szczury_wroclawia_szpital

Maczugi

Maczuga

Maczugi to kawałki twardego drewna, od strony uchwytu węższe, i szersze po przeciwnej stronie. Ta prosta broń była używana od czasów, gdy człowiek zaczął stosować narzędzia. Każdy może znaleźć gdzieś mocny kawałek drewna i zacząć nim machać, stąd też używa się ich często.

Parametry

Obrażenia: 1k6
Typ obrażeń: obuchowe
Waga: 3.
Wymagany atut: Prosta broń, Buława
Typ broni: jednoręczna

Maczuga Zimnego Ognia +2

Większość maczug to po prostu kawałki twardego drewna, węższe od strony uchwytu i szersze od drugiej strony. Ta broń znana jest od czasów, kiedy człowiek nauczył się posługiwać narzędziami. Każdy może znaleźć gdzieś kawałek drewna i zacząć nim machać; stąd też popularność maczug.

Parametry

Obrażenia: 1k6 + 2
Premia do ataku: +2
Umagicznienie: +2
Typ obrażeń: obuchowe
Specjalne:
Mróz: 25% szans na dodatkowe 1k6 obrażeń od chłodu
Płomień: 25% szans na dodatkowe 1k6 obrażeń od ognia
Waga: 3
Wymagany atut: Prosta Broń, Buławy
Typ broni: jednoręczna

Maczuga Ogłuszenia +1

Większość maczug to po prostu kawałki twardego drewna, węższe od strony uchwytu i szersze od drugiej strony. Ta broń znana jest od czasów, kiedy człowiek nauczył się posługiwać narzędziami. Każdy może znaleźć gdzieś kawałek drewna i zacząć nim machać; stąd też popularność maczug.

Parametry

Obrażenia: 1k6 + 1
Premia do ataku: +1
Umagicznienie: +1
Typ obrażeń: obuchowe
Specjalne:
Ogłuszenie: 25% szansa na ogłuszenie celu na 1/2 rundy (udany rzut na odporność neguje)
Waga: 3
Wymagany atut: Prosta Broń, Buławy
Typ broni: jednoręczna

Pewna Maczuga Wstrząsu

Większość maczug to po prostu kawałki twardego drewna, węższe od strony uchwytu i szersze od drugiej strony. Ta broń znana jest od czasów, kiedy człowiek nauczył się posługiwać narzędziami. Każdy może znaleźć gdzieś kawałek drewna i zacząć nim machać; stąd też popularność maczug.

Parametry

Obrażenia: 1k6
Typ obrażeń: obuchowe
Umagicznienie: +5
Specjalne:
Porażenie: 50% szans na dodatkowe 1k6 obrażeń od elektryczności
Pewne trafienie: Broń traktuje się jako +5, by mogła ranić stworzenia wrażliwe jedynie na broń magiczną
Waga: 3.
Wymagany atut: Prosta Broń, Buławy
Typ broni: jednoręczna

Maczuga Wampiryczna

Większość maczug to po prostu kawałki twardego drewna, węższe od strony uchwytu i szersze od drugiej strony. Ta broń znana jest od czasów, kiedy człowiek nauczył się posługiwać narzędziami. Każdy może znaleźć gdzieś kawałek drewna i zacząć nim machać; stąd też popularność maczug.

Parametry

Obrażenia: 1k6
Specjalne:
Wampiryczne: 50% szans na dodatkowe 1k4 PŻ wyssanych z ofiary i czasowo przekazanych użytkownikowi (0 po udanym rzucie na odporność)
Typ obrażeń: obuchowe
Waga: 3
Wymagany atut: Prosta Broń, Buławy
Typ broni: jednoręczna

Maczuga +1

Większość maczug to po prostu kawałki twardego drewna, węższe od strony uchwytu i szersze od drugiej strony. Ta broń znana jest od czasów, kiedy człowiek nauczył się posługiwać narzędziami. Każdy może znaleźć gdzieś kawałek drewna i zacząć nim machać; stąd też popularność maczug.

Parametry

Obrażenia: 1k6 + 1
Premia do ataku: +1
Umagicznienie: +1
Typ obrażeń: obuchowe
Waga: 3
Wymagany atut: Prosta Broń, Buławy
Typ broni: jednoręczna

Maczuga Zmrażających Płomieni +5

Większość maczug to po prostu kawałki twardego drewna, węższe od strony uchwytu i szersze od drugiej strony. Ta broń znana jest od czasów, kiedy człowiek nauczył się posługiwać narzędziami. Każdy może znaleźć gdzieś kawałek drewna i zacząć nim machać; stąd też popularność maczug.

Parametry

Obrażenia: 1k6 + 5
Premia do ataku: +5
Umagicznienie: +5
Typ obrażeń: obuchowe
Specjalne:
Płomień: +1k6 obrażeń od ognia
Ognisty Wybuch: +1k6 obrażeń od ognia i 10% szans na dodatkowe 1k10 obrażeń od ognia
Mróz: +1k6 obrażeń od chłodu
Mroźny Wybuch: +1k6 obrażeń od mrozu i 10% szans na dodatkowe 1k10 obrażeń od mrozu
Waga: 3
Wymagany atut: Prosta Broń, Buławy
Typ broni: jednoręczna

Maczuga Przeznaczenia +5

Większość maczug to po prostu kawałki twardego drewna, węższe od strony uchwytu i szersze od drugiej strony. Ta broń znana jest od czasów, kiedy człowiek nauczył się posługiwać narzędziami. Każdy może znaleźć gdzieś kawałek drewna i zacząć nim machać; stąd też popularność maczug.

Parametry

Obrażenia: 1k6 + 5
Premia do ataku: +5
Umagicznienie: +5
Typ obrażeń: obuchowe
Specjalne:
Rzucenie czaru: Użytkownik pozostaje pod wpływem Szczęścia
+1 do Charyzmy
Waga: 3
Wymagany atut: Prosta Broń, Buławy
Typ broni: jednoręczna

Maczuga Oświecenia +5

Większość maczug to po prostu kawałki twardego drewna, węższe od strony uchwytu i szersze od drugiej strony. Ta broń znana jest od czasów, kiedy człowiek nauczył się posługiwać narzędziami. Każdy może znaleźć gdzieś kawałek drewna i zacząć nim machać; stąd też popularność maczug.

Parametry

Obrażenia: 1k6 +5
Premia do ataku: +5
Umagicznienie: +5
Typ obrażeń: obuchowe
Specjalne:
+1 do Siły
+1 do Zręczności
+1 do Kondycji
+1 do Inteligencji
+1 do Mądrości
+2 do Charyzmy
Waga: 3
Wymagany atut: Prosta Broń, Buławy
Typ broni: jednoręczna

Maczuga Karania +5

Większość maczug to po prostu kawałki twardego drewna, węższe od strony uchwytu i szersze od drugiej strony. Ta broń znana jest od czasów, kiedy człowiek nauczył się posługiwać narzędziami. Każdy może znaleźć gdzieś kawałek drewna i zacząć nim machać; stąd też popularność maczug.

Parametry

Obrażenia: 1k6 +5
Premia do ataku: +5
Umagicznienie: +5
Typ obrażeń: obuchowe
Specjalne:
Praworządność: +2k6 obrażeń przeciwko chaotycznym istotom
+3 do Charyzmy
Waga: 3
Wymagany atut: Prosta Broń, Buławy
Typ broni: jednoręczna

Maczuga Oszołomienia +5

Większość maczug to po prostu kawałki twardego drewna, węższe od strony uchwytu i szersze od drugiej strony. Ta broń znana jest od czasów, kiedy człowiek nauczył się posługiwać narzędziami. Każdy może znaleźć gdzieś kawałek drewna i zacząć nim machać; stąd też popularność maczug.

Parametry

Obrażenia: 1k6 +5
Premia do ataku: +5
Umagicznienie: +5
Typ obrażeń: obuchowe
Specjalne:
Ogłuszenie: cel musi wykonać udany rzut na odporność albo zostanie ogłuszony na 1/2 rundy
Waga: 3
Wymagany atut: Prosta Broń, Buławy
Typ broni: jednoręczna

Ogromna Maczuga +5

Większość maczug to po prostu kawałki twardego drewna, węższe od strony uchwytu i szersze od drugiej strony. Ta broń znana jest od czasów, kiedy człowiek nauczył się posługiwać narzędziami. Każdy może znaleźć gdzieś kawałek drewna i zacząć nim machać; stąd też popularność maczug.

Parametry

Obrażenia: 1k6 +5
Premia do ataku: +5
Umagicznienie: +5
Typ obrażeń: obuchowe
Specjalne:
Uderzenie: Zwiększa szanse zadania obrażenia krytycznego
Waga: 3
Wymagany atut: Prosta Broń, Buławy
Typ broni: jednoręczna

Maczuga Zmącenia

Większość maczug to po prostu kawałki twardego drewna, węższe od strony uchwytu i szersze od drugiej strony. Ta broń znana jest od czasów, kiedy człowiek nauczył się posługiwać narzędziami. Każdy może znaleźć gdzieś kawałek drewna i zacząć nim machać; stąd też popularność maczug.

Parametry

Obrażenia: 1k6 +3
Premia do ataku: +3
Umagicznienie: +5
Typ obrażeń: obuchowe
Specjalne:
Zmącenie: wszystkie trafione istoty nieumarłe lub pozasferowcy muszą wykonać udany rzut na odporność albo zostaną zniszczone
Pewne trafienie: broń traktuje się jako +5, by mogła ranić stworzenia wrażliwe jedynie na broń magiczną
Waga: 3
Wymagany atut: Prosta Broń, Buławy
Typ broni: jednoręczna

Maczuga +2

Większość maczug to po prostu kawałki twardego drewna, węższe od strony uchwytu i szersze od drugiej strony. Ta broń znana jest od czasów, kiedy człowiek nauczył się posługiwać narzędziami. Każdy może znaleźć gdzieś kawałek drewna i zacząć nim machać; stąd też popularność maczug.

Parametry

Obrażenia: 1k6 +2
Premia do ataku: +2
Umagicznienie: +2
Typ obrażeń: obuchowe
Waga: 3
Wymagany atut: Prosta Broń, Buławy
Typ broni: jednoręczna

Maczuga Wysokiej Jakości

Większość maczug to po prostu kawałki twardego drewna, węższe od strony uchwytu i szersze od drugiej strony. Ta broń znana jest od czasów, kiedy człowiek nauczył się posługiwać narzędziami. Każdy może znaleźć gdzieś kawałek drewna i zacząć nim machać; stąd też popularność maczug.

Parametry

Obrażenia: 1k6
Premia do ataku: +1
Typ obrażeń: obuchowe
Waga: 3
Wymagany atut: Prosta Broń, Buławy
Typ broni: jednoręczna

Maczuga Ognistych Wybuchów

Większość maczug to po prostu kawałki twardego drewna, węższe od strony uchwytu i szersze od drugiej strony. Ta broń znana jest od czasów, kiedy człowiek nauczył się posługiwać narzędziami. Każdy może znaleźć gdzieś kawałek drewna i zacząć nim machać; stąd też popularność maczug.

Parametry

Obrażenia: 1k6
Typ obrażeń: obuchowe
Umagicznienie: +5
Specjalne:
Płonący Wybuch: +2k6 obrażeń od ognia i 10% szans na dodatkowe +1k10 obrażeń od ognia
Odporność: 5/- na Magię
Pewne trafienie: broń traktuje się jako +5, by mogła ranić stworzenia wrażliwe jedynie na broń magiczną
Waga: 3
Wymagany atut: Prosta Broń, Buława
Typ broni: jednoręczna

Maczuga Wyładowań +5

Większość maczug to grube kawałki drewna z wąskim uchwytem, szerokie na drugim z końców. Człowiek używa tej prostej broni, od kiedy wynalazł pierwsze narzędzia. Każdy może znaleźć gruby drąg i zacząć nim machać, stąd też popularność maczugi.

Parametry

Obrażenia: 1k6
Typ obrażeń: obuchowe
Umagicznienie: +5
Specjalne:
Porażający Wybuch: +1k6 obrażeń od elektryczności i 10% szans na dodatkowe +1k10 obrażeń od elektryczności
Waga: 3
Wymagany atut: Prosta Broń, Buława
Typ broni: jednoręczna

Maczuga +5

Większość maczug to po prostu kawałki twardego drewna, węższe od strony uchwytu i szersze od drugiej strony. Ta broń znana jest od czasów, kiedy człowiek nauczył się posługiwać narzędziami. Każdy może znaleźć gdzieś kawałek drewna i zacząć nim machać; stąd też popularność maczug.

Parametry

Obrażenia: 1k6 +5
Premia do ataku: +5
Umagicznienie: +5
Typ obrażeń: obuchowe
Waga: 3
Wymagany atut: Prosta Broń, Buława
Typ broni: jednoręczna

Maczuga Korozji +2

Większość maczug to po prostu kawałki twardego drewna, węższe od strony uchwytu i szersze od drugiej strony. Ta broń znana jest od czasów, kiedy człowiek nauczył się posługiwać narzędziami. Każdy może znaleźć gdzieś kawałek drewna i zacząć nim machać; stąd też popularność maczug.

Parametry

Obrażenia: 1k6 +2
Premia do ataku: +2
Umagicznienie: +2
Typ obrażeń: obuchowe
Specjalne:
Korozja: +1k6 obrażeń od kwasu
Waga: 3
Wymagany atut: Prosta Broń, Buława
Typ broni: jednoręczna

Maczuga Mrozu

Większość maczug to grube kawałki drewna z wąskim uchwytem, szerokie na drugim z końców. Człowiek używa tej prostej broni, od kiedy wynalazł pierwsze narzędzia. Każdy może znaleźć gruby drąg i zacząć nim machać, stąd też popularność maczugi.

Parametry

Obrażenia: 1k6
Typ obrażeń: obuchowe
Specjalne:
Mróz: 50% szans na zadanie +1k6 obrażeń od zimna
Waga: 3
Wymagany atut: Prosta Broń, Buława
Typ broni: jednoręczna

Głowołup

Głowołup został wykonany przez ogrzycę Shavauntea jako "podarunek" dla jej męża, Grothaka Głupiego. Miała nadzieję, że ta maczuga "wbije rozum do pustej głowy". Można wyobrazić sobie zdziwienie Shavauntea, gdy użycie maczugi na nie spodziewającym się niczego mężu przyniosło dokładnie przeciwny efekt. Uważano, że zniszczono ją w bitwie dwojga kochanków, po tym jak Grothak odzyskał już zmysły. Jak widać, tak się nie stało.

Parametry

Obrażenia: 1k6 +3
Premia do ataku: +3
Umagicznienie: +3
Typ obrażeń: obuchowe
Specjalne:
Gniecenie: 33% szans na zadanie dodatkowych 1k6 obrażeń obuchowych w głowę
Moc zaklęć: 20% szansa na wywołanie Zamętu u ofiary
Waga: 6
Wymagany atut: Prosta Broń, Buławy
Typ broni: jednoręczna

Maczuga Zamętu (Serce Furii)

Maczuga Zamętu została wykonany przez ogrzycę Shavauntea jako "podarunek" dla jej męża, Grothaka Głupiego. Miała nadzieję, że ta maczuga "wbije rozum do pustej głowy". Można wyobrazić sobie zdziwienie Shavauntea, gdy użycie maczugi nie spodziewającym się niczego mężu przyniosło dokładnie przeciwny efekt. Uważano, że zniszczoną ją w bitwie dwojga kochanków, po tym jak Grothak odzyskał już zmysły. Jak widać, tak się nie stało.

Parametry

Obrażenia: 1k6 +5
Premia do ataku: +5
Umagicznienie: +5
Typ obrażeń: obuchowe
Specjalne:
Gniecenie: 99% szans na zadanie dodatkowych 2k6 obrażeń obuchowych w głowę
Moc zaklęć: 50% szansa na wywołanie Zamętu u ofiary
Uderzenie: zwiększona szansa trafienia krytycznego
Waga: 6
Wymagany atut: Broń Bojowa, Korbacze
Typ broni: jednoręczna

Niegasnąca Pochodnia Beliba

Belib Nieufny był bez wątpienia najlepiej wyposażonym poszukiwaczem przygód w historii – lub mógłby być, gdyby kiedykolwiek wyruszył z domu, by jakąkolwiek znaleźć. Jego Wieczna Pochodnia to jeden z wielu przedmiotów z pokaźnej listy umagicznionych narzędzi przeszukiwacza lochów i podziemi. Jest to magiczny lampion o wyglądzie wyszukanej, drewnianej pochodni. Świeci wewnętrznym płomieniem o jaskrawej, pomarańczowej barwie, którego nic nie jest w stanie zgasić – zanurzona w wodzie, zakopana pod paroma metrami skały, czy uderzona o głowę rozmokłego trolla bagiennego, Wieczna Pochodnia Beliba nadal będzie świecić.

Gdy Belib ukończył ostatni ze swych przedmiotów, zapakował je wszystkie do ogromnego plecaka – zaczarowanego oczywiście tak, by mógł pomieścić znacznie więcej, niż Belib byłby normalnie w stanie unieść – i zarzucił go na ramiona, gotowy na przygodę życia. Gnom przekroczył próg swego domu... i został natychmiast przygnieciony przez swój olbrzymi plecak. Torba otworzyła się, a jej zawartość rozsypała po całej ulicy w Waterdeep, na której Belib mieszkał, znikając w mgnieniu oka w kieszeniach przechodniów.

Ciało Beliba zostało wreszcie zabrane do świątyni i wskrzeszone przez dobroduszną kapłankę, lecz wtedy ostatni z magicznych przedmiotów gnoma... i większa część jego domu... były już dawno daleko stąd. Wdzięczny, lecz naturalnie zmartwiony, Belib wykonał dla kapłanki kilka unikalnych i niezwykłych przedmiotów, a następnie powrócił do swej ojczystej ziemi i rodziny, na zawsze odchodząc z powierzchni ziemi.

Parametry

Obrażenia: 1k6
Typ obrażeń: obuchowe
Specjalne:
Ognisty wybuch: +2k6 obrażeń od ognia i 10% szans na dodatkowe 1k10 obrażeń od ognia
Waga: 5
Wymagany atut: Prosta Broń, buławy
Typ broni: jednoręczna

Niezwykła Niegasnąca Pochodnia Beliba (Serce Furii)

Belib Nieufny był bez wątpienia najlepiej wyposażonym poszukiwaczem przygód w historii – lub mógłby być, gdyby kiedykolwiek wyruszył z domu, by jakąkolwiek znaleźć. Jego Wieczna Pochodnia to jeden z wielu przedmiotów z pokaźnej listy umagicznionych narzędzi przeszukiwacza lochów i podziemi. Jest to magiczny lampion o wyglądzie wyszukanej, drewnianej pochodni. Świeci wewnętrznym płomieniem o jaskrawej, pomarańczowej barwie, którego nic nie jest w stanie zgasić – zanurzona w wodzie, zakopana pod paroma metrami skały, czy uderzona o głowę rozmokłego trolla bagiennego, Wieczna Pochodnia Beliba nadal będzie świecić.

Gdy Belib ukończył ostatni ze swych przedmiotów, zapakował je wszystkie do ogromnego plecaka – zaczarowanego oczywiście tak, by mógł pomieścić znacznie więcej, niż Belib byłby normalnie w stanie unieść – i zarzucił go na ramiona, gotowy na przygodę życia. Gnom przekroczył próg swego domu... i został natychmiast przygnieciony przez swój olbrzymi plecak. Torba otworzyła się, a jej zawartość rozsypała po całej ulicy w Waterdeep, na której Belib mieszkał, znikając w mgnieniu oka w kieszeniach przechodniów.

Ciało Beliba zostało wreszcie zabrane do świątyni i wskrzeszone przez dobroduszną kapłankę, lecz wtedy ostatni z magicznych przedmiotów gnoma... i większa część jego domu... były już dawno daleko stąd. Wdzięczny, lecz naturalnie zmartwiony, Belib wykonał dla kapłanki kilka unikalnych i niezwykłych przedmiotów, a następnie powrócił do swej ojczystej ziemi i rodziny, na zawsze odchodząc z powierzchni ziemi.

Parametry

Obrażenia: 1k6 +2
Premia do ataku: +2
Umagicznienie: +2
Typ obrażeń: obuchowe
Specjalne:
Płomień: 1k6 obrażeń od ognia
Zapalenie: 50% szans na rzucenie Wrzącej krwi Beltyna
Waga: 5
Wymagany atut: Prosta Broń, buławy
Typ broni: jednoręczna

Małpia Łapa Dyscypliny

Sprawg, kapitan neo orogów, jest aktualnie instruktorem ogólnych taktyk bitewnych dla nowych rekrutów Legionu Chimery. W związku, z tym potrzebował odpowiedniego narzędzia, by utrzymać ich w ryzach. W tym celu stworzono Małpią Łapę Dyscypliny.

Małpia Łapa Dyscypliny wygląda dokładnie tak, jak się nazywa. Składa się przede wszystkim z wielkiej, skamieniałej małpiej łapy, uciętej przy barku. W stawie ramieniowym zamocowano jednoręczny uchwyt, wciskając go w kość i magicznie wtapiając. Na przeciwnym końcu łapa jest rozwarta i stanowi główne narzędzie zadawania bólu. Gdy ktoś zostanie nią uderzony, może ulec podwyższonemu strachowi i / lub zamętowi, oczywiście poza odniesieniem znacznych obrażeń. Gdy te objawy przeminą, jest mało prawdopodobne, aby potraktowana łapą osoba ponownie sprawiła jakieś kłopoty, zwłaszcza podczas ćwiczeń.

Parametry

Obrażenia: 1k6 +3
Premia do ataku: +3
Umagicznienie: +3
Typ obrażeń: obuchowe
Specjalne:
Szybkość: jeden dodatkowy atak na rundę
Rzucenie zaklęcia: 15% szans na rzucenie na cel zaklęcia Emocje: Strach
Rzucenie zaklęcia: 5% szans na rzucenie na cel zaklęcia Zamętu
Waga: 3
Wymagany atut: Prosta Broń, Buławy
Typ broni: jednoręczna

Małpia Łapa Wielkiej Kary (Serce Furii)

Sprawg, kapitan neo orogów, jest aktualnie instruktorem ogólnych taktyk bitewnych dla nowych rekrutów Legionu Chimery. W związku, z tym potrzebował odpowiedniego narzędzia, by utrzymać ich w ryzach. W tym celu stworzono Małpią Łapę Wielkiej Kary.

Małpia Łapa Wielkiej Kary wygląda dokładnie tak, jak się nazywa. Składa się przede wszystkim z wielkiej, skamieniałej małpiej łapy, uciętej przy barku. W stawie ramieniowym zamocowano jednoręczny uchwyt, wciskając go w kość i magicznie wtapiając. Na przeciwnym końcu łapa jest rozwarta i stanowi główne narzędzie zadawania bólu. Gdy ktoś zostanie nią uderzony, może ulec podwyższonemu strachowi i / lub zamętowi, oczywiście poza odniesieniem znacznych obrażeń. Gdy te objawy przeminą, jest mało prawdopodobne, aby potraktowana łapą osoba ponownie sprawiła jakieś kłopoty, zwłaszcza podczas ćwiczeń.

Parametry

Obrażenia: 1k6 +5
Premia do ataku: +5
Umagicznienie: +5
Typ obrażeń: obuchowe
Specjalne:
Szybkość: dwa dodatkowe ataki na rundę
Rzucenie zaklęcia: 15% szans na rzucenie na cel zaklęcia Emocje: Strach
Rzucenie zaklęcia: 5% szans na rzucenie na cel zaklęcia Zamętu
Waga: 3
Wymagany atut: Prosta Broń, Buławy
Typ broni: jednoręczna

Zabójca Trolli

Większość maczug to po prostu kawałki twardego drewna, węższe od strony uchwytu i szersze od drugiej strony. Ta broń znana jest od czasów, kiedy człowiek nauczył się posługiwać narzędziami. Każdy może znaleźć gdzieś kawałek drewna i zacząć nim machać; stąd też popularność maczug. Sądząc po małych strużkach kwasu i wydzielanym przez maczugę cieple można przypuszczać, że broń ta okaże się szczególnie skuteczna przy walce z różnego rodzaju trollami.

Parametry

Obrażenia: 1k6
Typ obrażeń: obuchowe
Umagicznienie: +1
Specjalne:
Zguba: premia do ataku +2 przeciwko trollom i dodatkowe 2k6+2 obrażeń przeciwko trollom
Płomień: 25% szans na dodatkowe 1k6 obrażeń od ognia
Korozja: 25% szans na dodatkowe 1k6 obrażeń od kwasu
Wymagany atut: Prosta Broń, Buławy
Typ broni: jednoręczna

Wspomnienia O Kuldahar

Ten duży, poskręcany konar pochodzi z wielkiego drzewa Kuldahar, potężnego dębu rosnącego na południowy wschód od Targos. Uważa się, że wielki dąb jest darem Boga Przyrody, Silvanusa. Pnie się na setki stóp w górę i zapewnia ciepło wszystkim, którzy żyją pod jego ochronnymi konarami. Dla wielu, drzewo jest oznaką pokojowej symbiozy pomiędzy miastem i przyrodą. Jest ono miejscem kultu dla druidów w całym Faerunie.

Gdy miasto Kuldahar było oblegane przez wielkie zło z Gór Grzbietu Świata w Roku Zimnej Duszy, 1281 KD, wielkim drzewem Kuldahar miotały wichury i burze szalejące w okolicy, przez co jego krąg ciepła zmniejszył się, a z czubka odłamało się kilka gałęzi. Po obronieniu Kuldahar, konary te zostały zebrane przez mieszkańców miasta i ulokowane w wielu domach na znak wytrwałości miasta w obliczu zagrożenia. Niektóre z kawałków wielkiego drzewa trafiły do Dziesięciu Miasta. Konary wciąż przechowują część ciepła i magicznych właściwości wielkiego drzewa, dzięki czemu mogą pełnić funkcję potężnej broni.

Parametry

Obrażenia: 1k6 + 1
Premia do ataku: +1
Umagicznienie: +1
Typ obrażeń: obuchowe
Specjalne:
Odporność: 2/- na Zimno
Waga: 3
Wymagany atut: Prosta Broń, Buława
Typ broni: jednoręczna

Rozwidlenie Dróg Kuldahar (Serce Furii)

Ten duży poskręcany konar pochodzi z wielkiego drzewa Kuldahar, potężnego dębu rosnącego na południowy wschód od Targos. Uważa się, że wielki dąb jest darem Boga Przyrody, Sylwanusa. Pnie się na setki stóp w górę i zapewnia ciepło wszystkim, którzy żyją pod jego ochronnymi konarami. Dla wielu drzewo jest oznaką pokojowej symbiozy pomiędzy miastem i przyrodą. Jest ono miejscem kultu dla druidów w całym Faerunie.

Gdy miasto Kuldahar było oblegane przez wielkie zło z Gór Grzbietu Świata w Roku Zimnej Duszy, 1281 KD, wielkim drzewem Kuldahar miotały wtedy wichury i burze szalejące w okolicy, przez co jego krąg ciepła zmniejszył się, a z czubka odłamało się kilka gałęzi. Konary te zebrali mieszkańcy miasta po obronieniu Kuldahar i później umieścili w swoich domach na znak wytrwałości miasta w obliczu zagrożenia. Niektóre z kawałków wielkiego drzewa trafiło do Dziesięciu Miast. Konary wciąż przechowują część ciepła i magicznych właściwości wielkiego drzewa, dzięki czemu mogą służyć jako potężna broń.

Parametry

Obrażenia: 1k6 + 4
Premia do ataku: +4
Umagicznienie: +4
Typ obrażeń: obuchowe
Specjalne:
Odporność: 5/- na Chłód
Odporność: 1/- na obrażenia kłute
Odporność: 2/- na obrażenia obuchowe
Waga: 3
Wymagany atut: Prosta Broń, Buława
Typ broni: jednoręczna

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...