Sierp Caernacha
Arcydruid Caernach znany był z tego, że zawsze nosił przy sobie wiele różnych magicznych przedmiotów, które w większości sam wykonał. Najsłynniejsze były jego buty "Oddech Życia", które sprawiały, że w miejscu gdzie Caernach stanął, natychmiast wyrastały kwiaty i małe drzewka. Inne przedmioty druida również były całkiem imponujące, na przykład jego srebrny sierp, który miał służyć do ścinania świętej jemioły, jak również głów nieprzyjaciół. Ta niezwykła broń jest tak naprawdę czymś pomiędzy sierpem i mieczem, a wyglądem najbardziej przypomina sejmitar. Zarówno dębowy trzonek, jak i srebrne ostrze ozdobione są pięknymi wzorami. Sierp może być użyty raz dziennie do wyznaczenia na ziemi niewielkiego koła. W miejscu tym, tuż pod powierzchnią, można znaleźć uzdrawiające jagody.
ParametryObrażenia: 1k6 + 1
Premia do ataku: +1
Umagicznienie: +1
Typ obrażeń: sieczne
Specjalne:
– Magiczna Moc: można rzucać zaklęcie Dobre Jagody 1x/dzień
Waga: 4
Wymagany atut: Broń Bojowa, Duży Miecz
Typ broni: jednoręczna
Srebrny Sierp Caernacha (Serce Furii)
Arcydruid Caernach znany był z tego, że zawsze nosił przy sobie wiele różnych magicznych przedmiotów, które w większości sam wykonał. Najsłynniejsze były jego buty "Oddech Życia", które sprawiały, że w miejscu gdzie Caernach stanął, natychmiast wyrastały kwiaty i małe drzewka. Inne przedmioty druida również były całkiem imponujące, na przykład jego srebrny sierp, który miał służyć do ścinania świętej jemioły, jak również głów nieprzyjaciół. Ta niezwykła broń jest tak naprawdę czymś pomiędzy sierpem i mieczem, a wyglądem najbardziej przypomina sejmitar. Zarówno dębowy trzonek, jak i srebrne ostrze ozdobione są pięknymi wzorami. Sierp może być użyty raz dziennie do wyznaczenia na ziemi niewielkiego koła. W miejscu tym, tuż pod powierzchnią, można znaleźć uzdrawiające jagody.
ParametryObrażenia: 1k6 + 3
Premia do ataku: +3
Umagicznienie: +3
Typ obrażeń: sieczne
Specjalne:
– Magiczna Moc: można rzucać zaklęcie Dobre Jagody 1x/dzień
Waga: 4
Wymagany atut: Broń Bojowa, Duży Miecz
Typ broni: jednoręczna
Sejmitar
Bliski krewny szabli, sejmitar, to miecz o jednosiecznym, zakrzywionym ostrzu i chronionej koszem rękojeści. Długie ostrze zwęża się ku końcowi. Pochodzenie sejmitara nie jest dobrze znane, choć jest on dość popularny w południowych regionach Zapomnianych Krain.
ParametryObrażenia: 1k6
Typ obrażeń: sieczne
Waga: 4
Wymagany atut: Broń bojowa, Duży miecz
Typ broni: jednoręczna
Sejmitar Kwasu +2
Sejmitar jest blisko związany z szablą, jednosiecznym, wygiętym mieczem z ochronną gardą. Ostrze sejmitara jest jednak bardziej zakrzywione i zwęża się w wydłużony, ostry punkt. Pochodzenie tej broni pozostaje nieznane, chociaż była bardzo popularna w południowych regionach Zapomnianych Krain.
ParametryObrażenia: 1k6 +2
Premia do ataku: +2
Umagicznienie: +2
Typ obrażeń: sieczne
Specjalne:
– Korozja: 50% szans na zadanie +1k6 obrażeń od kwasu
Waga: 4
Wymagany atut: Broń Bojowa, Duży Miecz
Typ broni: jednoręczna
Sejmitar Obrońcy +1
Sejmitar jest blisko związany z szablą, jednosiecznym, wygiętym mieczem z ochronną gardą. Ostrze sejmitara jest jednak bardziej zakrzywione i zwęża się w wydłużony, ostry punkt. Pochodzenie tej broni pozostaje nieznane, chociaż była bardzo popularna w południowych regionach Zapomnianych Krain.
ParametryObrażenia: 1k6 +1
Premia do ataku: +1
Umagicznienie: +1
Typ obrażeń: sieczne
Specjalne:
– Premia ochronna: +1
Waga: 4
Wymagany atut: Broń Bojowa, Duży Miecz
Typ broni: jednoręczna
Sejmitar Oplątania
Sejmitar jest blisko związany z szablą, jednosiecznym, wygiętym mieczem z ochronną gardą. Ostrze sejmitara jest jednak bardziej zakrzywione i zwęża się w wydłużony, ostry punkt. Pochodzenie tej broni pozostaje nieznane, chociaż była bardzo popularna w południowych regionach Zapomnianych Krain.
ParametryObrażenia: 1k6
Typ obrażeń: sieczne
Specjalne:
– Może rzucić zaklęcie Oplątanie raz dziennie
Waga: 4
Wymagany atut: Broń Bojowa, Duży Miecz
Typ broni: jednoręczna
Sejmitar: Krwawy Szlak
Sejmitar jest blisko powiązany z szablą, jednosiecznym, wygiętym mieczem z ochronną gardą. Ostrze sejmitaru jest jednak bardziej zakrzywione i zwęża się w wydłużony, ostry punkt. Pochodzenie tej broni pozostaje w większości nieznane, chociaż była bardzo popularna w południowych regionach Zapomnianych Krain.
ParametryObrażenia: 1k6
Umagicznienie: +5
Rodzaj obrażeń: sieczne
Specjalne:
– Zranienie: zadaje 5 dodatkowych punktów obrażeń na rundę przez 10 rund (wytrzymałość neguje)
– Pewne Trafienie: broń traktuje się jako +5, by mogła ranić stworzenia wrażliwe jedynie na broń magiczną
– Cięcie: +1k6 od obrażeń siecznych
Waga: 4
Wymagany atut: Broń Wojenna, Duże Miecze
Typ broni: jednoręczna
Sejmitar Obrony +5
Sejmitar jest blisko związany z szablą, jednosiecznym, wygiętym mieczem z ochronną gardą. Ostrze sejmitara jest jednak bardziej zakrzywione i zwęża się w wydłużony, ostry punkt. Pochodzenie tej broni pozostaje nieznane, chociaż była bardzo popularna w południowych regionach Zapomnianych Krain.
ParametryObrażenia: 1k6 + 5
Premia do ataku: +5
Umagicznienie: +5
Typ obrażeń: sieczne
Specjalne:
– Premia ochronna: +3
– Porażenie: +2k6 obrażeń od elektryczności
Waga: 4
Wymagany atut: Broń Bojowa, Duży Miecz
Typ broni: jednoręczna
Sejmitar Ognia Piekielnego
Sejmitar jest blisko związany z szablą, jednosiecznym, wygiętym mieczem z ochronną gardą. Ostrze sejmitara jest jednak bardziej zakrzywione i zwęża się w wydłużony, ostry punkt. Pochodzenie tej broni pozostaje nieznane, chociaż była bardzo popularna w południowych regionach Zapomnianych Krain.
ParametryObrażenia: 1k6
Umagicznienie: +5
Typ obrażeń: sieczne
Specjalne:
– Płomień: +3k6 obrażeń od ognia
– Odporność na magię 1/-
– Pewne trafienie: Broń traktuje się jako +5, by mogła ranić stworzenia wrażliwe jedynie na broń magiczną
Waga: 4
Wymagany atut: Broń Bojowa, Duży Miecz
Typ broni: jednoręczna
Sejmitar +4: Ichor
Sejmitar jest blisko związany z szablą, jednosiecznym, wygiętym mieczem z ochronną gardą. Ostrze sejmitaru jest jednak bardziej zakrzywione i zwęża się w wydłużony, ostry punkt. Pochodzenie tej broni pozostaje w większości nieznane, chociaż była bardzo popularna w południowych regionach Zapomnianych Krain.
ParametryObrażenia: 1k6 + 4
Premia do ataku: +4
Umagicznienie: +4
Typ obrażeń: sieczne
Specjalne:
– Jad: +2 punkty obrażeń od trucizny co sekundę przez 6 sekund, udany rzut na wytrzymałość neguje
Waga: 4
Wymagany atut: Broń Bojowa, Duży Miecz
Typ broni: jednoręczna
Sejmitar Wysokiej Jakości
Sejmitar jest blisko związany z szablą, jednosiecznym, wygiętym mieczem z ochronną gardą. Ostrze sejmitara jest jednak bardziej zakrzywione i zwęża się w wydłużony, ostry punkt. Pochodzenie tej broni pozostaje nieznane, chociaż była bardzo popularna w południowych regionach Zapomnianych Krain.
ParametryObrażenia: 1k6
Premia do ataku: +1
Typ obrażeń: sieczne
Waga: 4
Wymagany atut: Broń Bojowa, Duże Miecze
Typ broni: jednoręczna
Sejmitar +5
Sejmitar jest blisko związany z szablą, jednosiecznym, wygiętym mieczem z ochronną gardą. Ostrze sejmitara jest jednak bardziej zakrzywione i zwęża się w wydłużony, ostry punkt. Pochodzenie tej broni pozostaje nieznane, chociaż była bardzo popularna w południowych regionach Zapomnianych Krain.
ParametryObrażenia: 1k6 + 5
Premia do ataku: +5
Umagicznienie: +5
Typ obrażeń: sieczne
Waga: 4
Wymagany atut: Broń Bojowa, Duży Miecz
Typ broni: jednoręczna
Sejmitar +4
Sejmitar jest blisko związany z szablą, jednosiecznym, wygiętym mieczem z ochronną gardą. Ostrze sejmitara jest jednak bardziej zakrzywione i zwęża się w wydłużony, ostry punkt. Pochodzenie tej broni pozostaje nieznane, chociaż była bardzo popularna w południowych regionach Zapomnianych Krain.
ParametryObrażenia: 1k6 + 4
Premia do ataku: +4
Umagicznienie: +4
Typ obrażeń: sieczne
Waga: 4
Wymagany atut: Broń Bojowa, Duży Miecz
Typ broni: jednoręczna
Sejmitar +3
Sejmitar jest blisko związany z szablą, jednosiecznym, wygiętym mieczem z ochronną gardą. Ostrze sejmitara jest jednak bardziej zakrzywione i zwęża się w wydłużony, ostry punkt. Pochodzenie tej broni pozostaje nieznane, chociaż była bardzo popularna w południowych regionach Zapomnianych Krain.
ParametryObrażenia: 1k6 + 3
Premia do ataku: +3
Umagicznienie: +3
Typ obrażeń: sieczne
Waga: 4
Wymagany atut: Broń Bojowa, Duży Miecz
Typ broni: jednoręczna
Sejmitar +2
Sejmitar jest blisko związany z szablą, jednosiecznym, wygiętym mieczem z ochronną gardą. Ostrze sejmitara jest jednak bardziej zakrzywione i zwęża się w wydłużony, ostry punkt. Pochodzenie tej broni pozostaje nieznane, chociaż była bardzo popularna w południowych regionach Zapomnianych Krain.
ParametryObrażenia: 1k6 + 2
Premia do ataku: +2
Umagicznienie: +2
Typ obrażeń: sieczne
Waga: 4
Wymagany atut: Broń Bojowa, Duży Miecz
Typ broni: jednoręczna
Sejmitar +1
Sejmitar jest blisko związany z szablą, jednosiecznym, wygiętym mieczem z ochronną gardą. Ostrze sejmitara jest jednak bardziej zakrzywione i zwęża się w wydłużony, ostry punkt. Pochodzenie tej broni pozostaje nieznane, chociaż była bardzo popularna w południowych regionach Zapomnianych Krain.
ParametryObrażenia: 1k6 + 1
Premia do ataku: +1
Umagicznienie: +1
Typ obrażeń: sieczne
Waga: 4
Wymagany atut: Broń Bojowa, Duży Miecz
Typ broni: jednoręczna
Sejmitar Dusz +3
Na cześć Iyachtu Xvima, Madae nakazała swym najzdolniejszym płatnerzom wykonać jego sejmitar, Sejmitar Dusz. Gdy ukończono nad nim prace, Madae kazała umieścić go w rękach posągu Iyachtu Xvima, mając nadzieję, że jeśli pewnego dnia Iyachtu Xvim zmaterializuje się pod postacią jednego ze swych wcieleń, użyje zrobionej przez nią broni w boju. Sejmitar Dusz, główna broń Iyachtu Xvima, może dosłownie wyssać siły życiowe ze swych ofiar. Ogromna czarna klinga zawiera ząbkowany tylec, zawija się w zabójczy sztych i ciągnie się nieregularnie wzdłuż ostrza.
Brutalny wygląd i rozmiar kunsztownie wykonanego Sejmitaru Dusz uzupełnia złowieszczą osobowość i przerażający skowyt Iyachtu Xvima. W rękach wcielenia Iyachtu Xvima nawet ta kopia oryginalnego miecza dałaby mrocznemu bogu ogromną przewagę w bitwie – nie mówiąc już o użyciu jej przez śmiertelnika.
ParametryObrażenia: 1k6 + 3
Premia do ataku: +3
Umagicznienie: +3
Typ obrażeń: sieczne
Specjalne:
– Rozproszenie Magii: rzuca zaklęcie Rozproszenie Magii na ofiarę (udany rzut na Siłę Woli neguje)
– Wyssanie Energii: -2 do Premii do ataku / -2 do obrażeń, -10 do maks. PŻ (rzut na Siłę Woli (-2) neguje)
Waga: 5
Wymagany atut: Broń Bojowa, Duży Miecz
Typ broni: jednoręczna
Sejmitar Bezdusznych +5 (Serce Furii)
Dla uhonorowania Iyachtu Xvim, Madae rozkazała wykonać replikę używanej przez niego broni, "Sejmitaru Dusz", i nazwała go "Sejmitarem Bezdusznych". Gdy był już gotowy, włożyła go do rąk posągu Iyachtu Xvima w nadziei, że jeśli któregoś dnia zmaterializuje się w postaci jednego ze swoich strażników, będzie używał broni, którą dla niego stworzyła.
Główna broń Iyachtu Xvima, "Sejmitar Dusz", ma moc wysysania życia ze swoich ofiar, podobnie z resztą jak ta replika. Jego duże, wypolerowane ostrze z jednej strony jest ząbkowane na całej długości, a z drugiej tylko na jednej czwartej długości.
Przerażający wygląd i rozmiar tego świetnie wykonanego "Sejmitaru Bezdusznych", przepowiada pojawienie się Iyachtu Xvima i jego przerażającego, gniewnego wyrazu twarzy. W rękach sługi Iyachtu Xvima, nawet ta kopia oryginalnego miecza pozwoliłaby na uzyskanie ogromnej przewagi w czasie walki. Gdyby śmiertelnik nią władał, przewaga byłaby jeszcze większa.
ParametryObrażenia: 1k6 + 5
Premia do ataku: +5
Umagicznienie: +5
Typ obrażeń: sieczne
Specjalne:
– Rozproszenie: Rozproszenie Magii celu (rzut na siłę woli)
– Wyssanie Energii: -2 od premii do ataku / -2 od obrażeń, -10 od maksymalnych punktów życia (rzut na wytrzymałość -4)
– Korozja: prawdopodobieństwo 25% na dodatkowe +2k6 obrażenia od kwasu przy każdym uderzeniu
Waga: 5
Wymagany atut: Broń Bojowa, Duży Miecz
Typ broni: jednoręczna
Sejmitar Płomieni Bane’a
Sejmitar jest blisko związany z szablą, jednosiecznym, wygiętym mieczem z ochronną gardą. Ostrze sejmitara jest jednak bardziej zakrzywione i zwęża się w wydłużony, ostry punkt. Pochodzenie tej broni pozostaje nieznane, chociaż była bardzo popularna w południowych regionach Zapomnianych Krain.
ParametryObrażenia: 1k6
Umagicznienie: +2
Typ obrażeń: sieczne
Specjalne:
– Zguba: +2 do ataku i +2k6 +2 obrażeń przeciwko szkieletowym nieumarłym
– Płomień: 50% szans na +1k6 obrażeń od ognia
Waga: 4
Wymagany atut: Broń Bojowa, Duży Miecz
Typ broni: jednoręczna
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz