Zbroje

Nazwa Obraz KP Właściwości
Waga Mogą używać Miejsce
Gorset bezbożnej kapłanki zbroje 5
  • Umożliwia zapamiętanie 3 dodatkowych czarów z 1 poziomu Kapłana
  • Umożliwia zapamiętanie 2 dodatkowych czarów z 2 poziomu Kapłana
5 Nie-Sława Dzielnica Urzędników, do kupienia u Gonkalfa w sklepie Krawieckim

To gorset, który zwykła zakładać Nie-Sława, Pani Przybytku Zaspokajania Żądz Intelektualnych. Czar wszyty w tę część garderoby, dzięki sztuce krawiecko-czarodziejskiej Gonkalfa, umożliwia Nie-Sławie zapamiętanie dwa razy więcej niż zazwyczaj czarów z poziomów 1 i 2.

Gorset niebezpiecznej misji zbroje 5 Przyśpiesza regenerację
6 Nie-Sława Dzielnica Urzędników, do kupienia u Gonkalfa w sklepie Krawieckim

To jeden z wielu gorsetów, które zwykła zakładać Nie-Sława, Pani Przybytku Zaspokajania Żądz Intelektualnych. Tę część garderoby przygotował krawiec-czarodziej Gonkalf i nie zaniedbał swojego fachu! Szaty te bowiem nie tylko same się czyszczą i cerują mniejsze rozdarcia, ale do tego potrafią z wolna uleczyć Nie-Sławę z niektórych ran.

Kabat bezczelnego łotrzyka zbroje 4 TraK0: +1
12 Anna Dzielnica Urzędników, do kupienia u Gonkalfa w sklepie Krawieckim

Tę solidną skórzaną zbroję skrojono bez wątpienia z myślą o kobiecie. Jej wykonanie świadczy o wysokim kunszcie rzemieślnika. Niewielkie metalowe ćwieki i taśmy starannie umieszczono na powierzchni kabata, zapewniając posiadaczce stroju znaczną, choć nie okupioną przez umniejszenie mobilności ochronę w walce. Zbroja ta wydaje się być idealnym ubiorem dla 'ognistej' wojowniczki, która przewagę w walce uzyskuje dzięki szybkości i płynności ruchów. Formuły zaklęć wszyte w kubrak przez czarodzieja-krawca Gonkalfa służą ochronie, ale pozwalają również na utrzymywanie równowagi i zadawanie bardziej precyzyjnych ciosów.

Kabat przemykającego cienia zbroje 6
  • +15% do kradzieży kieszonkowej
  • +25% do krycia się
8 Anna Dzielnica Urzędników, do kupienia u Gonkalfa w sklepie Krawieckim

To wdzianko z lekkiej skóry zostało skrojone ewidentnie z myślą o kobiecie. Wystarczy jeden rzut oka na strój, aby przekonać się, że każdy jego detal jest wykonany z najlepszej jakości materiału. Wszystko, od giętkiej, skórzanej warstwy wierzchniej począwszy a na poczwórnych szwach i jedwabnej podszewce skończywszy, głosi pean arcymistrzostwa sztuki krawieckiej. Sam mistrz czarodziejskiej sztuki krawieckiej Gonkalf wszył w podszewkę znaczną liczbę czarów tak, aby właścicielka kabata mogła łatwiej wtapiać się w cienie rzucane przez otoczenie i pozostać niepostrzeżona dla innych.

Kamizelka Anny zbroje 8 ---
10 Anna Standardowa zbroja Anny

Kamizelka Anny przypomina skórzaną zbroję, ale wydaje się bardziej giętka i zapewnia większą swobodę ruchów. Nie jesteś pewien, jaka skóra posłużyła do jej wykonania, ale jest chyba dość wytrzymała. Z przodu kamizelka spięta jest trzema paskami, a wzdłuż lewej ręki umocowane są nakładające się na siebie opaski. Kiedy zajdzie potrzeba, Anna może schować w nich swoje naręczne sztylety.

Nieskalany gorset Nie-Sławy zbroje 5 ---
5 Nie-Sława Standardowa zbroja Nie-Sławy

Gorset Nie-Sławy wykonany jest z wyprawionej skóry jakiegoś stworzenia. Pomimo swojego prostego i purytańskiego wręcz wyglądu, nie udaje mu się ukryć zmysłowości Sławy. Gorset nie posiada żadnych znanych mocy poza drobnymi zaklęciami, które sprawiają, że nigdy się nie brudzi, a drobne rozdarcia tkaniny są od razu naprawiane.

Szaty Grabarza zbroje ---
  • Pozwalają przebrać się za Grabarza
  • Można używać jedynie w Kostnicy
5 Bezimienny Kostnica (większość Grabarzy pozostawia je po sobie)

Ta postrzępiona toga jest zwykle noszona przez członków frakcji Grabarzy. Zalatuje stęchlizną i pleśnią i nie pasuje na ciebie zbyt dobrze. Wątpisz, aby pomogła ci ukryć tożsamość podczas bardziej szczegółowych oględzin, a na pewno nie przyda się, jeśli Grabarze będą szukać intruza.

UWAGA: Szaty Grabarza to prowizoryczne przebranie. Choć wyglądasz jakbyś był uzbrojony w sztylet, będziesz zadawał obrażenia odpowiednie dla broni, którą się posługiwałeś przed ubraniem tych szat. Jeśli w czasie noszenia przebrania zmienisz broń, zostanie ono zdjęte i trzeba będzie je ponownie założyć. Jeśli skończy się na tym, że w Kostnicy dowiedzą się o twej obecności lub wzbudzisz wrogość Grabarzy, przebranie NIE ukryje cię przed strażnikami szukającymi intruzów. Poza tym szaty są bezużyteczne poza Kostnicą.

Zbroja Łaskobójcy Vhailora zbroje 2 ---
75 Vhailor Standardowa zbroja Vhailora

Ta archaiczna zbroja jest wprawiona w ruch przez energię życiową Vhailora. Na jej powierzchni widocznych jest wiele małych wgnieceń i zadrapań, ale poza tym wydaje się, że wytrzymała próbę czasu... Na pewno lepiej niż ciało Vhailora.

Naramienniki zbroi są przyozdobione ostrzami, a na piersi widoczny jest ozdobny symbol frakcji Łaskobójców (czerwony smok z rozpostartymi skrzydłami).

Zbroja jest częścią Vhailora... Zabicie Vhailora (jeśli to w ogóle możliwe) będzie najprawdopodobniej oznaczać zniszczenie zbroi.

Zerthowa zbroja Dak'kona zbroje 5 ---
25 Dak'kon Standardowa zbroja Dak'kona

Ceremonialna, zerthowa zbroja Dak'kona. Zrobiona ze splecionych metalowych kółek, wykonanych z tej samej substancji, co jego miecz (jednakże w przeciwieństwie do miecza zbroja nie zmienia się wraz ze stanem umysłu posiadacza). Nosi się ją na czerwonej przeszywanicy, a w celu zwiększenia osłony rąk i górnej części ciała dodano kolczaste karwasze i naramienniki.

Zbroja Dak'kona przypomina kolczugę, jednakże jest od niej lżejsza i bardziej giętka, pozwalając mu skuteczniej władać mieczem. Zdaje się, że gdy razem używa się ostrza i zbroi, staje się ona jeszcze lżejsza i bardziej elastyczna, przypominając raczej materiał niż kolczugę. Nie wiadomo, czy jest to właściwość karacha, czy efekt magiczny pochodzący od tych dwóch przedmiotów.

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
 
Wczytywanie...