Ostrze entropii

1 minuta czytania

Gdy powrócisz z Tartaru do Sigil, udaj się do Wieży Oblężniczej w Niższej Dzielnicy. Porozmawiaj z Pieścimetalem, po czym się pożegnaj. Golem poprosi cię, abyś go uwolnił. Aby to zrobić, potrzebujesz Kostki Modrona. Daj mu ją, a on obdaruje cię Ostrzem entropii. Uwalniając taką niszczycielską siłę, wymierzoną w Wieloświat, twój charakter przesunie się w stronę Chaotycznie Złego.

Mankamentem ostrza jest to, że musisz posiadać przynajmniej jeden punkt biegłości w danym rodzaju broni, w który chcesz je przeistoczyć.

ostrze entropii
Ostrze entropii
  • Obrażenia: 3-23, sieczne
  • Umagicznienie: +2
  • TraK0: +2
  • Szybkość: 7
  • Waga: 7
  • Biegłość: Bronie sieczne
  • Może być używane jedynie przez Wojowników

Ten dziwny przedmiot wszedł w twe posiadanie, kiedy oddałeś Kostkę Modrona żelaznemu golemowi w wieży oblężniczej. Wygląda jak mały sztylet, ale gdy na niego patrzysz, ostrze zwija się i wygina, jak gdyby chciało się wyrwać z ograniczeń swego kształtu.

Wygląda na to, że przedmiot został wykonany z żelaza, srebra i wielu innych metali. Czasem stapiają się w jedno, a czasem schodzą w głąb ostrza, by po chwili pojawić się ponownie.


Gdy położysz już swoje łapska na ostrzu, możesz jeden raz przeistoczyć je w jedną z czterech broni. Poniżej masz ich statystyki, dzięki którym sam możesz zdecydować. Aby nie mnożyć niepotrzebnie okienek w tabelce, podam tylko te cechy sztyletu, które się zmieniają. Cała reszta jest identyczna, jak w broni przedstawionej powyżej.

Biegłość Obrażenia Szybkość Waga Mogą używać
Maczugi 3-23, obuchowe 7 12 Wojownicy
Młoty 3-23, obuchowe 1 1 Wojownicy
Pięści 3-23, sieczne 1 2 Wojownicy i Złodzieje
Topory 3-23, sieczne 7 7 Wojownicy

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...