wampir_maskarada

Zbroje

4 minuty czytania

zbroje Gorset bezbożnej kapłanki

  • KP: 5
  • Właściwości:
    • Umożliwia zapamiętanie 3 dodatkowych czarów z 1 poziomu Kapłana
    • Umożliwia zapamiętanie 2 dodatkowych czarów z 2 poziomu Kapłana
  • Waga: 5
  • Mogą używać: Nie-Sława
  • Miejsce: Dzielnica Urzędników, do kupienia u Gonkalfa w sklepie Krawieckim

To gorset, który zwykła zakładać Nie-Sława, Pani Przybytku Zaspokajania Żądz Intelektualnych. Czar wszyty w tę część garderoby, dzięki sztuce krawiecko-czarodziejskiej Gonkalfa, umożliwia Nie-Sławie zapamiętanie dwa razy więcej niż zazwyczaj czarów z poziomów 1 i 2.

zbroje Gorset niebezpiecznej misji

  • KP: 5
  • Właściwości: Przyśpiesza regenerację
  • Waga: 6
  • Mogą używać: Nie-Sława
  • Miejsce: Dzielnica Urzędników, do kupienia u Gonkalfa w sklepie Krawieckim

To jeden z wielu gorsetów, które zwykła zakładać Nie-Sława, Pani Przybytku Zaspokajania Żądz Intelektualnych. Tę część garderoby przygotował krawiec-czarodziej Gonkalf i nie zaniedbał swojego fachu! Szaty te bowiem nie tylko same się czyszczą i cerują mniejsze rozdarcia, ale do tego potrafią z wolna uleczyć Nie-Sławę z niektórych ran.

zbroje Kabat bezczelnego łotrzyka

  • KP: 4
  • Właściwości: TraK0: +1
  • Waga: 12
  • Mogą używać: Anna
  • Miejsce: Dzielnica Urzędników, do kupienia u Gonkalfa w sklepie Krawieckim

Tę solidną skórzaną zbroję skrojono bez wątpienia z myślą o kobiecie. Jej wykonanie świadczy o wysokim kunszcie rzemieślnika. Niewielkie metalowe ćwieki i taśmy starannie umieszczono na powierzchni kabata, zapewniając posiadaczce stroju znaczną, choć nie okupioną przez umniejszenie mobilności ochronę w walce. Zbroja ta wydaje się być idealnym ubiorem dla 'ognistej' wojowniczki, która przewagę w walce uzyskuje dzięki szybkości i płynności ruchów. Formuły zaklęć wszyte w kubrak przez czarodzieja-krawca Gonkalfa służą ochronie, ale pozwalają również na utrzymywanie równowagi i zadawanie bardziej precyzyjnych ciosów.

zbroje Kabat przemykającego cienia

  • KP: 6
  • Właściwości:
    • +15% do kradzieży kieszonkowej
    • +25% do krycia się
  • Waga: 8
  • Mogą używać: Anna
  • Miejsce: Dzielnica Urzędników, do kupienia u Gonkalfa w sklepie Krawieckim

To wdzianko z lekkiej skóry zostało skrojone ewidentnie z myślą o kobiecie. Wystarczy jeden rzut oka na strój, aby przekonać się, że każdy jego detal jest wykonany z najlepszej jakości materiału. Wszystko, od giętkiej, skórzanej warstwy wierzchniej począwszy a na poczwórnych szwach i jedwabnej podszewce skończywszy, głosi pean arcymistrzostwa sztuki krawieckiej. Sam mistrz czarodziejskiej sztuki krawieckiej Gonkalf wszył w podszewkę znaczną liczbę czarów tak, aby właścicielka kabata mogła łatwiej wtapiać się w cienie rzucane przez otoczenie i pozostać niepostrzeżona dla innych.

zbroje Kamizelka Anny

  • KP: 8
  • Właściwości: ---
  • Waga: 10
  • Mogą używać: Anna
  • Miejsce: Standardowa zbroja Anny

Kamizelka Anny przypomina skórzaną zbroję, ale wydaje się bardziej giętka i zapewnia większą swobodę ruchów. Nie jesteś pewien, jaka skóra posłużyła do jej wykonania, ale jest chyba dość wytrzymała. Z przodu kamizelka spięta jest trzema paskami, a wzdłuż lewej ręki umocowane są nakładające się na siebie opaski. Kiedy zajdzie potrzeba, Anna może schować w nich swoje naręczne sztylety.

zbroje Nieskalany gorset Nie-Sławy

  • KP: 5
  • Właściwości: ---
  • Waga: 5
  • Mogą używać: Nie-Sława
  • Miejsce: Standardowa zbroja Nie-Sławy

Gorset Nie-Sławy wykonany jest z wyprawionej skóry jakiegoś stworzenia. Pomimo swojego prostego i purytańskiego wręcz wyglądu, nie udaje mu się ukryć zmysłowości Sławy. Gorset nie posiada żadnych znanych mocy poza drobnymi zaklęciami, które sprawiają, że nigdy się nie brudzi, a drobne rozdarcia tkaniny są od razu naprawiane.

zbroje Szaty Grabarza

  • KP: ---
  • Właściwości:
    • Pozwalają przebrać się za Grabarza
    • Można używać jedynie w Kostnicy
  • Waga: 5
  • Mogą używać: Bezimienny
  • Miejsce: Kostnica (większość Grabarzy pozostawia je po sobie)

Ta postrzępiona toga jest zwykle noszona przez członków frakcji Grabarzy. Zalatuje stęchlizną i pleśnią i nie pasuje na ciebie zbyt dobrze. Wątpisz, aby pomogła ci ukryć tożsamość podczas bardziej szczegółowych oględzin, a na pewno nie przyda się, jeśli Grabarze będą szukać intruza.

UWAGA: Szaty Grabarza to prowizoryczne przebranie. Choć wyglądasz jakbyś był uzbrojony w sztylet, będziesz zadawał obrażenia odpowiednie dla broni, którą się posługiwałeś przed ubraniem tych szat. Jeśli w czasie noszenia przebrania zmienisz broń, zostanie ono zdjęte i trzeba będzie je ponownie założyć. Jeśli skończy się na tym, że w Kostnicy dowiedzą się o twej obecności lub wzbudzisz wrogość Grabarzy, przebranie NIE ukryje cię przed strażnikami szukającymi intruzów. Poza tym szaty są bezużyteczne poza Kostnicą.

zbroje Zbroja Łaskobójcy Vhailora

  • KP: 2
  • Właściwości: ---
  • Waga: 75
  • Mogą używać: Vhailor
  • Miejsce: Standardowa zbroja Vhailora

Ta archaiczna zbroja jest wprawiona w ruch przez energię życiową Vhailora. Na jej powierzchni widocznych jest wiele małych wgnieceń i zadrapań, ale poza tym wydaje się, że wytrzymała próbę czasu... Na pewno lepiej niż ciało Vhailora.

Naramienniki zbroi są przyozdobione ostrzami, a na piersi widoczny jest ozdobny symbol frakcji Łaskobójców (czerwony smok z rozpostartymi skrzydłami).

Zbroja jest częścią Vhailora... Zabicie Vhailora (jeśli to w ogóle możliwe) będzie najprawdopodobniej oznaczać zniszczenie zbroi.

zbroje Zerthowa zbroja Dak'kona

  • KP: 5
  • Właściwości: ---
  • Waga: 25
  • Mogą używać: Dak'kon
  • Miejsce: Standardowa zbroja Dak'kona

Ceremonialna, zerthowa zbroja Dak'kona. Zrobiona ze splecionych metalowych kółek, wykonanych z tej samej substancji, co jego miecz (jednakże w przeciwieństwie do miecza zbroja nie zmienia się wraz ze stanem umysłu posiadacza). Nosi się ją na czerwonej przeszywanicy, a w celu zwiększenia osłony rąk i górnej części ciała dodano kolczaste karwasze i naramienniki.

Zbroja Dak'kona przypomina kolczugę, jednakże jest od niej lżejsza i bardziej giętka, pozwalając mu skuteczniej władać mieczem. Zdaje się, że gdy razem używa się ostrza i zbroi, staje się ona jeszcze lżejsza i bardziej elastyczna, przypominając raczej materiał niż kolczugę. Nie wiadomo, czy jest to właściwość karacha, czy efekt magiczny pochodzący od tych dwóch przedmiotów.

Komentarze

0
·
Spoko gra

Dodaj komentarz

Wczytywanie...