Pan z papierniczego

1 minuta czytania

Wymagania

Rusznikarstwo 5+, Spryt 13+, Percepcja 11+

Opis

Ta rozmowa nie kleiła się od początku. Gdy tylko dojechaliśmy na plac, już czuć było w powietrzu napięcie. Ci goście chyba wcale nie mieli ochoty kupować od nas tego auta, a pseudo negocjacje nabierały bardzo nieprzyjemnego charakteru. Zaczęłam doceniać to, że FatBag jest ze mną. Krótko ucięliśmy rozmowę z tymi trzema typkami, zebraliśmy papiery i chcieliśmy ruszyć w stronę wozu, ale jeden z tych ciemnych gości z pistoletem w ręce stanął mi na drodze, a po chwili... osunął się na kolana. Byłam równie zaskoczona, co jego kompani. Drugi padł po chwili, trzeci, zanim dosięgnął swojej M-16stki, dostał kulkę z mojego rewolweru. FatBag natomiast w ręce nadal trzymał... swój niebieski długopis. Tylko teraz unosił się nad nim delikatny dymek...

- "Dzięki Jane, niestety magazynek mam tylko na dwa naboje".

Działanie

Rusznikarz może stworzyć niewielką, prostą broń według własnego projektu. Zdany Cholernie Trudny test Rusznikarstwa pozwala zamienić długopis czy paczkę po fajkach w śmiertelnie niebezpieczne cacko. O konkretnych parametrach broni decyduje MG oraz ewentualne rzuty kostką. Przeciwnik może się zorientować, że dany przedmiot jest bronią po udanym teście wypatrywania. O PT decyduje MG.

Komentarze

Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!

Dodaj komentarz

 
Męczą Cię captche? , a problem zniknie. Zajmie to mniej niż rozwiązanie captchy!
Wczytywanie...