Czerwony kluczyk
- Waga: 0
- Miejsce: Kamienica Zbójców, Weteran z gangu Wygłodzonego Psa
Kluczyk ten należał do wartownika ze zbójeckiej bandy Wygłodzonych Psów, pełniącego straż w głównym holu Kamienicy Zbójców. To skromny rozmiarami kluczyk do ogniotrwałego sejfu, posiada jednak pewne zdobienia, które mogą sugerować, że klucz ten jest przedmiotem o szczególnym znaczeniu dla całej szajki Jazgotu Wygłodzonego Psa.
Klucz do grobowca 1
- Waga: 0
- Miejsce: Grobowiec Bezimiennego, jeden z sarkofagów
Klucz wydaje ci się dziwnie znajomy... Kiedy go trzymasz, nagle jasne staje się dla ciebie jego przeznaczenie. Ma pozwolić ci na teleportację do jednej z wewnętrznych komnat grobowca, ale zrobi to jedynie wtedy, gdy użyjesz go w wejściowym korytarzu. Wewnątrz komnaty staje się bezużyteczny. Gdybyś mógł w jakiś sposób wrócić później do sali wejściowej, może udałoby się użyć klucza, by przenieść się w inne miejsce...
Klucz do grobowca 2
- Waga: 0
- Miejsce: Grobowiec Bezimiennego, jeden z sarkofagów
Jest to klucz do portalu.
Klucz do grobowca 3
- Waga: 0
- Miejsce: Grobowiec Bezimiennego, jeden z sarkofagów
Jest to klucz do portalu.
Klucz do grobowca 4
- Waga: 0
- Miejsce: Grobowiec Bezimiennego, jeden z sarkofagów
Jest to klucz do portalu.
Klucz do Kostnicy
- Waga: 0
- Miejsce: Kostnica – Parter, pozostałość po Soem
To duży, niewyszukany w kształcie, żelazny klucz. Z jakiegoś powodu jego ponury wygląd przywołuje ci na myśl Kostnicę.
UWAGA: W grze Torment, aby otworzyć drzwi kluczem, musisz jedynie mieć go w swoim ekwipunku. W niektórych wypadkach klucz zniknie po użyciu... Dzieje się tak wtedy, gdy nie jest dłużej potrzebny. Zwalnia wtedy miejsce na inne, ważniejsze przedmioty.
Klucze Dolory
- Waga: 0
- Miejsce: Dzielnica Urzędników, Wesołek w Miejskim Gmachu Rozrywki
Para kluczy przyczepiona jest do łańcuszka zakończonego amuletem w kształcie serca. Na powierzchni serca napisano mnóstwo maleńkich cyfr oraz słowo 'DOLORA.'
Klucz do magazynu w kamienicy
- Waga: 0
- Miejsce: Kamienica Zbójców, Weteran z gangu Wygłodzonego Psa
Ten zwykły żelazny klucz ma na sobie liczne zadrapania i odkształcenia – ślady wielokrotnego użycia.
Klucz do pokoju w Gmachu Rozrywki
- Waga: 0
- Miejsce: Dzielnica Urzędników, Miejski Gmach Rozrywki, Urzędnik z Gmachu Rozrywki w Sypialniach
Klucz do komnaty znajdującej się w obrębie Miejskiego Gmachu Rozrywki.
Klucz do portalu Vlaska
- Waga: 0
- Miejsce: Plac Szmaciarzy, dom Vlaska
Delikatny szklany paciorek, zawierający reagenty potrzebne do jednokrotnego otworzenia pewnego portalu. W celu użycia, wystarczy go skruszyć.
Klucz do sali balsamowania
- Waga: 0
- Miejsce: Kostnica – Pierwsze Piętro, Ei-Vene
Ten długi, wąski klucz ma ucho w kształcie spirali i lekko zalatuje zapachem płynu do balsamowania. Wygląda na bardzo stary, a jego powierzchnię pokrywają liczne zadrapania.
UWAGA: W grze Torment, aby otworzyć drzwi kluczem, musisz jedynie mieć go w swoim ekwipunku. W niektórych wypadkach klucz zniknie po użyciu... Dzieje się tak wtedy, gdy nie jest dłużej potrzebny. Zwalnia wtedy miejsce na inne, ważniejsze przedmioty.
Klucz do sali przygotowań
- Waga: 0
- Miejsce: Kostnica – Pierwsze Piętro, Zombie #782
Górna część klucza z brązu została wielokrotnie owinięta wokół siebie tak, że przypomina śrubę. Jeśli wierzyć Morte, klucz ten otwiera jedne z drzwi w sali przygotowań.
UWAGA: W grze Torment, aby otworzyć drzwi kluczem, musisz jedynie mieć go w swoim ekwipunku. W niektórych wypadkach klucz zniknie po użyciu... Dzieje się tak wtedy, gdy nie jest dłużej potrzebny. Zwalnia wtedy miejsce na inne, ważniejsze przedmioty.
Klucz do sanktuarium Kostnicy
- Waga: 1
- Miejsce: Kostnica – Drugie Piętro, jedna z szafek
Ten ciężki klucz stanowi dziwne połączenie kości oraz niezidentyfikowanego krwistoczerwonego metalu. Jego ucho w kształcie nierównej litery C wygląda, jakby miało się zaraz zacisnąć na ręce trzymającej go osoby. Używany jest do otwierania wewnętrznych bram w Kostnicy.
UWAGA: W grze Torment, aby otworzyć drzwi kluczem, musisz jedynie mieć go w swoim ekwipunku. W niektórych wypadkach klucz zniknie po użyciu... Dzieje się tak wtedy, gdy nie jest dłużej potrzebny. Zwalnia wtedy miejsce na inne, ważniejsze przedmioty.
Klucz Fineasza
- Waga: 0
- Miejsce: Ul część południowo zachodnia, Fineasz w Biurze do Spraw Szkodników i Zapobiegania Chorobom
To klucz do piwnicy Fineasza w Biurze do Spraw Szkodników i Zapobiegania Chorobom.
Klucz snów
- Waga: 0
- Miejsce: Niższa Dzielnica, Nil Xander w Wielkiej Kuźni po wykonaniu zadania Kreatora Snów
To zwykłe, czarne pióro, używane do kierowania Kreatorem Snów w Wielkiej Kuźni.
Klucz z kości palca
- Waga: 0
- Miejsce: Więzienie Klątwy, jeden ze Strażników z Klątwy
Klucz ten wykonano z ludzkiego palca, zręcznie wyposażając go w żłobienia, kryzy i pierścieniowe obudowy. Zamek, do którego pasuje ten kluczyk, musi być doprawdy niezwykle skomplikowany.
Klucz Ziem Umarłych
- Waga: 0
- Miejsce: Katakumby Ziem Umarłych, pozostałość po Hagrimmie
Ten ciężki żelazny klucz należał do Posępnego Hargrimma, kapłana-szkieleta Ziem Umarłych.
Klucz z kamienicy
- Waga: 0
- Miejsce: Kamienica Zbójców, Mag z gangu Wygłodzonego Psa na drugim piętrze
Ten mały, zwykły klucz wykonany jest z kutego żelaza i wydaje się nie mieć szczególnej wartości.
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz