Fabularnie
"Mówi się, że w Czarnokolcym Labiryncie Raveli znajduje się legendarna nocna wiedźma we własnej osobie. Miała jednak okazję go zmienić w czasie stuleci spędzonych poza Sigil. Podczas podróży po labiryncie z jej włosów opadały ziarna, które, w połączeniu ze szczególną mocą tego miejsca, dały początek trigitom. To drzewa obdarzone świadomością, które zdają się odczuwać głód krwi."
 
Trigity w "Planescape: Torment" występują tylko w jednym miejscu – w Czarnokolcym Labiryncie Raveli. Nie daj się zaskoczyć, gdy nagle spod ziemi wyjdzie wielki drzewiec. Zwykle pojawiają się parami, ale to nie tych stworzeń musisz się obawiać w tej lokacji.
 
Najlepiej podziałać na nie ognistymi bądź kwasowymi zaklęciami. Może i są ożywione, ale w końcu to tylko drzewa, które szybko będą strzelać iskrami u twoich stóp.
Mechanicznie
| Rasa | Trigit | 
| Płeć | Brak | 
| Charakter | Neutralny | 
| Frakcja | Brak | 
| Klasa | Brak | 
| Poziom | 0 | 
| PŻ | 49/49 | 
| XP | 750 | 
| Cechy | |
| Siła | 9 | 
| Inteligencja | 9 | 
| Zręczność | 9 | 
| Mądrość | 9 | 
| Kondycja | 9 | 
| Charyzma | 9 | 
| Szczęście | 0 | 
| Klasa pancerza | |
| Bazowa | 5 | 
| Przeciwko broniom obuchowym | 0 | 
| Przeciwko pociskom | 0 | 
| Przeciwko broniom kłującym | 0 | 
| Przeciwko broniom siecznym | 0 | 
| Rzuty obronne | |
| Przeciwko śmierci | 10 | 
| Przeciwko berłom/laskom/różdżkom | 12 | 
| Przeciwko petryfikacji/polimorfii | 11 | 
| Przeciwko zionięciu | 12 | 
| Przeciwko czarom | 13 | 
| Odporności | |
| Na ogień | -10 | 
| Na zimno | 0 | 
| Na elektryczność | 0 | 
| Na kwas | -25 | 
| Na magię | 0 | 
| Na magiczny ogień | -25 | 
| Na magiczne zimno | 0 | 
| Na obrażenia sieczne | 0 | 
| Na obrażenia kłute | 50 | 
| Na obrażenia obuchowe | 50 | 
| Na obrażenia od pocisków | 50 | 
| TraK0 | 12 | 
| Ilość ataków na rundę | 1 | 
Bronie/Specjalne zdolności
- Uderzenie Trigita: 2-16 obuchowe
Przedmioty
- Brak
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz