Wszystkie tatuaże oprócz Numeru Ku'u Yina znaleźć można w południowo wschodniej części Ula w Salonie tatuażu Upadłego.
Numer Ku'u Yina
- Właściwości: Ochrona przed Chaotycznymi istotami
- Mogą używać: Wszyscy oprócz Chaotycznych
- Warunek: Zakopana Wioska, Ku'u Yin, po wykonaniu dla niego zadania
To tatuaż liczby, zawiłe połączenie ciała i barwnika. Kiedy się go trzyma, szamoce się, jakby szukał sobie miejsca. Jest to numer Ku'u Yina, osobisty identyfikator promieniujący Prawem. Po użyciu, tatuaż przechodzi na skórę noszącej go osoby i chroni przed atakami ze strony silnie chaotycznych istot. Nie może go używać postać o chaotycznym charakterze.
Sznyt Kolczastych Aniołów
- Właściwości: Przywołuje czar: "Ochrona przez złem"
- Mogą używać: Wszyscy oprócz Złych
- Warunek: Po udzieleniu pomocy Kolczastym Aniołom w Alei Niebezpiecznych Węgłów
Tatuaż ten przypomina pomoc, jaką udzieliłeś Kolczastym Aniołom w Alei Niebezpiecznych Węgłów. Twoja walka ze złem w samym sercu Alei daje ci teraz ochronę przed osobami o nikczemnych sercach.
Tatuaż Anarchistów
- Właściwości: Wywołuje zamęt
- Mogą używać: Wszyscy
- Warunek: Po dołączeniu do frakcji Anarchistów
Tatuaż ten składa się z czterech symboli Ligi Rewolucyjnej. Noszenie go otwarcie nie jest najlepszym pomysłem.
Liga Rewolucyjna wierzy, że należy obalić wszystkie istniejące struktury, a jej członkowie poświęcają się temu właśnie zadaniu. Są naturalnymi wrogami prawie wszystkich innych frakcji, tak więc muszą działać szybko, jeśli zostaną zidentyfikowani. Kłopot leży w tym, że osoba nosząca ten tatuaż natychmiast jest rozpoznawana jako Anarchista. Przedstawiciele władzy widzą w tym problem.
Tatuaż wywołuje zamęt wśród wrogów Anarchistów. Trwa on maksymalnie 30 sekund.
Tatuaż Anny
- Właściwości:
- +1 do zręczności
- -1 do charyzmy
- -1 do mądrości
- +3% do kradzieży kieszonkowych
- +3% do krycia się
- +3% do otwierania zamków
- +3% do wykrywania pułapek
- Mogą używać: Bezimienny (Złodziej)
- Warunek: Jeżeli Anna jest w drużynie
Chyba w jakiś sposób udziela ci się towarzystwo Anny, ponieważ dzięki temu tatuażowi odnajdujesz w sobie nieco z gracji i zręczności tego sprytnego pół-diablęcia, a więc cech właściwym wykwalifikowanym złodziejom. Niestety zjawisko to ma również strony negatywne, bo razem ze złodziejskimi umiejętnościami przejmujesz od Anny cząstkę jej impulsywności i bezczelności, a to z kolei sprawia, że twoja Charyzma i Mądrość obniżają się.
Tatuaż Avernusa
- Właściwości:
- +33% do odporności na ogień
- +33% do odporności na magiczny ogień
- Odporność na panikę
- Mogą używać: Wszyscy
- Warunek: Po rozmowie ze Słupem Czaszek w Baator
Tatuaż ten ukazuje twoją podróż do Avernusa, pierwszej warstwy Baator. Sięga do pozostałości popiołu i ognia ze Sfery, które wciąż znajdują się w twojej skórze. W ten sposób zapewnia ci osłonę przed wszystkimi rodzajami ognia i strachu.
Tatuaż celności
- Właściwości: TraK0: +1
- Mogą używać: Wszyscy
- Warunek: Brak
Tatuaż ten przedstawia dwa koncentryczne pierścienie, z wewnątrz których promieniuje światło. Kiedy naniesie się go na skórę, u noszącej go osoby poprawi się ocena odległości oraz poczucie równowagi, przez co jej ataki będą celniejsze.
Tatuaż cichych monet
- Właściwości:
- Po użyciu dodaje punkty doświadczenia
- Po użyciu trwale zwiększa kradzieże kieszonkowe o 3%
- Noszony zwiększa kradzieże kieszonkowe o 5%
- Mogą używać: Bezimienny (Złodziej)
- Warunek: Po przyniesieniu Upadłemu swojej ręki z Katakumb Łkających Kamieni
Tatuaż ten znalazłeś razem z odciętym ramieniem w Krypcie Rozczłonkowanych. Najwyraźniej tatuaż ten to świadectwo jakiejś niemiłej przygody, jakiej zaznałeś w którymś z twoich poprzednich żywotów. Znaki i symbole składające się na tatuaż wiele ci nie mówią, ale wydają się budzić w tobie wspomnienia dawnych czasów, kiedy pędziłeś w Sigil życie złodzieja, aż któregoś dnia złapano cię i zawleczono na śmierć do Katakumb.
Jeśli zdecydujesz się na taki tatuaż, sprawi on, że ogarną cię fragmenty wspomnień z czasów twojego pobytu w katakumbach, co da ci możliwość skorzystania z doświadczenia, zgromadzonego w dawnym życiu. Ponadto na stałe wzrośnie poziom twojej umiejętności kradzieży kieszonkowych. Zjawisko takie może zajść tylko raz, ale nawet później, o ile tatuaż będzie obudzony, twój bonus umiejętności dokonywania kradzieży kieszonkowych utrzyma się.
Tatuaż cieni
- Właściwości:
- Przywołuje czar: "Całun cieni"
- Po użyciu dodaje punkty doświadczenia
- Mogą używać: Złodzieje
- Warunek: Po uzyskaniu co najmniej 100 procent w Skradaniu Się
Tatuaż ten ukazuje twoje mistrzostwo w skradaniu się, sprawiając, że dla swoich wrogów jesteś niczym cień. Choć z osłony całunu możesz skorzystać pewną ograniczoną ilość razy, to po przywołaniu mocy tatuażu jesteś w stanie przez chwilę zajrzeć w naturę cieni i ciemności. Dzięki temu otrzymujesz niewielką dodatkową liczbę punktów doświadczenia.
Po zużyciu "Całunu cieni," tatuaż znika.
Tatuaż cmentarzy Es-Annon
- Właściwości:
- +2 do rzutów obronnych przeciw magii śmierci
- +2 do bazowych PŻ
- Mogą używać: Wszyscy
- Warunek: Po znalezieniu dla Opłakującego Es-Annon grobowca dla miasta
Tatuaż ten okaże się być może jedyną żywą pamiątką po słynnym Es-Annonie. Albowiem kiedy Opłakujący Es-Annon pomrą ze starości i chorób, już tylko ich samotne groby będą przypominać o tragedii kwitnącego niegdyś grodu. Lecz mogiły marną są pożywką dla ludzkiej wyobraźni. Tatuaż w swojej symbolice odwołuje się do cierpień Opłakujących i posługuje się ich bólem jako tarczą przed wszelkimi obrażeniami. Innymi słowy tatuaż ten próbuje uchronić innych od żałosnego losu Opłakujących Es-Annon.
Tatuaż czarnokolcego labiryntu
- Właściwości: Przywołuje czar: "Czarnokolce przekleństwo"
- Mogą używać: Bezimienny (Mag)
- Warunek: Jeżeli jesteś Magiem i powróciłeś z Labiryntu Raveli
Ten tatuaż przypomina ci o przeżyciach we wnętrzu czarnokolcego labiryntu Raveli i przywraca ci to okropne uczucie, jakie ogarnęło cię, kiedy usiłowałeś wezwać moce mieszkające w gąszczu. Dzięki temu tatuażowi możesz ponownie wezwać tę moc na ograniczony okres czasu i użyć jej przeciwko twoim wrogom. Wygląda na to, że twoi nieprzyjaciele są również nieprzyjaciółmi Raveli.
Ten tatuaż ma ograniczony zasób mocy, więc kiedy moc wyczerpie się, tatuaż zniknie.
Tatuaż czarnokolcego wezwania
- Właściwości: Przywołuje czar: "Czarnokolca tarcza"
- Mogą używać: Bezimienny (Mag)
- Warunek: Jeżeli jesteś Magiem i powróciłeś z Labiryntu Raveli
Ten tatuaż przypomina ci o przeżyciach we wnętrzu czarnokolcego labiryntu Raveli i przywraca ci to okropne uczucie, jakie ogarnęło cię, kiedy usiłowałeś wezwać moce mieszkające w gąszczu ... A Trigitowie odpowiedzieli na twoje wezwanie... Na swój własny sposób, co wywarło duże wrażenie na Raveli. Dzięki temu tatuażowi możesz ponownie wezwać tę moc na ograniczony okres czasu i posłużyć się nią do obrony w walce z nieprzyjaciółmi. Wygląda na to, że twoi nieprzyjaciele są również nieprzyjaciółmi Raveli, A TAKŻE nieprzyjaciółmi Trigitów.
Ten tatuaż ma ograniczony zasób mocy, więc kiedy moc wyczerpie się, tatuaż zniknie.
Tatuaż czaszki
- Właściwości:
- Tymczasowo:
- +1 do rzutów obronnych przeciw paraliżowi
- +1 do szczęścia
- Noszony:
- +1 do charyzmy
- -1 do mądrości
- Tymczasowo:
- Mogą używać: Bezimienny
- Warunek: Jeżeli Morte jest w drużynie
To prawda, że bardzo trudno jest uznać Mortego za idealnego kompana, ale, pominąwszy wszystkie jego wady, Morte sprawia, że czujesz się jakby bardziej rezolutny i labirynt ulic Sigil wydaje ci się jakby mniej obcy. Tatuaż ten umacnia takie odczucia, dodając +1 punkt twojej Charyzmie oraz, o ile tatuaż jest wywołany, przysporzy ci także nieco szczęścia Mortego i jego niesamowitej wręcz umiejętności wychodzenia obronną ręką (czy też raczej obronną czaszką) z sytuacji, które na pierwszy rzut oka powinny go zbić z tropu i ukrócić jego paplaninę (jak na przykład paraliż albo oszołomienie). Niestety, nie ma róży bez kolców, bo taki stan umysłu powoduje jednocześnie osłabienie twojej Mądrości, co w przypadku Mortego jest raczej usprawiedliwione i zrozumiałe, bo jako fruwająca czaszka nie ma zbyt dużo do stracenia.
Tatuaż ten może przysparzać ci szczęścia w rozlicznych przygodach, ale jego czas działania jest ograniczony. Jednakże, kiedy jego siła się wyczerpie, poziom Charyzmy podniesiony za sprawą tatuażu nie spadnie.
Tatuaż Czuciowców
- Właściwości:
- Przywołuje czar: "Czuciowy dotyk"
- +3 do wiedzy
- Mogą używać: Czuciowcy
- Warunek: Po dołączeniu do frakcji Czuciowców
Tatuaż ten pozwala swojemu posiadaczowi raz na dzień dodatkowo wykorzystać umiejętność 'czuciowy dotyk'. Ponadto daje "przeczucie" co do niektórych napotkanych przedmiotów. Może zostać użyty ograniczoną ilość razy. Po wyczerpaniu mocy obróci się w proch.
Tatuaż dołączenia
- Właściwości: Przywołuje czar: "Przyjaciele"
- Mogą używać: Wszyscy
- Warunek: Gdy powiesz Korvusowi w Niższej Dzielnicy, że Karina jest samotna
Tatuaż opowiada historię połączenia Korvusa i Kariny. Pozwala ci czerpać siłę z ich szczęścia, aby wzmocnić twoje związki z innymi.
Może zostać użyty ograniczoną ilość razy. Po wyczerpaniu zniknie.
Tatuaż doznania
- Właściwości:
- +1 do obrażeń od wszystkich ataków
- +5% do obrażeń od wszystkich fizycznych ataków
- TraK0: +1
- Mogą używać: Czuciowcy
- Warunek: Po dołączeniu do frakcji Czuciowców
Ten tatuaż wyostrza zmysły postaci. Efektem ubocznym jego działania jest fakt, że nosząca go osoba może zadawać ciosy w szczególnie wrażliwe miejsca, zadając przeciwnikom więcej obrażeń. Niestety tatuaż wzmacnia też doznania bólu, tak więc jego posiadacz również otrzymuje więcej obrażeń.
Tatuaż ducha
- Właściwości: +1 do mądrości
- Mogą używać: Wszyscy
- Warunek: Brak
Ten tatuaż powoduje nieznaczne zwiększenie mądrości noszącej go osoby. Dzięki temu otrzymuje ona większy procent zdobytych punktów doświadczenia i ma większą szansę na odzyskanie wspomnień.
Tatuaż duszy
- Właściwości: +2 do mądrości
- Mogą używać: Wszyscy
- Warunek: Brak
Ten tatuaż powoduje znaczne zwiększenie mądrości noszącej go osoby. Dzięki temu otrzymuje ona większy procent zdobytych punktów doświadczenia i ma większą szansę na odzyskanie wspomnień.
Tatuaż działania
- Właściwości: +1 do zręczności
- Mogą używać: Wszyscy
- Warunek: Brak
Ten tatuaż zwiększa w pewnym stopniu refleks noszącej go osoby, przez co jest ona trudniejsza do trafienia.
Tatuaż Ignusa
- Właściwości:
- Tymczasowo:
- +15% do odporność na ogień
- +15% do odporność na ogień magiczny
- Noszony:
- +1 do kondycji
- +3 do bazowych PŻ
- -15% do odporności na magię
- -1 do mądrości
- Tymczasowo:
- Mogą używać: Bezimienny
- Warunek: Jeżeli Ignus jest w drużynie
Towarzystwo Ignusa sprawia, że wszelki ogień, łącznie z ogniem szaleństwa, dostrzegasz w innym... świetle. Dzięki temu tatuażowi będziesz mógł korzystać z Furii Ignusa przy odpieraniu ataków opartych na działaniu ognia i powiększać swoją Kondycję, znacznie podwyższając swój próg odczuwania bólu. Niestety, jako że taki stan twojego umysłu i ciała bierze swoje źródło w szaleństwie Ignusa, obecność tego tatuażu na twojej skórze rzutuje na twoją Mądrość, a także na twoją Odporność na ataki oparte na magii.
Tatuaż ten chroni swojego posiadacza przed działaniem płomieni, ale czas jego działania jest ograniczony. Niemniej jednak, kiedy właściwości tatuażu wyczerpią się, podniesiony za jego sprawą poziom Kondycji utrzyma się.
Tatuaż kamienicznych cieni
- Właściwości: +15% do krycia się
- Mogą używać: Złodzieje
- Warunek: Po ucieczce z Kamienicy Zbójców
Tatuaż ten opisuje historię ucieczki z Kamienicy gangu Wygłodzonych Psów. Ma on taki sam kolor jak Łza Węża, którą dostałeś od Sybilli. Tak długo jak będziesz go nosił, twoje umiejętności skradania się zostaną zwiększone.
Tatuaż końca Sebastiona
- Właściwości: Przywołuje czar: "Spacer w płomieniach"
- Mogą używać: Wszyscy
- Warunek: Gdy powiesz Grosukowi w Niższej Dzielnicy, że Sebastion chce go uśmiercić
Tatuaż ten opisuje jak wyjawiłeś abiszai Grosukowi intencje Sebastiona. Odnosi się on do tego doświadczenia, pozwalając ci na wzmocnienie najmniejszego śladu nikczemnej wdzięczności abiszai. Po naniesieniu na skórę, tatuaż zyskuje moc wypromieniowania gorąca z ciała.
Podobnie jak wdzięczność baatezu, moc tatuażu jest ograniczona – gdy się wyczerpie, znika on bez śladu.
Tatuaż lepszej prezencji
- Właściwości: +2 do charyzmy
- Mogą używać: Wszyscy
- Warunek: Brak
Ten tatuaż sprawia, że nosząca go osoba staje się bardziej zdecydowana i wywiera na innych większe wrażenie. Dzięki tatuażowi zostaje obdarzona lepszą prezencją i zdolnościami przywódczymi.
Tatuaż logiki
- Właściwości:
- Tymczasowo:
- +3 do inteligencji
- -3 do mądrości
- Tymczasowo:
- Mogą używać: Bezimienny
- Warunek: Jeżeli Nordom jest w drużynie
Chyba w jakiś sposób udziela ci się towarzystwo Nordoma, ponieważ dzięki temu tatuażowi jesteś w stanie narzucić sobie na pewien czas właściwy Nordomowi (w każdym razie zazwyczaj właściwy) uporządkowany i logiczny tok rozumowania. Jednakże w takich chwilach jednocześnie maleją twoje możliwości pojmowania zewnętrznego świata, co tym samym znacznie utrudnia ci wyciąganie wniosków z twoich własnych doświadczeń.
Aby opisany stan umysłu uaktywnił się, tatuaż ten musi zostać użyty. Kiedy jego potencjał wyczerpie się, tatuaż zniknie.
Tatuaż łkających kamieni
- Właściwości:
- Po użyciu dodaje punkty doświadczenia
- Noszony zwiększa odporność na chłód 10%
- Noszony zwiększa odporność na magiczny chłód o 10%
- Noszony zwiększa klasę pancerza o 1
- Noszony zmniejsza charyzmę o 1
- Mogą używać: Bezimienny
- Warunek: Po przyniesieniu Upadłemu swojej ręki z Katakumb Łkających Kamieni
Tatuaż ten znalazłeś razem z odciętym ramieniem w Krypcie Rozczłonkowanych. Najwyraźniej tatuaż ten to świadectwo jakiejś niemiłej przygody, jakiej zaznałeś w którymś z twoich poprzednich żywotów. Znaki i symbole składające się na tatuaż wiele ci nie mówią, ale wydają się budzić w tobie wspomnienia dawnych czasów, kiedy katakumby pod powierzchnią Sigil były ci drugim domem, a ty wędrowałeś w ciemności pośród grobowców i zgłębiałeś tajemnice łkających głazów.
Jeśli zdecydujesz się na taki tatuaż, sprawi on, że będziesz bardziej odporny na zimno, a twoja skóra stanie się podobna do powierzchni ściany Łkających Kamieni. Tym samym jednak nabędziesz wyglądu osoby niezwykle wymizerowanej, jak gdyby znajdującej na skraju śmierci głodowej.
Jeżeli zdecydujesz się powierzyć mocy tego tatuażu, ogarną cię fragmenty wspomnień z czasów twojego pobytu w katakumbach, co da ci możliwość skorzystania z doświadczenia, zgromadzonego w dawnym życiu. Zjawisko takie może zajść tylko raz, ale nawet póżniej, o ile tatuaż będzie obudzony, twoja odporność na chłód utrzyma się.
Tatuaż maga
- Właściwości:
- +3 do inteligencji
- Podwaja liczbę wszystkich czarów z 1 poziomu maga
- Podwaja liczbę wszystkich czarów z 2 poziomu maga
- Mogą używać: Magowie
- Warunek: Po osiągnięciu poziomu 12 klasy Maga
Tatuaż ten przedstawia fakt osiągnięcia przez ciebie szczytu umiejętności w sztuce magii. Ten tatuaż w znaczny sposób zwiększa twój wrodzony talent do Sztuki, intensyfikując zdolność logicznego myślenia i dedukcji. Podwaja liczbę pomniejszych czarów możliwych do zapamiętania.
Tatuaż mistrza złodziejskiego
- Właściwości:
- +3 do zręczności
- +1 do szczęścia
- +5% do otwierania zamków
- +5% do kradzieży kieszonkowej
- +5% do wykrywania pułapek
- +5% do krycia się
- Mogą używać: Złodzieje
- Warunek: Po osiągnięciu poziomu 12 klasy Złodzieja
Tatuaż ten przedstawia fakt osiągnięcia przez ciebie szczytu umiejętności w złodziejskim fachu. Obdarza cię on uśmiechem fortuny, poprawia twój refleks i zwiększa twoje umiejętności, dając ci większą procentowo szansę na powodzenie akcji.
Tatuaż mocy
- Właściwości: +1 do siły
- Mogą używać: Wszyscy
- Warunek: Brak
Ten tatuaż powoduje lekkie zwiększenie siły noszącej go osoby, co pozwala zadawać znaczniejsze obrażenia w walce wręcz, a także dźwigać większe ciężary.
Tatuaż mówcy kości
- Właściwości: Przywołuje czar: "Unieruchomienie nieumarłego"
- Mogą używać: Wszyscy
- Warunek: Po nauczeniu się zdolności Gadaj-Kości-Opowieści od Czerstwej Mary
Nauczyłeś się rozmawiać z umarłymi i wysłuchiwać ich opowieści, nawet spoza Wiecznej Granicy. Tatuaż ten powiększa twą władzę nad umarłymi, pozwalając ci jednym słowem powstrzymać nieumarłe istoty znajdujące się w pobliżu.
Tatuaż ten można wykorzystać ograniczoną ilość razy, po czym znika.
Tatuaż niespokojnych zmarłych
- Właściwości: Przywołuje czar: "Błogosławieństwo"
- Mogą używać: Wszyscy
- Warunek: Po zabiciu Strahana Runeshadowe'a
Tatuaż ten uznaje twoje wysiłki w ukojeniu niespokojnych zmarłych w mauzoleum. Dzięki niemu możesz odczuć ich wdzięczność, błogosławiąc siebie i swoich towarzyszy.
Tatuaż ten można wykorzystać ograniczoną ilość razy, po czym znika.
Tatuaż niszczycielskiej ciemności
- Właściwości:
- Po użyciu dodaje punkty doświadczenia
- Po użyciu trwale zwiększa krycie się o 3%
- Noszony zwiększa klasę pancerza o 1
- Noszony zwiększa krycie się o 5%
- Noszony zmniejsza charyzmę o 1
- Mogą używać: Bezimienny (Złodzieje)
- Warunek: Po przyniesieniu Upadłemu swojej ręki z Katakumb Łkających Kamieni
Tatuaż ten znalazłeś razem z odciętym ramieniem w Krypcie Rozczłonkowanych. Najwyraźniej tatuaż ten to świadectwo jakiejś niemiłej przygody, jakiej zaznałeś w którymś z twoich poprzednich żywotów. Znaki i symbole składające się na tatuaż wiele ci nie mówią, ale wydają się budzić w tobie wspomnienia dawnych czasów, kiedy musiałeś szukać schronienia w katakumbach i żyć tam jak cień, ukrywając się przed władzami Sigil, czyhającymi na ciebie na zewnątrz i przez niebezpiecznymi mieszkańcami samych katakumb Łkających Kamieni, snującymi się w ich ciemnym wnętrzu.
Jeśli zdecydujesz się na taki tatuaż, sprawi on, że lepiej będzie ci wychodzić sztuka ukrywania się, a cienie będą cię otaczać na podobieństwo czarnej opończy. Dzięki temu trudniej będzie cię trafić w walce i trudniej będzie cię wyśledzić. Z drugiej jednak strony właściwość taka przysporzy ci dość podejrzanego wyglądu, przez co ludzie będą od ciebie stronić.
Jeżeli zdecydujesz się powierzyć mocy tego tatuażu, ogarną cię fragmenty wspomnień z czasów twoich sigilskich łotrostw i pobytu w katakumbach, co da ci możliwość skorzystania z doświadczenia, zgromadzonego w dawnym życiu. Zjawisko takie może zajść tylko raz, ale nawet później, o ile tatuaż będzie obudzony, umiejętność posługiwania się cieniami i ciemnością utrzyma się.
Tatuaż objawienia
- Właściwości: +2 do inteligencji
- Mogą używać: Magowie
- Warunek: Brak
Ten tatuaż powoduje znaczny przyrost inteligencji u noszącej go osoby. Dzięki temu poprawiają się jej zdolności magiczne i zwiększają szanse na odzyskanie wspomnień.
Tatuaż ochrony
- Właściwości: +1 do klasy pancerza
- Mogą używać: Wszyscy
- Warunek: Brak
Tatuaż ten stanowi pomniejszą ochronę przed atakami fizycznymi. Skóra noszącej go osoby staje się twardsza, przez co trudniej ją zranić w czasie walki.
Tatuaż ochronny Sławy
- Właściwości:
- +1 do mądrości
- +5 do wiedzy
- +1 do wszystkich rzutów obronnych
- Mogą używać: Bezimienny
- Warunek: Jeżeli Nie-Sława jest w drużynie
Chyba w jakiś sposób udziela ci się towarzystwo Nie-Sławy, ponieważ dzięki temu tatuażowi potrafisz uspokajać swoje myśli i spoglądać na życie z wolnego od emocji dystansu, a tym samym czerpać więcej doświadczenia ze swoich przygód. Ponadto tatuaż ten czyni twój umysł ostrzejszym, umożliwia ci lepsze panowanie nad emocjami i strachem, a także kierunkuje twój refleks ku odpieraniu czaru i przeciwstawianiu się paraliżowi i innym aktom ataku, których powodzenie bazuje na twoim rozkojarzeniu.
Tatuaż odkupiciela
- Właściwości:
- +2 do mądrości
- +1 do charyzmy
- +1 do szczęścia
- Mogą używać: Wszyscy
- Warunek: Po sprowadzeniu Triasa na ścieżkę przebaczenia
Ten tatuaż opowiada historię odkupienia Triasa Zdrajcy i sprowadzenia go ze ścieżki zła na drogę przebaczenia. Odzwierciedla twoją mądrość i zdolności przekonywania, a także niesie z sobą błogosławieństwo Triasa.
Tatuaż oka sprawiedliwości
- Właściwości:
- Przywołuje czar: "Wykrycie zła"
- +1 do siły
- Mogą używać: Wszyscy
- Warunek: Po uwolnieniu Tristy w Niższej Dzielnicy i aresztowaniu Byrona Szpicera
Tatuaż ten opisuje twe wysiłki w niesieniu pomocy dla Tristy i przedstawia aresztowanie Byrona Szpicera i jego proces. Tatuaż wyostrza wzrok i wzmacnia umysł – pozwala posiadaczowi dostrzec niesprawiedliwość i daje mu siłę, by się jej przeciwstawić.
Moc tatuażu można wykorzystać ograniczoną ilość razy, ale pozostanie on na miejscu nawet po wyczerpaniu zaklęcia "Wykrycie Zła."
Tatuaż olśnienia
- Właściwości: +1 do inteligencji
- Mogą używać: Wszyscy
- Warunek: Brak
Ten tatuaż powoduje lekki przyrost inteligencji u noszącej go osoby. Dzięki temu poprawiają się jej zdolności magiczne i zwiększają szanse na odzyskanie wspomnień.
Tatuaż pocałunku Raveli
- Właściwości:
- -1 do mądrości
- -1 do inteligencji
- +2 do siły
- +2 do kondycji
- +1 do rzutów obronnych przeciw paraliżowi
- Mogą używać: Bezimienny
- Warunek: Południowo wschodnia część Ula, Salon tatuażu Upadłego, po pocałowaniu Raveli Szaradnej
Twoje usta dotknęły nocnej wiedźmy, Raveli, a zaprawdę niewielu jest takich, którym przyszło zobaczyć Ravelę na własne oczy, przeżyć to spotkanie i jeszcze pozostawić u niej uczucia inne niż pogarda i nienawiść. Tatuaż ma barwę krwawej czerwieni i przypomina ci o krwi, którą Ravela wytoczyła z ciebie, kiedy twoje wargi dotknęły jej ust. Kiedy pocałowałeś ją, na pewno nie okazałeś w tym postępku szczególnego rozsądku, ale bez względu na to, był to dowód niezwykłej odwagi i siły charakteru. Tatuaż ten ma właściwość oszałamiania serca i ciała, dlatego będzie ci pomagał w paraliżowaniu woli innych, ale jednocześnie będzie w pewien sposób osłabiał twoją inteligencję i mądrość.
Tatuaż pożeracza szczurów
- Właściwości:
- +1 do rzutów obronnych przeciw truciznom
- +5% do odporności na kwas
- Mogą używać: Wszyscy
- Warunek: Po zjedzeniu co najmniej 100 szczurów Kridena (Ul, część południowo zachodnia przy wejściu do Biura do Spraw Szkodników i Zapobiegania Chorobom)
Tatuaż ten ukazuje twój wręcz nieludzki apetyt na szczury. Podnosi również twoją odporność na kwas i truciznę, głównie dlatego, że usprawnia twoje procesy trawienne.
Tatuaż prezencji
- Właściwości: +1 do charyzmy
- Mogą używać: Wszyscy
- Warunek: Brak
Ten tatuaż daje noszącej go postaci przewagę przy kontaktach z innymi osobami. Dzięki niemu zostaje ona obdarzona lepszą prezencją i zdolnościami przywódczymi.
Tatuaż puszczania krwi
- Właściwości: +1 do obrażeń od wszystkich ataków
- Mogą używać: Wszyscy
- Warunek: Brak
Tatuaż ten ma formę kolczastego bicza. Kiedy jego posiadacz trafi w przeciwnika, tatuaż rozbłyskuje, a bicz dodatkowo "kąsa" wroga.
Tatuaż Raveli
- Właściwości:
- +1 do charyzmy
- Odporność na panikę
- Mogą używać: Wszyscy
- Warunek: Po spotkaniu Raveli Szaradnej
Spotkałeś istotę rodem z legend, mitów i sekretnych opowieści. Niewielu jest takich, którzy mogą pochwalić się tym, że widzieli na własne oczy nocną wiedźmę Ravelę i nie spotkało ich przy tej okazji żadne większe nieszczęście. Ten tatuaż to świadectwo twojego spotkania z tym mitologicznym stworzeniem. Ktokolwiek ma na skórze ten znak, budzi pośród innych szacunek i strach na podobieństwo samej Raveli. Jeżeli już wcześniej twoja charyzma była spora, teraz będzie jeszcze większa, a pośledniejsze upiorne stworzenia, które zwykły na co dzień budzić lęk w ludziach, będą pokornie schodzić z twojej drogi.
Tatuaż rzezimieszka
- Właściwości:
- "Błogosławieństwo miedzi"
- Po użyciu dodaje punkty doświadczenia
- Mogą używać: Złodzieje
- Warunek: Po uzyskaniu co najmniej 100 procent w Kradzieży Kieszonkowej
Tatuaż ten uznaje twoje mistrzostwo w sztuce kradzieży kieszonkowej, sprawiając, że możesz okraść każdego, kto znajduje się w tej samej sferzy co ty. Nie ważne gdzie dokładnie jest i czy w ogóle go widzisz. Wystarczy po prostu raz dziennie zacisnąć dłoń, a następnie ją otworzyć, a będzie pełna monet. Zdolność ta to coś więcej niż zwykła kradzież – kiedy przywołasz moc tatuażu, będziesz mógł wejrzeć w umysł osoby, której zabrano pieniądze, a dzięki temu otrzymasz niewielką liczbę dodatkowych punktów doświadczenia.
Po zużyciu "Błogosławieństwa miedzi", tatuaż znika.
Tatuaż snów o Es-Annon
- Właściwości:
- +1 do rzutów obronnych przeciw magii
- +2 do bazowych PŻ
- Mogą używać: Wszyscy
- Warunek: Po sprawieniu, że Opłakujący Es-Annon przestanie żałować miasta
Z jakiegoś powodu opowieść Opłakującego Es-Annon przepełniła cię dziwną tęsknotą. Przekazałeś ją Upadłemu. Tatuaż opisuje tę nostalgię, a także wytrwałość Opłakującego, wzmacniając twoje zdrowie i wytrzymałość.
Pod względem artystycznym to jedna z najlepszych prac Upadłego i choć tatuaż pokazuje jedynie bardzo ogólny obraz Es-Annon, to prawie *czujesz* wspaniałe spiralnie ułożone parki i aleje pełne światła. Tatuaż pomaga ci zachować pamięć o mieście oraz marzenie mieszkańców, by jego wielkość nie była zapomniana.
Tatuaż srebrnego języka
- Właściwości:
- Tymczasowo:
- +3 do charyzmy
- Noszony:
- +2 do charyzmy
- Tymczasowo:
- Mogą używać: Bezimienny
- Warunek: Jeżeli mocno pochlebiałeś Raveli Szaradnej podczas rozmowy z nią
Spotkałeś istotę rodem z legend, mitów i sekretnych opowieści. Niewielu jest takich, którzy mogą pochwalić się tym, że widzieli na własne oczy nocną wiedźmę Ravelę i nie spotkało ich przy tej okazji żadne większe nieszczęście. Co więcej, giętkość twego języka i urok twojego usposobienia poruszyły serce Raveli, dzięki czemu możesz uważać się za mistrza pochlebstwa. Jakkolwiek już sam fakt posiadania tego tatuażu powiększa twoją charyzmę, możesz liczyć również na to, że w niektórych, nielicznych sytuacjach tatuaż ten podniesie twoją charyzmę na poziom wręcz nadludzki.
W przypadku zużycia bonusu charyzmy zawartego w tym tatuażu, tatuaż pozostanie na twoim ciele.
Tatuaż straconego żywota
- Właściwości:
- Po użyciu dodaje punkty doświadczenia
- Noszony przyspiesza regenerację
- Mogą używać: Bezimienny
- Warunek: Po przyniesieniu Upadłemu swojej ręki z Katakumb Łkających Kamieni
Tatuaż ten znalazłeś razem z odciętym ramieniem w Krypcie Rozczłonkowanych. Najwyraźniej tatuaż ten to świadectwo jakiejś niemiłej przygody, jakiej zaznałeś w którymś ze swoich poprzednich żywotów. Znaki i symbole składające się na tatuaż wiele ci nie mówią, ale wydają się budzić w tobie wspomnienia dawnych czasów, kiedy snułeś się zagubiony przez Ulice, opędzając najbardziej podstawowe potrzeby rabunkiem i kradzieżą na przygodnych podróżnych. Twoje ówczesne zbrodnie zmusiły cię ostatecznie do poszukiwania schronienia w katakumbach Łkających Kamieni, gdzie ukrywałeś się prawie okrągły rok.
Jeśli zdecydujesz się na taki tatuaż, ogarnie cię jego specyficzna moc przeżycia, powodując, że twój organizm będzie szybciej i sprawniej przezwyciężał wszelkie obrażenia i rany.
Jeżeli zdecydujesz się powierzyć mocy tego tatuażu, ogarną cię fragmenty wspomnień z czasów twoch sigilskich łotrostw i pobytu w katakumbach, co da ci możliwość skorzystania z doświadczenia, zgromadzonego w dawnym życiu. Zjawisko takie może zajść tylko raz, ale nawet póżniej, o ile tatuaż będzie obudzony, wzmożone tempo regeneracji utrzyma się.
Tatuaż strzaskanego zamka
- Właściwości:
- Przywołuje czar: "Otwarcie"
- Po użyciu dodaje punkty doświadczenia
- Mogą używać: Złodzieje
- Warunek: Po uzyskaniu co najmniej 100 procent w Otwieraniu Zamków
Tatuaż ten uznaje twoje mistrzostwo w sztuce otwierania zamków, sprawiając, że raz dziennie możesz dotknąć dowolnego zamka i otworzyć go *bez* pomocy wytrychów. Zdolność ta daje więcej niż po prostu możliwość otwarcia drzwi. Kiedy przywołasz moc tatuażu, będziesz mieć wgląd w działanie mechanizmu zamka, a dzięki temu otrzymasz niewielką liczbę dodatkowych punktów doświadczenia.
Po zużyciu "Otwarcia," tatuaż znika.
Tatuaż sztuki
- Właściwości:
- +1 do inteligencji
- Zapamiętanie 1 dodatkowego czaru z 1 poziomu maga
- Zapamiętanie 1 dodatkowego czaru z 2 poziomu maga
- Mogą używać: Magowie
- Warunek: Po osiągnięciu poziomu 7 klasy Maga
Ten tatuaż zwiększa twój wrodzony talent do Sztuki, intensyfikując zdolność logicznego myślenia i dedukcji. Poprawia twoją pamięć, dzięki czemu możesz zapamiętać więcej zaklęć.
Tatuaż śmierci-w-życiu
- Właściwości: Przywołuje czar: "Wskrzeszenie"
- Mogą używać: Bezimienny
- Warunek: Po zagwarantowaniu Dimtriemu drugiej śmierci
Tatuaż ten opisuje jak uratowałeś życie Dimtriego, dając mu drugą śmierć. Bez względu na to czy spowodowała to siła jego wdzięczności, czy też zebranie mocy w słowach, jakimi odezwałeś się do niego, by go wyzwolić, teraz pozwala ci korzystać z tego doświadczenia i przeciągnąć kogoś z powrotem przez krawędź śmierci.
Ten tatuaż zadziała tylko trzy razy, zanim zniknie z twojej skóry.
Tatuaż tkacza opowieści
- Właściwości:
- +1 do charyzmy
- +5 do wiedzy
- Mogą używać: Wszyscy
- Warunek: Po wysłuchaniu wszystkich opowieści Yves w Przybytku Zaspokajania Żądz Intelektualnych
Od czasu, gdy usłyszałeś opowieści Yves, możesz korzystać z tego tatuażu, by sięgnąć do jej wiedzy i doświadczeń. Nie tylko pozwala ci poznać historię napotkanych obiektów, ale także sprawia, że jesteś bardziej interesujący dla innych, jakby w jakiś sposób WIEDZIELI, że znasz ciekawe opowieści.
Tatuaż Tristy
- Właściwości: +3 do rzutów obronnych przeciw paraliżowi
- Mogą używać: Wszyscy
- Warunek: Po uwolnieniu Tristy w Niższej Dzielnicy
Tatuaż ten symbolizuje twoje wysiłki w wyzwoleniu Tristy. Kiedy się go założy, chroni posiadacza przed spętaniem, paraliżem oraz innymi atakami jakie powstrzymują lub obezwładniają postać.
Tatuaż wojownika
- Właściwości:
- +1 do klasy pancerza
- +1 do siły
- +3 do bazowych PŻ
- Mogą używać: Wojownicy
- Warunek: Po osiągnięciu poziomu 7 klasy Wojownika
Ten tatuaż zwiększa twoje wrodzone zdolności bojowe, przez co jest cię trudniej trafić, a twoje ciosy zadają większe obrażenia.
Tatuaż wspaniałego wojownika
- Właściwości:
- +3 do klasy pancerza
- +3 do siły
- +9 do bazowych PŻ
- Mogą używać: Wojownicy
- Warunek: Po osiągnięciu poziomu 12 klasy Wojownika
Tatuaż ten przedstawia fakt osiągnięcia przez ciebie szczytowych umiejętności w sztuce walki. Zwiększa on twoje wrodzone zdolności, sprawiając, że z każdym ciosem zadajesz znaczniejsze obrażenia, a przy tym trudniej jest cię trafić.
Tatuaż wytrzymałości
- Właściwości: +3 do bazowych PŻ
- Mogą używać: Wszyscy
- Warunek: Brak
Tatuaż ten w niewielkim stopniu poprawia stan zdrowia noszącej go osoby, co sprawia, że trudniej jest ją powalić.
Tatuaż wzmocnionego zdrowia
- Właściwości: +2 do kondycji
- Mogą używać: Wojownicy
- Warunek: Brak
Tatuaż ten zwiększa wytrzymałość i odporność na ból u noszącej go osoby, przez co trudniej ją powalić w czasie walki.
Tatuaż wzmocnionej ochrony
- Właściwości: +2 do klasy pancerza
- Mogą używać: Wojownicy
- Warunek: Brak
Tatuaż ten stanowi pomniejszą ochronę przed atakami fizycznymi. Skóra noszącej go osoby staje się twardsza, przez co trudniej ją zranić w czasie walki.
Tatuaż wzmocnionej wytrzymałości
- Właściwości: +9 do bazowych PŻ
- Mogą używać: Wojownicy
- Warunek: Brak
Tatuaż ten w znacznym stopniu poprawia stan zdrowia noszącej go osoby, co sprawia, że trudniej jest ją powalić w czasie walki.
Tatuaż wzmożonego działania
- Właściwości: +2 do zręczności
- Mogą używać: Złodzieje
- Warunek: Brak
Ten tatuaż w znacznym stopniu zwiększa refleks noszącej go osoby, przez co jest ona trudniejsza do trafienia, a jej umiejętności złodziejskie ulegają poprawie.
Tatuaż zdrajcy
- Właściwości:
- +1 do siły
- +1 do inteligencji
- Mogą używać: Wszyscy
- Warunek: Po zabiciu Triasa Zdrajcy w Tartarze
Tatuaż ten przedstawia zwycięstwo nad Triasem Zdrajcą i moment, gdy zadałeś mu zabójczy cios. Symbolizuje siłę potrzebną do jego pokonania oraz przytomność umysłu, dzięki której przechytrzyłeś zdradzieckiego devę.
Tatuaż zdrowia
- Właściwości: +1 do kondycji
- Mogą używać: Wszyscy
- Warunek: Brak
Tatuaż ten w niewielkim stopniu zwiększa wytrzymałość i odporność na ból u noszącej go osoby, przez co trudniej ją powalić w czasie walki.
Tatuaż zgonu Grosuka
- Właściwości: Przywołuje czar: "Ulepszone wzmocnienie siły"
- Mogą używać: Wszyscy
- Warunek: Po zabiciu Grosuka w Niższej Dzielnicy
Tatuaż ten opowiada historię twoich wysiłków w niesieniu pomocy Sebastionowi przez zabicie abiszai Grosuka. Tatuaż sięga do tych doświadczeń i zwiększa siłę swego posiadacza, pozwalają mu uniknąć nieprzyjemnych problemów prawnych.
Tatuaż złodzieja
- Właściwości:
- +1 do zręczności
- +5% do otwierania zamków
- +5% do kradzieży kieszonkowej
- Mogą używać: Złodzieje
- Warunek: Po osiągnięciu poziomu 7 klasy Złodzieja
Tatuaż ten zwiększa twój refleks i umiejętności, dzięki czemu masz większą procentowo szansę na powodzenie akcji.
Tatuaż złości
- Właściwości: Przywołuje czar: "Nieznośny, szyderzczy śmiech Tashy"
- Mogą używać: Wszyscy
- Warunek: Gdy zrujnujesz związek Korvusa z Niższej Dzielnicy z Kariną
Tatuaż ten symbolizuje sposób w jaki – za pomocą prostego stwierdzenia – przerwałeś związek Korvusa i Kariny zanim miał okazję się rozwinąć. Tatuaż pozwala sięgnąć ku niespełnionej miłości Korvusa i obrócić ją w broń przeciwko innym.
Może zostać użyty ograniczoną ilość razy. Po wyczerpaniu zniknie.
Tatuaż znaczniejszej mocy
- Właściwości: +2 do siły
- Mogą używać: Wojownicy
- Warunek: Brak
Ten tatuaż powoduje zwiększenie siły noszącej go osoby, co pozwala zadawać znaczniejsze obrażenia w walce wręcz, a także dźwigać większe ciężary.
Tatuaż źródła
- Właściwości:
- +2 do charyzmy
- Po użyciu dodaje punkty doświadczenia
- Mogą używać: Bogowcy
- Warunek: Po dołączeniu do frakcji Bogowców
Tatuaż ten ukazuje twoją wiarę w Bogowców, Wyznawców Źródła. Nie tylko poprawia twoją Charyzmę, ale pozwala ci także postrzegać każde doświadczenie jako swoiste wyzwanie. Rozszerza to twój punkt widzenia i sprawia, że wzrastasz w szeregach Bogowców.
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz