Fabularnie
"Mówi się, że w Czarnokolcym Labiryncie Raveli znajduje się legendarna nocna wiedźma we własnej osobie. Miała jednak okazję go zmienić w czasie stuleci spędzonych poza Sigil. Podczas podróży po labiryncie z jej włosów opadały ziarna, które, w połączeniu ze szczególną mocą tego miejsca, dały początek trigitom. To drzewa obdarzone świadomością, które zdają się odczuwać głód krwi."
Trigity w "Planescape: Torment" występują tylko w jednym miejscu – w Czarnokolcym Labiryncie Raveli. Nie daj się zaskoczyć, gdy nagle spod ziemi wyjdzie wielki drzewiec. Zwykle pojawiają się parami, ale to nie tych stworzeń musisz się obawiać w tej lokacji.
Najlepiej podziałać na nie ognistymi bądź kwasowymi zaklęciami. Może i są ożywione, ale w końcu to tylko drzewa, które szybko będą strzelać iskrami u twoich stóp.
Mechanicznie
| Rasa | Trigit |
| Płeć | Brak |
| Charakter | Neutralny |
| Frakcja | Brak |
| Klasa | Brak |
| Poziom | 0 |
| PŻ | 49/49 |
| XP | 750 |
| Cechy | |
| Siła | 9 |
| Inteligencja | 9 |
| Zręczność | 9 |
| Mądrość | 9 |
| Kondycja | 9 |
| Charyzma | 9 |
| Szczęście | 0 |
| Klasa pancerza | |
| Bazowa | 5 |
| Przeciwko broniom obuchowym | 0 |
| Przeciwko pociskom | 0 |
| Przeciwko broniom kłującym | 0 |
| Przeciwko broniom siecznym | 0 |
| Rzuty obronne | |
| Przeciwko śmierci | 10 |
| Przeciwko berłom/laskom/różdżkom | 12 |
| Przeciwko petryfikacji/polimorfii | 11 |
| Przeciwko zionięciu | 12 |
| Przeciwko czarom | 13 |
| Odporności | |
| Na ogień | -10 |
| Na zimno | 0 |
| Na elektryczność | 0 |
| Na kwas | -25 |
| Na magię | 0 |
| Na magiczny ogień | -25 |
| Na magiczne zimno | 0 |
| Na obrażenia sieczne | 0 |
| Na obrażenia kłute | 50 |
| Na obrażenia obuchowe | 50 |
| Na obrażenia od pocisków | 50 |
| TraK0 | 12 |
| Ilość ataków na rundę | 1 |
Bronie/Specjalne zdolności
- Uderzenie Trigita: 2-16 obuchowe
Przedmioty
- Brak
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz