Fabularnie
"Te spokojne ptakopodobne stworzenia żyją stadnie w Krainach Zewnętrznych. Wydają się być przyjazne, ale inną kwestią pozostaje, co będzie, gdy się je rozdrażni. Zastanawiasz się, jak smakują."
Trisza w "Planescape: Torment" jest jedynie nic nie znaczącym klimatycznym dodatkiem do Klątwy. Nie możesz nawiązać z tym ptakopodobnym stworzeniem jakiejkolwiek konwersacji. Nawet takiej, gdzie podawany jest jego opis, a później "Odejdź". Jedynie w Wewnętrznej Klątwie natkniesz się na krąg ludzi skupionych wokół dwóch walczących Trisz. Z okrzyków da się wyczytać, że mieszkańcy pozakładali się o to, która wygra. Jednak zapytani nic nie mówią o potyczce. Co ciekawe, gdy zabijesz jednego z ptaków... Drugi będzie walczył dalej z powietrzem.
Zabicie Triszy to kwestia jednego uderzenia.
Mechanicznie
Rasa | Ptakopodobny |
Płeć | Brak |
Charakter | Neutralny |
Frakcja | Brak |
Klasa | Brak |
Poziom | 0 |
PŻ | 7/7 |
XP | 15 |
Cechy | |
Siła | 9 |
Inteligencja | 9 |
Zręczność | 9 |
Mądrość | 9 |
Kondycja | 9 |
Charyzma | 9 |
Szczęście | 0 |
Klasa pancerza | |
Bazowa | 8 |
Przeciwko broniom obuchowym | 0 |
Przeciwko pociskom | 0 |
Przeciwko broniom kłującym | 0 |
Przeciwko broniom siecznym | 0 |
Rzuty obronne | |
Przeciwko śmierci | 16 |
Przeciwko berłom/laskom/różdżkom | 18 |
Przeciwko petryfikacji/polimorfii | 17 |
Przeciwko zionięciu | 20 |
Przeciwko czarom | 19 |
Odporności | |
Na ogień | 0 |
Na zimno | 0 |
Na elektryczność | 0 |
Na kwas | 0 |
Na magię | 0 |
Na magiczny ogień | 0 |
Na magiczne zimno | 0 |
Na obrażenia sieczne | 0 |
Na obrażenia kłute | 0 |
Na obrażenia obuchowe | 0 |
Na obrażenia od pocisków | 0 |
TraK0 | 20 |
Ilość ataków na rundę | 1 |
Bronie/Specjalne zdolności
- Niewidzialny Sztylet: 2-7 kłute
Przedmioty
- Brak
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz