Fabularnie
W grze "Planescape: Torment" wielokrotnie masz możliwość przedstawienia się komuś jako Adahn, a najwięcej Grabarzom. Jest to oczywiście kłamstwo, które sprawia, że twój charakter skierowuje się w stronę chaotyczności. Jednakże w świecie, gdzie słowo potężniejsze jest od miecza, żadne wypowiedziane zdanie nie pozostaje bez konsekwencji. Chcąc, nie chcąc, jeżeli będziesz nadużywał tego imienia, takowa postać naprawdę się pojawi!
Gdy co najmniej dziesięciokrotnie zmyślisz to imię, udaj się do Gospody "Pod Gorejącym Człekiem". Adahn stoi po prawej stronie od wejścia do niej i po wkroczeniu do środka zacznie się do ciebie zbliżać. Nie mów mu, że jest wytworem twojej wyobraźni, bo zniknie. Zamiast tego zadaj mu kilka pytań. Następnie pożegnaj się, a Adahn powie, że ma coś twojego. Mając poniżej 14 inteligencji i 14 mądrości możesz tylko zapytać, czy to zgubił, a dostaniesz Pierścień Adahna. Jeżeli masz jeden z tych atrybutów większy od 14, możesz powiedzieć, żeby jeszcze raz sprawdził lewy rękaw. Oprócz pierścienia dostaniesz też 250 doświadczenia. Jeżeli masz inteligencję lub mądrość powyżej 16, możesz zapytać, czy nie było z tym również jakichś pieniędzy. Otrzymasz 100 miedziaków i 500 doświadczenia. Z inteligencją bądź mądrością powyżej 17 możesz także zapytać się o zaczarowany przedmiot. Dostaniesz Sztylet Adahna i 1000 doświadczenia.
Po wszystkim twój wyimaginowany przyjaciel zniknie bez pożegnania.
Ciekawostką jest, że możesz spróbować podać imię "Adahn" Grzebiącemu Imiona, aby wpisał je na ścianę Kamienia. Jednakże ten uważa, że postać ta jest jeszcze żywa, nawet gdy odbyliśmy z nią spotkanie i zniknęła sprzed naszych oczu.
Mechanicznie
Rasa | Mieszczanin z Ula |
Płeć | Mężczyzna |
Charakter | Neutralny |
Frakcja | Brak |
Klasa | Brak |
Poziom | 0 |
PŻ | 3/3 |
XP | 15 |
Cechy | |
Siła | 17 |
Inteligencja | 13 |
Zręczność | 16 |
Mądrość | 13 |
Kondycja | 16 |
Charyzma | 13 |
Szczęście | 0 |
Klasa pancerza | |
Bazowa | 8 |
Przeciwko broniom obuchowym | 0 |
Przeciwko pociskom | 0 |
Przeciwko broniom kłującym | 0 |
Przeciwko broniom siecznym | 0 |
Rzuty obronne | |
Przeciwko śmierci | 16 |
Przeciwko berłom/laskom/różdżkom | 18 |
Przeciwko petryfikacji/polimorfii | 17 |
Przeciwko zionięciu | 20 |
Przeciwko czarom | 19 |
Odporności | |
Na ogień | 0 |
Na zimno | 0 |
Na elektryczność | 0 |
Na kwas | 0 |
Na magię | 0 |
Na magiczny ogień | 0 |
Na magiczne zimno | 0 |
Na obrażenia sieczne | 0 |
Na obrażenia kłute | 0 |
Na obrażenia obuchowe | 0 |
Na obrażenia od pocisków | 0 |
TraK0 | 20 |
Ilość ataków na rundę | 1 |
Bronie/Specjalne zdolności
- Niewidzialny Miecz: 1-6 sieczne
Przedmioty
- 100 miedziaków
- Losowy łup (niskiej jakości)
- Pierścień Adahna
- Sztylet Adahna
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz