Przed wojną właściwie jak grzyby po deszczu pojawiały się specjalistyczne kliniki transplantologii, implantologii, chirurgii, kardiologii – słowem dla każdego coś miłego. Człowiek chciał coś sobie naprawić, poprawić, doprawić, tudzież wszczepić, to wklepywał w Google o co mu chodzi, dzwonił do kliniki, umawiał się, jechał, pomieszkał sobie w pokoiku z wygodnym łóżkiem i bajerami, smacznym, nieskażonym jedzonkiem, a w między czasie podrywał co ładniejsze pielęgniarki. Przy okazji lekarze spełniali jego zamówienie i klient wracał do domu z uśmiechem. Po wojnie nawet zwykłe szpitale przestały funkcjonować, ale, na szczęście, ocalało trochę wykwalifikowanego personelu. Jednym ze specjalistów z klinik był Iwan Pietrowic Orumow, specjalista w zakresie transplantologii. Ogólnie łebski, starszy gość. Gdy wszystko się sypało zebrał kilku znajomych fachowców i zaczął leczyć ofiary wojny. W okolicach Sharrash udało im się znaleźć budynek szpitalny w niezłym stanie, a w jego podziemnych magazynach świetny sprzęt, sale, zapasy leków, a nawet schron z kompleksem do hodowli roślin jadalnych, odwiertem z czystą wodą i własnym agregatem. Wszystko to przygotowano na wypadek wojny, lecz chyba wcześniejsi właściciele woleli uciekać niż się ukrywać. Tak narodziła się Klinika Doktora Orumowa, kojarzona ze świetną opieką, umiarkowanymi cenami, miłym personelem i dobrym żarciem, której bronić zaczęli żołnierze Valkirii. Żyć nie umierać, jak przed wojną. Teraz interes prowadzi syn Iwana, Wasilij, i trzeba mu przyznać, że nie przynosi ojcu wstydu. Szpital zatrudnia możliwie najlepszych medyków, szkoli tych, których uzna za wystarczająco zdolnych. Sielanka.
Wasilij jest wysokim, krzepkim facetem, z wyglądu od razu przywodzący na myśl Rosjan. Dobroduszny, że do rany przyłóż, do tego świetny fachowiec. Zarządza wszystkim wprawnie, więc placówka chodzi jak w zegarku.
Informacje tylko dla MG i graczy-członków KDO:
Sielankowe życie na piętrach jest nagłaśniane, oczywiście, by klinika miała dużo klientów. Za to nikt nie wie, co dzieje się w podziemiach. Wszystkim wiadomo, że znajdują się magazyny i zaplecze gospodarcze. Na dół nie wpuszcza się nikogo, za wyjątkiem ścisłego grona personelu. Poziomów tych strzegą uzbrojeni wartownicy posterunku, gdyż w salach operacyjnych rodem z drugiej połowy XXI wieku Orumow i kilku innych specjalistów zajmuje się usprawnianiem żołnierzy Posterunku. Zaawansowane wszczepy, będące połączeniem technologii ludzi i Molocha, narządy mutantów o niezwykłej wydajności, wspomaganie organizmu żołnierza, eksperymenty. Etyka nie istnieje – liczy się efekt i zdolność bojowa. Ostatnim wielkim sukcesem było udane wszczepienie człowiekowi implantu z ośrodkiem mózgu szczura z Sharrash, dzięki czemu możliwa była częściowa telepatia. W sumie nikt nie podejrzewa, że klinika jest chyba najnowocześniejszym działającym takim obiektem pod kontrolą ludzi. Wszystko po to, by ukryć to jak najdłużej przed Molochem oraz pacjentami. Czasem zdarza się, że pewien ciekawski podopieczny schodzi w trakcie nawet banalnego zabiegu. Oczywiście, oficjalnie ze względów higieny, zwłoki są kremowane. W rzeczywistości koleżka trafia do podziemi kliniki, gdzie albo jego narządy znajdują nowych właścicieli, albo wręcz on cały staje się obiektem badań.
By zostać członkiem KDO należy posiadać cały pakiet „Medycyna” na poziomie minimum 8 oraz Spryt 15 i wyżej.
Nazwa: Klinika Doktora Orumowa
Przywódca: Wasilij Iwanowić Orumow
Miejsce: Okolice Sharrash
Liczebność: 20-30 członków
Uzbrojenie: Przeciętne
Wyposażenie: Bardzo dobre
Animozje i sojusze: Cicha współpraca z Posterunkiem, otwarta z MSV
Wstęp: Wybrani i uznani medycy, bądź ochotnicy po okresie próbnym
Sława: 2
Profesja
Lekarz Kliniki Doktora Orumowa
Bracie, należysz do elity. Mało kto może powiedzieć, że zna się tak na swoim fachu, jak ty na medycynie. W przedwojennych szpitalach miałbyś spokojnie zapewnioną pracę, a teraz i tak pracujesz w świetnie zaopatrzonej klinice, którą odwiedza mnóstwo pacjentów. Masz bardzo dobre warunki do rozwoju, do życia, w całej okolicy jesteś uznanym autorytetem. Co prawda rzadko kiedy będziesz mógł opuścić klinikę, ale to nie problem. Bo i po co wyjeżdżać z miejsca, które możesz nazwać prawdziwym domem, w którym niczego ci nie brakuje? Żyjesz, chłopie, jakby wojny nigdy nie było. Tylko nie schrzań, Orumow nie toleruje u siebie partaczy.
Zaplecze
Dzięki pracy w takim ośrodku jako jeden z niewielu medyków w naszych czasach miałeś styczność ze specjalistycznym sprzętem. Mało tego, świetnie potrafisz się nim posługiwać. Za każdym razem, gdy podczas zabiegu używasz dobrych, specjalistycznych narzędzi dostajesz bonus +1 do Zręczności i Sprytu.
Specjalizacja
W klinice nie ma lekarzy ogólnych, tylko specjaliści zajmujący się swoją dziedziną. Gdy na początku gry wybierzesz sobie dowolną specjalizację medyczną, wszystkie testy związane z zabiegami z twojej dziedziny będą dla ciebie o poziom łatwiejsze.
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz