Butelka Braeghu
Braehg to wstrętna mieszanina krwi dzika, szczypty rzadkich ziół oraz mleka. Natychmiastowe wypicie całej buteleczki tej mikstury powoduje znaczny przypływ siły... ale w większości przypadków powoduje również mdłości.
ParametrySpowolnienie trucizny po wypiciu
Siła: +2
Czas działania: 3 godziny
Waga: 1
Butelka Braegh (Serce Furii)
Braehg to wstrętna mieszanina krwi dzika, szczypty rzadkich ziół oraz mleka. Natychmiastowe wypicie całej buteleczki tej mikstury zapewnia odważnemu pijącemu potężny przypływ fizycznej siły... lecz także prawie na pewno przyprawi go o mdłości.
ParametrySpowolnienie Trucizny po wypiciu
Siła: +4
Czas działania: 3 godziny
Waga: 1
Napar Mumii
Kapłani Horusa-Re z dalekiego Mulhorand byli pierwszymi, którzy stworzyli ten ratujący życie eliksir. Cuchnący ekstrakt zrobiony jest z gotowanych, zużytych bandaży mumii i wysuszonych szczątków zwierzęcych. Efektem jest napar, który po wypiciu neutralizuje efekty chorób.
ParametryLeczy choroby
Waga: 1
Eliksir Oczyszczenia
Ta elficka mikstura leczy pijącego z wszystkich nękających go chorób.
ParametryLeczenie chorób
Waga: 1
Eliksir Zdrowia
Eliksir zdrowia jest silną miksturą leczniczą, która oczyszcza organizm ze wszystkich zanieczyszczeń. Po pierwsze, neutralizuje wszystkie trucizny. Po drugie, leczy 10 punktów życia.
ParametryPrzywraca 10 punktów życia
Waga: 1
Eliksir Uzdrowienia
Po zażyciu w całości, mikstura ta przywraca 9 punktów życia. Efekt jest natychmiastowy, a użyta mikstura ulega zniszczeniu.
ParametryPrzywraca 9 punktów życia
Waga: 1
Mikstura Dodatkowego Leczenia
Po wypiciu, mikstura ta przywraca 18 punktów życia. Działanie jest natychmiastowe. W efekcie mikstura ulega zniszczeniu.
ParametrySpecjalne:
Leczy 18 punktów życia
Waga: 1
Elfickie Wino Uzdrowienia
W butelce znajduje się elfickie wino, które ma takie właściwości podobne do mikstury leczenia. W czasie jednego z lokalnych festynów, kapłani z Dłoni Seldarine pili zbyt ochoczo i przez przypadek dodali beczkę elfickiego wina do składnika przeznaczonego na mikstury leczenia.
ParametryPrzywraca 2k8 punktów życia
Waga: 1
Esencja Duchowa
Tę drogocenną miksturę wytwarza się przez chwytanie i destylację dusz trolli. Zwykle podejmują się tego tylko potężni nekromanci i magowie, uzyskując potężną miksturę uzdrawiającą, potrafiącą w mgnieniu oka leczyć nawet poważne rany.
ParametryLeczy 25 punktów życia
Waga: 1
Antidotum
Jak na to wskazuje nazwa, ta mikstura neutralizuje wszelkiego rodzaju trucizny. Może zostać użyta tylko raz.
ParametryNeutralizuje trucizny
Waga: 1
Antidotum
Jak nazwa wskazuje, eliksir ten rzekomo neutralizuje wszelkie trucizny osłabiające pijącego. Organizm zostaje w mgnieniu oka oczyszczony, a mikstury można użyć tylko raz. Kolor tego eliksiru wydaje się być nieco dziwny.
ParametryLeczenie zatruć
Waga: 1
Mikstura Wolności
Ta mikstura działa po wypiciu, jak czar Swoboda Ruchu. Osoba, która ją wypije, stanie się całkowicie odporna na czary i efekty, ograniczające swobodę działania. Mikstura działa przez 10 tur.
ParametryPostać, która wypiła miksturę, znajduje się pod wpływem zaklęcia Swoboda Ruchu
Waga: 1
Mikstura Siły
Ta mikstura wypełnia członki postaci magiczną energią, od której nabrzmiewają mięśnie. Efekt utrzymuje się przez ok. 20 tur.
ParametrySiła: +1
Waga: 1
Mikstura Siły Wzgórzowego Olbrzyma
Po wypiciu tej mikstury postać zyskuje siłę olbrzyma, a co za tym idzie, modyfikatory do trafienia i zadawanych obrażeń. Mikstura oddziałuje na postać przez 10 tur.
ParametrySiła: +2
Waga: 1
Mikstura Siły Kamiennego Olbrzyma
Po wypiciu tej mikstury postać zyskuje siłę olbrzyma, a co za tym idzie, modyfikatory do trafienia i zadawanych obrażeń. Mikstura oddziałuje na postać przez 10 tur.
Parametry+3 do Siły
Waga: 1
Mikstura Siły Lodowego Olbrzyma
Po wypiciu tej mikstury postać zyskuje siłę olbrzyma, a co za tym idzie, modyfikatory do trafienia i zadawanych obrażeń. Mikstura oddziałuje na postać przez 10 tur.
ParametrySiła: +4
Waga: 1
Mikstura Siły Ognistego Olbrzyma
Po wypiciu tej mikstury postać zyskuje siłę olbrzyma, a co za tym idzie, modyfikatory do trafienia i zadawanych obrażeń. Mikstura oddziałuje na postać przez 10 tur.
ParametrySiła: +5
Waga: 1
Mikstura Siły Chmurnego Olbrzyma
Po wypiciu tej mikstury postać zyskuje siłę olbrzyma, a co za tym idzie, modyfikatory do trafienia i zadawanych obrażeń. Mikstura oddziałuje na postać przez 10 tur.
ParametrySiła: +6
Waga: 1
Mikstura Siły Burzowego Olbrzyma
Po wypiciu tej mikstury postać zyskuje siłę olbrzyma, a co za tym idzie, modyfikatory do trafienia i zadawanych obrażeń. Mikstura oddziałuje na postać przez 10 tur.
ParametrySiła: +7
Waga: 1
Mikstura Zręczności
Ta mikstura podnosi zręczność osoby, która ją wypije, co ma wpływ na klasę pancerza i wszystkie ataki strzeleckie przez 15 tur.
ParametryZręczność: +1
Waga: 1
Mikstura Heroizmu
Ta mikstura jest wyposażona w potężną moc magiczną, dzięki której można chwilowo zwiększyć poziom pijącego. Efekt taki trwa aż przez 10 tur, przez co mikstura staje się naprawdę potężnym sprzymierzeńcem w śmiertelnej walce. Może być używana tylko przez wojowników.
ParametryPunkty życia: +10
Premia do ataku: +2
Czas trwania: 10 tur
Waga: 1
Mikstura Niewidzialności
Ta mikstura czyni postać niewidzialną tak, jakby była ona pod wpływem działania drugopoziomowego czaru maga o tej samej nazwie. Działania bojowe przerywają efekt niewidzialności. Przy braku walki działanie mikstury trwa 12 godzin.
ParametryPostać, która wypiła miksturę, znajduje się pod wpływem zaklęcia Niewidzialność
Waga: 1
Mikstura Wchłaniania
Po zażyciu mikstura chronić będzie pijącego od ataków, absorbując większość ciosów zadających obrażenia obuchowe – przez barierę przedostają się tylko te najsilniejsze. Zapewnia ona również +10 do odporności na elektryczność. Oba efekty utrzymują się przez 10 tur.
ParametryKlasa pancerza: +10 przeciwko atakom obuchowym
Odporność: 2/- na elektryczność
Czas trwania: 10 tur
Waga: 1
Mikstura Niewrażliwości
Ta mikstura daje bardzo wysoką odporność na wszystkie rodzaje ataków, oraz oraz znacznie poprawia modyfikatory do rzutów obronnych. Działa przez 5 tur i może być używana tylko przez wojowników. Ze szczelnie zamkniętej buteleczki wydobywa się dziwna woń.
ParametryPremia do pancerza: +10
Rzuty obronne: +5
Waga: 1
Mikstura Złodziejskiego Mistrzostwa
Mikstura ta czasowo zmienia pijącego w złodziejskiego mistrza. Jej efekt to poprawienie umiejętności: otwieranie zamków i kradzież kieszonkowa, a utrzymuje się on przez 3 godziny.
ParametrySpecjalne:
+8 do Otwierania zamków
+8 do Kradzieży kieszonkowej
Czas trwania: 3 godziny
Waga: 1
Wyciąg Thrymowy
Ta gęsta ciecz, destylowana jest z gruczołów nieżywych polarnych robaków. Substancja ta pomaga tym olbrzymim istotom utrzymać ciepło w dalekich i niegościnnych krainach północy. Wypicie płynu wprost z robaka jest prawie zawsze śmiertelne, dlatego alchemicy próbują przedestylować tę substancję do postaci, w której będzie już względnie bezpieczna do wypicia. Jednakowoż mikstura, nawet w obecnej postaci, może okazać się zabójcza.
ParametryJeżeli pijącemu nie powiedzie się rzut na odporność (-4 do rzutu), otrzymuje 8k6 obrażeń od ognia. Oprócz tego zyskuje 20/- odporności na zimno na 4 rundy.
Olej Wściekłego Płomienia
Po kontakcie z powietrzem olej momentalnie wybucha ogniem, zadając 5k6 obrażeń (połowę po rzucie na refleks) wszystkim znajdującym się w zasięgu osobom. Można nim rzucać na odległość do 12 metrów; po uderzeniu w ziemię eksploduje ogniem.
Parametry5k6 obrażeń od ognia (połowa po rzucie na refleks)
Obszar działania: w promieniu 6 metrów
Zasięg: 12 metrów
Waga: 1
Mikstura Wybuchów
Ta mikstura eksploduje ogniem po rozbiciu buteleczki. Trzymaj ją w bezpiecznym miejscu albo spotka cię szybki koniec.
ParametryObrażenia: 6k6 (połowa po rzucie na refleks)
Obszar działania: w promieniu 6 metrów
Waga: 1
Mikstura Ognistego Oddechu
Mikstura ognistego oddechu w magiczny sposób zmienia gardło i przełyk, umożliwiając pijącemu "zionięcie" ogniem. Płomienie zadają 3k6 obrażeń lub połowę przy udanym rzucie obronnym przeciw zionięciu.
Uwaga: By jej spożycie odniosło właściwy skutek, mikstura ta, w czasie użycia, musi znajdować się w przegródce podręcznego przedmiotu. Użyta w inny sposób może powodować niestrawność.
Parametry3k6 obrażeń od ognia (połowa po rzucie na refleks)
Waga: 1
Mikstura Większego Przywrócenia
Eliksiry najczęściej można znaleźć w ceramicznych, krystalicznych, szklanych, bądź też metalowych buteleczkach lub flakonikach. Buteleczki, podobnie jak i inne pojemniki, zawierają na ogół wystarczającą ilość płynu, by korzystająca z nich osoba mogła liczyć na pożądany efekt.
ParametryPosiadacz znajduje się pod wpływem zaklęcia Większe Przywrócenie
Waga: 1
Mikstura Mniejszego Przywrócenia
Eliksiry najczęściej można znaleźć w ceramicznych, krystalicznych, szklanych, bądź też metalowych buteleczkach lub flakonikach. Buteleczki, podobnie jak i inne pojemniki, zawierają na ogół wystarczającą ilość płynu, by korzystająca z nich osoba mogła liczyć na pożądany efekt.
ParametryPosiadacz znajduje się pod wpływem zaklęcia Mniejsze Przywrócenie
Waga: 1
Mikstura Zdjęcia Klątwy
Eliksiry najczęściej można znaleźć w ceramicznych, krystalicznych, szklanych, bądź też metalowych buteleczkach lub flakonikach. Buteleczki, podobnie jak i inne pojemniki, zawierają na ogół wystarczającą ilość płynu, by korzystająca z nich osoba mogła liczyć na pożądany efekt.
ParametryPostać, która wypiła miksturę, znajduje się pod wpływem zaklęcia Zdjęcie Klątwy
Waga: 1
Mikstura Opóźnienia Trucizny
Eliksiry najczęściej można znaleźć w ceramicznych, krystalicznych, szklanych, bądź też metalowych buteleczkach lub flakonikach. Buteleczki, podobnie jak i inne pojemniki, zawierają na ogół wystarczającą ilość płynu, by korzystająca z nich osoba mogła liczyć na pożądany efekt.
ParametryPostać, która wypiła miksturę, znajduje się pod wpływem zaklęcia Opóźnienie Trucizny
Waga: 1
Mikstura Korowej Skóry
Eliksiry najczęściej można znaleźć w ceramicznych, krystalicznych, szklanych, bądź też metalowych buteleczkach lub flakonikach. Buteleczki, podobnie jak i inne pojemniki, zawierają na ogół wystarczającą ilość płynu, by korzystająca z nich osoba mogła liczyć na pożądany efekt.
ParametryPostać, która wypiła miksturę, znajduje się pod wpływem zaklęcia Korowa Skóra
Waga: 1
Mikstura Boskiej Mocy
Eliksiry najczęściej można znaleźć w ceramicznych, krystalicznych, szklanych, bądź też metalowych buteleczkach lub flakonikach. Buteleczki, podobnie jak i inne pojemniki, zawierają na ogół wystarczającą ilość płynu, by korzystająca z nich osoba mogła liczyć na pożądany efekt.
ParametryPostać, która wypiła miksturę, znajduje się pod wpływem zaklęcia Przywołanie Boskiej Mocy
Waga: 1
Mikstura Mniejszej Bariery Żywiołów
Eliksiry najczęściej można znaleźć w ceramicznych, krystalicznych, szklanych, bądź też metalowych buteleczkach lub flakonikach. Buteleczki, podobnie jak i inne pojemniki, zawierają na ogół wystarczającą ilość płynu, by korzystająca z nich osoba mogła liczyć na pożądany efekt.
ParametryPostać, która wypiła miksturę, znajduje się pod wpływem zaklęcia Mniejsza Bariera Żywiołów
Waga: 1
Mikstura Pomocy
Eliksiry najczęściej można znaleźć w ceramicznych, krystalicznych, szklanych, bądź też metalowych buteleczkach lub flakonikach. Buteleczki, podobnie jak i inne pojemniki, zawierają na ogół wystarczającą ilość płynu, by korzystająca z nich osoba mogła liczyć na pożądany efekt.
ParametryPostać, która wypiła miksturę, znajduje się pod wpływem zaklęcia Pomoc
Waga: 1
Mikstura Sanktuarium
Eliksiry najczęściej można znaleźć w ceramicznych, krystalicznych, szklanych, bądź też metalowych buteleczkach lub flakonikach. Buteleczki, podobnie jak i inne pojemniki, zawierają na ogół wystarczającą ilość płynu, by korzystająca z nich osoba mogła liczyć na pożądany efekt.
ParametryPostać, która wypiła miksturę, znajduje się pod wpływem zaklęcia Sanktuarium
Waga: 1
Mikstura Pancerza Wiary
Eliksiry najczęściej można znaleźć w ceramicznych, krystalicznych, szklanych, bądź też metalowych buteleczkach lub flakonikach. Buteleczki, podobnie jak i inne pojemniki, zawierają na ogół wystarczającą ilość płynu, by korzystająca z nich osoba mogła liczyć na pożądany efekt.
ParametryPostać, która wypiła miksturę, znajduje się pod wpływem zaklęcia Pancerz Wiary
Waga: 1
Mikstura Rozproszenia Magii
Eliksiry najczęściej można znaleźć w ceramicznych, krystalicznych, szklanych, bądź też metalowych buteleczkach lub flakonikach. Buteleczki, podobnie jak i inne pojemniki, zawierają na ogół wystarczającą ilość płynu, by korzystająca z nich osoba mogła liczyć na pożądany efekt.
ParametryPostać, która wypiła miksturę, znajduje się pod wpływem zaklęcia Rozproszenie Magii
Waga: 1
Mikstura Duchowego Pancerza
Eliksiry najczęściej można znaleźć w ceramicznych, krystalicznych, szklanych, bądź też metalowych buteleczkach lub flakonikach. Buteleczki, podobnie jak i inne pojemniki, zawierają na ogół wystarczającą ilość płynu, by korzystająca z nich osoba mogła liczyć na pożądany efekt.
ParametryPostać, która wypiła miksturę, znajduje się pod wpływem zaklęcia Zbroja Ducha
Waga: 1
Mikstura Wampirycznego Dotknięcia
Eliksiry najczęściej można znaleźć w ceramicznych, krystalicznych, szklanych, bądź też metalowych buteleczkach lub flakonikach. Buteleczki, podobnie jak i inne pojemniki, zawierają na ogół wystarczającą ilość płynu, by korzystająca z nich osoba mogła liczyć na pożądany efekt.
ParametryPostać, która wypiła miksturę, znajduje się pod wpływem zaklęcia Wampiryczne Dotknięcie
Waga: 1
Eliksir Szczęścia
Eliksiry najczęściej można znaleźć w ceramicznych, krystalicznych, szklanych, bądź też metalowych buteleczkach lub flakonikach. Buteleczki, podobnie jak i inne pojemniki, zawierają na ogół wystarczającą ilość płynu, by korzystająca z nich osoba mogła liczyć na pożądany efekt.
ParametryPostać, która wypiła miksturę, znajduje się pod wpływem zaklęcia Szczęście
Waga: 1
Mikstura Dotyku Ghula
Eliksiry najczęściej można znaleźć w ceramicznych, krystalicznych, szklanych, bądź też metalowych buteleczkach lub flakonikach. Buteleczki, podobnie jak i inne pojemniki, zawierają na ogół wystarczającą ilość płynu, by korzystająca z nich osoba mogła liczyć na pożądany efekt.
ParametryPostać, która wypiła miksturę, znajduje się pod wpływem zaklęcia Dotyk Ghula
Waga: 1
Mikstura Ujawnienia Niewidzialnego
Eliksiry najczęściej można znaleźć w ceramicznych, krystalicznych, szklanych, bądź też metalowych buteleczkach lub flakonikach. Buteleczki, podobnie jak i inne pojemniki, zawierają na ogół wystarczającą ilość płynu, by korzystająca z nich osoba mogła liczyć na pożądany efekt.
ParametryPostać, która wypiła miksturę, znajduje się pod wpływem zaklęcia Ujawnienie Niewidzialnego
Waga: 1
Mikstura Zwinności Kota
Eliksiry najczęściej można znaleźć w ceramicznych, krystalicznych, szklanych, bądź też metalowych buteleczkach lub flakonikach. Buteleczki, podobnie jak i inne pojemniki, zawierają na ogół wystarczającą ilość płynu, by korzystająca z nich osoba mogła liczyć na pożądany efekt.
ParametryPostać, która wypiła miksturę, znajduje się pod wpływem zaklęcia Zwinność Kota
Waga: 1
Mikstura Ochrony Przed Petryfikacją
Eliksiry najczęściej można znaleźć w ceramicznych, krystalicznych, szklanych, bądź też metalowych buteleczkach lub flakonikach. Buteleczki, podobnie jak i inne pojemniki, zawierają na ogół wystarczającą ilość płynu, by korzystająca z nich osoba mogła liczyć na pożądany efekt.
ParametryPostać, która wypiła miksturę, znajduje się pod wpływem zaklęcia Ochrona przed Petryfikacją
Waga: 1
Mikstura Mniejszego Lustrzanego Odbicia
Eliksiry najczęściej można znaleźć w ceramicznych, krystalicznych, szklanych, bądź też metalowych buteleczkach lub flakonikach. Buteleczki, podobnie jak i inne pojemniki, zawierają na ogół wystarczającą ilość płynu, by korzystająca z nich osoba mogła liczyć na pożądany efekt.
ParametryPostać, która wypiła miksturę, znajduje się pod wpływem zaklęcia Mniejsze Lustrzane Odbicie
Waga: 1
Mikstura Porażającego Uścisku
Eliksiry najczęściej można znaleźć w ceramicznych, krystalicznych, szklanych, bądź też metalowych buteleczkach lub flakonikach. Buteleczki, podobnie jak i inne pojemniki, zawierają na ogół wystarczającą ilość płynu, by korzystająca z nich osoba mogła liczyć na pożądany efekt.
ParametryPostać, która wypiła miksturę, znajduje się pod wpływem zaklęcia Porażający Uścisk
Waga: 1
Mikstura Tarczy
Eliksiry najczęściej można znaleźć w ceramicznych, krystalicznych, szklanych, bądź też metalowych buteleczkach lub flakonikach. Buteleczki, podobnie jak i inne pojemniki, zawierają na ogół wystarczającą ilość płynu, by korzystająca z nich osoba mogła liczyć na pożądany efekt.
ParametryPostać, która wypiła miksturę, znajduje się pod wpływem zaklęcia Tarcza
Waga: 1
Mikstura Ochrony Przed Złem
Eliksiry najczęściej można znaleźć w ceramicznych, krystalicznych, szklanych, bądź też metalowych buteleczkach lub flakonikach. Buteleczki, podobnie jak i inne pojemniki, zawierają na ogół wystarczającą ilość płynu, by korzystająca z nich osoba mogła liczyć na pożądany efekt.
ParametryPostać, która wypiła miksturę, znajduje się pod wpływem zaklęcia Ochrona przed Złem
Waga: 1
Mikstura Ugłosowienia
Eliksiry najczęściej można znaleźć w ceramicznych, krystalicznych, szklanych, bądź też metalowych buteleczkach lub flakonikach. Buteleczki, podobnie jak i inne pojemniki, zawierają na ogół wystarczającą ilość płynu, by korzystająca z nich osoba mogła liczyć na pożądany efekt.
ParametryPostać, która wypiła miksturę, znajduje się pod wpływem zaklęcia Ugłosowienie
Waga: 1
Mikstura Świętego Przeniesienia
Mikstury są zazwyczaj przechowywane w ceramicznych, kryształowych, szklanych albo metalowych buteleczkach. Zawierają one wystarczająco dużo płynu, aby objąć swym działaniem jedną osobę.
ParametrySpecjalne:
Mądrość: +2
Zręczność: -1
Czas trwania: stały
Waga: 1
Mikstura Wzmocnienia Aury
Mikstury są zazwyczaj przechowywane w ceramicznych, kryształowych, szklanych albo metalowych buteleczkach. Zawierają one wystarczająco dużo płynu, aby objąć swym działaniem jedną osobę.
ParametryInteligencja: +1
Odporność: 1/- przeciw magii
Czas trwania: stały
Waga: 1
Mikstura Przeniesienia Życia
Mikstury są zazwyczaj przechowywane w ceramicznych, kryształowych, szklanych albo metalowych buteleczkach. Zawierają one wystarczająco dużo płynu, aby objąć swym działaniem jedną osobę.
ParametrySiła: +1
Kondycja: -1
Czas trwania: stały
Waga: 1
Mikstura Magicznego Wchłaniania
Mikstury są zazwyczaj przechowywane w ceramicznych, kryształowych, szklanych albo metalowych buteleczkach. Zawierają one wystarczająco dużo płynu, aby objąć swym działaniem jedną osobę.
ParametryOdporność: 2/- przeciw magii
Czas trwania: stały
Waga: 1
Mikstura Przeniesienia Siły
Mikstury są zazwyczaj przechowywane w ceramicznych, kryształowych, szklanych albo metalowych buteleczkach. Zawierają one wystarczająco dużo płynu, aby objąć swym działaniem jedną osobę.
ParametrySpecjalne:
+1 do Zręczności
-1 do Siły
Czas trwania: stały
Waga: 1
Mikstura Kondycji
Mikstury są zazwyczaj przechowywane w ceramicznych, kryształowych, szklanych albo metalowych buteleczkach. Zawierają one wystarczająco dużo płynu, aby objąć swym działaniem jedną osobę.
ParametrySpecjalne:
+1 do Kondycji
Czas trwania: stały
Waga: 1
Mikstura Odporności Na Magię
Mikstury są zazwyczaj przechowywane w ceramicznych, kryształowych, szklanych albo metalowych buteleczkach. Zawierają one wystarczająco dużo płynu, aby objąć swym działaniem jedną osobę.
ParametrySpecjalne:
Odporność na Magię 1/-
Czas trwania: stały
Waga: 1
Mikstura Większej Odporności
Mikstury są zazwyczaj przechowywane w ceramicznych, kryształowych, szklanych albo metalowych buteleczkach. Zawierają one wystarczająco dużo płynu, aby objąć swym działaniem jedną osobę.
ParametrySpecjalne:
Odporność na ataki sieczne 1/-
Odporność na ataki kłute 1/-
Czas trwania: stały
Waga: 1
Mikstura Odporności
Mikstury są zazwyczaj przechowywane w ceramicznych, kryształowych, szklanych albo metalowych buteleczkach. Zawierają one wystarczająco dużo płynu, aby objąć swym działaniem jedną osobę.
ParametrySpecjalne:
Odporność na ataki obuchowe 1/-
Czas trwania: stały
Waga: 1
Mikstura Zmiany Działania
Mikstury są zazwyczaj przechowywane w ceramicznych, kryształowych, szklanych albo metalowych buteleczkach. Zawierają one wystarczająco dużo płynu, aby objąć swym działaniem jedną osobę.
ParametrySpecjalne:
+1 do Charyzmy na stałe
-1 do Zręczności na stałe
Waga: 1
Mikstura Czystego Zamysłu
Wytworzono bardzo niewiele tych mikstur, a użyte przez twórców receptury zaginęły. Mikstury powstały w czasach Netherilu, na użytek wyższych rangą kapłanów. Miały za zadanie pozbawiać hartu ducha, w zamian za wzrost umiejętności kapłańskich.
ParametrySpecjalne:
-2 do Kondycji
+1 do Mądrości
Czas trwania: stały
Waga: 1
Wywar Histachii
Płyn ten, przygotowany przez jedną z kapłanek yuan-ti, jest miksturą z jadu yuan-ti oraz różnych ziół i korzeni, w tym korzenia mandragory.
ParametryIstoty ludzkie, które wypiją tę miksturę będą musiały wykonać rzut na wytrzymałość z modyfikatorem -4. Jeśli rzut zakończy się powodzeniem, osoba ta zostanie ciężko chora i wkrótce umrze, chyba że zastosowane zostanie zaklęcie Neutralizacja Trucizny lub inne antidotum. Jeśli zaś rzut zakończy się niepowodzeniem, wówczas użytkownik ulegnie transformacji do postaci yuan-ti histachii. Transformacja może zostać odwrócona jedynie przy pomocy tak potężnego zaklęcia jak Rozproszenie Magii. Proces ten jest jednak niezwykle szokujący i powoduje trwałą utratę jednego punktu inteligencji.
Istoty nieludzkie, które wypiją ten napar również muszą wykonać rzut na wytrzymałość z modyfikatorem -4. Jeśli rzut zakończy się powodzeniem postać utraci przytomność i zapadnie na śmiertelną chorobę na okres jednej tury. Natomiast ci, którym rzut się nie powiedzie zostaną poddani działaniu toksyn zawartych w miksturze i padną martwi.
Waga: 1
Zanieczyszczony Wywar Histachii
Płyn ten, przygotowany przez jedną z kapłanek yuan-ti, jest miksturą z jadu yuan-ti oraz różnych ziół i korzeni, w tym zasadzonego przez ciebie korzenia mandragory.
ParametryKażdy kto wypije ten magiczny wywar zostanie przemieniony w specjalne yuan-ti histachii na okres czterech godzin. W tym czasie zachowa on pełną sprawność umysłową i kontrolę nad swoim dobytkiem, lecz poza tym niczym nie będzie różnił się od pozostałych histachii.
Waga: 1
Niezaklęty Wywar Histachii
Płyn ten, przygotowany przez jedną z kapłanek yuan-ti, jest miksturą z jadu yuan-ti oraz różnych ziół i korzeni, w tym korzenia mandragory. Utracił już swoje właściwości magiczne oraz moc.
ParametryJeśli ten kto wypije wywar nie zdoła wykonać skutecznego rzutu na wytrzymałość, wówczas zapadnie na chorobę na okres trzech rund. W przeciwnym wypadku nie poniesie żadnych dokuczliwych konsekwencji.
Waga: 1
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz