pracy. Specjalnie wykonał tę zbroję ze skór różnych stworów aby mógł zająć się kolejnymi, jeszcze bardziej obrzydliwymi zadaniami. Dodajmy jeszcze, że Paskudny Phil bardzo często nie mył się po swojej pracy i przechadzał się po mieście pokryty śmierdzącym, gnijącym mięsem. Z jego zbroi zwisały trudne do rozpoznania pozostałości po pracy i pewnie dlatego mieszkańcy nazwali jego zbroję Brudny Odpad.

Z upływem czasu, zbroja Phila stała się odporna na pewne rzeczy, przez sam fakt wchłaniania przez lata różnego rodzaju resztek po potworach, które nigdy nie były z niej usuwane. Wprawdzie Ohydny Odpad był od czasu do czasu myty, lecz mimo to nadal znajdują się na nim niezidentyfikowane odpady, które przylgnęły do tej zbroi w pełni zasługującej na swą nazwę.

Parametry

Lekka Zbroja
Premia do pancerza: +4
Maksymalna premia za zręczność: +6
Ujemne punkty zbroi: -0
Niepowodzenie magii mistycznej: 15%
Specjalne:
Premia do rzutu obronnego: +2 do rzutu na wytrzymałość
Odporność: 1/- na kwas
Waga: 25

Ohydny Odpad (Serce Furii)

Często mówi się, że to nie człowiek wybiera sobie zawód, lecz zawód człowieka. Tak też było w przypadku Paskudnego Phila, człowieka, który wiele lat temu zajmował się usuwaniem zwłok w Dziesięciu Miastach. Nie był on jednak grabarzem. Do jego obowiązków należało zrobienie porządku po tym jak jakaś grupa poszukiwaczy przygód rozprawiła się z potworem (lub potworami), który siał postrach wśród lokalnej ludności.

Naprawdę paskudną cechą Phila i jednocześnie powodem dla którego zyskał swój przydomek było to, że znajdował wielką przyjemność w swojej pracy. Specjalnie wykonał tę zbroję ze skór różnych stworów aby mógł zająć się kolejnymi, jeszcze bardziej obrzydliwymi zadaniami. Dodajmy jeszcze, że Paskudny Phil bardzo często nie mył się po swojej pracy i przechadzał się po mieście pokryty śmierdzącym, gnijącym mięsem. Z jego zbroi zwisały trudne do rozpoznania pozostałości po pracy i pewnie dlatego mieszkańcy nazwali jego zbroję Ohydny Odpad.

Z upływem czasu, zbroja Phila stała się odporna na pewne rzeczy, przez sam fakt wchłaniania przez lata różnego rodzaju resztek po potworach, które nigdy nie były z niej usuwane. Wprawdzie Ohydny Odpad był od czasu do czasu myty, lecz mimo to nadal znajdują się na nim niezidentyfikowane odpady, które przylgnęły do tej zbroi w pełni zasługującej na swą nazwę.

Parametry

Lekka Zbroja
Premia do pancerza: +6
Maksymalna premia za zręczność: +6
Ujemne punkty zbroi: -0
Niepowodzenie magii mistycznej: 15%
Specjalne:
Premia do rzutu obronnego: +4 do rzutu na wytrzymałość
Odporność: 1/- na kwas
Odporność: 1/- na zimno
Waga: 25

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...