Gdy powrócisz z Tartaru do Sigil, udaj się do Wieży Oblężniczej w Niższej Dzielnicy. Porozmawiaj z Pieścimetalem, po czym się pożegnaj. Golem poprosi cię, abyś go uwolnił. Aby to zrobić, potrzebujesz Kostki Modrona. Daj mu ją, a on obdaruje cię Ostrzem entropii. Uwalniając taką niszczycielską siłę, wymierzoną w Wieloświat, twój charakter przesunie się w stronę Chaotycznie Złego.
Mankamentem ostrza jest to, że musisz posiadać przynajmniej jeden punkt biegłości w danym rodzaju broni, w który chcesz je przeistoczyć.
- Obrażenia: 3-23, sieczne
- Umagicznienie: +2
- TraK0: +2
- Szybkość: 7
- Waga: 7
- Biegłość: Bronie sieczne
- Może być używane jedynie przez Wojowników
Ten dziwny przedmiot wszedł w twe posiadanie, kiedy oddałeś Kostkę Modrona żelaznemu golemowi w wieży oblężniczej. Wygląda jak mały sztylet, ale gdy na niego patrzysz, ostrze zwija się i wygina, jak gdyby chciało się wyrwać z ograniczeń swego kształtu.
Wygląda na to, że przedmiot został wykonany z żelaza, srebra i wielu innych metali. Czasem stapiają się w jedno, a czasem schodzą w głąb ostrza, by po chwili pojawić się ponownie.
Gdy położysz już swoje łapska na ostrzu, możesz jeden raz przeistoczyć je w jedną z czterech broni. Poniżej masz ich statystyki, dzięki którym sam możesz zdecydować. Aby nie mnożyć niepotrzebnie okienek w tabelce, podam tylko te cechy sztyletu, które się zmieniają. Cała reszta jest identyczna, jak w broni przedstawionej powyżej.
Biegłość | Obrażenia | Szybkość | Waga | Mogą używać |
---|---|---|---|---|
Maczugi | 3-23, obuchowe | 7 | 12 | Wojownicy |
Młoty | 3-23, obuchowe | 1 | 1 | Wojownicy |
Pięści | 3-23, sieczne | 1 | 2 | Wojownicy i Złodzieje |
Topory | 3-23, sieczne | 7 | 7 | Wojownicy |
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz