Jeżeli w miejscu, w którym znaleźć można dany kolczyk, znajduje się "---", oznacza to, że jest on powszechnie dostępny w sklepach bądź można znaleźć go często w różnych lokacjach.
Antyczny miedziany kolczyk (Pusty)
- Waga: 0
- Właściwości: ---
- Mogą używać: Wszyscy
- Miejsce: Kostnica – Drugie Piętro, poprzez oględziny Zombiego #79 dowiemy się, jak otworzyć kolczyk
Po wewnętrznej stronie tego starożytnego miedzianego kolczyka znajduje się szereg rowków. Choć wydaje się, że nie ma sposobu, by go założyć, można go rozpiąć, wsadzając paznokieć w trzeci rowek od góry i naciskając.
Pozwoli to nie tylko na założenie kolczyka, ale spowoduje również otwarcie schowka, gdzie można umieszczać wiadomości i małe przedmioty. Z tego powodu kolczyk ten może być więcej warty dla kupca.
Antyczny miedziany kolczyk (Zamknięty)
- Waga: 0
- Właściwości: ---
- Mogą używać: Wszyscy
- Miejsce: Kostnica – Pierwsze Piętro, jedna z szafek
Ten miedziany kolczyk wygląda na rzecz bardzo starą. Co ciekawe i osobliwe, nie ma przy nim żadnego haczyka, czy jakiegoś innego elementu, który pozwalałby na wsadzenie go w małżowinę uszną. Wewnętrzna część kolczyka pokryta jest ciągami dziwnych rowków. Może więc tutaj kryje się tajemnica jego zastosowania? Trzeba to zbadać w przyszłości.
UWAGA: Jeżeli kiedykolwiek będziesz miał możliwość dalszego sprawdzenia jakiegoś przedmiotu czy też będzie przeprowadzał działanie z zastosowaniem tego przedmiotu poza ekranem głównym, na tym ekranie sprawdzania pojawi się dla tego przedmiotu przycisk "Użyj". Przycisk ten pozwoli ci na użycie przedmiotu za pośrednictwem ekranu dialogowego. Jeżeli będziesz chciał później przyjrzeć się rowkom kolczyka, wybierz przycisk "Użyj" z dołu ekranu.
Bursztynowe kolczyki
- Waga: 0
- Właściwości:
- +2 do Klasy Pancerza
- Umożliwiają zapamiętanie 2 dodatkowych czarów z 1 poziomu Maga
- Mogą używać: Bezimienny (Mag)
- Miejsce: Plac Szmaciarzy, Chata znachorki, po wykonaniu wszystkich zadań dla Mebbet
Kolczyki te wykonano ze stwardniałego soku roślinnego z ostropnącza. Surowiec, o ile poprawnie przygotowany, może przyjmować potężne czary ochronne.
Kłujący kolczyk
- Waga: 0
- Właściwości:
- +2 do Klasy Pancerza
- +2 do Klasy Pancerza przeciw broniom kłującym
- Mogą używać: Wszyscy
- Miejsce: ---
Kolczyk ten został wykonany ze stwardniałego pancerza larwopodobnego stworzenia. Pancerz zaimpregnowano jakimś szklistym tworzywem, które nadaje mu niepokojąco "żywy" wygląd. Zapięcie, które przechodzi przez ucho, wygląda, jakby było częścią larwy, na przykład żądłem albo czułkiem.
Aby uaktywnić moc kolczyka, nosząca go osoba musi nakłuć swój kciuk "żądłem." Dzięki temu kolczyk dopasuje się do nowego właściciela. Po "przebudzeniu", będzie pomagał chronić swego posiadacza przed atakami, sprawiając, że jego skóra nabierze wytrzymałości i siły pancerza larwy.
Kolczyk Anarchisty #1
- Waga: 0
- Właściwości: +1 do Charyzmy
- Mogą używać: Bezimienny
- Miejsce: Niższa Dzielnica, do kupienia w Magazynie u Konalla po dołączeniu do Anarchistów
To jeden z czterech kolczyków, z których każdy posiada swoje specjalne właściwości. Stworzono je, by ich posiadacz mógł ujść uwadze prawa lub przekonać inne osoby do niesienia pomocy Anarchistom. Warto zauważyć, że kolczyki te, choć przydatne, raczej wyraźnie pokazują przynależność do Ligi Rewolucyjnej.
Ten akurat kolczyk sprawia, że jego posiadacz staje się bardziej atrakcyjny, przekonujący i może łatwiej infiltrować warownie aroganckiej władzy.
Kolczyk Anarchisty #2
- Waga: 0
- Właściwości: Przywołuje czar: "Ociemniałość"
- Mogą używać: Bezimienny
- Miejsce: Niższa Dzielnica, do kupienia w Magazynie u Konalla po dołączeniu do Anarchistów
To jeden z czterech kolczyków, z których każdy posiada swoje specjalne właściwości. Stworzono je, by ich posiadacz mógł ujść uwadze prawa lub przekonać inne osoby do niesienia pomocy Anarchistom. Warto zauważyć, że kolczyki te, choć przydatne, raczej wyraźnie pokazują przynależność do Ligi Rewolucyjnej.
Ten akurat kolczyk pozwala na oślepienie przeciwnika. Używaj go ostrożnie.
Kolczyk Anarchisty #3
- Waga: 0
- Właściwości: Odporność na panikę
- Mogą używać: Bezimienny
- Miejsce: Niższa Dzielnica, do kupienia w Magazynie u Konalla po dołączeniu do Anarchistów
To jeden z czterech kolczyków, z których każdy posiada swoje specjalne właściwości. Stworzono je, by ich posiadacz mógł ujść uwadze prawa lub przekonać inne osoby do niesienia pomocy Anarchistom. Warto zauważyć, że kolczyki te, choć przydatne, raczej wyraźnie pokazują przynależność do Ligi Rewolucyjnej.
Ten akurat kolczyk sprawia, że jego posiadacz zachowuje czysty umysł, mimo przerażenia wywoływanego przez wrogów.
Kolczyk Anarchisty #4
- Waga: 0
- Właściwości: Przywołuje czar: "Uspokojenie"
- Mogą używać: Bezimienny
- Miejsce: Niższa Dzielnica, do kupienia w Magazynie u Konalla po dołączeniu do Anarchistów
To jeden z czterech kolczyków, z których każdy posiada swoje specjalne właściwości. Stworzono je, by ich posiadacz mógł ujść uwadze prawa lub przekonać inne osoby do niesienia pomocy Anarchistom. Warto zauważyć, że kolczyki te, choć przydatne, raczej wyraźnie pokazują przynależność do Ligi Rewolucyjnej.
Ten akurat kolczyk pozwala jego posiadaczowi na obezwładnienie przeciwnika za pomocą mentalnego uderzenia, sprawiając, że przeciwnik będzie osłabiony i podatny na ciosy.
Kolczyk Grabarza
- Waga: 0
- Właściwości:
- +30% Odporności na zimno
- +30% Odporności na magiczne zimno
- +30% Odporności na ogień
- +30% Odporności na magiczny ogień
- +2 do rzutu obronnego przeciwko magii śmierci
- Mogą używać: Grabarze
- Miejsce: Północno wschodnia część Ula, do kupienia u Emorika w Karczmie "Proch do prochu" po dołączeniu do Grabarzy
Kolczyk czuć zapachem popiołu i kurzu, a w dotyku jest lodowato zimny. Kiedy się go ubierze, chroni noszącą go osobę przed ekstremalnymi temperaturami, dając tym samym częściową odporność na zimno i gorąco. Co więcej, kolczyk chroni również przed zaklęciami atakującymi umysł i ciało, w tym – paraliżem i magią śmierci.
Kolczyk jest znakiem przynależności do frakcji Grabarzy i może być noszony jedynie przez jej członków. Plotki mówią, że pomaga im przytępić postrzeganie świata zewnętrznego.
Kolczyk Reguły Trójek
- Waga: 0
- Właściwości: Pomniejsze błogosławieństwo miedzi
- Mogą używać: Wszyscy
- Miejsce: Kostnica – Pierwsze Piętro, Zombie #1201
Ten mały kolczyk otrzymałeś po odpowiednim wygięciu kartki wyciągniętej z ust jednego z chodzących trupów w Kostnicy. Kolczyk jest piękny, ale poza swoją urodą przypomina ci jedynie o tym, jak dziwny jest świat, w którym się przebudziłeś.
Ten kolczyk został obłożony pomniejszym błogosławieństwem przez jednego z bogów bogactwa w jakimś zapyziałym świecie pierwszej sfery. Kiedy trzyma się go w dłoni i wyszepcze słowo "miedź," da on swemu posiadaczowi 33 sztuki miedzi. Błogosławieństwa tego można użyć trzykrotnie, po czym moc jego zostaje wyczerpana.
Kolczyki Nie-Sławy
- Waga: 0
- Właściwości:
- +1 do wszystkich rzutów obronnych
- +5% Odporności na Magię
- Mogą używać: Kobiety
- Miejsce: Standardowe kolczyki Nie-Sławy
Są to kolczyki Nie-Sławy. Zapewniają nikłą ochronę przed czarami i innymi rodzajami magii oraz (jak prawie wszystkie inne rzeczy) świetnie na niej wyglądają.
Kolczyki ze spiętych zębów
- Waga: 0
- Właściwości: +5% do Otwierania Zamków
- Mogą używać: Złodzieje
- Miejsce:
- Standardowe kolczyki Anny
- Kamienica Zbójców, Sybilla
Sama myśl, że Anna mogłaby nosić coś tylko dla ozdoby, sprawia, że nabierasz podejrzeń co do tych kolczyków.
Po dokładniejszym zbadaniu odkrywasz, że te metalowe kolczyki są tak naprawdę kilkoma znakomicie wykonanymi wytrychami. W razie potrzeby można je odczepić i otworzyć nimi oporny zamek.
UWAGA: Kolczyki te zwiększają umiejętność otwierania zamków tylko wtedy, gdy są założone.
Kolczyk karmazynowej kuli
- Waga: 0
- Właściwości:
- +10% Odporności na ogień
- +5% Odporności na magiczny ogień
- Mogą używać: Wszyscy oprócz Ignusa
- Miejsce:
- Niższa Dzielnica, do kupienia u Mikki w Lombardzie
- Dzielnica Urzędników, jedna z trumien w PodSigil
Mały czerwony klejnot wprawiony w kolczyk działa jak gąbka wchłaniająca ciepło, chroniąc noszącą go osobę przed ogniem. Kiedy tylko jego posiadacz zostanie wystawiony na działanie ognia, klejnot wchłonie w siebie część żaru.
Mówi się, że wewnątrz każdego takiego kolczyka znajduje się mefit, tak wygłodniały gorąca, że pochłonie każdy płomień znajdujący się w pobliżu. Nigdy tego nie udowodniono, ponieważ tak naprawdę nikomu nie zależy na tym, żeby zbadać tę sprawę.
Miedziany kolczyk
- Waga: 0
- Właściwości: ---
- Mogą używać: Wszyscy
- Miejsce: ---
To zwyczajne miedziane kółeczko wygląda, jakby było ofiarą podnieconego kochanka... Lub czegoś lubiącego zjadać metal... Jest bowiem wygięte w jedną stronę i nosi ślady zębów.
Obsydianowy kolczyk
- Waga: 0
- Właściwości: +10% do krycia się
- Mogą używać: Złodzieje
- Miejsce: Ul część północno zachodnia, Nestor w Zajeździe po odzyskaniu jego widelca
Ten mały kolczyk wykonano z polerowanego obsydianu. Pomimo gładkości powierzchni, nie odbija w ogóle światła.
Powszechnie znany jest jako "najlepszy przyjaciel łotrzyka." Czarny klejnot, z którego wykonano kolczyk, posiada magiczną właściwość pochłaniania światła. Dzięki temu nosząca go osoba może łatwiej poruszać się niewykryta w ciemności.
Srebrny kolczyk
- Waga: 0
- Właściwości: ---
- Mogą używać: Wszyscy
- Miejsce: ---
To zwyczajne srebrne kółeczko ma na powierzchni ledwie widoczny grawerunek, ale nie możesz ustalić jakiego wzoru.
Srebrny kolczyk
- Waga: 0
- Właściwości: ---
- Mogą używać: Wszyscy
- Miejsce: Południowo wschodnia część Ula, do wyłudzenia u Pijanej Ladacznicy
To mały, srebrny kolczyk jaki wyciągnąłeś od pijanej nierządnicy przy Gospodzie "Pod Gorejącym Człekiem".
Złoty kolczyk
- Waga: 0
- Właściwości: ---
- Mogą używać: Wszyscy
- Miejsce: ---
Ten zwykły złoty wisiorek przyozdabiał pewnie kiedyś ucho jakiegoś szlachcica.
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz