Poniżej znajdziecie czary, które znalazły się na płytach z grą, ale koniec końców nie pojawiły się w samym Tormencie.
Poziom 6
Powłoka antymagii
Poziom: 6 / Czarodziej
Zasięg: 0
Czas działania: 5 minut
Czas rzucania: 1
Obszar działania: Obszar o średnicy 30 cm na poziom
Rzut obronny: Brak
Mogą używać: Bezimienny, Dak'kon i Ignus
W paradoksalny sposób czar ten likwiduje wszelkie przejawy magii na obszarze swego działania.
Zaklęcie otacza czarodzieja magiczną powłoką, która skutecznie dezaktywuje wszelką magię i efekty czarów (łącznie z magicznymi przedmiotami). Tak więc blokuje ona działanie magii, ale z drugiej strony uniemożliwia także korzystanie z niej przez czarodzieja! Odnosi się to również do rozmaitych ataków specjalnych, takich jak zionięcia, atak spojrzeniem czy głosem. Czar trwa przez 5 minut, a magiczna kula zajmuje obszar o średnicy 30 centymetrów na każdy poziom czarodzieja.
Miejsce:
- Brak – czar ten jest niedostępny dla gracza, lecz potrafi go użyć Sebastion, Trias oraz Istota Wiekuista
Skowyt Pandemonium
Poziom: 6 / Czarodziej
Zasięg: 17 metrów
Czas działania: Specjalny
Czas rzucania: 6
Obszar działania: Promień 10 metrów lub też stożek o rozmiarach 20 x 7 metrów
Rzut obronny: Specjalny
Mogą używać: Bezimienny, Dak'kon i Ignus
Zgiełk Pandemonium zalewa wszystkich kakofonią szaleńczych dźwięków z Krainy Skowytu.
Czar ten sprawia, że z ciała maga wydobywa się Wicher Pandemonium i ogłusza przeciwników znajdujących się na ekranie. Zaklęcie może również anulować wszystkie ataki dźwiękowe przeciwników, a także odbijać pociski z normalnych broni miotających. Jeśli istota o wartości Kostek równej 2 lub mniejszej nie zdoła wykonać rzutu obronnego, zostanie obezwładniona na okres 10 do 60 minut. Stworzenia o wartości Kostek większej niż 2 (ale mniejszej od maga), które nie wykonają udanego rzutu obronnego, zostają oszołomione (identycznie jak w przypadku zastosowania czaru "Zamęt").
Miejsce:
- Brak – czar ten jest niedostępny dla gracza, lecz potrafi go użyć Burgher Tovus Giljaf w Tartarze
Poziom 7
Strażnicza opończa
Poziom: 7 / Czarodziej
Zasięg: 0
Czas działania: 50 sekund + 5 sekund na poziom
Czas rzucania: 7
Obszar działania: Rzucający
Rzut obronny: Brak
Mogą używać: Bezimienny, Dak'kon i Ignus
Czar ten jest w stanie powstrzymać wszelkie ataki fizyczne.
Zaklęcie wytwarza powłokę magicznej energii, która otacza ciało czarodzieja i odbija wszelkie ciosy przez 50 sekund + 5 sekund na poziom. Wszyscy atakujący muszą pomyślnie wykonać rzut obronny przeciwko czarom z modyfikatorem ujemnym -4, aby móc się przebić. Jeśli im się nie uda, ataki zostaną zatrzymane przez powłokę. Ponadto, w czasie trwania tego zaklęcia, czarodziej może wciąż atakować albo używać magii (czar ten likwiduje wszystkie pozostałe środki ochronne).
Poziom 8
Furia Ignusa
Poziom: 8 / Czarodziej
Zasięg: 33 metry
Czas działania: Natychmiastowy
Czas rzucania: 8
Obszar działania: 3 metry sześcienne na poziom
Rzut obronny: 1/2
Mogą używać: Ignus
Ignus przyzywa buchające, palące i parzące płomienie ze Sfery Żywiołu Ognia.
Czar ten przywołuje gwałtowną ognistą burzę, która uderza we wszystkie istoty w zasięgu wzroku zadając im 10-100 punktów obrażeń, plus dodatkowo 1 punkt na każdy poziom maga. Udany rzut obronny redukuje te obrażenia o połowę.
Miejsce:
- Brak – czar ten jest niedostępny dla gracza, lecz potrafi go użyć Ignus
Poziom 9
Pożoga
Poziom: 9 / Czarodziej
Zasięg: 17 metrów
Czas działania: 50 sekund
Czas rzucania: 9
Obszar działania: 1 istota
Rzut obronny: Specjalny
Mogą używać: Bezimienny, Dak'kon i Ignus
Ogień, ogień i jeszcze raz ogień.
Ten złowieszczy czar może rzucić na pastwę płomieni wybraną istotę, sprawiając, że co 5 sekund otrzymywać będzie ona 2-12 punktów obrażeń, bez możliwości zastosowania rzutu obronnego. Każda istota przebywająca w sąsiedztwie (w promieniu 3 metrów) również otrzyma 2-12 punktów obrażeń, z tym, że może zredukować je o połowę dzięki pomyślnie wykonanemu rzutowi obronnemu.
- Brak – czar ten jest niedostępny dla gracza, lecz potrafi go użyć Istota Wiekuista
Ognie Elizjum
Poziom: 9 / Czarodziej
Zasięg: 15 metrów
Czas działania: Natychmiastowy
Czas rzucania: 9
Obszar działania: Obszar o rozmiarach 15 x 15 metrów
Rzut obronny: 1/2
Mogą używać: Bezimienny, Dak'kon i Ignus
Ognie Elizjum rozdzierają niebo i spływają na ziemię potokiem białych płomieni. Każdy ognisty pocisk zderzając się z ziemią eksploduje w oślepiającym blasku i wytwarza płomienną falę, która uderza we wszystko, co stanie na jej drodze.
Czar ten przyzywa 8 meteorów z niebiańskiego Elizjum, które spadając na ziemię niszczą wszystkich wrogów. Każdy z meteorów zderzając się z ziemią, wybucha na obszarze o promieniu 5 metrów, powodując 5-20 punktów obrażeń u znajdujących się tam istot. Ofiara czaru otrzymuje rzut obronny w odniesieniu do każdego ognistego pocisku, który w nią trafi.
- Brak – czar ten jest niedostępny dla gracza, lecz potrafi go użyć Trias
Komentarze
Dodaj komentarz