W Magazynie Tartaru natkniemy się na bardzo potężny i do tego dobrze ukryty przedmiot – Starożytny zwój. Abyście mogli go łatwo znaleźć, spójrzcie na screen poniżej.
Gdy już dorwiecie go w swoje ręce, spełni on jedno z pięciu życzeń.
Pomimo swojego wieku, zwój ten jest znakomicie przechowany. Pergamin pokrywają osobliwe, skomplikowane symbole, nakreślone czyjąś staranną i cierpliwą dłonią.
Oto życzenia przedmiotu:
- Zwiększenie jednej, wybranej cechy o 2 punkty
- Ofiarowanie Pierścień Thex
- Specjalne właściwości:
- +20 do bazowych PŻ
- +4 do klasy pancerza
- +2 do wszystkich rzutów obronnych
- Waga: 0
- Może być używany jedynie przez Magów
Ten ozdobny srebrny pierścień zawiera pojedynczy czerwony kamień, niewiadomego pochodzenia. Uważa się, że pierścień ten stworzyła niejaka Thex, czarodziejka i poszukiwaczka przygód w jednej osobie. Thex miała kiedyś powiedzieć, że mierzi ją okrutnie rola przypisana czarnoksiężnikom w czasie wojen, bo podczas gdy wojownicy zwijają się mężnie w bitewnym ukropie, czarodzieje muszą stać na stronie, z dala od emocji boju i od niechcenia miotać czarami w wrogów, niczym łucznik wypuszczający z daleka swe strzały, zbyt bojaźliwy, aby stanąć z przeciwnikiem oko w oko. Właśnie pierścień ten miał przeobrazić Thex w czarodziejkę bitewną (tak przynajmniej osobę taką zwykła określać). Było to szczytowe osiągnięcie jej barwnej, lecz krótkiej kariery.
- Ofiarowanie 10000 miedziaków
- Uzdrowienie całej drużyny
- Ofiarowanie Zwoju Stygijskiej lodowej nawałnicy, Zwoju Burzy meteorów i Zwoju Słowa mocy, Giń
- Umożliwia rzucenie zaklęcia "Stygijska lodowa nawałnica"
- Umożliwia przepisanie zaklęcia "Stygijska lodowa nawałnica" do Księgi czarów
- Poziom: 7 / Czarodziej
- Zasięg: 17 metrów
- Czas działania: Specjalne
- Szybkość: 7
- Obszar działania: Obszar o wymiarach 17 x 17 metrów
- Rzut obronny: Specjalny
- Waga: 0
- Może być używany jedynie przez Magów
Niewielu zna grozę Baator, nie mówiąc już o złowrogiej Piątej Warstwie. Ten niszczycielski czar przywołuje, na zgubę wrogów, najokrutniejszy chłód i śniegi Stygii, Piątej Warstwy Baator. A wody rzeki Styks przepływające przez Lody Stygii, płyną też i w tym zaklęciu. Może wyjątkowo silna osoba zdołałaby przeżyć lodową nawałnicę, aby opowiedzieć innym o jej grozie... Ale woda ze Styksu sprawia, że ludzie zapominają...
Czar ten przyzywa niszczycielską burzę lodową, która zadaje 8-64 punktów obrażeń wszystkim istotom znajdującym się w zasięgu wzroku, bez możliwości zastosowania rzutu obronnego. Poza tym wszystkie ofiary zaklęcia muszą wykonać rzut obronny przeciwko czarom, by uchronić się przed chwilową (5-30 sekund) dezorientacją, która spowodowana jest kontaktem z zamrożoną wodą zapomnienia ze Styksu.
- Umożliwia rzucenie zaklęcia "Burza meteorów"
- Umożliwia przepisanie zaklęcia "Burza meteorów" do Księgi czarów
- Poziom: 8 / Czarodziej
- Zasięg: 12 metrów
- Czas działania: Natychmiastowy
- Szybkość: 8
- Obszar działania: Obszar o wymiarach 12 x 12 metrów
- Rzut obronny: 1/2
- Waga: 0
- Może być używany jedynie przez Magów
Czar ten przyzywa rój meteorów ze wszystkich stron wieloświata, które sieją spustoszenie wśród przeciwników maga.
Czar ten przywołuje potężny grad meteorów, który ugodzi we wszystkich przeciwników przebywających w zasięgu wzroku, zadając im od 10 do 120 obrażeń lub połowę tego, jeśli powiedzie się rzut obronny przeciwko czarom.
- Umożliwia rzucenie zaklęcia "Słowo mocy, Giń"
- Umożliwia przepisanie zaklęcia "Słowo mocy, Giń" do Księgi czarów
- Poziom: 9 / Czarodziej
- Zasięg: 5 metrów na 2 poziomy
- Czas działania: Natychmiastowy
- Szybkość: 1
- Obszar działania: Promień 3 metrów
- Rzut obronny: Brak
- Waga: 0
- Może być używany jedynie przez Magów
Za sprawą jednego jedynego słowa, energia życiowa zamiera.
Z chwilą wypowiedzenia formuły czaru jedna istota dowolnego rodzaju, znajdująca się w jego zasięgu, zostanie natychmiast zgładzona. Zaklęcie to jest zdolne zabić każdą istotę, która liczy sobie maksymalnie 120 punktów życia, bez możliwości zastosowania Rzutu Obronnego.
Komentarze
Może użyć tylko Bezimienny będący magiem 12 poziomu z co najmniej 18 Inteligencji.
Dodaj komentarz