Fabularnie
"Mówi się, że w Czarnokolcym Labiryncie Raveli znajduje się legendarna nocna wiedźma we własnej osobie. Miała jednak okazję go zmienić w czasie stuleci spędzonych poza Sigil. Podczas podróży po labiryncie z jej włosów opadały ziarna, które, w połączeniu ze szczególną mocą tego miejsca, dały początek trigitom. To drzewa obdarzone świadomością, które zdają się odczuwać głód krwi."
Trigity w "Planescape: Torment" występują tylko w jednym miejscu – w Czarnokolcym Labiryncie Raveli. Nie daj się zaskoczyć, gdy nagle spod ziemi wyjdzie wielki drzewiec. Zwykle pojawiają się parami, ale to nie tych stworzeń musisz się obawiać w tej lokacji.
Najlepiej podziałać na nie ognistymi bądź kwasowymi zaklęciami. Może i są ożywione, ale w końcu to tylko drzewa, które szybko będą strzelać iskrami u twoich stóp.
Mechanicznie
Rasa | Trigit |
Płeć | Brak |
Charakter | Neutralny |
Frakcja | Brak |
Klasa | Brak |
Poziom | 0 |
PŻ | 49/49 |
XP | 750 |
Cechy | |
Siła | 9 |
Inteligencja | 9 |
Zręczność | 9 |
Mądrość | 9 |
Kondycja | 9 |
Charyzma | 9 |
Szczęście | 0 |
Klasa pancerza | |
Bazowa | 5 |
Przeciwko broniom obuchowym | 0 |
Przeciwko pociskom | 0 |
Przeciwko broniom kłującym | 0 |
Przeciwko broniom siecznym | 0 |
Rzuty obronne | |
Przeciwko śmierci | 10 |
Przeciwko berłom/laskom/różdżkom | 12 |
Przeciwko petryfikacji/polimorfii | 11 |
Przeciwko zionięciu | 12 |
Przeciwko czarom | 13 |
Odporności | |
Na ogień | -10 |
Na zimno | 0 |
Na elektryczność | 0 |
Na kwas | -25 |
Na magię | 0 |
Na magiczny ogień | -25 |
Na magiczne zimno | 0 |
Na obrażenia sieczne | 0 |
Na obrażenia kłute | 50 |
Na obrażenia obuchowe | 50 |
Na obrażenia od pocisków | 50 |
TraK0 | 12 |
Ilość ataków na rundę | 1 |
Bronie/Specjalne zdolności
- Uderzenie Trigita: 2-16 obuchowe
Przedmioty
- Brak
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz