Obrażenia: Krytyczne
Punkty Przebicia: 6
Wymagana Budowa: 18
Myślisz, że jak masz snajperkę Barret, to nikt ci nie podskoczy? Albo M2HB robi z ciebie pana Zasranych Stanów? No to patrz na to. Patrz i uważaj na zwieracze, bo mogą puścić. Tej broni nie używa się przeciw ludziom, ani nawet mutantom pokroju Borgo. Czemu? Bo to niehumanitarne. Widzisz karabin, który ze 100 metrów zatrzyma Juggernaunta jednym strzałem. Jeden jedyny strzał i większość Mobsprzetu jest wyłączona z walki. Do tego służy ta broń. Do zabijania kolosów, które nie przejmują się minami, granatnikami… Zrobili go Polacy w 1935, potem ten karabin był wykorzystywany w innych armiach z dużym powodzeniem, a na koniec każdy zrobił własną wersję, ale z wykorzystaniem zamka właśnie stąd. Gdy ta broń po raz pierwszy została użyta, nie było takiego pancerza, który by przed nią chronił. Dziś pancerze są dużo lepsze, ale nadal największy Mobsprzęt zapobiegawczo zdejmuje każdego posiadającego to cacko. No bo po co kusić los, prawda?
Karabin przeciwpancerny to, obok EMP, najbardziej użyteczna broń Zabójców Maszyn i największy rdzawy wrzód na pięcie Jego Eminencji Molocha. Co prawda znalezienie amunicji do niej graniczy z cudem, jednak jeden nabój zdziała tutaj więcej, niż skrzynka amunicji do M16, warto się więc pomęczyć.
Nabój: 7,92 mm
Poj. magazynka: 4
Reguły specjalne: Bardzo celny (-20%), Niezawodny (18-20)
Sugerowana cena: 200 gambli
Dostępność: 1-3%
Nowy typ amunicji: 7,92 mm
Dostępność: 5-10%
Cena: 6 gambli/sztuka.
Komentarze
Brak komentarzy! Bądź pierwszy! Podziel się swoimi spostrzeżeniami!
Dodaj komentarz